וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 בפברואר 2018

11.2.2018 / 10:23

נראה שגם בשמים חוגגים את חג האהבה: בשבוע הזה אפשר לראות איך נפטון משתלט על הדברים החשובים בשמים - הוא יוצר זווית פעולה לא קלה לכוכב מרס שמטשטשת ומערפלת אותנו, וונוס הרגשית, שהיא זו שקשורה לחג האהבה, עוברת למזל דגים הרגשני עליו נפטון שולט

זוג מצלם צילום סלפי של נשיקה. ShutterStock
גם בשמים חוגגים את חג האהבה/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. ונוס עוברת למזל דגים.
2. ונוס בזווית פרקטית לסטורן.
3. מרס בזווית פעולה לנפטון המטשטש ומערפל.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי והידידותי, למזל דגים הרגשני והמופנם. במזל דלי קיבלה ונוס איכות חברתית מאוד, ופה ושם גם לא אישית. היא עשתה לנו טוב בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחיינו, ובכל מה שקשור לתקשורת שלנו עם העולם והמעגלים החברתיים. כעת עוברת ונוס הרגשית למזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי, והתמונה משתנה. בגדול, ונוס פורחת במזל דגים: זהו המקום שבו היא נעלה, שכן פה היא יכולה להעניק מעצמה הרבה יחסית, כשהיא מוותרת על האגו ועוסקת בנתינה פרופר, לעתים נתינה ללא תנאי. נפטון שליט הדגים הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס שלנו. בעוד במזל שור או מאזניים ונוס מעניקה ומקבלת, במזל דגים הנתינה היא פעמים רבות גבוהה מיכולת הקבלה שלנו שכן אנו נשאבים עכשיו בקלות פנימה, אל תוך עולם הרגש, ושוכחים את עצמנו ואת הדברים שחשובים לנו.

ואכן, במזל דגים הרגשות מפעילים אותנו בעוצמה והצורך לתת מעל ומעבר לצורך שלנו לקבל, חזק במיוחד. במזל דגים מטשטשים בקלות הגבולות, ואני מוצאים את עצמנו פעמים רבות נותנים יותר מאשר תכננו, מתקשים לעמוד על שלנו, ופה ושם גם מוותרים על דברים שחשובים לנו כדי שלא לפגום בהרמוניה הרגשית שנוצרת עכשיו. אולם לא תמיד זה מצב הרמוני וקל. במזל דגים וונוס גורמת לנו לחוות לעיתים שינויים תכופים במצב הרוח, אפים ודאונים, תחושות של אופוריה ורגעים של דכאון לפעמים באופן קיצוני, כשתחושת הביטחון העוצמתית עלולה להפוך במהירות לתחושה של אבדן דרך או כיוון.

ונוס הרגשית היא כוכב שאחראי גם על מערכות היחסים שלנו, וגם על הדיאלוג הרגשי בינינו לבין אדם אחר. במזל דלי הדיאלוג הזה היא בעיקר חברי וידידותי. במזל דגים הדיאלוג הזה הוא עמוק ובנוי על אינטימיות ברמה גבוהה: כעת חשוב לנו החיבור הרגשי עם האדם שמולנו, וזה נכון גם לזוגיות וגם ליחסים בכלל. חשוב לנו גם לדעת היכן אנחנו עומדים, ובעיקר חשוב לנו לדעת אם מעריכים את הנתינה שלנו שבזמן שכזה היא גבוהה במיוחד. אולי משום כך נחשב המיקום הזה של ונוס למיקום מעולה, אולם היציבות היא לא החלק החזק שלו: מזל דגים שייך לקבוצת המזלות המשתנים, והתחושות שלנו משתנות כעת כאמור באופן מהיר, והיציבות היא לא האישו: כעת האישו הוא המשמעות, העומק, התחושה שאנחנו אכן מגויסים לאהבה ללא תנאי ברמה טוטאלית כפי שנפטון יודע לעשות, ולעיתים כאמור גם מעבר לצרכים שלנו לקבל אהבה באותה עוצמה בחזרה.

כשוונוס במזל דגים היכולת שלנו לאבד את הראש באהבה גבוהה יותר מאשר ברוב המקרים האחרים: יש אנשים שמבחינתם זהו מקום נפלא להיות בו, ואחרים מרגישים בו חוסר בטחון לא קטן, בערך כמו תמיד כשאנחנו בתוך האהבה, כידוע. אם נוכל לשמור כעת על הגבולות שלנו ובו בזמן גם להעניק מעצמנו את כל מה שונוס מאפשרת - יהיה מצוין.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, דגים, בתולה, קשת, תאומים, טלה, ועקרב.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרס האסרטיבי לבין נפטון המטשטש ומערפל. בשבוע שבו עוברת ונוס למזל דגים עליו שולט נפטון, יוצר אותו נפטון זווית פעולה למרס כוכב היזמה והאקשן שלנו, צירוף מקרים לא פשוט לאלה מאתנו שהתרגלו לרוץ קדימה כשמרס נכנס למזל קשת, ופתאום מגיעה לה מעורבות רגשית גבוהה, הסחות דעת, מצבי רוח, וקשה להתמיד באותו קצב או התרגשות של קודם. כן, הזווית הזו עלולה להיות מדכדכת למדי: נפטון מטשטש ומערפל את המטרות והרצונות שלנו, ומעביר את שיקול הדעת ההגיוני והחד למחלקת הרגש עם כל האפים והדאונים המוכרים.

מהמקום הזה טיב ההחלטות שלנו בכל מה שקשור ליזמות פעולה ועשייה בכלל, הולך ויורד. המעורבות הרגשית הזו ממסמסת את ההחלטות המשמעותיות שלנו, והופכת אותנו לדחיינים קוטרים וסתם עצלנים, בעיקר בדברים שחייבים לעשות ויהי מה. אולי משום כך כדאי לקחת את הזמן לקראת אמצע וסוף השבוע, ולדחות את ההחלטות החשובות שלנו - כולל התחלות חדשות מכל סוג - לשבוע הבא, אם אפשר. עד אז - קצת סבלנות למרס שחוטף אותה מנפטון, ובעיקר לעצמנו, עם כל השגיאות שנעשה והרגשות שמתפרצים לכל פינה.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, דגים, קשת, תאומים, בתולה מאזניים וגדי.

הזווית המעשית של השבוע - זו הזווית בת ה 60 מעלות בין ונוס הרגשית, לסטורן הנוקשה והמעשי. הזווית הזו היא תשובה מצוינת לאלה מאתנו שקצת נפגעים מהמעורבות הרגשית הגבוהה: סטורן הקשוח בזווית פרקטית לונוס מאזן את הדברים, ומאפשר לנו דווקא עכשיו להיות מעשיים יותר, להיעזר בחוקים הקיימים ולא להתעקש ולהמציא מחדש את הגלגל באופן יצירתי כדי לקדם דברים. לא חייבים. ואכן, שיתוף פעולה בין ונוס במזל דגים (דמיון ויצירתיות) לבין סטורן שבמזל גדי (גישה מעשית ורגלים על הקרקע) יכול להפיח חיים גם במיזמים כושלים, וגם לאפשר לנו לשתף פעולה עם מי שמשלים אותנו במישור המעשי, או מי שמעשיר אותנו במישור היצירתי.. יש כאלה בסביבה? זה הזמן לשתף איתם פעולה ולהתמקד בעשייה משותפת. זה בהחלט עשוי להשתלם לטווח ארוך.

מי בעיקר ייהנה מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, גדי, סרטן, עקרב, אריה ודלי.

בחורה מפתיע בחורה עם מתנה ליום האהבה. ShutterStock
היכולת שלנו לאבד את הראש באהבה גבוהה יותר/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם אינו במיטבו השבוע, והאפקט הבעייתי שבזווית שנפטון יוצר איתו עלול למסמס כמה וכמה התחלות ויזמות חדשות, בתהליך שמגיע לשיאו בסוף השבוע הרחוק. מה עושים? מגלים סבלנות ואיפוק, ומחכים לאמצע השבוע הבא עם יזמות חדשות.

שור
מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל דגים עושה לכם טוב: יסוד המים שבמזל דגים מביא איתו התנהלות יצירתית דמיון והשראה, כמו גם יכולת לשיתופי פעולה מצוינים עם אחרים, ותקשורת טובה עם מוסדות וארגונים. זמן טוב להניע תהליך מחודש של צמיחה אישית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי ובהמשך השבוע גם נצמד לשמש, אלמנט שמביא איתו כוח ועוצמה לתכניות הפעולה שלכם. ונוס שנמצאת במזל דגים מביאה איתה הרבה מאוד קסם אישי: שבוע מצוין לעמידה בפני קהל, ולהפניית אור הזרקורים אליכם.

סרטן
מעברה של ונוס השבוע למזל דגים מביא איתו דגש מיוחד על היכולת שלכם להתמקד בפרק הזמן הקרוב בהרחבת אופקים, ובכל מה שקשור לצמיחה אישית לטווח ארוך. זמן מצוין להחליט על נסיעה ארוכה, על חיזוק הקשרים עם ח'ול רגשית או מקצועית, ולימוד של משהו חדש.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת, ושמה את הדגש על היכולת של האריה שלנו לצאת קצת מעצמו, ולהתמקד בזולת. זוגיות מערכות יחסים ושותפויות - זה הזמן להשקיע באלה.

בתולה
מעברה של ונוס למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם יעזור לכם להשקיע קצת בקשרים הקרובים, ובפרטנרים שלכם. זה הזמן להוריד את מפלס הביקורתיות והציניות ולהתחבר לחלקים הרכים שלכם. כוכב סטורן עוזר כעת למנף קשרים, ולהפוך קשרים לפורמלים ומעשיים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים, מיקום שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ואולי גם חוסר פרופורציות בין היכולת שלכם לקבל החלטות מוצלחות כעת לבין הצורך להשאיר את הרגלים על הקרקע. התייעצו עם אחרים לפני כל מהלך עסקי או כלכלי כעת.

עקרב
כוכב מרס מתקדם בבית החומר והכספים שלכם, ועלול לגרום שם לבלגן בחשבון הבנק. חשוב מאוד להתנהל עכשיו בצורה מאוד מסודרות, ולהימנע מבזבוזים. מעברה של ונוס למזל דגים שם דגש על הצד הרומנטי שלכם, ועל היכולת לפתוח את הלב, ולתת מקום גדול יותר לאהבה.

קשת
הילוכו של כוכב מרס במזל שלכם מביא איתו ים של מרץ ואנרגיה, כמו גם יכולת להזיז דברים שעד עכשיו היה קשה לכם להזיז. אבל.. יש מחיר למרס והוא עצבנות ואי שקט. אל תהרסו קשרים בגלל קריזות של רגע. ונוס במזל דגים מביאה איתה רגעים יפים לבית ולמשפחה.

גדי
מיקומו של כוכב מרס במזל קשת מאחורי הקלעים לא מביא איתו הרבה מאוד שקט נפשי, ופתיל קצר עלול לשבש כעת את דרך החשיבה ההגיונית שלכם. מעברה של ונוס לבית התקשורת שלכם מביא איתו תקשורת יצירתית שמאפשרת לקדם את מה שחשוב לכם באמת.

דלי
ונוס הרגשית נפרדת מהשמש ומרקורי שנמצאים עכשיו במזל שלכם ועוברת למזל דגים, המאכלס את בית הכספים שלכם. ונוס יכולה לעזור במציאת מקורות הכנסה אבל הוצאות גבוהות עלולות לקלקל את הנעשה בחשבון הבנק.. המנעו מפינוקי יתר, ומהוצאות מיותרות.

דגים
ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, שם נמצא גם כוכב נפטון, ועוזרת לדגיג הכל כך רומנטי ממילא לפתוח את הלב, ולתת מקום גדול יותר לאהבה. לאלה מכם שנמצאים בזוגיות או בקשר קרוב - זה הזמן להעמיק את הקשרים. לאלה שלא - הגיע הזמן ליזמה למציאת הנפש התאומה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully