וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 בדצמבר 2017

24.12.2017 / 9:40

התקשורת שלנו מתחילה להשתפר כשמרקורי נכנס סוף סוף לתלם, ונוס עוברת למזל גדי והמילה 'מחוייבות' חוזרת להיות רלוונטית

גבר ואישה רצים יחד. ShutterStock
להיעזר בעצות טובות של אנשים חכמים שעוזרים לנו להתמודד עם הצד הפרקטי של המציאות/ShutterStock

אחריות, מחויבות וקרקע מתחת לרגלים – מילות המפתח שיתחילו להפעיל את כולנו בתקופה הקרובה וכבר מהשבוע. אני מסתכל למעלה: השבוע האחרון של השנה, לא תעשו לנו הנחה? שום כלום, צוחק אלי מרקורי. חחח פועה ונוס. קומדיאנט, האסטרולוג הזה. הצחקת, אומר מרס ביובש. כן, מהכוכבים לא תבוא הישועה השבוע, זה ברור.

התהליכים המשמעותיים בכוכבים השבוע:
מרקורי חוזר להילוך רגיל
ונוס עוברת למזל גדי
ונוס נצמדת לסטורן הנוקשה

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת, מתחיל לחזור באנחה כבדה להילוכו האחורי, אבל גם השבוע זה עדיין קורה לאט. לאט מדי. לוקח למרקורי בערך שבוע וחצי עד שהוא חוזר לפול גז כמו שהיה קודם, אבל לרבים מאתנו זה נראה כמו נצח. בכל זאת, טוב לדעת שהשנה הזו מסתיימת כשמרקורי כבר בהילוך רגיל, אם כי איטי למדי, כך שדברים יזוזו – או בכל אופן מתחילים לזוז השבוע – אם כי באופן עצל, נוקשה משהו. קצת סבלנות – והוא יתחיל להזדרז לו. רק אורך רוח. כן, כן.

מי בעיקר יהיה עצבני בגלל הילוכו האיטי של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, ובעצם כל מי שמחפש שדברים יזוזו עוד לפני סוף השבוע, ושונא להתאכזב.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל קשת ההרפתקני והשובב, למזל גדי הנוקשה והרשמי. ונוס הרגשית היא זו שאחראית על מערכות יחסים ודיאלוג זוגי. כשונוס שוהה במזל השייך ליסוד האש כמו קשת, הצד ההרפתקני שלה בא לידי ביטוי. אולם במזל גדי השייך ליסוד האדמה, היא כבר מתנהגת אחרת. מזל גדי נחשב כמזל קשוח למדי, הנשלט על ידי כוכב סטורן שהוא קשוח אף יותר ממנו.. כשונוס עוברת למזל גדי הצד השמח של האהבה מתפוגג לו, ובמקומו מגיע הרצון למחויבות, לאחריות, לנישואים, ולקשר בר קיימא שאומר כך: עם כל הכבוד ללב, אני רוצה את השייבה על האצבע. מחויבות, יקירי, או שתשכח ממני. כן, זו ונוס שלנו, רכה ועדינה אך גם קשוחה כשצריך, בעיקר במזל גדי, אותו מזל שאוהב לפעול בעיקר בגבולות מוגדרים היטב, ומתוך מחויבות משימתית מכסימלית. זה בהחלט לא המקום האידיאלי לפרפרים וכוכבים, אבל כשהכיס או המקרר ריקים, הפרפרים נשארים בחוץ, אמרה סבתי פעם, וצדקה.

אם אין קמח – אין אהבה, אומרת ונוס, ואם אין מחויבות – גם אני לא פה. בקיצור, המיקום הזה אינו האידיאלי לונוס שלנו שאמנם מביאה איתה לא מעט תובנות מעניינות לתחום הכלכלי והכספי, אבל מבחינה רגשית – קשה לנו עכשיו, לכולנו, ובעיקר לבני מאזניים, שור, טלה, עקרב, ואפילו סרטן. יהיה מעניין – בעיקר אם אפשר יהיה לשים את שתי הרגלים על הקרקע, כשהלב עובד שעות נוספות.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה, במזל גדי. השנים האלה מסמלים הפכים גמורים: היא רכה ועדינה, הוא קשוח ומחוספס. היא חושבת שהאהבה תנצח, והוא מגחך לו בציניות ומצביע על הארנק – ועל הטבעת.. בקיצור, אין כמעט הפכים גדולים יותר באסטרולוגיה מן השנים האלה שאני תמיד קורא להם היפה – והחיה. אולם, ונוס בצמידות לסטורן אמנם מכבידה על הלב, אבל עוזרת לעשות חשבונות בתחום הכלכלי, לסגור אוברדראפט אם צריך, ולהיעזר בעצות טובות של אנשים חכמים שעוזרים לנו להתמודד עם הצד הפרקטי של המציאות, עוד לפני שאנחנו מצופים בגלי רגש עדינים מכוונו של הלב. לא זוית קלה בעיקרון, וכמה מאתנו עלולים גם לחוות שברון לב פה ושם, אכזבה רגשית או כלכלית, ואפילו מועקה וכובד כשהמועקות מתחזקות, ואפילו חיבוק חם במיוחד לא יכול להקל על המעמסה.

אז מה עושים? מנסים להפגין מחוייבות כלפי הפרטנרים שלנו, ולעשות סדר בבלגן בחשבון הבנק, ופה ושם אפילו טיפול שורש כלכלי אם צריך, כי אם לא עכשיו – אימתי? כך אמר הצרצר, שם בצד את הכינור, ויצא לחפש לו נמלה חכמה במיוחד שתעוזר לו לסגור את האוברדראפט ולחזור לבסיס חכם ויציב. זה אפשרי...

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזנאיים, גדי, סרטן, טלה עקרב אריה ודלי.

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

התחזית השבועית

טלה
מעברם של סטורן ושל השמש לבית הקריירה שלכם, הופך את הדרייב והאמביציה שלכם לממוקדים במיוחד. זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה – ואם אפשר גם לשנתיים הקרובות.. צמידות בין מרס ליופיטר מביאה איתה גישה אופטימית.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי הקשוח ונצמדת לסטורן הקשוח אף יותר. השור הוא מזל סבלן שיודע לעבוד קשה, והצמידות הזו אף מחזקת את צדקת הדרך, ואת המטרות שכבר בחרתם. הגיע הזמן לשנס מתניים ולהעביר הילוך, שוורים. קדימה.

תאומים
השבוע הזה נפתח מבחינתכם ברגל ימין: מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל, ואתם יכולים לנשום לרווחה אחרי כל הבלגן שעשה לכם בשבועות האחרונים. אמה מה, מרקורי חוזר לאט לאט לקצב הרגיל, אז בלי ציפיות יתר: דברים יסתדרו, אבל בקצב שלהם.

סרטן
גם השמש וגם ונוס עוברות למזל גדי השבוע ונצמדות לסטורן –וכל זה מתרחש בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מה שמביא איתו טעם חמוץ מתוק (לאו דווקא לפי הסדר הזה..). כן, קצת כבד על הלב, אבל אלה ימים של חידוש וחיזוק מחויבויות רגשיות ביחסים, והחלטות משמעותיות.

אריה
השמש עוברת למזל גדי כבר בסופ'ש הזה, וצ'יק צ'ק נצמדת לסטורן הנוקשה: הגיע הזמן לחשבון נפש אמיתי, אריות, בין אם המדובר בתחום הרגשי ביחסים ובין אם המדובר בדיאלוג עם העולם החברתי שלכם. רצינות אחריות ומבט מהורהר – זמן טוב לבילוי סולידי, ולחשיבה קדימה.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל אבל.. לאט לאט. כן, לא קל למרקורי שלנו לחזור אבל לקראת אמצע ובעיקר סוף השבוע הדברים כבר מקבלים קצב נורמלי, ואתם מסיימים לסגור מעגלים – גם לקראת סוף השנה החדשה – ויוצאים לדרך חדשה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע כשהיא עדיין במזל קשת האסרטיבי והחיוך אופטימי מתמיד, אבל בהמשך השבוע עוברת ונוס למזל גדי הקשוח וטראח! נצמדת לסטורן הנוקשה, מה שאומר דאגות, תסכול, ופה ושם גם קושי אמיתי. הפשילו שרוולים, מאזנאים, כי יש עבודה בשטח.

עקרב
כוכב מרס האסרטיבי ממשיך להתקדם במזל שלכם ומביא איתו לא מעט אנרגיה עוצמתית וים של אקשן, אלא שמרס הוא גם מזיק לא קטן וגישה תוקפנית ופתיל קצר לא ממש יעזרו לסביבה כשהם מוצאים אצלכם פנים זועפות.. נסו להמנע מדרמות וסערות מיותרות.

קשת
מקבץ הכוכבים במזל שלכם פותח שבוע אסרטיבי למדי, אבל גם השמש ובהמשך גם ונוס עוברות למזל גדי המאכלס את בית הכספים שלכם, והגיע הזמן לתרגם את כל מה שחשבתם רציתם והבנתם בשבועות האחרונים – לעובדות בשטח. זמן להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק.

גדי
השמש שנעה במזל שלכם וצמודה לסטורן שליט המזל שלכם מפנה את מקומה לונוס הרגשית שנצמדת לסטורן, ועוזרת לכם לפתוח את הלב הגדיי המוגן כל כך, ולהתחבר לחלקים הרכים שלכם.. זמן לתת לאהבה מקום גדול יותר בסדר היום המאורגן שלכם, גדיים.

דלי
הכוכבים מרס ויופיטר ששוהים עכשיו במזל עקרב, המאכלס את בית הקריירה שלכם, דוחפים אתכם קדימה, דליים: זה הזמן לאמביציה ממוקדת מטרה, לתוצאות בשטח, לכאן ולעכשיו, ובעיקר לשורה התחתונה. הגיע הזמן לצאת למסע אמיתי של עשייה – ויזמה.

דגים
השמש ונוס וסטורן שנמצאים עכשיו במזל גדי פותחים דף חדש ביחסים שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. הגיע הזמן להתחבר מחדש לחברה ולעולם מזוית קצת אחרת, לימודית או מקצועית, ולהתמקד במלים 'שיתופי פעולה', בעיקר לגבי אתגרים גדולים באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully