וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 בנובמבר 2017

12.11.2017 / 9:06

השבוע מתחיל לא רע, אך מעורבות רגשית גבוהה בגלל הקשר בין מרס לנפטון עלולה לקלקל כמה תכניות עד אמצע השבוע, וכדאי לא להתאכזב כשדברים לא קורים כפי שרצינו

אישה יפה. ShutterStock
ההחלטות שאנחנו מקבלים והדרכים שבהן אנחנו פועלים הופכות להיות תלויות מצב רוח והתנהלות רגשית/ShutterStock

השבוע מעורבות רגשית גבוהה עלולה לקלקל לנו כמה תכניות, אולם זוויות חיוביות שיוצרים מרקורי וונוס מאזנות קצת את הדברים, ושיתופי פעולה הופכים להיות פורים ומשמעותיים במיוחד.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. כוכב מרס בזווית של עימות לכוכב נפטון.
2. מרקורי כוכב התקשורת במזל קשת בזווית מעשית של 60 מעלות לכוכב מרס.
3. ונוס הרגשית במזל עקרב בזווית הרמונית של מעלות 120 לכוכב נפטון.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין מרס, כוכב היזמה והאקשן, לבין נפטון המטשטש ומערפל, ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה לכל נושא ונושא. לפנינו אחת הזויות הבעייתיות של השבוע, בעיקר בכל מה שקשור ליכולת שלנו להגדיר מטרות וגם לממש אותן בהצלחה באופן מעשי. מרס הוא אכן כוכב יוזם שגורם לנו להתמקד בעשייה ובפעולה, והוא זה שדוחף אותנו ליזום – ולבצע. אבל נפטון לעומת זאת פועל באופן הפוך: הוא הופך כל אלמנט שקשור לעשייה הזו לרגשי ואפילו לרגשני, והגורם המעשי הופך להיות משני בחשיבותו כשאנחנו ניגשים לעשייה עצמה.

אולי משום כך ההחלטות שאנחנו מקבלים והדרכים שבהן אנחנו פועלים תחת הזווית הזו, הופכות להיות תלויות מצב רוח והתנהלות רגשית שמשתנה בהתאם לנסיבות, ואנחנו עלולים להתאכזב כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ובצדק. מצד שני, קשה לנו להאשים אף אחד חוץ מאשר את עצמנו, שכן השינויים במצב הרוח או התלות בדיאלוג עם הזולת בזמן הפעולה ולא בפעולה עצמה, מביאים איתם כעס ותסכול כשהדברים מאבדים שליטה, ואיתם גם אנחנו.

מה עושים? ראשית, עדיף לדחות את הפעילות והיזמה ובעיקר את העשייה להמשך השבוע לפחות החל מיום רביעי ואילך - ואפילו לשבוע הבא. אם זה בלתי אפשרי, כדאי לפעול בזהירות, להתמקד בפרטים ובעובדות ולא בתהליך עצמו, ולעשות דברים באופן איטי ובשלבים, כשבכל פעם כשאנחנו מסיימים שלה אנחנו בודקים חזור ובדוק אם לתוצאה הזו אכן התכוונו, בלי להאשים את השותף לעשייה או את עצמנו. זה לא יהיה קל, אבל עדיין אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, דגים, מאזניים, בתולה, גדי, סרטן, קשת ותאומים.

הזויות החיוביות של השבוע: הזויות האלה בדרך כלל מראות לנו על החלקים שאם נשתמש בהם בהצלחה השבוע, נזכה לשיתופי פעולה פורים ומעניינים. הזווית הראשונה: מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל קשת בזווית מעשית של 60 מעלות למרס האסרטיבי. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. מרס מייצג את הצורך בפעולה ועשייה. זווית של 60 מעלות היא זווית מעשית מאוד שבדרך כלל מתרחשת בין יסודות שמשדרגים זה את זה, במקרה הזה – אש ואוויר. הזווית הזו מאפשרת לנו יזמות תקשורתיות מעניינות שמצליחות לגרום לדברים אכן לתפוס תאוצה ולהתרחש באופן מעשי. תקשורת + התלהבות ויזמה = הוצאה לפועל של תכניות מעניינות, בין שני אנשים שהחשיבה שלהם משלימה את זה את זה. כאן חשובות המלים כמו גם העשייה עצמה: השילוב ביניהם הוא מצוין.

מי יוכל ליהנות מהזווית הזו? מזלות טלה, בתולה, תאומים, קשת ומאזניים.

הזווית השנייה: זו זווית הרמונית של 120 מעלות – זווית שמופיעה בין פלנטות שנמצאות במזלות השייכים לאותו היסוד, במקרה הזה מים – בין ונוס הרגשית שבמזל עקרב, לנפטון הרגשי אף יותר שבמזל דגים, שבעצם מהווה אוקטבה גבוהה יותר של ונוס. ונוס מייצגת את הצד הנותן, המעניק מעצמו, הקשור לרגשות עדינים ויצירתיים ומאפשר לממש תכניות המשלבות רגישות מערכות יחסים וגם חומר וכספים. נפטון לעומת זאת מייצג את הצד האידיאליסטי שלנו, והוא קשור לדמיון ויצירתיות במינונים גבוהים. נפטון עוסק בייפוי המציאות, בעוד ונוס עוסקת בצדדים היפים והעדינים הפרקטיים שלה.

זווית הרמונית בין שתי הפלנטות האלה מאפשרות לנו לחבר דברים שאנחנו אוהבים – ונוס – עם דמיון ויצירתיות – נפטון – וליצור ביחד תלכיד מופלא של דמיון ומציאות שרגש מחבר בין שניהם, ואפילו אהבה... שני בני אדם שעוסקים במה שהם באמת אוהבים, אחד מהצד המעשי של הדברים והשני מוסיף דמיון ויצירתיות – מה יכול להיות מעניין ופורה יותר מזה? נסו למצוא לכם כעת שותפים ובני ברית שמשלימים אתכם ותורמים אחד משני אלה לפרויקט או יזמה משותפת, והכוכבים יתמכו בכם השבוע... לגבי השבוע הבא – לכך אינני יכול להתחייב, אבל הניסיון הראה לי שכשפותחים דלת ושפע זורם ממנה – היא ממשיכה להישאר פתוחה, נכון?

מי בעיקר יוכל להפעיל את הזוית הזו? בני ובנות מזל שור, מאזניים, דגים, בתולה, סרטן עקרב דלי ותאומים.

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה כעת במזל מאזניים ואינו במיטבו, אולם זווית פרקטית שהוא יוצר עם מרקורי מאפשרת לכם כעת לתרגם מלים וכוונות לעשייה מוצלחת בשטח, אם תצליחו להגדיר את הדברים נכון, ולהלהיב אחרים לצאת לפעולה. קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הזוגיות והיחסים, אלמנט שמאפשר לכם לפעול בעוצמה כדי לשפר ולשדרג את מערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם. זווית הרמונית של נפטון מאפשרת שיתופי פעולה נאים עם אנשים שאיתם יש לכם חזון משותף.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת שנמצא ממש ממול ומאפשר לשדרג את התקשורת במערכות היחסים ובשותפויות שלכם, ולדבר על הכול. זהו זמן טוב לשתף את הפרטנרים שלכם במה שחשוב לכם, וליצור שתופי פעולה מצוינים מבחינה עסקית.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל עקרב הופך אתכם לרומנטיים מהרגיל השבוע. זהו זמן טוב לפתוח את הלב, ולתת מקום גדול יותר לאהבה על כל היבטיה. כוכב מרס שבמזל מאזניים עלול להביא איתה כמה סערות ודרמות לחיי המשפחה: נסו לוותר ולחפש את החיובי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מייצרת זווית מעשית עם פלוטו היצרי שעוזרת לכם לפעול בשיתוף עם אנשים שחושבים כמוכם בתנאי שתסכימו להתפשר על עקרונות. ונוס במזל עקרב מביאה איתה חמימות ותחושות של ביחד למשפחה ולדיאלוג עם בני הבית.

בתולה
התקשורת שלכם עשויה להיות השבוע במיטבה: שהותן של השמש וונוס במזל עקרב מדגישה את היכולת שלכם לפעול באופן אינטואיטיבי ויצירתי, ולמצוא אזורי פעולה חדשים ומעניינים לעשייה. מרקורי משדרג את התקשורת המשפחתית: זה הזמן לדבר על הכל.

מאזניים
גם השמש וגם ונוס נמצאות כעת בבית הכספים שלכם ומדגישות את היכולת שלכם לקדם נושאים עסקיים בהצלחה, אך חשוב וכדאי עכשיו להיזהר שלא להוציא כספים שלא לצורך. מרקורי בבית התקשורת שלכם מביא איתו תקשורת הרפתקנית ונלהבת: אל תאבדו את הראש.

עקרב
גם השמש וגם ונוס שוהות עכשיו במזל שלכם, ומביאות איתן נוכחות ועוצמה למערכת. זהו זמן טוב להגיח מאחורי הקלעים אל קדמת הבמה, לקחת אחריות ולהתמקד ביזמות חדשות: זמן טוב להתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד, עקרבים.

קשת
מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל שלכם, ומאפשר לקשת המצוי והנלהב לא רק לעשות – אלא גם להתרגש, לרגש, להתלהב ולהשתפך, ולתת למלים לבטא את מה שהוא מרגיש באמת. זה שבוע פטפטני אבל מילוליות היתר הזו עשויה בהחלט להשתלם לכם.

גדי
מיקומו של כוכב מרס במזל מאזניים הופך את הדרייב לעשייה שלכם לעוצמתי במיוחד, אולם גם לתוקפני משהו.. חשוב לדעת לוותר השבוע, ולא להתעקש על המלה האחרונה. זה רק יהרוס דברים. יופיטר השמש וונוס במזל עקרב עוזרים להרחיב מעגלים חברתיים.

דלי
בית הקריירה שלכם עמוס כעת במיוחד: גם השמש גם ונוס הרגשית וגם יופיטר כוכב השפע נמצאים כאן, הגישה הופכת מחויכת ואופטימית, ונראה שהחיים דוחפים אתכם קדימה: הגיע הזמן לקבוע עובדות בשטח, ולא לדחות דברים לשבוע שבועיים קדימה.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת שוהה עכשיו בבית הקריירה שלכם ועוזר לכם למקד את התקשורת שלכם במה שחשוב באמת. זה בדיוק הזמן לקדם נושאים שחשובים לכם מול סמכויות, ולא לפחד להילחם על עקרונות פעולה שחשובים לכם. שבוע מצוין לעמידה בפני קהל.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully