וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25 בפברואר עד ה-3 במרץ 2018

כוכב מרס מסעיר את הרוחות בשבוע בזויות פעולה למרקורי כוכב התקשורת שלנו ולוונוס הרגשית, ובהמשך מרקורי עולה על נפטון וקצת הולך לאיבוד בעולם הרגש, ביחד איתנו. שבוע שכזה

זוג צעיר על שפת הים. ShutterStock
לחוות את הצד הנעים של מערכת היחסים שלנו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס הרגשית בזוית פעולה מדויקת למרס האגרסיבי.
2. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה למרס האגרסיבי.
3. מרקורי כוכב התקשורת בצמידות מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל.

הזווית הקשה של השבוע - כאן נוכל למצוא שתים כאלה, ושתיהן, איך לא, נובעות כתוצאה מהתקשורת עם מרס. הראשונה - זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, למרס כוכב היזמה והאקשן. בגדול, זו אחת הזויות היותר מרגיזות שאנו יכולים לחוות בכוכבים: מרס מקצין מאוד את פעולתו של מרקורי, וגורם למעורבות רגשית גבוהה במלים שלנו, שהופכות במידה מסויימת להיות 'אנחנו', מה שאומר הזדהות גבוהה מדי עם רעיונות ועקרונות, עד כדי מלחמות אגו של ממש.

בזוית שכזו הפתיל שלנו קצר מדי, ואנו נעלבים בקלות רבה ולוקחים כל דבר באופן אישי מדי, ומגיבים בהתאם. אולי משום כך כדאי וחשוב תחת זוית כזו למרות הכל לנסות ולעשות הפרדה בין הרעיונות שלנו לבינינו, ולא לאפשר למלים של אחרים להפעיל אותנו בעוצמה. סבלנות ואורך רוח - אלה מלות המפתח.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, טלה, דגים, קשת, מאזניים גדי וסרטן.

הזוית הקשה השניה של השבוע - זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית למרס כוכב היזמה והאקשן. מרס וונוס הם שני כוכבים שעובדים בעיקרון בשני קצוות של אותה מערכת רגשית: מרס הוא היוזם והלוקח, ונוס היא המתמסרת והנענית. מרס קשור ליזמות מקצועיות ואישיות פריצות דרך ועשייה בכלל תוך כדי פעילות דיסהרמונית עצבנית וחסרת שקט, בעוד ונוס פועל בעיקר ממקום הרמוני ומאפשר, עובדת על נתינה הענקה והכלה, ומאפשרת לנו לחוות את הצד הרך של מערכות היחסים שלנו.

זוית פעולה בין השניים האלה לא ממש עושה טוב לשניהם, אך בעיקר לונוס. במפגשים של זויות מסוג זה הפלנטה שדרך פעולתה היא פסיבית יותר, בדרך כלל גם נפגעת יותר, כלומר השוני בדרך הפעולה שלה הוא קיצוני יותר. כך למשל הזוית הזו גורמת לנו לאבד את ההרמוניה שלנו ביחסים ואת השקט שמערכת טובה מביאה איתה, וכל דבר קטן עלול להרגיז אותנו ולגרום לפרשנויות לא נכונות של המציאות ובעיקר של המעשים של אלה שקרובים אלינו: כעת אנו לוקחים כל דבר באופן אישי, ומפרשים אותו לרעתנו באופן אוטומטי לעיתים בלי לבדוק או לשאול, כועסים מאוד, נכנסים למאבק כוחות, ולפעמים אפילו מחליטים לנתק את הקשר אפילו מבלי שביררנו מה באמת היה שם.

הזוית הזו משפיעה לא טוב כמובן גם על הזוגיות של רובנו, והדיאלוג הזוגי עלול להביא איתו כמה וכמה ויכוחים ועימותים, כשהרוחות מתלהטות בקלות וללא צורך, לעיתים עד כדי לקיחת פסק זמן מהקשר ואפילו ניתוק לגמרי ממנו. מה עושים? מנסים לא להגיב באופן אוטומטי אלא לחשוב פעמיים לפני שמוציאים תגובה כל שהיא, בודאי ובודאי כשהמדובר בתגובה כועסת, וגם אם בכל זאת קורה ונסחפנו קצת - כדאי לעצור מיד, לנשום עמוק, לקחת דקה, ואז לחייך, להתנצל, ואם יש צורך להסביר - גם לומר שזה לא אתם, אלא הכוכבים... יש לכם לגיטימציה מליאה ממני לעשות את זה.

הזוית הרגשנית של השבוע - זו הצמידות של מרקורי כוכב התקשורת שלנו עם נפטון המטשטש ומערפל. מצבי רוח, תחושות של חוסר יציבות, מעורבות רגשית גבוהה והחלטות גרועות - כל אלה ועוד כמה עלולים להופיע כעת בזמן הזוית הזו, וכדאי להזהר שלא לאבד את הראש כשזה קורה. התקשורת שלנו בזמן שכזה אינה מעשית במיוחד. זהו זמן שבו חייבים לעמוד על המשמר בכל מה שקשור לעסקים או כספים, כיון שהמעורבות הרגשית הגבוהה שלנו עלולה לפגום בשיקול הדעת ובהחלטות פרקטיות, ולגרום לנו לעגמת נפש בעתיד.

מצבי הרוח המשתנים הם אולי התסמין המרגיז ביותר, כיון שהם מקשים עלינו לראות את הדברים כפי שהם, והכל הופך מאוד אישי ורגשי ולא מאפשר לנו ליצור ריחוק כדי לפעול באופן אובייקטיבי. אז מה עושים? נצמדים ככל האפשר לצד המעשי של הדברים, ובעיקר - לפרטים הקטנים: הסוד כעת טמון בהם, וביכולת שלנו להתמודד איתם אחד אחד, וכך לצלוח את הגשר הרגשי הזה בשלום. החלטות הקשורות לכספים עסקים ואפילו יחסים - כדאי לדחות לשבוע הבא אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, ותאומים.

אישה יושבת בבית קפה ואוכלת בזמן שהיא מסתכלת בסלולרי שלה. ShutterStock
הזוית הזו גורמת לנו לאבד את ההרמוניה שלנו ביחסים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת ההרפתקני, ויוצר זויות פעולה לא קלות עם ונוס ומרקורי, ואתם מגיבים, אחר כך פועלים - ורק אחר כך חושבים... נסו לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, בעיקר לפני כעסים על אנשים אחרים.

שור
שבוע טעון עובר עלי כוחותינו, כשונוס שליטת המזל שלכם בזוית פעולה לכוכב מרס. ונוס עצמה במזל דגים מביאה איתה לא מעט קסם אישי, אבל הזוית עם מרס הופכת אתכם כעסנים גדולים. זהירות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר שני מצבים שונים השבוע: החלטיות כועסת מצד אחד בזוית עם מרס, ומעורבות רגשית דביקה וחסרת גבולות בצמידות עם נפטון... נסו להמנע מזה וגם מזה, ולשמור על איזון, ובכל מחיר.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מביא איתו שבוע נינוח יחסית. אמנם סטורן שמול המזל שלכם מתחיל לארגן מחדש את הסרטנונים שנולדו בתחילת המזל, אבל הצורך בהרחבת אופקים הולך וגדל. זמן לתכנן נסיעה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים והחיים אינם שקטים: לא מעט סערות ודרמות קטנות עולות יורדות ומטלטלות אתכם, וחשוב להפגין יציבות ולא לכעוס. צמידות עם מרקורי מביאה איתה שבוע תקשורתי במיוחד.

בתולה
בית הזוגיות והשותפויות שלכם פעיל במיוחד, מה שאומר יכולת השקעה גדולה ביחסים קרובים ובמערכות יחסים בכלל. זמן טוב להוריד את מפלס הציניות, ולהיות קשובים לפרטנרים שלכם. זמן טוב להיכרויות חדשות, או מיסוד יחסים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שבזוית פעולה לא קלה לכוכב מרס עלולה לגרום לסערות ויכוחים וחילוקי דיעות, וחשוב לא להיעלב משטויות ולהמנע מכעסים מיותרים. מצד שני, זהו זמן טוב לעמוד על שלכם, ולהלחם על עקרונות. היו תקיפים!

עקרב
בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם אקטיבי במיוחד בימים אלה, ומקבץ הכוכבים במזל דגים הופך אתכם רגשיים ורגשניים, אבל לא מבשר על יציבות יתר. זמן טוב לרגש ולהתרגש, ולתת לאהבה מקום גדול יותר ביומיום שלכם.

קשת
כוכב מרס האנרגטי ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו הרבה מאוד אנרגיה ומרץ לעשייה בצד עצבנות חוסר שקט ומצב רוח לוחמני. הבית והמשפחה הופכים משמעותיים עכשיו במיוחד: התמקדו בשדרוג הדיאלוג עם בני הבית.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שם את הדגש כעת על התקשורת שלכם, גדיים. זהו זמן טוב לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם, להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. זמן טוב לבלות עם חברים מהעבר.

דלי
בית החומר והכספים שלכם פעיל במיוחד השבוע, ומודגש הצורך לפעול בזהירות מירבית בענייני כספים, עם עין מדויקת וזהירה בחשבון הבנק. זמן טוב לסגירת אוברדראפט, ובמקביל - לקניות גדולות לבית למשפחה ולעצמכם.

דגים
השמש מרקורי ונוס ואפילו נפטון - כל אלה שוהים במזל שלכם השבוע, מה שאומר ים של אקשן, פעילות, עשייה, והרבה קצוות שנפתחים עכשיו וקשרים שנקשרים. חשוב לתעל את הכל בזהירות, ולבנות לו'ז מדויק כדי שלא לפספס הזדמנויות.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully