וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 בינואר עד ה-3 בפברואר 2018

אחרי שבועיים קשוחים במיוחד, סוף סוף משהו מתחיל להשתחרר לו השבוע מלפיתת הכובד של מזל גדי, וזה התקשורת שלנו

גבר רץ. ShutterStock
שבוע קצת אופטימי יותר/ShutterStock

השמש וונוס הרגשית כבר שועטות להן בחיוך חברתי במזל גדי עם כוסית ביד וחוגגות להן, אבל התקשורת שלנו היתה עד השבוע עצורה, מעשית, והתמקדה בעיקר בעובדות בפרטים הקטנים ובתחום הכלכלי ובחיים הפרקטיים שלנו. זה משתנה - כיף גדול. מעברו של מרקורי למזל דלי החברתי והפתוח, והזוית המעשית שהוא יוצר עם מרס כוכב האקשן, מביאות שבוע קצת אופטימי יותר, שבו מגוון האפשרויות שלנו לעשות, לפעול ליזום לשתף ולהרחיב את המעגלים המקצועיים והחברתיים שלנו, גדל באופן משמעותי. זה מעניין ומפרה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל גדי למזל דלי.
2. מרקורי יוצר זוית מעשית של שיתופי פעולה 60 מעלות עם מרס האסרטיבי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל גדי המעשי השייך ליסוד האדמה, למזל דלי החברתי השייך ליסוד האויר. המעבר הזה בהחלט מקל עלינו גם להתבטא, גם לדבר וליזום, אך בעיקר לשתף. כן, שיתוף הוא האישו כאן, ומזל דלי החברתי שמרגיש נוח בחבורות גדולות ולא מאוים כשהוא חלק ממערכת ולא פרש בודד אל מול השקיעה, בהחלט מביא את זה לידי ביטוי.

מה שמסמל באופן מודגש את מרקורי במזל דלי הוא כל מה שקשור למדיה החברתית, ולמדיה בכלל. זהו מיקום תקשורתי מאוד, שקשור לחכמת ההמונים, לרחשי הלב הציבוריים, וליכולת שלנו לעבור מתקשורת פרקטית שעוסקת במספרים או תקשורת אינטימית שעוסקת ביחסים לתקשורת חברתית, שעוסקת בתקשורת בין בני אדם לא ברמת עומק אינטימית מדי - לכל אחד מאתנו יש את שלושת או ארבעת החברים המסורים שעבורם גם נקום באמצע הלילה כדי לחלץ את הג'יפ שלהם שנתקע בבוץ או ניתן להם לישון בסלון כשהאשה זרקה אותם מהבית באופן זמני - אלא ברמה החברתית, הלא אישית, המתקשרת במעגלים החברתיים שלנו שדורשים בעיקר מכנים ונושאים משותפים, ולא דמעות בטלפון כשהיחסים האישיים שלנו עולים על שרטון.

מרקורי במזל דלי עוזר לנו מאוד לשלב את התכניות שלנו עם אלה של האחרים, ובעיקר עוסק בנושאי משמעותי מאוד: שיתופי פעולה. כן, חכמת ההמון בהחלט באה לעזרתנו עכשיו, ונוכל לשאוב גם לא מעט חכמה ממה שאנו דולים כעת מהפייסבוק, מגוגל, ומהחברים שמזמן לא שמענו מהם ופתאום הם מרימים טלפון: הלו, אנחנו בדרך. ואכן, חברים ידידים ומכרים - זה בדיוק האישו עכשיו כשהתקשורת שלנו הופכת חברתית יותר: זמן טוב לצאת איתם, לבלות איתם, וליהנות עד השעות הקטנות, ואז לחזור ולהתכרבל בפוך הקטן והפרטי שלנו ולהירדם בחיוך. כן כן.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דלי, אריה, קשת, ודגים.

הזוית המעשית של השבוע - זו זוית שיתופי הפעולה המעשית של 60 המעלות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין מרס כוכב היזמה והעשייה. זווית של 60 מעלות מחברת בדרך כלל באופן מעשי בין כוכבים שנמצאים במזלות השייכי לאותו בסיס פעולה, כמו אש ואוויר, או אדמה ומים, ואז הפלנטה ביסוד האוויר מלבה את האש של זו שביסוד האש, וזו שביסוד המים מפרה את זו שנמצאת ביסוד האדמה. לזה בדיוק קוראים: שיתופי פעולה. גבר עם גפרור מחפש בחורה עם פתיליה - אני זוכר עד היום את הבדיחה העתיקה הזו, אבל באסטרולוגיה היא בהחלט עובדת: יש לי יכולת או כישורים מסויימים, ואני מחפש את מי שישלים את שלי למטרה משותפת, כדי ליצור שלם שערכו עולה על כל אחד מהמרכיבים שלו בנפרד.
ואכן, הזוית הזו מביאה איתה שבוע נפלא לשיתופי פעולה בין אנשים שיש להם מכנים משותפים באופן אישיותי, או שעוסקים בתחומים דומים, או שהמקצועות שהם עוסקים בהם משלימים אלה את אלה: יוצר ישתף פעולה עם מפיק, יזם עם משקיע, ואיש כספים עם איש נדל'ן וכל הצדדים מרויחים כשהם מצליחים לצאת מהאגו של עצמם, לראות את תרומת הזולת, ולתרום לקשר.

אי לכך ובהתאם לזאת, מילת המפתח של השבוע הזה היא - ביחד. נראה את זה במעברו של מרקורי למזל דלי, ובזוית שהוא יוצר עם מרס: הצירוף של שתי הזויות האלה יוצר שילוב נדיר של יזמה עשייה ופעילות חברתית, ואם נצליח ליישם את הפוטנציאל הזה בחיינו ולמצוא לנו את הפרטנרים הנכונים לכל סוג של עשייה ושאיתם נרגיש את השמחה הזו של שני אנשים (לפחות) שעושים את מה שהם עושים ונהנים מזה (לא לזה התכוונתי, תתביישו! אבל כן, גם לזה, אם כי יותר באופן מטפורי) כי אז בא לציון גואל, ונוצר לו הסטרט אפ האולטימטיבי שמשלב דמיון, יצירתיות והשראה, עם חומר, חכמה וחזון. בקיצר, יהיה מרתק. שבוע טוב.

אישה נחה על הספה. ShutterStock
מילת המפתח של השבוע הזה היא – ביחד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל קשת ומצב הרוח שלכם הופך מרוגש והרפתקני. הזוית המעשית שהוא יוצר השבוע עם מרקורי מאפשרת לכם לבטא במלים את מה שחשוב לכם, לשתף פעולה ביזמות משותפות,ובעיקר לדבר על עשייה בכלל. קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה שלכם בצמידות מרוחקת מעט לשמש, ולמרות הקסם שהיא מעניקה לכם עכשיו היא מעט פסיבית והצד הנהנתני של השור ופה ושם גם בזבזני מבחינת כספים, עלול להוות בעייה. זמן טוב למצוא פרטנרים מעשיים ועסקיים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע ממזל גדי הקשוח שבו שהה כחודש למזל דלי הפתוח והחברתי, והקלה מורגשת מיידית אצל התאומים שלנו. זוית פרקטית שיוצר מרקורי עם כוכב מרס עשויה להביא איתה שתופי פעולה מעניינים במיוחד, בתנאי שתקחו יזמה. אל תדחו.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדל במזל דלי לא ממש עושה לכם חיים קלים: מצד אחד אתם זקוקים לאתגרים, אך מצד שני הפתיל הקצר שלכם עלול להביא איתו החלטות שגויות וסיכונים מיותרים. חשוב עכשיו להמנע מכל סוג שהוא של סיכון, הן בכבישים והן בנושאי חומר וכספים.

אריה
מקבץ הכוכבים הגדל השבוע במזל דלי עם מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למקום הזה שבו נמצאות כבר השמש וונוס, מאפשר לכם להיות פתוחים יותר כלפי הפרטנרים ולהשקיע קצת יותר בזוגיות וביחסים קרובים בכלל. זמן לצאת מעצמכם, ולהיות קשובים לזולת קצת יותר.

בתולה
מיקומו של מרקורי במזל דלי ביחד עם השמש וונוס מדגיש כעת את הצורך להשקיע קצת יותר בעבודה, ובתחום המקצועי. זהו זמן מצוין לפרוץ גבולות ודלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. זמן מצוין לחשוב על קונספט מקצועי חדש, וללמוד משהו שמעניין אתכם באמת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם השמש ומרקורי כוכב התקשורת - כולם כולם שוהים עכשיו בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מאזנאים. זה בדיוק הזמן לפתוח את הלב, ולתת לרומנטיקה - וליצירתיות שלכם - לצאת החוצה, ובגדול. זמן טוב להתאהב מחדש.

עקרב
מקבץ הכוכבים שגדל השבוע במזל דלי שם את הדגש כעת על הצורך שלכם להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, עקרבים. זה בדיוק הזמן לשדרוג היחסים שלכם עם בני הבית, לשתוף בתכניות שלכם, ולניקוי משקעים רגשיים שהצטברו בזמן האחרון, וששמרתם בבטן.

קשת
תקשורת - זה שם המשחק עכשיו, כשאל בית התקשורת שלכם שבו נמצאות כבר השמש וונוס מצטרף מהשבוע גם מרקורי כוכב התקשורת עצמו. זהו זמן מצוין לא רק לפעול אלא לתת עדיפות למלים, ולאפשר להן לפעול אתכם - ולמענכם. בקיצר - דברו על זה.

גדי
אל בית הכספים שלכם שם שוהות כבר השמש וונוס מצטרף מהשבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, וזהו זמן מצוין לתת עדיפות לכל מה שמדגיש את היכולת שלכם לשדרג את הנעשה בחשבון הבנק, לסגור אוברדראפט אם אפשר, ולרוץ קדימה עם יזמות כלכליות חדשות.

דלי
משהו טוב קורה לכם השבוע, דליים: מעבר ליומולדת השמח שחוגגת לכם השמש, הרי שאל ונוס שנמצאת במזל שלכם ומביאה איתה ים של קסם אישי ואפילו רומנטיקה מצטרף מהשבוע גם מרקורי כוכב התקשורת. הגיע הזמן לדבר, לשתף ולחלוק, ולתת לאנשים קרובים להתקרב קצת יותר.

דגים
כוכב מרס שוהה כעת בבית הקריירה שלכם, והדרייב שהוא יוצר ביחד עם האמביציה שהולכת ומתחזקת, עוזרים לכם לקדם את התכניות שחשובות לכם במיוחד. זה בדיוק הזמן ליזמות חדשות בנושאי קריירה, אך גם לזהירות מריבים וויכוחים עם סמכויות, שלא יעשו לכם טוב.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully