וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 4-10 בפברואר 2018

בשבוע הזה יהיו פחות מהלכים דרמטיים בכוכבים או זוויות קשות, והדגש הוא בעיקר על עשייה פרקטית בשטח ושיתופי פעולה. זה הזמן לעשות כמה מהלכים משמעותיים ומעשיים ולנצל את מצב הכוכבים לטובתנו

ריצה בים. ShutterStock
זמן טוב לנצל את הכוכבים לטובתנו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. שמש בזווית פרקטית של 60 מעלות לכוכב אורנוס.
2. ונוס בזווית פרקטית של 60 מעלות לכוכב אורנוס.
3. המשך הזווית הפרקטית של 60 מעלות בין מרקורי למרס מהשבוע הקודם.

שלוש הזויות האלה מאפשרות לנו השבוע להיפתח לאזורי פעולה חדשים, ולמצוא לנו שותפים או בני ברית לדרך, בעיקר כשהמדובר באתגרים גדולים. הכוכב המשמעותי שאפשר לרתום אותו השבוע לפעילות שלנו, הוא כוכב אורנוס שיוצר שתי זוויות שונות של שיתופי פעולה עם השמש וונוס. זהו כוכב תזזיתי ולא קל, ונחשב לכוכב השינויים הגדול, אבל כשהוא מוקרן בזויות חיוביות הוא מביא איתו יכולת מדהימה לקצר תהליכים, לשנות גישה בקלילות, לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו בעזרת תקשורת קלילה וממוקדת, ופה ושם גם מפיל כמה אסימונים ומביא איתו תובנות חדשות ומעניינות.

הזווית המעשית של השבוע - זו הזווית הפרקטית שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס. זו אחת הזויות היותר מעשיות על פני גלגל המזלות, שכן היא מחברת בין היכולת להתחבר למשאבים שלנו ולממש רעיונות ויזמות בדרכי פעולה מקוריות ויעילות יותר מתמיד. כאן נוכל למצוא חשיבה מחוץ לקופסה שמתורגמת ישר למעשים, ומקצרת דרכי פעולה, ביורוקרטיה וכל מה שמיותר, ומתמקדת בעיקר. קיצורי דרך- הם אלה שמהווים בעצם את מהות הזווית: קיצורי דרך בין רעיון ויזמה - לעשייה ופעולה. אלה מאתנו שינסו אכן השבוע לקחת יזמה חדשה, עסקית או אישית - ולרוץ איתה קדימה, עשויים לגלות שמימוש הפוטנציאל של העשייה הזו הוא קל מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, שור, ועקרב.

הזווית הרגשית של השבוע - זו הזווית הרגשית אך מעשית בין ונוס הרגשית, לאורנוס כוכב השינויים. גם כאן, אנחנו פוגשים את עולם הרגש שוונוס מייצגת, ומהמקום הזה גם מאפשרת לנו לשתף בעשייה פרקטית גם את בני או בנות הזוג והפרטנרים שלנו, כשהשלם יהפוך מהמקום הזה לגדול מחלקיו. בנוסף, הזווית הזו מאפשרת גם לתרגם את הצד הרגשי שלנו למקום יצירתי בעולם הפרקטי, בין אם עסקי ובין אם כלכלי. ונוס שולטת כידוע גם על מזל שור הקשור לחומר וכספים, והזווית הזו עם אורנוס עוזרת לחבר את התחום הכלכלי עם יזמות חדשות ומעניינות, ואם גישה שונה ומאפשרת. כל שצריך הוא להעז.

מי בעיקר יושפע לטובה מהזווית? מזלות שור, מאזניים, טלה, סרטן, דלי אריה ועקרב.

התקשורת שלנו - כוכב מרקורי ממשיך לנוע במזל דלי וליצור בתחילת השבוע עדיין את זווית השילוב המעשית שלו עם כוכב מרס שהגיעה לשיאה בסוף השבוע. כדאי להמשיך ולחבר כעת את המילים לפעולות שלנו, ולהיפך: להתחיל כל רעיון או יזמה חדשה בשיחות ובשיתופם של אחרים כדי לקבל חוות דעת, השראה או העצמה: כך יכולים שני אלה לתרום לכולנו על ידי שיתוף הפעולה הזו שהתחיל בעצם בשבוע הקודם.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, טלה, מאזניים, דגים וקשת.

אישה מנפצת קיר סכוכית. ShutterStock
כל שצריך הוא להעז/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אתם מעבירים הילוך, ומרס שליט המזל שלכם ששוהה עדיין בתחילת מזל קשת עוזר לכם ליהנות מדרייב חזק, ואנרגיה עוצמתית. זווית שתוף הפעולה עם מרקורי נמשכת: דברו שתפו וחלקו את מה שקורה עם אחרים, ותנו כוח למלים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ביחד עם השמש ומרקורי, והשלושה מייצרים עבורכם כמה וכמה אפשרויות חדשות של צמיחה והתפתחות אישית. זמן לצאת קצת מההרגלים שלכם, ולהיפתח לדרכי חשיבה אחרות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי והופך אתכם לחברתיים במיוחד כעת. זווית שיתופי הפעולה שהוא יוצר עם כוכב מרס ממשיכה להשפיע לפחות עד אמצע השבוע: זמן טוב למציאת פרטנרים ובני ברית לעשייה משותפת, ולמיקוד באתגרים משמעותיים.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדל במזל דלי מרמז שזו בעיקרון תקופה של שינויים, סרטנונים. הגיע הזמן לבחון היכן אתם עומדים כעת, ולהסתכל קדימה. כוכב סטורן שנמצא במזל גדי מכביד לא מעט, אבל גם מכריח אתכם להתמקד במטרות החשובות. הקשיבו לו.

אריה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מכריח אתכם לצאת מעצמכם בימים אלה ולהיות קשובים יותר לפרטנרים ולבני או בנות הזוג שלכם. האריה שלנו שבדרך כלל מרוכז בעצמו פתוח כעת יותר לדיאלוג ולהשקעה בשנים. זמן להשקיע בזוגיות שלכם או לצאת לדייטים.

בתולה
השבוע חשוב לא לקחת סיכונים מיותרים, בתולות, לא בדרכים ובכבישים ולא בתחום הכלכלי. מקבץ הכוכבים במזל דלי עלול להיות לא סלחני. מיקומו של כוכב מרס עלול לגרום לכמה סערות ודרמות בבית ובמשפחה. נצלו את האנרגיה הזו להתארגנות ביתית, אך ללא ריבים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לפרוח במזל דלי, מיקום שהופך אתכם ליצירתיים במיוחד, ופה ושם גם רומנטיים לא פחות. זהו זמנו של הלב, מאזנאים, וכדאי לא רק להקשיב לו אלא גם לפעול בעצתו ובעצת האינטואיציה שלכם. זמן להתמקד בעיקר במה - ובמי - שאוהבים..

עקרב
מיקומו של כוכב מרס בבית החומר והכספים שלכם עלול לגרום לבעיות נזילות בגלל הוצאות גבוהות, וקושי בשליטה על חשבון הבנק. זה הזמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, ולא להוציא על דברים שלא ממש חשובים לכם. הבית וסביבתו מעסיקים אתכם כעת: השקיעו במשפחה.

קשת
מיקומו של מרס במזל שלכם מדרבן ומריץ קדימה, אבל רגשית לא עושה לכם חיים קלים: הפתיל שלכם קצר במיוחד, והתגובות מהירות ובהתאם. חשוב לא לקלקל יחסים כעת רק בגלל הצורך לומר את המלה האחרונה. מקבץ הכוכבים במזל דלי מביא איתו קשרים חדשים לחייכם.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם ממשיך להתקדם במזל גדי ומשפיע מאוד על אלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל: הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לשנתיים הקרובות, גדיים. מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי ממליץ על מקור הכנסה נוסף, אך גם על הוצאות גבוהות. זהירות!

דלי
אתם אלה שנמצאים עכשיו במרכז תשומת הלב של הכוכבים, דליים: השמש ונוס ואפילו מרקורי כוכב התקשורת נעים להם במזל שלכם, פותחים אפשרויות חדשות להיכרויות מעניינות ולעשייה ויזמה, ואתם כעת במרכז העניינים. רוצו קדימה! חשוב כעת לא לריב עם קולגות מקצועיות.

דגים
יש הרבה מאוד על כתפיכם עכשיו, ולא מעט מתרחש כעת מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. חשוב בזמן שכזה לא לתת למתחים וללחצים להשפיע עליכם ולגרום לכם לקבל החלטות שגויות. מרס ששוהה בבית הקריירה שלכם מריץ אתכם קדימה. היזהרו מריבים עם סמכויות.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully