וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-11 בנובמבר 2017

5.11.2017 / 10:01

האם באמת משנה מקום – משנה מזל? לפחות מרקורי, כוכב התקשורת, וונוס הרגשית שלנו חושבים כך. השבוע כל אחד מהם משנה מזל: ונוס עוברת מהמקום ההרמוני במזל מאזניים לעולמו הקשוח של העקרב, ומרקורי עוזב את העקרב עם התקשורת הטעונה ועובר למזל קשת האופטימי

זוג אוהבים. ShutterStock
המעורבות הרגשית הגבוהה היא זו ששלטה במערכת קבלת ההחלטות שלנו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס עוברת ממזל מאזניים למזל עקרב.
2. מרקורי עובר ממזל עקרב למזל קשת.

המעברים המשמעותיים של השבוע – תקשורת ורגש.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל עקרב השייך ליסוד המים, למזל קשת השייך ליסוד האש. עצם איזכור היסוד של המזלות כבר נותן לנו את התחושה של התהליך: במזל עקרב השייך ליסוד המים התבטא מרקורי שלנו באופן רגשי ואפילו רגשני, מה שאומר שהמעורבות הרגשית הגבוהה היא זו ששלטה במערכת קבלת ההחלטות שלנו בשבועות האחרונים.

רגש, כמו רגש, יכול להרים אותנו למעלה, או להוריד למטה בקלות. אולי משום כך סבלנו החודש ממצבי רוח קיצוניים ומתחושה מסוימת של חוסר יציבות כשהיינו צריכים לקבל החלטות כאלה ואחרות. מעברו של מרקורי למזל קשת מביא איתו גישה שמחה ואופטימית יותר. התקשורת שלנו מתמלאת אנרגיה של אש, שמלות המפתח שלה הן התלהבות, יזמה ועשייה. כעת יש חשק גדול יותר לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם, ולחזק את הקשרים עם חו'ל. גם נושא הנסיעות והלימודים עולה עכשיו באופן משמעותי יותר, והדחף הוא לנסוע, לטייל, לפגוש עולם אחר, ולחוות את הצד ההרפתקני שלנו.

אולם מעברו של מרקורי למזל השייך ליסוד האש מביא איתו גם צד אלים לידי ביטוי, באופן מסויים. יסוד האש קשור לחוויה פיזית ולשחרור הגוף, וכעסים ותסכול שצברנו בחודש האחרון עלולים לצאת ולהתבטא עכשיו ביתר קלות: כעת הקשר בין הרעיון הדמיון והיד המממשת ישיר יותר, וזה גורם לכך שאנחנו מבטאים בצורה ישירה עם פחות מגבלות את מה שמרגיש לנו. זה נכון עם תקשורת ספונטנית וישירה שמרקורי במזל קשת מבטא, וזה נכון גם להוצאת כעסים או תסכול באופן ישיר יותר, מילולית ואפילו פיזית.

אולי משום כך מעברו של מרקורי למזל השייך ליסוד האש גורם למעורבותו של האגו בתקשורת שלנו עם הצורך להיות צודק ובכל מחיר, אלמנט שמלווה פעמים רבות בויכוחים חילוקי דיעות סערות ודרמות ופה ושם גם אירועים אלימים כאלה ואחרים.

אז מה עושים? משתמשים באנרגיה החדשה והאקטיבית הזו באופן חיובי לצורך יצירת יזמות חדשות מסוגים שונים, התחלות מעניינות, החלטות הקשורות לנסיעות או ללימודים וכל מה שבעצם קשור לצמיחה והתפתחות אישית, ו..לא מתעקשים לומר תמיד את המלה האחרונה, או לכעוס כשאחרים מתעקשים עליה: מרקורי במזל קשת קשור גם, ובעיקר, להומור – וליכולת שלנו לצחוק גם קצת על עצמנו מבחוץ, ואפילו סתם לחייך.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שאחראית גם על כל מה שקשור לנתינה ויחסים וגם על נושא כספים, עוברת השבוע ממזל מאזניים החביב וההרמוני למזל עקרב הטעון והעצור. שהותה של ונוס במזל מאזניים השייך ליסוד האויר השכלתני שנוהג להתבטא במלים ולא במחוות רגשיות, הביאה החודש אל השולחן את שיחות המודעות הידועות: לא מעט מאתנו נהנו משיחות ארוכות על מהות החיים, מהות הקשרים הזוגיים, פתרון בעיות, או סתם שיחות נפש עמוקות מבע מלוות כוסות קפה רבות מלים שמזמן לא השתמשנו בהן ואפילו דמעה נסתרת, אל תוך הלילה.

כעת, עם מעברה של ונוס למזל עקרב, נגמרות המלים ומתחיל שלב אחר: היצרים. כן, ונוס במזל עקרב עוזבת את הצד ההרמוני והנעים שלה, ומתחברת לצד היצרי שלנו. זה נכון לגבי הצורך במגע וקרבה פיזית, אבל גם נכון לסוג אחר של יצרים הקשורים לאגו, שממנו מגיעות מלים כמו אובססיביות, שתלטנות, מאבקי כוח ואגו, וצורך לבטא את האגו שלנו בעוצמה ובאופן תחרותי מול אחרים. מבחינתה של ונוס זה מקום לא מוצלח במיוחד: ונוס זקוקה להרמוניה כדי לאפשר לרגשות עדינים להתבטא, וכשהצד התוקפני יצרי שבמזל עקרב מגיע לידי ביטוי נעלמת לה ההרמוניה ומגיעים רגשות קשים ולא נעימים הקשורים לכבוד שליטה וכוח.

אולי משום כך אנו צפויים לפרק זמן של מתח ביחסים, של איבוד ההרמוניה המוכרת ושל יצריות מוגברת. הצורך בהרמוניה מנטלית עובר לגוף, מה שאומר שקצת פחות מודעות וקצת יותר אדרנלין והורמונים ישלטו במערכות היחסים שלנו ויכתיבו לנו מהלכים. יש כאלה שיהנו מאוד ויש כאלה שרק יכנסו למתח כתוצאה מכך, וההרמוניה תדעך, ורק כדאי לזכור שכל זה זמני: כשונוס תעבור בהמשך למזל קשת, האנרגיה הזוגית שלנו תשתנה. עד אז – סבלנות.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור,מאזניים, עקרב, אריה ודלי.

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

התחזית השבועית

טלה
מרס ממשיך לנוע במזל מאזניים, לרכך אתכם, ולהדגיש את הצורך במערכת זוגית הרמונית ונטולת לחצים. מצד שני, אנרגטית ומנטלית אתם לא במיטבכם. זהו זמן טוב ליצר תקשורת עם שותפים פרטנרים או בני ברית, ולא לפעול לבד באופן סוליסטי, כדרך הטלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל עקרב, והדגש בתקופה הקרובה יהיה על מערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם, שוורים. זהו מיקום שמצריך דיאלוג אמיתי, והוא מאפשר לכם להעמיק קשר רגשי קיים או להגדיר צרכים רגשיים מקשר כזה, ולהכיר אנשים מתאימים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר ממזל עקרב הטעון רגשית למזל קשת האופטימי והפתוח, והתקשורת שלכם הופכת אופטימית והרפתקנית יותר, ובעיקר מתאימה לשדרוג של מערכות יחסים מכל סוג. הגיע הזמן לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם אנשים קרובים.

סרטן
ונוס הרגשית עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והסרטן, אחד המזלות היותר רומנטיים על פני גלגל המזלות, מתגלה בתקופה הקרובה כרומנטיקן גדול מתמיד... זמן להקשיב ללב, אבל לא לאפשר לו לאבד את הראש. נתבו את היצירתיות שלכם לתחום המקצועי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב השייך ליסוד המים, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה מתמיד. נסו להמנע מהחלטות אימפולסיביות חסרות שיקול דעת: התמקדו בעובדות ובפרטים. מעבר מרקורי למזל קשת הופך אתכם למחזרים פטפטנים במיוחד..

בתולה
מעברה של ונוס למזל עקרב הופך את התקשורת שלכם בתקופה הקרובה לפחות צינית וביקורתית ויותר רכה ורגשנית. זהו זמן להפעיל בחכמה את הקסם האישי שלכם ולהתמקד ביזמות תקשורתיות חדשות. מרקורי במזל קשת משדרג את התקשורת המשפחתית.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל עקרב, והאנרגיה משתנה: ההרמוניה נעלמת, ונושאי חומר וכספים מצריכים מיקוד מיוחד. כוכב מרס שנמצא במזל שלכם, לעומת זאת, מביא איתו אנרגיה עוצמתית ודרייב חזק לעשייה, ורק כדאי להזהר שלא לריב עם כל העולם...

עקרב
משהו טוב קורה לכם השבוע: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ומרככת את חומותיו של העקרב המצוי. הגיע הזמן לתת מקום גדול יותר לרגשות עדינים, ובעיקר לאהבה...מרקורי שעובר למזל קשת מאפשר בדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק.

קשת
התקשורת שלכם משתפרת מאוד השבוע: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, והקשת שלנו מגלה מחדש את כוחן של המלים כחלק מהיכולת לתרגם כוונות ורעיונות – מבריקים ככל שיהיו – לעובדות בשטח. זמן לדבר על מה שחשוב לכם באמת, ולשתף את הסביבה.

גדי
ונוס עוברת השבוע למזל עקרב, ומאפשרת לכם לשדרג את הדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם באופן משמעותי. זהו זמן לצאת קצת מעצמכם ולחפש לכם בתקופה הקרובה שותפים ובני ברית לשתופי פעולה פורים, ולהתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד.

דלי
ונוס יוצרת בתחילת השבוע זוית מדויקת של עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם, והעומס הרגשי לא קטן. חשוב בזמן שכזה לא לנתק קשרים, ולא לריב עם אנשים קרובים. המשך השבוע יהיה קל יותר. ונוס שעוברת למזל עקרב מאפשרת קידום נאה בנושאי קריירה. רוצו קדימה!

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע לבית הקריירה שלכם, וזו בשורה טובה: מרקורי מאפשר לדגיג הרגיש והביישן ליזום לפעול ולהריץ קדימה יזמות חדשות ופגישות משמעותיות עם אנשים שיכולים לקדם, לעזור ולסייע. זמן לשתף בתכניות – ולהתמקד בעיקר.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully