וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 4-10 במרץ 2018

שבוע שמתחיל רגשני ומעורפל, ומסתיים בסופר אקשן ובשני גיבורי על. השמש בצמידות לנפטון בתחילת השבוע ומרקורי שנצמד לונוס מביאים איתם תחילת שבוע ענוגה ורגשנית, עם כמה וכמה מצבי רוח משתנים, ולב פתוח לרווחה. כמה חביב

זוג צעירים מחייכים. ShutterStock
התקשורת שלנו הייתה מעניינת מאוד/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש נצמדת לנפטון המטשטש והמערפל
2. מרקורי כוכב התקשורת נצמד לוונוס הרגשית
3. מרקורי וונוס עוברים למזל טלה.

הזוית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, ונפטון המטשטש ומערפל. זו צמידות לא קלה, והיא פוגשת אותנו כבר בתחילת השבוע: פגישות שכאלה בין השמש לנפטון אינן קלות לכולנו, והן מביאות איתן בעיקר בלבול, ערפול, קושי להתמקד במטרות המעשיות שלנו, ותחושות של חוסר ודאות. הצמידות הזו פותחת בעצם את השבוע קצת ברגל שמאל עבור כולנו: מה עושים? לאן הולכים, ועם מי? עכשיו כשסוף סוף הורדנו את המסכות בחוסר ברירה, סיימנו את כל אזני ההמן והורדנו את האיפור מהילדים - אין ברירה, וצריך להסתכל לעיניים, שנאמר - לא כל יום פורים. אולם, השמש לא מביאה איתה נחמה גדולה, בזוית הרגשנית הזו. קצת קשה לנו כעת כשאין ממש בסיס מוצק מתחת לרגלים, לפחות בתחושה. אפשר רק להתנחם בכך שבהמשך השבוע האנרגיות של כולנו משתנות, ובגדול. בינתיים כדאי לחכות בסבלנות עם החלטות משמעותיות כיון ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, לפחות עד סוף השבוע.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דגים, שור, קשת, עקרב, תאומים, דלי, ובתולה.

הזוית החיובית של השבוע - זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת, לונוס הרגשית. צמידות בין ונוס למרקורי היא בדרך כלל חיובית מאוד, שכן היא הופכת את החשיבה והתקשורת שלנו (מרקורי) לחיובית ורגשנית (ונוס) וגורמת לנו להחצין את הצדדים הרכים שלנו, אלה שזקוקים להרמוניה, למלה טובה, ולחיבוק. אבל.. יש גם סכנה בצמידות שכזו: היכולת שלנו לראות את התמונה כפי שהיא באופן אובייקטיבי מעט מוגבלת, ולכן הסיכוי שנעשה שגיאות בשיקול הדעת ונקבל החלטות גרועות בגלל מעורבות רגשית עודפת, גבוהה במיוחד. אולי משום כך חשוב וכדאי להיזהר שלא לראות רק את החיובי, אלא להתייעץ לפני החלטות הקשורות לעסקים או כספים, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, תאומים, בתולה, וכמובן דגים.

המעברים המשמעותיים של השבוע - אלה המעברים של מרקורי כוכב התקשורת שלנו וונוס הרגשית למזל טלה הלוחמני והאסרטיבי, השייך ליסוד האש. מרקורי עובר למזל טלה - מרקורי כוכב התקשורת היה עדין אינטואיטיבי ורגשני מאוד בחודש ששהה במזל דגים. התקשורת שלנו הייתה מעניינת מאוד, והביאה איתה כמה וכמה תובנות חדשות ואסימונים שנפלו תוך כדי שיחות עם אנשים אחרים, וגרמה לנו לחשוב אחרת. מצד שני, לא מעטים התקשו לראות את החיובי בשבועות האחרונים, ונדמה היה שהעולם סוגר עלינו, מבודד אותנו, או גורם לנו להיות בצד בעוד שהחיים שוטפים שוצפים לידינו. עם מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שכולנו חווינו, זה היה בהחלט צפוי. כשמרקורי עובר למזל טלה הכול משתנה: התקשורת שלנו הופכת לוחמנית מאוד ואפילו אגרסיבית, והצד הלוחמני שבכל אחד מאתנו משתחרר לו. כעת סף הגירוי של כולנו נמוך מאוד, וכל מלה שלא במקום עלולה להביא איתה מלחמות אגו עוצמתיות, וגישה לוחמנית של הכול או כלום.

מעברו של מרקורי למזלות ביסוד האש ובעיקר למזל טלה - גם של ונוס, אגב - הוא בעל השפעה חיובית בעיקרון: הוא מביא איתו תקשורת ישירה וספונטנית, ודיאלוג כן ופתוח, לעיתים גם ילדותי מאוד, ובעיקר אופטימי. אולם, המעבר הזה של מרקורי למזל טלה מביא איתו לפעמים גם אירועים אלימים, אם בגבולות ואם בין אדם לחברו: משקעים ששכבו מתחת לפני השטח עולים עכשיו בקלות למעלה, ואנשים מגלים אפס סבלנות וסובלנות ופתיל קצר במיוחד בדיאלוג של אחד על אחד, או בדיאלוג עם העולם. אירועים אלימים כאלה נוכל למצוא בכל פעם שכוכב משמעותי עובר למזל טלה, כמו מרס למשל, או מרקורי, ולכן כדאי בסוף השבוע או כבר מהשבוע הבא לשמור על עצמנו, ולהיות זהירים יותר במלים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, תאומים, בתולה, מאזניים, דגים, וקשת.

ונוס עוברת למזל טלה - ונוס הרגשית וההרמונית עוברת למזל האש הלוחמני ביותר, מעבר לא קל עבור ונוס: דמיינו בחורה תמימה ורגשנית שעוברת לבית של ערסים אלימים או ילדים היפראקטיביים חסרי גבולות.. לא קלים החיים של ונוס שלנו. ההרמוניה שוונוס מייצגת והיא - ואנחנו - זקוקים לה, נעלמת כאן. ונוס הופכת לאשת שוק צווחנית, ומעלה אל פני השטח את כל הקונפליקטים והכעסים ששמרנו בבטן, לטוב ולרע. מהמקום הזה נוכל למצוא עכשיו גם זוגות אוהבים שרבים כעת בקולי קולות אפילו באמצע הרחוב, צעקות של הורים מתוסכלים על ילדים חסרי גבולות, ודייטים קצרי רוח שמסתיימים עוד לפני שהתחילו כי משהו לא נראה לו או לא, ולא בא להם להמשיך.

הרבה זוגות מגלים כעת שאין ביכולתם להמשיך ולהתפשר, ומחליטים לפרק את החבילה: באופן מעניין דווקא זה עשוי לגרום לבן או בת הזוג לקחת את עצמם בידיים, ולעבוד על הקשר, להבטיח טיפול זוגי או הרבה סבלנות מכאן ולהבא, ומכאן הקשר יכול רק לצמוח טוב יותר. כל זה לא היה קורה אם דברים לא היו עולים וצפים ומכריחים את כולנו להתבונן בהם כפי שהם, ולכן יש טוב בתהליך הזה שקורה לכוכבים במזל טלה וגם במזלות ביסוד האש בכלל: אי אפשר להמשיך ולהתעלם ממה שקורה, והצורך הזה בסיפוק מידי של כאן ועכשיו שבמזל הזה מאיץ תהליכים אם של הפרדות ואם של החלטה על עבודה משותפת, ורצון להגיע לשלום בית בכל מחיר.

ונוס במזל טלה היא ילדותית יותר, יצרית יותר, אגרסיבית יותר, זקוקה לסיפוקים מיידים של קניות או חיבוק, אך גם מוותרת מהר על המלחמות ומוכנה להתפייס מול גל של רצון טוב מצד הפרטנרים, ולא שומרת טינה.. כל שאנו צריכים זה להקשיב לה - וללב - מבעד לדברים, ולצאת לצד הבוגר שלנו לנחם את הילד הפגוע - או את האגו שלו - ללטף את ראשה של ונוס בחיבה, ולשלוף פרח, או חיוך, בדיוק מה שצריך ילד כדי להירגע..

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, דגים ובתולה.

זוג במהלך דייט. ShutterStock
הוא מביא איתו תקשורת ישירה וספונטנית/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
אחרי שבוע כסחני ולא קל סוף סוף גם אתם נהנים, כשגם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית עוברים למזל שלכם, ומאפשרים לכם גם ללמוד לדבר קצת אחרת עוד לפני הפעולה עצמה, וגם לפתוח את הלב בפני רגשות ענוגים, לאפשר לאהבה להיכנס. כיף.

שור
הצמידות בין ונוס לבין מרקורי בתחילת השבוע מביאה שיחות נפלאות, אולם מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל טלה לא עושה לכם חיים קלים, שוורים: ההרמוניה תיעלם בהמשך השבוע, וחשוב לתרגם את האנרגיה העוצמתית שאתם זוכים לה לעובדות בשטח.

תאומים
זהו שבוע מרתק שמסתיים אחרת לגמרי מהדרך שבה הוא מתחיל. תחילת השבוע הוא רגשנית ומעורפלת, ותחושות של אי ודאות ומצבי רוח עלולים להציף את הלב. אולם בהמשך עובר מרקורי למזל טלה, החיים הופכים לוחמניים ואסרטיביים, והילד שבכם תופס פיקוד. מעניין.

סרטן
מעברם של ונוס ומרקורי למזל טלה המאכלס את בית הקריירה והדרייב שלכם, יהפוך את התקופה הקרובה לאסרטיבית במיוחד. זהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות והאישיות שלכם, ולא לפחד לקפוץ למרכז הבמה עם יזמות חדשות. יהיה מעניין.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עדיין מבלה השבוע במזל דגים הרגשני, המעורבות הרגשית גבוהה מאוד, וגם דרך קבלת ההחלטות שלכם היא רגשנית ולא במיטבה. הצמידות עם נפטון הרגשי מכבידה על המערכת. חכו עם ההחלטות המשמעותיות שלכם לשבוע הבא.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מדגיש עדיין בתחילת השבוע את הצורך בדיאלוג רגשי אמיתי עם הפרטנרים שלכם, כמו גם דיאלוג ישיר ופורה עם שותפים. אולם מעברו של מרקורי למזל טלה עלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה וקצרת רוח: גלו איפוק וסבלנות!

מאזניים
מעברם של מרקורי כוכב התקשורת ושל ונוס שליטת המזל שלכם למזל טלה השבוע מביאה איתה דיאלוג מסקרן עם פרטנרים בני או בנות זוג ושותפים פוטנציאליים לדרכים חדשות: הגיע הזמן לחשוב קצת אחרת בכל מה שקשור ליחסים, ובעיקר - לדבר על הכול.

עקרב
התחום המקצועי מקבל מהשבוע כמה וכמה הארות חדשות ואפשרויות מעניינות, עם מעברם של ונוס ומרקורי למזל טלה: הגיע הזמן לחשוב קצת אחרת, לשנות גישה, לפתוח את העיניים והידיים לחיבוקו של העולם, ולהיפתח לשיתופי פעולה ובני ברית מעניינים.

קשת
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, קשתים, ולהביא איתו הרבה מאוד אנרגיה מעניינת של עשייה ויזמה בצד גישה עצבנית וחסרת סבלנות. אולם מעברם של מרקורי וונוס למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, מביאה תקשורת נלהבת ומרגשת לעיניים - וללב. כיף.

גדי
נראה שנושאי בית ומשפחה שעד עכשיו הצלחתם לדחוק הצידה תוך כדי פעילות עבור אחרים או עבור התחום המקצועי, חוזרים אל מרכז תשומת הלב: מרקורי וונוס עוברים למזל טלה, ומכריחים אתכם לעשות שינויים בבית או באווירת הבית. השקיעו במשפחה, גדיים.

דלי
מעברם של ונוס ומרקורי אל בית התקשורת שלכם פותח פרק זמן תקשורתי במיוחד, דליים: הגיע הזמן לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, להשקיע יותר מלים ביחסים ממקום מעמיק וחכם, ולהיות שם עבור אנשים קרובים שרוצים שתתקרבו קצת יותר..

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול שליווה אתכם במזל שלכם מתחיל להתפרק, כשגם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים אל מזל טלה המאכלס את בית הכספים שלכם. מצד אחד חשוב להיזהר מבזבוזי כספים על פינוקים, ומצד שני - הגיע הזמן לתכנית כלכלית ארוכת טווח. קדימה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully