וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 בדצמבר 2017

10.12.2017 / 9:07

כוכב מרקורי בהילוך אחורי ממשיך לתת את הטון וכדאי לכם לקחת בערבון מוגבל לא מעט הצהרות, רעיונות, הצעות והחלטות: דברים ישתנו בקרוב, או לפחות יקבלו כוון אחר

אישה בסוודר צהוב וכובע צמר על רקע תכול. ShutterStock
שבוע מעורפל ולא יציב לפנינו, כזה שדורש מאתנו לשמור על הציר שלנו ולהתמקד בעובדות שנמצאות כעת מתחת לערפל/ShutterStock

כוכב מרס במזל עקרב מתחיל לזחול באיטיות לכוון אלים ביחד עם מרקורי במזל קשת שמוציא הכול אל הפועל, הכובד מבפנים מתגבר וזוית הפעולה של ונוס עם נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה וקושי לראות את הדברים כפי שהם.
כן, שבוע מעורפל ולא יציב לפנינו, כזה שדורש מאתנו לשמור על הציר שלנו ולהתמקד בעובדות שנמצאות כעת מתחת לערפל, ולא במבוכה שמעליהן.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרס עושה צעדים ראשונים מאיימים במזל עקרב.
2. ונוס בזוית פעולה רגשנית לנפטון המערפל ומטשטש.
3. צמידות בין השמש שהולכת קדימה למרקורי שנע אחורנית.

האנרגיות השבוע – מרס הכוכב האנרגטי שלנו עבר זה עתה ממזל מאזניים החביב למזל עקרב הטעון והמאיים, והצעדים הראשונים שלו עלולים להביא איתם כובד עויינות וחשדנות, הן במישור הגלובלי והן ביחסים קרובים.

נראה שהרבה קורה עכשיו בעיקר מאחורי הקלעים ולא מעליהם: האווירה המאזנאית של החודשיים האחרונים שבה דיברנו הרבה ונתנו עוצמה למלים, מתחלפת בתחושות של כובד עוצמה והרבה אקשן מאחורי הקלעים, אלמנט שמוביל בדרך כלל לסדרת התפוצצויות קטנות בשלב הזה אחר: זה בדיוק מה שמאפיין את הילוכו של כוכב מרס במזל עקרב.
מי בעיקר חייב לשמור על עצמו, לנקות משקעים ולא לאפשר להם להצטבר כדי לא לנתק קשרים? מזלות טלה, מאזניים, עקרב, שור, אריה, דלי, סרטן וגדי.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה של ונוס הרגשית עם כוכב נפטון המערפל ומטשטש. הזווית הזו עלולה להביא איתה בעייתיות מסויימת בכל מה שקשור לגבולות שלנו ביחסים, כשהרגש גובר על ההגיון הצרוף, וב'עזרתו' של מרקורי שבהילוך אחורי עכשיו מביאה איתה החלטות גרועות הן בענייני יחסים, והן בענייני חומר וכספים. חשוב השבוע להזהר מאוד בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלנו, ולגבי השקעות וקניות כדאי לחכות לסוף השבוע, ואפילו לשבוע הבא. כנ'ל גם עם שאלות בנוסח 'יחסינו לאן', שמביא איתו הילוכו האחורי של מרקורי עכשיו, בעיקר למזלות השייכים לקבוצת המשתנים, קשת דגים בתולה ותאומים.

תנו לרגש לדבר – הוא ידבר בכל מקרה בקול רם במיוחד – אבל נסו לשמור במקבל על ראש צלול ושתי רגלים על הקרקע.
וזה אפשרי. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, דגים בתולה קשת ותאומים.

המפגש הכוכבי המעניין של השבוע – זהו המפגש בין השמש, מיקוד הדברים, שהולכת קדימה לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל קשת שנמצא בהילוך אחורי. זהו מפגש מעניין שמחבר בין הצורך שלנו לפעול כאן ועכשיו, לבין הצורך לסגור מעגלי תקשורת הקשורים לעבר ולהווה, לפני שממשיכים קדימה. אכן, התקשורת שלנו אינה במיטבה כעת: מיקומו של מרקורי במזל קשת השייך ליסוד האש מביאה איתה תקשורת אימפולסיבית וילדותית משהו, שפועלת מהבטן ולא מהראש. הילוכו האחורי של מרקורי מראה על פעילות מתוך הצטברויות של רעיונות נסיונות ויזמות שלא עלו יפה בעבר וכעת הם מאיימים לצאת באופן קצת יותר אגרסיבי, כשאין להם מוצא אחר.

אולי משום כך כדאי בכל זאת לנסות ולפרק את המטענים שנמצאים בתוכנו בימים אלה לפני שאנחנו פועלים, בעיקר כשאנחנו פוגשים מולנו אנשים אחרים שטעונים בעצמם. זמן טוב לדבר לשתף ולהבין היכן דברים עומדים, ולנסות ולנטרל את הדחף להרוס קשר בגלל הצורך לומר את המלה האחרונה, או להכנס לאולטימאטום כזה או אחר בגלל האגו שלנו, שעכשיו פעיל במיוחד. נסו לוותר, להרפות, ולשחרר. המפגש הזה בכל מקרה יאפשר לנו אפשרות של בחירה בין אחת מהאפשרויות האלה. יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהמפגש הזה? מזלות אריה, דלי, בתולה, תאומים, דגים, וקשת.

גבר חולם על חופשה. ShutterStock
תנו לרגש לדבר – הוא ידבר בכל מקרה בקול רם במיוחד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
צעדיו הראשונים של מרס שליט המזל שלכם במזל קשת אינם קלים מבחינתכם. חשוב לפעול כעת בזהירות מכסימלית בעיקר ביחסים ובנושאי כספים. אל תיקחו השבוע סיכונים שלא לצורך, טלאים.

שור
מעברו של מרס למזל עקרב מול המזל שלכם עלול לגרום לוויכוחים וחילוקי דעות בכל מה שקשור למערכות היחסים הן הזוגית והן העסקית. חשוב לדעת לוותר במקרים כאלה, ולא להתעקש כדי שלא לקלקל יחסים. שימו את האגו בצד, והתבוננו בעובדות.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם בבית הזוגיות והיחסים מאפשר לכם לבחון כעת את מערכות היחסים שלכם לעומק, לשדרג ולשפר, ובעיקר לדבר על מה שחשוב ומפריע לכם באמת. זה הזמן לא לשמור דברים בבטן, תאומימים.

סרטן
מעברו של כוכב מרס לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עלול לגרום לריבים קטנים ואי הבנות גדולות בעיקר עם אלה שאתם אוהבים, סרטנונים. חשוב במיוחד בשבוע שכזה להתמקד במכנה המשותף, ולא במה שמפריד. וזה אפשרי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם פוגשת את מרקורי כוכב התקשורת במזל קשת, מפגש שמאפשר לכם להתחרט על מלים שאמרתם או לדבר באופן אחר ולשנות מצבים ביחסים ובדיאלוג עם הזולת. תנו למלים לעבוד אתכם – ועבורכם.

בתולה
מעברו של כוכב מרס לבית התקשורת שלכם מדגיש את הצורך שלכם השבוע לעמוד על שלכם, אולם לא בכל מחיר.. נסו להימנע מגישה תוקפנית וחסרת סבלנות כשדברים יוצאים שליטה. מרקורי מאפשר לכם השבוע לשדרג את התקשורת המשפחתית.

מאזניים
זווית הפעולה בין ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם לבין כוכב נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד אך גם קושי להתמודד עם העובדות. מצבי הרוח שמשתנים במהירות עלולים לפעול לרעתכם: תנו להגיון ולעבודות עדיפות ראשונה.

עקרב
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם ומביא אליכם ים של אנרגיה ועוצמה, עקרבים. אולם. כוכב מרס גם מביא איתו גישה עצבנית וחסרת סבלנות בגלל הצורך בסיפוק מיידי: נסו לעצור את הכעס והעצבנות, לחייך בנימוס ולתת לדברים לעבור.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שלכם הופך את התקופה הזו לעמוסה במיוחד באקשן, ומכל הסוגים. זהו זמן שבו חשוב לדעת לשים גבולות ולבנות סדרי עדיפויות, אחרת אתם מוצפים ומאבדים כיוון. הילוכו האחורי של מרקורי מאפשר לשדרג את התקשורת שלכם.

גדי
מעברו של מרס למזל עקרב הופך אתכם חברתיים ואמביציוזיים יותר השבוע, אבל חשוב לרוץ קדימה בזהירות ולבחון היטב את השטח. צמידות בין מרקורי לסטורן שליט המזל שלכם מביאה איתה את המלים שכה חסרו לכם בשבוע האחרון.

דלי
זווית הרמונית בין כוכב מרקורי בהילוך אחורי לבין אורנוס שליט המזל שלכם מאפשרת לכם שיתופי פעולה נאים הן חברתית והן מקצועית ועסקית בימים אלה: זמן טוב למצוא לכם שותפים ובני ברית לדרך, או לרעיון.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול בבית הקריירה והדרייב שלכם הופך את השבוע הזה לטעון ואסרטיבי במיוחד: אולם חשוב לדעת לשמור כעת על הגבולות שלכם, ולא לרוץ למקומות שבהם הסיכון גבוה. זמן טוב להגדיר לעצמכם מחדש את המטרות המקצועיות שלכם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully