וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 בפברואר 2018

17.2.2018 / 19:14

נראה שהאקשן שחווינו במזל דלי עובר לאט למזל דגים, ומי אם לא כוכב נפטון שליט הדגים מככב בשמים השבוע. אולי משום כך אנו הולכים לחוות שבוע שבו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ועם הקשרים של נפטון עם כוכב מרס וונוס - המעורבות הזו עלולה לפגום גם בהחלטות שלנו

זוג צעיר על שפת הים. ShutterStock
הקסם האישי שלנו גדל עכשיו ואיתו גם היכולת להשפיע על אחרים/ShutterStock

הרגש הולך לשלוט במה שקורה השבוע וההיגיון זז מעט הצידה. אולי משום כך חייבים להתמקד בעובדות, ולא לתת ללב לקבל החלטות, לשם שינוי. מיקוד, חברים.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש עוברת למזל דגים.
2. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים.
3. ונוס נצמדת לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.
4. ונוס בזווית פעולה מדויקת לכוכב מרס.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל דלי החברתי והפתוח, למזל דגים הרגשני והמופנם: מזל טוף, דגיגים! חודש שלם הביאה איתה השמש גישה חברתית ואסרטיבית, ועודדה אותנו להרחיב את המעגלים החברתיים שלנו, ולהתיידד עם העולם. כעת היא עוברת למזל דגים והאנרגיה שהיא מביאה איתה משתנה. מזל דגים השייך ליסוד המים הוא לא ממש המקום שבו השמש במיטבה. הכל הופך מורכב יותר, רגשני יותר, וממוקד פחות. כוכב נפטון מצליח לערפל את השמש - ואת התכניות של כולנו - ולהפוך אותנו ואת התקשורת שלנו קרבנות של מצבי רוח משתנים, וחוסר יציבות.

לחילופין, במזל דגים מגבירה השמש את האינטואיציה שלנו, את החוש השישי, ואת היכולת היצירתית והאמנותית. מצד שני, דווקא עכשיו אנו עלולים להסתגר קצת יותר, לצאת פחות לבלות או עם חברים, ולשקוע בהרהרת מקומית על מהות החיים. זהו זמן טוב להתחבר מחדש לדמיון וליצירתיות שלנו, ולהפוך אותם לכלי עבודה חשיבה ותקשורת של ממש. זמן טוב לחשוב מחוץ לקופסה, לפתוח את הלב, ולאפשר לו להוביל מהלכים. בעזרת הראש.

מי יושפע בעיקר מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, דגים, בתולה, קשת ותאומים.

המעבר השני המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, כשגם הוא עובר ממזל דלי למזל דגים. במזל דלי הביא איתו מרקורי תקשורת חברתית ברמה גבוהה ומודעות חברתית. יזמות חברתיות, חברים חדשים ומעגלי תקשורת שלא הכרנו הגיעו לחיינו. לא מעט מאתנו צירפו למעגלים שלהם כמה וכמה ידידים חדשים. אולם כעת התמונה משתנה: התקשורת של מרקורי במזל דגים היא מורכבת יותר: כעת הרגש משחק תפקיד מרכזי, ואיתו גם הצורך להיות קצת לבד, להרהר עם עצמנו - ועם אחרים - במשמעות החיים, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו.

מצבי הרוח המשתנים במהירות של כולנו בגלל מקבץ הכוכבים הגדול מהשבוע במזל דגים שכולל את השמש מרקורי וונוס הרגשית, עלול להביא איתו שיקול דעת גרוע, והחלטות שעלולות להתגלות בהמשך כלא מוצלחות במיוחד, בעיקר כי הן בנויות על תשתית רגשית ולא על בסיס הגיוני של ממש. מצד שני, הקסם האישי שלנו גדל עכשיו, ואיתו גם היכולת להשפיע על אחרים. במקביל התקשורת הזו הולכת גם פנימה: אצל לא מעטים מאתנו מתחזק בתקופה שכזה צורך במיקוד בצד הרוחני, כמו גם צורך חזק יותר במשמעות שמעבר למלים, או מתחת להן.

אנו מוצאים את עצמנו עכשיו מנתחים יותר מצבים שבין אדם לחברו, ובמקביל גם מחפש סיבות ופרשנויות למעשיהם של אחרים. מצבי הרוח שלנו גם משנים את התקשורת שלנו עם הזולת: פעם אנו כמהים לראות אנשים מסוימים, וכמה שעות לאחר מכן אנו עלולים להרגיש שמיצינו, ולרצות להתרחק או להסתגר מעט. מעניין. כן. התקשורת של מרקורי במזל דגים מורכבת מאוד, וגישה יצירתית ומלים משכנעות ביחד עם הצורך להסתגר ולא לדבר בכלל, עשויים לככב בה כעת. זמן טוב לדבר על מה שחשוב באמת, ובעיקר ליפות קצת יותר את המציאות: כולנו זקוקים לזה כעת, וכוכבים שבמזל דגים בזמן שכזה יכולים בהחלט לעזור, בעיקר כשפורים בפתח, והמסכה היצירתית של מזל דגים יכולות בהחלט להיות השראה לחג הזה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות תאומים, בתולה, קשת, וכמובן דגים.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית, לנפטון הרגשי עוד יותר. ונוס ונפטון - אלה שתי הפלנטות שעוסקות ברגשות שלנו: ונוס קשורה למערכות היחסים לנתינה וקבלה, ונפטון ליכולת שלנו להתרומם מעל האגו, ופה ושם גם לוותר עליו תוך כדי נתינה. כששתי הפלנטות צמודות זו לזו אנחנו בבעיה מסוימת: הכל הופך רגשי עד רגשני, העובדות הופכות חשובות פחות, וקשה לנו לשים גבולות לעצמנו או לאחרים, ובעיקר להיכנס למצבים של משמעת עצמית. כשהכל רגשי, הכל הופך מעט ילדותי, בנוי על גירויים וסיפוקים יותר מאשר על מטרות מעשיות ומימושן, מה שאומר שדרך קבלת ההחלטות שלנו עכשיו אינה טובה במיוחד, ואנו עלולים לעשות לא מעט שגיאות בשיפוט ולקבל החלטות גרועות.

מצד שני מפלס היצירתיות והרגש בשיאו, וזהו זמן נפלא להתאהב ולאבד את הראש - בתנאי שהרגלים עומדות איתן על הקרקע ומבינות שכעת צריכים אותן יותר מתמיד, כשהראש מתעופף לו. זהו זמן להתמקד בעובדות ובעיקר בפרטים הקטנים: בסיטואציות שכאלה הם אלה שמכריחים אותנו לראות את המציאות כפי שהיא, ולא כפי שאנחנו רוצים. פרטים, עובדות, מטרות ומימושן. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים, קשת, תאומים, עקרב, וטלה.

הזוית המרגיזה של השבוע - זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית למרס המעשי. ונוס זקוקה להרבה הרמוניה ועדינות כדי לפעול, אולם כוכב מרס זקוק לדיסהרמוניה כדי לפעול אחרת הוא משתעמם ובועט לנו ברגל כדי ליצור דרמה מקומית או כעס זמני, ואז - הוא חוגג. זוית בין השנים האלה הופכת את כולנו לחסרי שקט. ברגע שאנחנו נמצאים ברוגע שלנו צץ משהו שמפריע לנו ודורש צומי או מכעיס אותנו, וגם ההיפך: ברגע שאנחנו עושים או פועלים ויוזמים אנחנו מתגעגעים לשקט ולהרמוניה שהיו כאן קודם, וחוזר חלילה. בזמנים שכאלה אנחנו רוצים להיות עם מי שאנחנו אוהבים ונמשכים אליו, אבל כשאנחנו איתו צצים כל הזמן ויכוחים וחילוקי דעות, אז אנחנו עוזבים בכעס כדי להתגעגע שוב לחזור אחרי חמש דקות. מתסכל, נכון? אז מה עושים? מנצלים את האקשן כדי לעשות דברים שגם יעזרו לנו מבחינה הרמונית: ליזום שיחות עם אנשים שמזמן לא דיברנו איתם ועושים לנו טוב, להפעיל את הגוף למרות חוסר החשק ולקפוץ לחדר הכושר, ועוד ועוד. את הלימונדה מהלימון הזה לא תמיד קל להוציא, אבל כשמודעים למה שקורה זה קל יותר.

ובקשר למה שקורה לנו עם אנשים אהובים - זה הזמן להציע להם לעשות משהו ביחד איתנו שכיף לעשות (חוץ מזה, יו נואו..). למשל לצאת להליכה מול הים, להתעמל ביחד, לצאת לחברים פטפטנים במיוחד. כל מה שיביא איתו אקשן פיזי או מנטלי שלא קשור רק אלינו - מומלץ.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, גדי, סרטן, עקרב אריה ודלי וכמובן - קשת ודגים.

זוג עושה שופינג אונליין. ShutterStock
בזמנים שכאלה אנחנו רוצים להיות עם מי שאנחנו אוהבים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זווית הפעולה בין ונוס למרס שליט המזל שלכם מביאה איתה רצון חזק מתמיד לחיבוק, ועשייה בשנים. זהו זמן טוב להתרכך מעט, לחזר בעדינות, ולתת למלים רכות מקום גדול יותר. מרס עדיין נמצא במזל קשת ההרפתקני, אבל ונוס מראה שיש גם מקום לאהבה.

שור
זוית הפעולה בין מרס לונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה סערות ודרמות, ולא עושה לכם חיים קלים. הצמידות בין ונוס לנפטון האובר רגשני הופכת אתם לרגשניים וסנטימנטליים עד כדי דביקות כמו שרק השור יודע איך.. זמן נפלא לרומנטיקה ובעייתי לכל מה שקשור לכספים ועסקים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דגים הרגשני, והתקשורת הצלולה והאינטליגנטית שלכם משתנה והופכת להיות רגשנית ומאוד אישית עם לא מעט שינויים במצב הרוח. חשוב לקחת את עצמכם בידיים מבחינה מעשית ולא לאפשר לרגש לנהל אתכם השבוע.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים השבוע גורם לכם נינוחות ותחושות של שביעות רצון, גם כי המזל הזה שייך גם הוא ליסוד המים, כמוכם. זמן מצוין שכדאי להקדיש לצמיחה והתפתחות אישית, לימודים של משהו חדש, ולתכניות של לימוד והרחבת אופקים ונסיעות בתקופה הקרובה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שלא ממש יעשה לכם חיים קלים החודש, שכן האריה שלנו הופך רגשני ודביק במיוחד.. צמידות בין השמש למרקורי תעזור להתמקד ולשתף בתכניות כשהמלים הופכות להיות כלי עזר נפלא. זמן לדבר, ועל הכל.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שמהשבוע כולל את נפטון ונוס מרקורי ואפילו השמש, שם את הדגש על השקעה במערכות היחסים שלכם, ועל זוגיות בפרט. זה הזמן לדיאלוג פורה עם הפרטנרים שלכם, לעבודה עם שותפים או בני ברית, ואם הלב פנוי - כמה דייטים חביבים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם קצת הולכת לאיבוד השבוע בחיבוקו של נפטון המטשטש ומערפל, כשהיא נצמדת אליו במזל דגים. חשוב להזהר במיוחד כעת בכל מה שקשור לחומר וכספים. זוית הפעולה עם כוכב מרס לעומת זאת עלולה להביא כמה דרמות מיותרות..אל תנתקו קשרים.

עקרב
הילוכו של כוכב מרס בבית הכספים שלכם עלול לגרום לבלגן זעיר בחשבון הבנק, וכדי לעקוב בקפדנות ולא לדברים לצאת משליטה. מקבץ הכוכבים שבמזל דגים מביא איתו טאץ' רומנטי נפלא, וזהו זמן מצוין לתת מקום גדול יותר לאהבה, ולפתוח את הלב. מוכנים?

קשת
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהקצין את הצד ההרפתקני שקיים ממילא בכל קשת מצוי, מה שאומר שהשבוע אתם חייבים להיזהר מאוד מסיכונים מכל סוג שהוא, הן בכוון הכלכלי והן בכבישים. הבית והמשפחה דורשים יותר ויותר השקעה ותשומת לב: היו שם עבור בני הבית.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים הופך אתכם עסוקים ועמוסים מכמה כוונים שונים: נראה שכל העולם רוצה מכם משהו, אבל באופן מפתיע יש לכם גם תשובה ופתרון לכל אחד, והחכמה הטבעית שיש לגדי שלנו עוזרת לכם לפתור כל בעייה. שבוע של מפגשים, והרבה מלים, גדיים.

דלי
כוכב מרקורי מסיים את הילוכו במזל שלכם אחרי חודש תקשורתי למדי, ועובר לבית הכספים שלכם מקום בו נמצאים מהשבוע גם השמש ונוס מרקורי ואפילו נפטון. הגיע הזמן לטיפול שורש בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, דליים, ויפה שעה אחת קודם.

דגים
מזל טוף, דגיגונים! השמש עוברת למזל שלכם והגיע הזמן לחגוג יומולדת גם לדגיג הביישן. אבל מעבר לשמש נמצאים כאן מהשבוע גם מרקור ונוס ואפילו נפטון, ונראה שאתם עוברים לאט לאט להיות במרכז העניינים ובאור הזרקורים, דגיגים. הגיע הזמן לאקשן, ובגדול!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully