וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 בדצמבר 2017

17.12.2017 / 11:52

הגיע הזמן לעשות קצת סדר בבלגן. זה אמנם ייקח זמן וגם ההתארגנות עצמה תהיה לא קלה, אבל סטורן הנוקשה סיים לאותת שהוא מתכוון להפשיל שרוולים ולקחת את החיים ברצינות. הוא גם מסיים לארוז ועובר למזל גדי הקשוח עליו הוא שולט

אישה מצלמת את הפיורד גייריינגר, נורבגיה. ShutterStock
אופטימיות, שמחה, התרחבות, נסיעות ולימודים/ShutterStock

בהמשך השבוע עוברת השמש למזל גדי, והגדיים שבינינו יקבלו סוף סוף את הסטורן הזה שמנהל להם את החיים בגודל טבעי, ובפול ווליום: ברוך בואך למשכן החכמה הקשוחה, המורה הגדול! חליק עם השטויות, אומר סטורן: קדימה, להפשיל שרוולים ורבוטה!

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. כוכב סטורן עובר ממזל קשת למזל גדי.
2. השמש עוברת ממזל קשת למזל גדי.

המעבר המשמעותי בשמים השבוע – זהו מעברו של סטורן הנוקשה ממזל קשת למזל גדי. כדי להבין אותו לעומק – הסבר קצר על החלק הזה של מערכת הכוכבים מהפן האישי שנוגע לכל אחד מאתנו. במפה האסטרולוגית, הכוכבים יופיטר וסטורן עובדים כצמד האחד מול השני. הם אלה שאחראים על ההתפתחות האישית שלנו. כך אני מסתכל על התהליך שכל אחד מהם מעביר אותנו. יופיטר, הדוד מאמריקה, מביא איתו את המתנות שכל אחד מאתנו קיבל ויקבל. זהו החינוך של בית הלל: אופטימיות, שמחה, התרחבות, נסיעות ולימודים.

סטורן שנקרא גם המורה הגדול הוא הפוך ממנו בגישה: הוא מביא איתו את החינוך הקפדני הספרטני, ומעניש על כל חריגה מהכללים ועשייה פזיזה. כשסטורן נכנס למזל מסוים הוא מפעיל ביחד איתו מערכת חוקים חדשה ונוקשה, וביחד עם המזל הזה גם את כל המזלות שנמצאים בקבוצת המזלות הזו. במקרה של מזל גדי הפעולה הזו תתפוס תאוצה גם אצל בני מזל טלה, סרטן ומאזניים – המזלות הקרדינליים.

סטורן יכריח עכשיו את בני קבוצת המזלות הזה לעשות סדר בחייהם, ובמקביל – לעשות סדר באזור הפעולה אצל כל אחד שאותו מאכלס מזל גדי, בין אם זה הבית והמשפחה אצל בני המאזניים, הזוגיות והיחסים אצל הסרטנים, או הקריירה אצל הטלאים: אצל כל אחד מאלה – בכל אחד מאלה יתחיל תהליך של כובד מסויים, אולי אפילו מצוקה וקושי, בעיקר באזורי הפעולה שבהם לא הושקעה מחשבה ועבודה רבה מדי: סטורן מטלטל את הגזע, ומכריח את העץ להשיר מעליו עלים יבשים וענפים שכבר לא מתפקדים, כדי ליצור צמיחה חדשה.

סטורן פועל בעוצמה במישורים הכלכליים של כולנו, ולפעמים הזבטה הראשונה שהוא נותן היא בחשבון הבנק: אובדראפט גדול, צ'קים חוזרים, או צורך למצוא מקור הכנסה נוסף – אצל סטורן אין חכמות: הצרצר יכול לחפש את מי שינענע אותו עם הכינור, כי זה הזמן לעבודה קשה שמביאה גם תוצאות: לנגן אפשר יהיה עוד שנה, כשחשבון הבנק לא יהיה במינוס.. לא מעט צרצרים (אפילו אני בעבר, האמת..) למדו את זה בדרך הקשה.

סטורן הוא המורה הגדול לחיים במסגרות פעולה מוגדרות היטב: לפעמים כשהוא נופל על בית רגשי של יחסים למשל, הוא רומז – וכדאי להקשיב לו – שנגמר עידן הסטוצים, והגיע הזמן למסד את הקשר – או להמשיך לקשר שממנו גם יש בנייה של משפחה, כולל – כן כן – התעודה הפורמלית הזו של נישואים. סטורן מאמין גדול בפורמליות, בגישה רשמית, בעבודה עם מוסדות ארגונים ועם הסיסטם בכלל, ואצלו אין מרידות: עובדים לפי הפז'ם – או שעפים דרך החלון.

בקיצור חברים, בעיקר הגדיים שבכם ובנוסף גם המאזניים הטלאים ואפילו הסרטנונים: הגיע הזמן לגישה רצינית ואחראית, אחרת יעשו לכם פרצופים בבנק. מעכשיו – חושבים מערכתית, עובדים בגבולות מוגדרים היטב, וחושבים כמו זקנים ממקום של השרדות נטו: אחרי השנה הראשונה שלו במזל שלכם או בזוית שהוא יוצר אליו, תוכלו לעבור לשלב בי'ת, אבל רק אם הוא – ומנהל סניף הבנק שלכם – א אישרו לכם שהכל בסדר. קפיש?

מי יהנה ממעברו של סטורן? ראשית, קבוצת המזלות המשתנים ובראשם מזל קשת שסבל לא מעט מהסטורן הזה בשנתיים האחרונות, אבל תודו שאף אחד אחר לא הצליח לגרום לקשתים לבנות מסגרת של בית, חתונה, ילדים, קביעות בעבודה, רצינות ביחסים ומה לא.. כל קשת שאני מכיר עבר שינוי משמעותי בשנתיים האחרונות, ומי כמונו יודעים כמה קשה לאלף את הקשתים ההרפתקניים הספונטניים האלה שיודעים כמובן הכל טוב יותר מכולם.. ובכל זאת, הם השתנו – ובגדול. מוכר לכם? בקיצר, כשסטורן שולף את הקוצים – נגמרים התירוצים!

אז זהו, שיש לזה גם סוף טוב: הטירונות נגמרה, ומעכשיו תוכלו אתם קשתים ואיתכם גם בני התאומים הדגים והבתולות לנשום סוף סוף אוויר חופשי, כשחלק מהלחצים שליוו אתכם בשנתיים וחצי האחרונות ירדו, בתנאי שאכן עשיתם את השינוי כמו שצריך, וירדתם לקרקע. אם לא – נראה שהצרות האמיתיות שלכם רק התחילו, ידידי... סטורן יחזור למזל שלכם רק עוד הרבה הרבה שנים, ומה שלא הספקתם ללמוד כשהיה במזל שלכם, יהיה לכם קשה במיוחד לחזור ולשנן בהמשך.

מי יושפע באופן ישיר ממעברו של סטורן למזל גדי? מזלות גדי, סרטן, טלה ומאזניים, ובאופן עקיף – כמובן שכולנו.

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

התחזית השבועית

טלה
הילד הנצחי הזה הולך להתבגר במהירות כשסטורן נכנס עכשיו לבית הקריירה והתדמית שלו. הרבה מאוד טלאים הולכים לגלות את הצד האחראי שלהם, בעיקר בנושאי אמביציה: הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם טלאים, כדי שסטורן יעזור לכם לממש אותן ובגדול.

שור
מיקומו של סטורן בבית הצמיחה וההתפתחות האישית שלכם מביא איתו גישה מעניינת לחיים: הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסה, ולהתמקד במטרות ארוכות טווח. זמן מצוין ליצור קשרים בונים אישיים ומקצועיים עם חו'ל, ולחשוב לא בגדול – אלא בענק!

תאומים
אתם סבלתם במיוחד מנחת זרועו של סטורן בשנתיים וחצי האחרונות כששהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אך לא מעטים מכם בנו עכשיו יחסים לתפארת בעבודה ובזוגיות. כעת כשהוא יוצא הגיע הזמן לממש את התכניות והרעיונות בשני התחומים האלה ולהראות מה למדתם..

סרטן
התחום המקצועי היה לא קל בשנתיים וחצי האחרונות, ודרש הרבה, מכם.. לא מעטים כשלו במעמסה, אך מי שהצליח שיחק אותה! כעת הדגש עובר לזוגיות ולשותפויות: הגיע הזמן להבין שצוות מצליח יותר, מאשר סוליסטים, גם ביחסים – וגם בשותפויות. השקיעו בפרטנרים שלכם.

אריה
התחום המקצועי ידרוש מהם מינון גבוה במיוחד של אחריות ומחוייבות בשנתיים וחצי הקרובות וסטורן יקרא אתכם לסדר בעבודה ובלימודים. הגיע הזמן לבנות מסגרות פעולה מדויקות כדי לנצל את האנרגיה היפה שלכם באופן חכם. שימו את האגו בצד, והתמסרו לתהליך.

בתולה
סטורן הולך לשבת חזק דווקא על בית הרומנטיקה הביטוי האישי והיצירתיות שלכם, מה שאומר שזה הזמן לעבוד עם מה שאתם אוהבים לעשות ולהפוך אותו למקצועי יותר, ולגבי האהבה – לתת לה את מסגרת הפעולה הדרושה כדי לבטא אותה טוב יותר, כולל נושא הילדים.. מעניין.

מאזניים
נושאי בית ומשפחה על הפרק, כולל כל מה שקשור לארגון הבית, קניית בית אם אין לכם כזה, והשקעה במסגרת המשפחתית כדי להפוך אותה לאפקטיבית יותר, יביאו איתם תחושת בטחון ורווחה לכם ולבני המשפחה. זמן טוב גם לעבוד מהבית, או לעסוק בנדל'ן.

עקרב
מעברו של סטורן למזל גדי יכריח אתכם ללמוד לבטא את עצמכם, עקרבים: מה שלא נאמר לא קיים, ומה שנאמר חייב גם לעבור לשלב הביצוע. הגיע הזמן ללמוד לדבר בכנות ובאומץ ולומר גם את מה שלא נעים לשמוע כולל ביטוי של רגשות 'שליליים' כמו כעס או תסכול, ולא לשמור בבטן.

קשת
אחרי שנתיים וחצי אתם יוצאים סוף סוף לחופשי, קשתים, וזה בדיוק הזמן לנשום לרווחה ולהסתכל בתעודה שסטורן נותן לכם: הייתם בכל השעורים והסכמתם ללמוד ולממש – תקבלו פטור מאוברדראפט קשה ומתחושת תסכול מתמשכת. מרדתם בסטורן? נו נו נו! זמן טוב לחשבון נפש אמיתי.

גדי
ברכות, גדיים, עם כניסתכם לבית הספר הקשוח של סטורן, בית ספר למצוינות שרק גדיים מצטיינים במיוחד – כן, אלופים הגדיים – עוברים אותו בהצלחה. בגדול, כגדיים כל שעוריו של סטורן כבר מוכרים לכם: הרצינות, האחריות הדיוק.. אבל הפעם זה יהיה קשוח יותר – ודורשני יותר. בהצלחה!

דלי
מעברו של סטורן למזל גדי הוא בעצם הכנה בת שנתיים וחצי למעברו למזל שלכם בהמשך. סטורן יפגיש אתכם עם הפחדים העמוקים שלכם הקשורים למצוקה ומחסור, ויפעיל אתכם בעוצמה : הדלי שיהיה מוכן לקחת אחריות ולחשוב כמה צעדים קדימה, יזכה בבונוס מסטורן כשיעבור למזל דלי..

דגים
הצד החברתי יהיה פעיל במיוחד, עם מעברו של סטורן למזל גדי. המעגלים החברתיים יעברו צמצום בתהליך של איכות על חשבון כמות, וישארו אלה שנאמנים לכם ללא סייג. זהו זמן לפעול בעוצמה בתוך או בשיתוף מוסדות וארגונים בחייכם, ולהתמקד בשיתופי פעולה בכלל, במקום לפעול לבד.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully