וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 בנובמבר 2017

19.11.2017 / 9:39

נראה שהשבוע הכוכבים מעבירים הילוך והחיים הופכים להיות אנרגטיים ואינטנסיביים, וב'עזרתם' של מרס ופלוטו – גם מעט מתוחים ואפילו מסוכנים יותר. שמרו על עצמכם

אישה מהורהרת על רקע כחול. ShutterStock
הרגישות לכל מילה גבוהה והמעורבות הרגשית גורמת לנו בקלות לאבד פרופורציות/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים:
1. כוכב מרס האגרסיבי בזוית פעולה של 90 מעלות לכוכב פלוטו הכוחני והיצרי.
2. שמש עוברת ממזל עקרב האלים והטעון למזל קשת ההרפתקני והאופטימי.

הזוית המסוכנת של השבוע – מרס כוכב היזמה והאקשן בזוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני – אחת הזויות הקשות באסטרולוגיה. כשיש מתח פעיל בין מרס לפלוטו, רמת הסיכון של כולנו בקו עלייה, בעיקר בפעולות שלנו – מרס – שמעירות את הצד הכוחני והאגו שלנו – פלוטו. הרגישות לכל מילה גבוהה והמעורבות הרגשית גורמת לנו בקלות לאבד פרופורציות, ולהתחבר לצד הלוחמני שלנו. לא בכדי מרס נקרא על שמו של אל המלחמה: הוא גורם לנו להגיב על גרויים כדי לשמור עלינו מסכנות.

לכן כעת גם ויכוח בשיחה עלול להוות סכנה על מערכת הערכים שלנו ועל האגו השביר שיש לכל אחד מאתנו. התוצאה – ויכוחים וחילוקי דיעות עלולים לההיפך בקלות למקום אלים מילולית, ולעיתים נדירות גם ליותר מזה. הפתיל שלנו קצר במיוחד עכשיו וכדאי לחשוב פעמיים לפני שמחליטים להכנס לויכוח עקרוני, ולספור עד עשר לפני שמייצרים אולטימטום כזה או אחר, או מקלקלים יחסים בגלל שמשהו שאמרו לנו מפעיל אותנו בעוצמה ואנחנו מגיבים בחוסר פרופורציות. חשוב גם להזהר בכבישים ובדרכים יותר מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, עקרב, מאזניים, גדי, סרטן, שור אריה ודלי.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל עקרב למזל קשת. מזל טוב קשתים! השמש עוברת למזל קשת אחרי חודש טעון רגשית ובו עומס שיוצר מקבץ כוכבים במזל עקרב: בגדול אפשר לנשום קצת לרווחה חוץ מהזוית בין פלוטו למרס כמובן שמלווה את תחילת ואמצע השבוע. מעברה של השמש למזל שלכם מאפשר לכם להתחבר מחדש לצד הקשתי ההרפתקני המוכר שלכם.

מה מאפיין בגדול את האנרגיה של מזל קשת? המזל הזה שייך באופן קלאסי לבית התשיעי באסטרולוגיה, שמדגיש בעיקר צורך בצמיחה והרחבת אופקים וזה קורה בגדול בשתי דרכים: ברגלים – דרך נסיעות וטיולים, ובראש – דרך לימודים והרחבת ידע. מזל קשת נשלט על ידי יופיטר כוכב השפע האופטימי שדואג שלא נפסיק להתרחב ולהרחיב את ההשפעה שלנו, אבל הרחבה כזו יכולה להגיע גם באזור המתניים, וכל הדיאטה שלנו הולכת לעזאזל

עם השמש במזל קשת - האופטימיות חוזרת, אבל אופטימיות יתר גם היא לא טובה: היא עלולה לגרום לשיקול דעת מוטעה ולהחלטות גרועות. זה נכון גם כספית וכלכלית: חשוב יותר להזהר עכשיו כשמוציאים כספים, ואסור לבזבז. כשהשמש עוברת למזל ביסוד האש הצורך שלנו להוציא תכניות לעשייה ופעולה ולפרוק מתחים מתחזק, אבל גם מפלס האלימות עולה שכן הפתיל שמחבר בין ההחלטה שלנו להוצאה לפועל הוא קצר מהרגיל ולא עובר תמיד דרך ההגיון.. התוצאה – קודם מגיבים ואחר כך חושבים, ולכן כשהאגו הופך פעיל זורקים מלים בקלות בעיקר מלים שקשה להחזיר, ואפילו יותר מזה. אז מה חשוב עכשיו? למשל, להפנים שלמרות שאפשר למחוק עכשיו את הודעות הוואטסאפ בקלות, זה לא אומר שדווקא עכשיו כדאי לחשוב פעמיים לפני שמגיבים או כותבים את האסמס הגורלי.

מי יושפע מהמעבר הזה של השמש? מזלות קשת אריה וטלה, תאומים דגים ובתולה.

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

התחזית השבועית

טלה – הזוית בין מרס לפלוטו מסוכנת במיוחד לטלאים עם הפתיל הקצר: הזהרו מכניסה לעימותים וויכוחים השבוע – כי לא ברור יהיה איך הם יסתיימו. אתם זקוקים לגישה מאופקת ושיקול דעת אמיתי בשבוע שכזה.

שור – ונוס מאפשרת לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובזוגיות בכלל. זוית הרמונית בין ונוס לנפטון מאפשרת לשור המעשי ליהנות משפע של יצירתיות ודמיון: נצלו את שני אלה גם בתחום המקצועי, ורוצו קדימה.

תאומים – מרקורי שליט המזל שלכם שבמזל קשת גורם לכם להתפזר להרבה נושאים ושטחי פעולה במקביל, אבל הזוית המעשית שלו עם מרס מאפשרת לכם לתרגם את התובנות שלכם למעשים. שיתופי פעולה השבוע משמעותיים במיוחד.

סרטן – השמש עוברת לבית העבודה והמקצוע שלכם השבוע. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות והלימודיות שלכם לתקופה הקרובה, ולנהל אותן בחכמה ובאופן מעשי, בלי החלטות דרמטיות. חשוב להיות כאן ועכשיו.

אריה – השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת ואתם נושמים לרווחה: סופסוף אפשר לפעול בלי שכל דבר יהפוך לסערה בכוס מים. כעת הרומנטיקה חוזרת, והאריה הדרמטי חוזר לחיות בסרט.. רק אהבה, אריות!

בתולה – מרס שוהה בבית הכספים שלכם וחשוב להזהר מהוצאות גבוהות מדי. לעומת זאת מרקורי במזל קשת עוזר לכם לשדרג את התקשורת הביתית: זה הזמן לדבר ולשתף קצת יותר את בני הבית, ובלי הציניות המוכרת.

מאזניים – ונוס שוהה בבית הכספים שלכם וזה הזמן לעשות קצת סדר בבלגן, אבל חשוב לא להגזים בקניות כעת, לא של אוכל ולא של פינוקים. ונוס שליטת המזל שלכם בעקרב מביאה איתה עוינות ושתלטנות. זהירות..

עקרב – השמש וונוס ויופיטר כוכב השפע במזל שלכם,והקסם האישי שלכם בשיאו. ונוס עוזרת לכם לבלוט ולהרשים, והעקרב הקשוח הופך להיות רך ומפונק יותר עכשיו... תנו מקום גדול יותר לאהבה, עקרבים.

קשת – מזלטוף, קשתים! השמש עוברת השבוע למזל שלכם, וסוף סוף אפשר לחגוג לכם יומולדת ספונטנית ומפתיעה כמו שקשתים אוהבים... איך הקשת חוגג? בנסיעה למקום כיפי שבו עוד לא היה...

גדי – מרס שבמזל מאזניים מאתגר עכשיו את בית הקריירה שלכם, אבל אתם עלולים להכנס לעימותים עם סמכויות ולריב על עקרונות. נסו לשחרר את הצד העיקש העקרבי, ולתת גם ביכוחים מקום לפרשנויות אחרות..

דלי – גם יופיטר כוכב השפע גם השמש וגם ונוס שוהים בבית הקריירה והתדמית שלכם, והנוכחות וההופעה שלכם נהנות כעת מקסם מיוחד. נצלו את אלה כעת לקידום אישי מסיבי יותר, ולעמידה מלאת קסם בפני קהל.

דגים – מקבץ הכוכבים במזל עקרב מדגיש את היכולת שלכם עכשיו להרחיב אופקים, ולבדוק אפשרויות חדשות של צמיחה והתפתחות אישית ולפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם. זמן טוב לתכנן נסיעה, או לימודים של משהו שמזמן מעניין אתכם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully