וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 בנובמבר עד ה-2 בדצמבר 2017

26.11.2017 / 11:26

אז איזה מן שבוע הולך להיות לנו? מצד אחד תזזיתי ומתוח בצד העשייה והיזמה, מצד שני פרקטי ומכביד בנושאי תקשורת. מצד שלישי – כן, לשבוע הזה בהחלט יש צד נוסף – חגיגה רגשית הקשורה ליחסים שלנו

גבר חולם על חופשה. ShutterStock
חייבים לפעול למרות חוסר הרצון לעשות זאת/ShutterStock

מתוח, מלהיב ומכביד – מה שבטוח, שבוע משעמם לא יהיה לנו. התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע יהיו:

1. מרקורי כוכב התקשורת שלנו נצמד לסטורן הנוקשה.
2. כוכב הפעולה והיזמה מרס בזוית מדויקת של עימות לאורנוס התזזיתי.
3. ונוס הרגשית עוברת ממזל קשת הנלהב למזל גדי הפרקטי והמחושב.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין מרס האגרסיבי, לאורנוס התזזיתי. השניים האלה מתפקדים השבוע כמו ילד היפראקטיבי שנלחם מול הערס השכונתי: טוב לא יצא מזה, אבל לפחות נראה הרבה אקשן. כן, מרס בהחלט פועל כאן באופן אגרסיבי כשהוא מפעיל את אורנוס התזזיתי ומופעל על ידו באופן אימפולסיבי ואפילו אלים. השניים האלה בהחלט יוצרים את אחת הזויות היותר אלימות על פני גלגל המזלות, וחלק מהאלימות הזו נוכל לחוות כבר בסופו של השבוע הקודם, ללא ספק, אלימות במישור הגלובלי או בין מילולית ואפילו אגרסיבית בין אדם לחברו.

האגו עובד השבוע שעות נוספות, וכל מלה במקום עלולה להפגיש אותנו עם מקום נעלב או פגוע, שמנסה להחזיר או להפוך את המלים האלה לעימות של ממש, בעיקר מילולי אך פה ושם גם עלול להיות יותר מזה. מה עושים? פשוט נזהרים במילים שלנו, ועוד יותר – בתגובות שלנו למלים של אחרות. כדאי לא להרוס השבוע יחסים בגלל מילה שמישהו זרק, ולא לאבד שליטה בגלל אגו שביר שמחפש להיעלב בכוח על ידי משהו שאמרנו או שעשינו... פשוט מיותר. אז חושבים פעמיים לפני שמגיבים, מנסים להעביר נושא או להגיב באופן מאופק ומתחברים להומור שלנו, או לפחות לחיוך. שני נושאים שיכולים בהחלט לנטרל את מלחמת העולם שבפתח.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, דלי, מאזניים, אריה, גדי, שור, סרטן ועקרב.

התקשורת שלנו – כאן אנחנו רגישים מאוד השבוע: צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לסטורן הנוקשה, עלולה לגרום לנו להסגר, ולהרגיש שכובד העולם כולו על כתפינו. זו צמידות לא קלה, שבעיקר מכבידה כיון שהיא מתבוננת בנושאי חומר כספים וכל מה שקשור לקרקע מתחת לרגלים ובאופן פסימי במיוחד. לכן בזמן הזוית הזו אין ברירה: חייבים לפעול למרות חוסר הרצון לעשות זאת, אחרת הכובד רק יתחזק. סגירת אובדראפט, החזרת חובות, מציאות מקור פרנסה חדש או שתוף אחרים בתחושותינו – כל אלה לגיטימיים כשהזוית הזו בסביבה.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי, סרטן מאזניים וטלה.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית, ששהתה כחודש ימים במזל עקרב החשדן והטעון, למזל קשת ההרפתקני והאופטימי. אפשר לומר שלא מעטים מאתנו חוו את הצד הלוחמני של היחסים בחודש האחרון: מיקומה של ונוס במזל עקרב מדגיש בעיקר את הצד היצרי או הלוחמני של היחסים, ולא את ההרמוני והנעים. אולי משום כך לא מעט יחסים עלו על שרטון לאחרונה, או לפחות היו מועמדים לעלייה שכזו, שכן המתחים הצטברו הלחץ עלה ומכאן הדרך לפירוק הקשר לא ארוכה במיוחד: אין יותר מדי הרמוניה במזל עקרב, ולהשקיע רק בצד היצרי זה בדרך כלל לא מספיק לטווח ארוך.

מעברה של ונוס למזל קשת השייך ליסוד האש, מחזיר ליחסים את השמחה ואת היכולת להשתחרר, ולראות את הצד השמח והאופטימי ביחסים ובכל סיטואציה זוגית שהיא. כאן כבר יש דיאלוג, יש שמחה ואפילו הומור, ויש גם את היכולת להשתחרר במהירות ממצבים של כובד אשמה או כעס, לראות את מה שיש, ולשמוח ביש הזה. זהו זמן טוב לחזר בשמחה, ובכלל להחזיר את השמחה וההרמוניה ליחסים: זוגיות אינה מלחמה, והשמחה הזוגית הזו שמתאפשרת כעת בהחלט שווה השקעה אמיתית מצדנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, קשת, תאומים, דגים, בתולה, טלה גדי וסרטן.

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

התחזית השבועית

טלה
על פניו זה נראה כמו שבוע טעון במיוחד, טלאים: זוית העימות בין אורנוס התזזיתי למרס שליט המזל שלכם מגיעה לדיוקה השבוע, ותצטרכו כל גרם מהסבלנות שלכם – שממילא היא לא גבוהה במיוחד – כדי לעבור אותו בלי לריב עם מישהו.. פתיל קצר, תגובות קיצוניות וסערות מקומיות – איפוק שליטה והרבה סבלנות בהחלט יעזרו כעת.

שור
במשך כחודש ימים השקיעה ונוס שליטת המזל שלכם בנושאי זוגיות ויחסים, וריככה את השור העקשן. כעת תמה ונשלמה העבודה, וונוס מפליגה לה הלאה אל מזל קשת ההרפתקני. כעת אתם מעבירים הילוך, אולם חשוב כעת להזהר מהחלטות פזיזות: החיפזון הוא מהשטן השבוע, וכדאי לא לאבד את הראש במהירות רבה מדי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל את השבוע בפול ספיד כשהוא במזל קשת האסרטיבי וההרפתקני, אבל לקראת סופו של השבוע הוא נכנס לצמידות לא קלה עם כוכב סטורן הנוקשה. הצמידות הזו עלולה לגרום לשבוע הזה להיות מכביד ודורשני מאמצעו ועד סופו. זהו זמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית ולעשות סדר בחשבון הבנק.

סרטן
אחרי חודש רומנטי שבו לבכם הרך נפתח בעזרת ונוס ויופיטר במזל עקרב עוברת ונוס למזל קשת שם היא פוגשת גם את מרקורי, והגיע הזמן להתנער, להפשיל שרוולים, ולקחת את התחום המקצועי במרכז סדר היום שלכם. קידום אישי, סדנה מקצועית, והחלטות מקצועיות לטווח ארוך – זה בדיוק האישו שכדאי להתמקד בו מהשבוע והלאה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל קשת ההרפתקני, ואחרי חודש טעון ורגשי מאוד נראה שאתם חוזרים לעצמכם כעת, ובגדול. אל מזל קשת שבו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת מצטרפת גם ונוס, וביחד נראה שאתם מתחברים מחדש את האנרגיה היפה של המזל שלכם. הגיע הזמן לרומנטיקה, אריות...

בתולה
השמש מרקורי כוכב התקשורת ומהשבוע גם ונוס שוהים במזל קשת, ונראה שהגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, כמו גם בבני הבית. זמן טוב לארגן את הבית מחדש, לשנות אווירה, ובעיקר לשדרג את התקשורת הביתית שלכם. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם, לשתף אנשים קרובים, ולדבר על הכל.

מאזניים
חודש שלם שהתה ונוס שליטת המזל שלכם במזל עקרב, ומצב הרוח היה כבד מעט, ואפילו לוחמני. נושאים כלכליים עלו על הפרק, והכריחו אתכם לבצע שינויים בגישה, גם בגלל הוצאות גבוהות מהרגיל. כעת עוברת ונוס לבית התקשורת שלכם, האופטימיות חוזרת, ואיתה המלים החכמות, והשיחות הנפלאות.. זמן לדבר, והרבה.

עקרב
אחרי חודש של הרבה אקשן המשיכו השמש ומרקורי למזל קשת, והשבוע עוברת לשם גם ונוס הרגשית. הגיע הזמן לתרגם את כל התובנות של החודש האחרון למעשים בשטח, ובעיקר ליצב את השורות בכל מה שקשור לנושאי כספים, ולחשבון הבנק. זמן לתכניות פעולה מעשיות וממוקדות פעולה, וחשיבה לטווח ארוך, עקרבים.

קשת
אל השמש שחוגגת לכם יומולדת ומרקורי שמחזיר את המלים מצטרפת גם ונוס הרגשית, שעוזרת לקשת האסרטיבי שלנו לפתוח את הלב, ולצרף את ההתרגשות ההתלהבות ואפילו את האהבה להרכב הפותח של השבוע הזה. זמן טוב להתאהב מחדש בחיים עצמם, ולהחזיר ליומיום שלכם את ההתלהבות הקשתית המוכרת...

גדי
כוכב מרס האגרסיבי ממשיך לנוע במזל מאזניים, ומאתגר אתכם בבית הקריירה והתדמית. מצד אחד הוא הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד ורעבים לאקשן, אך מצד שני הסיכוי לריב עם סמכויות ולהתעקש על עקרונות וכך ליצור נקודות מחלוקת, גבוה במיוחד. נסו לשים את האגו בצד, ולא לקלקל יחסים בגלל עקשנות מיותרת.

דלי
זוית העימות בין כוכב מרס האגרסיבי לבין אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע לא קל, מלווה בויכוחים חילוקי דיעות ופה ושם גם ריבים של ממש. חשוב בשבוע שכזה לנסות ולהתעלות, ולחפש את המכנים המשותפים ולא את נקודות המחלוקת. נסו להיות קצת פחות צודקים, וקצת יותר חכמים, דליים..

דגים
אל השמש ומרקורי כוכב התקשורת שנמצאים עכשיו בבית הקריירה והדרייב שלכם מצטרפת השבוע גם ונוס הרגשית, ומאתגרת אתכם בכל מה שקשור לעמידה מול קהל, שכנוע והעברת מסרים, ושדרוג תדמית מול העולם. זמן להציג את החלקים הרכים שלכם, ולא להתעקש על שטויות. מהשבוע – האהבה מקבלת עדיפות ראשונה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully