וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 בינואר 2018

למרות מעברה של השמש למזל דלי החברתי, זה הולך להיות שבוע טעון רגשית עם פתיל קצר. הצמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לפלוטו היצרי ומעברו של מרס למזל קשת, מסמנים שהרבה אנרגיה משתחררת השבוע, ורק חשוב לדעת איך לתעל אותה נכון כדי שלא תהיה הרסנית או אלימה

אישה בסוודר צהוב וכובע צמר על רקע תכול. ShutterStock
סבלנות, אורך רוח ו...חיוך/ShutterStock

חשוב במיוחד לדאוג שהתקשורת שלנו תישאר השבוע בפסים מעשיים ולא תגלוש כוחניים כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ובעיקר לדאוג שאנרגיית האש של מרס לא תפעיל את הפתיל הקצר שלנו שמחובר ישירות לאגו ולבלוטת האדרנלין, אלא תעזור לנו בעזרת ההיגיון הבריא לפעול באופן פרקטי, ולנתב אותה ליזמות חדשות ומעניינות.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. צמידות מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו הכוחני והיצרי.
2. מרס עובר ממזל עקרב למזל קשת.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לכוכב פלוטו היצרי והכוחני. הצמידות הזו היא קצרת טווח, נמשכת בערך יומיים וחצי, וטוב שכך: מרקורי כוכב התקשורת שלנו מאוד מושפע מכוכבים עוצמתיים כמו פלוטו - אולי הכוכב בעל ההשפעה העוצמתית ביותר על פני גלגל המזלות - והתקשורת שלנו משתנה בהתאם. כן, בצמידות שכזו אנו הופכים טעונים רגשית, חסרי סבלנות, והפתיל שלנו קצר במיוחד: כעת כל מלה שלא במקום יכולה להדליק אצלנו את הנורה האדומה, ולגרום לנו להגיב באופן קיצוני.

הצמידות הזו עלולה להביא איתה תקשורת תוקפנית, ופה ושם גם אלימות מילולית: בזמן שכזה קשה לנו כשלא מסכימים איתנו, וכל עלבון זעיר שנדמה לנו שעלבו בנו, עלול לגרום מלחמת עולם וניתוק קשרים מהסוג הפולני הנעלב. לכן חשוב השבוע לשמור על פרופורציות עד כמה שאפשר, שכן גם יחסים מצוינים עלולים לעלות פתאום על שרטון בדמות ויכוח חילוקי דעות או אי הסכמות, וחשוב לדעת לנווט החוצה מהמאבק הזה בבטחה מבלי להרוס הכול בגלל אגו ילדותי פגיע מדי. סבלנות, אורך רוח ו...חיוך. זה המתכון שלי לעבור צמידות שכזו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, גדי סרטן מאזניים וטלה.

המעבר המשמעותי בשמים השבוע - זהו מעברו של מרס כוכב היזמה והעשייה ממזל עקרב הטעון החשדן והמאופק השייך ליסוד המים, למזל קשת ההרפתקני והאסרטיבי, השייך ליסוד האש. עצם ההגדרה של יסודות הפעולה כאן, המים מול האש, כבר מרמז על השינוי ועל סוג הפעולה שאנחנו הולכים לפגוש בחודשיים הקרובים. ואכן, המעבר הזה יורגש מאוד אצל כולנו. כוכב מרס מעביר הילוך כשהוא נמצא ביסוד האש, וזה גם יגרום לכולנו לחפש יותר סיפוקים מידיים ותוצאות בשטח, ולהעדיף אותם על פני השקעת זמן ומאמץ ארוכי טווח. בגדול התהליך הזה נראה מצוין, כשהוא מביא איתו גם את האופטימיות הבסיסית שמלווה את הפעולות שלנו במזל קשת, הנשלט על ידי יופיטר כוכב השפע.

כמו במקרים אחרים של המצאות כוכב מרס במזל השייך ליסוד האש, אנו עלולים לפגוש גם צד אחר של מרס, פחות נעים. מרס הוא לא רק זה שאחראי על הדרייב והיזמה שלנו: לא בכדי הוא נקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי, מרס. ואכן, מרס הוא כוכב לוחמני למדי. פעילותו היא בדרך כלל דיס-הרמונית, והוא מחפש מקומות לתקוע את דגל האגו שלו, ולהיכנס לעימותים וויכוחים ומאבקי כוח גם כדרך לקידום מה שחשוב לו באמת וכל זאת תוך תגובות מהירות וקצרות רוח וסבלנות. אכן, כשמרס בשטח - הכול נמצא במתח, ובוודאי שאין הרמוניה בסביבה. אולי משום כך מעברו של מרס למזל קשת עלול להביא איתו גם - כמו שכבר קרה בעבר - כמה התפרצויות אלימות פה ושם, כשהרבה כעסים ותסכולים שעד עכשיו שכבו בבטן כשהיה במזל עקרב, משתחררים סוף סוף, מה גם שהאצבע עכשיו קלה על ההדק, ואנו מגיבים כעת פעמים רבות ישר מהבטן ולא מהראש.

גם הפרשנויות שלנו כעת למה שקורה הן מהירות מאוד, ולא תמיד תואמות את המציאות, אלא משמשות לנו כדרך לשחרר לחצים ומתחים באופן מהיר במיוחד, ולא להעביר את האנרגיה הזו דרך פילטר מנטלי והגיוני. התוצאה - במקרים כאלה אנחנו מאבדים חברים שותפים ובני ברית רק בגלל שלא הצלחנו להתאפק ולהבין עד הסוף, או פשוט להבין גם את אלה שנמצאים מולנו בגלל הצורך הילדותי של מרס ביסוד האש קודם כל להגיב, ואחר כך לחשוב. אז מה עושים? ראשית אכן נותנים גז בכל מה שקשור לאקשן, ולצד הפרקטי ולעשייה בשטח כמו גם ליזמות חדשות מסוגים שונים. שנית, בכל מה שקשור ליחסים, לדיאלוג ולשיחות של אחד על אחד - כאן אנחנו מתבוננים במה שקורה ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי, חושבים פעמיים, ורק אז מגיבים, ולא לפני. זה לא יהיה קל עם המרס הזה, אבל כדאי שבכל זאת ננסה לעשות את זה עוד לפני שנקלקל יחסים עם חבר טוב או שנים רק בגלל שלא יכולנו להתאפק עם התגובות שלנו.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס למזל קשת? מזלות טלה, קשת, מאזניים, גדי, סרטן, תאומים בתולה ודגים.

גבר מיואש. ShutterStock
היזהרו: הצמידות הזו עלולה להביא איתה תקשורת תוקפנית/ShutterStock

צפו בתחזית אסטרולוגית בוידאו:

התחזית השבועית

טלה
סוף סוף מגיע השינוי שציפיתם לו: אחרי חודש מתוח ולא קל, עובר סוף סוף מרס שליט המזל שלכם ממזל עקרב למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, ואכן סופסוף חוזרת גם האש לחייכם. הגיע הזמן לטיולים השמחים, ולכל האקשן ההרפתקני הטלאי המוכר.

שור
מעברו של כוכב מרס למזל קשת לא יעשה לכם חיים קלים בתקופה הקרובה. להיפך: מרס במזל קשת עלול לגרום לכם לפעול באופן פזיז ולגלות שיקול דעת שטחי. מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם לבית הקריירה שלכם, לעומת זאת, מביא איתו עדנה ליחסים עם העולם. השקיעו בקריירה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם צמוד צמוד השבוע לכוכב פלוטו היצרי, אלמנט שעלול להביא איתו ריבים פתאומיים ומאבקי כוח ואגו. חשוב לדעת לוותר, ולהשתמש במלים היפות והחכמות שלכם כדי לנטרל ריבים כל עוד אפשר. אל תיקחו השבוע סיכונים מכל סוג שהוא.

סרטן
מעברו של כוכב מרס למזל קשת המאכלס את הבית המקצועי שלכם, מביא איתו הרבה מאוד אנרגיה דרייב ואפילו אמביציה לצד המקצועי שלכם. זה בדיוק הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה מבחינה מקצועית, ואולי להחליט כבר עכשיו לאן פניכם מועדות מקצועית בחודשים הקרובים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם משוטטת השבוע במזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, אריות. המיקום הזה מביא איתו דגש מיוחד לא רק על הפרטנרים והזוגיות שלכם, אלא גם על יחסים בכלל. זמן טוב להשקעה בקשר: זמן להיות קשובים קצת יותר למי שאתכם, ולידכם.

בתולה
מעברו של מרס למזל קשת הולך להביא קצת בלגן לאזור הבית והמשפחה, בתולות. אחרי חודשיים של תקשורת אסרטיבית בה כיכב מרס בבית התקשורת שלכם, הוא עובר לאזור הבית והמשפחה: זה הזמן להשקיע בבית ובסביבתו, אך להזהר ממאבקי כוח עם בני הבית.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דלי המאכלס את בית הרומנטיקה והאהבה שלכם, מאזנאים. המיקום הזה מביא איתו טאץ' רגשני במיוחד, וזה אולי באמת הזמן לפתוח את הלב, להעמיק קשר רגשי קיים ולהחזיר ניצוצות לגחלים, או למצוא אהבה חדשה. יאמי.

עקרב
הצמידות בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה לגרום לתקשורת כועסת ועצבנית, וכדאי מאוד לשים לב שלא לקלקל יחסים מקצועיים ויחסים בכלל בגלל מלים חריפות. מצד שני, זהו זמן נפלא לשיחות עומק כנות על רגשות, ומה שמאחורי הקלעים.

קשת
משהו מעניין קורה לכם השבוע, קשתים: מרס כוכב היזמה והאקשן עובר למזל שלכם, ואם הקשת שלנו ידוע במזגו הסוער, הרי כשמרס בשטח הסערות האלה בהחלט יתגברו, ואיתן גם כמה דרמות לתיאבון.. הגיע הזמן ליזום, לעשות ולפעול ולרוץ קדימה - רחוק ככל האפשר.

גדי
השמש מרקורי כוכב התקשורת סטורן ואפילו פלוטו שוהים במזל שלכם, והשבוע משפיעה מאוד הקרבה בין שני מרכיבים חשובים, פלוטו ומרקורי, על התקשורת שלכם. זמן למצוא עומק ומשמעות ביחסים, ולשתף במה שחשוב באמת ובמה שהגדי בדרך כלל שומר לעצמו.

דלי
מעברו של כוכב מרס למזל קשת המאכלס את הבית החברתי שלכם, מביא איתו דרייב חזק ורצון לשיתופי פעולה, אולם במקביל גם כמה סערות ודרמות במעגלים החברתיים וביחסים עם חברים. חשובים מאוד היחסים החברתיים, אבל חשוב גם לא לריב עם חברים בגלל זוטות. גלו איפוק.

דגים
מעברו של כוכב מרס, כוכב הדרייב והיזמה לבית הקריירה שלכם, שם את הדגש השבוע על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם מול סמכויות. זמן להילחם על עקרונות שחשובים לכם, לעמוד בהצלחה מול קהל, ולהשקיע בהופעה שלכם מול העולם, ולשדרג אותה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully