וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 29 באוקטובר עד ה-4 בנובמבר 2017

29.10.2017 / 9:32

נראה שהשבוע הזה הוא מעורפל, לא ברור ומה שמתרחש בו הוא סוג של מעבר מסוים, בין מצב פלנטות אחד לשני. מצד אחד השמים משופעים באקשן ומצד שני דברים לא ממש זזים

עובדים על פרויקט. ShutterStock
להשלים תהליכים, לסיים דברים, ולמצות את הרצונות שלנו דרך עשייה מסיבית ובטוחה/ShutterStock

מצד אחד השמים משופעים באקשן, כשונוס הרגשית מתחילה את השבוע בזווית עם פלוטו הכוחני ומסיימת בזוית עם אורנוס התזזיתי, ומצד שני – בערך ארבעה כוכבים לא יוצרים זוויות פעולה עם כוכבים אחרים, תחושה של פול גז בניוטרל... יש הרבה כוונות והרבה רצון אבל איכשהו דברים לא ממש זזים או זזים בקצב שלהם, וזה לא עומד בציפיות שלנו.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. חוסר זויות של כוכבים לכוכבים אחרים: מרס מרקורי והשמש.
2. ונוס בצמידות לפלוטו ובזוית לאורנוס.

הזויות הקשות של השבוע – אלה ללא ספק הזויות של ונוס הרגשית הן לפלוטו היצרי בתחילת השבוע, והן לאורנוס בסופו של השבוע. הזויות האלה מראות בעיקר על חוסר יציבות רגשית, בעיקר ביחסים קרובים ואפילו רחוקים, כשגירויים עולים ויורדים ומצבי רוח משתנים במהירות: אנחנו רוצים את הדברים באופן ובקצב שלנו ומצד שני – מתעקשים גם על המלה האחרונה. תחת זוויות כאלה אנחנו עלולים לקלקל קשרים יפים בגלל קריזה של רגע או לנתק קשרים כי אנחנו מאבדים שליטה במה שקורה: גם האפשרות הזו וגם השנייה עלולות להיות הרסניות למדי, וכדאי לשמור על איפוק ולא לאבד שליטה וקור רוח למרות הדרמות שבסביבה.

מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, ודלי.

חוסר זויות לכוכבים אחרים – זהו מצב מעניין שבו בפרק זמן כזה או אחר של השבוע גם מרקורי גם השמש וגם מרס לא יוצרים זויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שלא עושה לנו חיים קלים. נראה שהשבוע הזה מלא כוונות טובות וכוונות בכלל, אבל תכ'לס הדברים מתרחשים באופן אחר ממה שציפינו, וכדאי אכן גם לדעת למה לצפות או יותר נכון למה לא לצפות: להשלים תהליכים, לסיים דברים, ולמצות את הרצונות שלנו דרך עשייה מסיבית ובטוחה. ללא לא, זה לא ממש יקרה השבוע. אז מה כן? זהו מעין שבוע בינים שכזה שעיקרו הצהרות כוונות, כלומר לאן רוצים ללכת ומה לעשות, אבל לא ממש שבוע לעשייה פרופר. אולי משום כך חשוב עכשיו לפעול באופן זהיר במיוחד, לשתף פעולה עם אחרים, אבל לא לתת פול גז כדי שלא להתאכזב. סבלנות, והרבה ממנה, תוכיח את עצמה בשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהמצב הזה? מזלות תאומים, בתולה, אריה, דלי, טלה, ומאזניים.

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

התחזית השבועית

טלה
על פניו זה נראה כמו שבוע מתסכל למדי: מרס שליט המזל שלכם אמנם יוצא מהזוית הנוקשה עם סטורן שלא עשתה לטלאים חיים קלים, אבל אינו יוצר זויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שעלול ליצור מעין וואקום, ותחושה של אי ודאות. קצת סבלנות – וזה עובר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם הופכת פעילה מאוד השבוע בכל מה שקשור ליחסים או לדרמות בהם, וחשוב לדעת מתי לוותר להתפשר ולא להכנס למאבקי כוח מיותרים. גם אצלכם – סבלנות היא מלת המפתח.. כדאי להחליט כבר עכשיו שהשבוע לא נכנסים למלחמות.

תאומים
מרקורי שוהה במזל עקרב הטעון רגשית, והחיים השבוע הם אכן נדנדה רגשית שכזו מעלה מטה. חוסר זויות של מרקורי לכוכבים אחרים עלול לגרום לתחושה שאתם לבד במערכה... זה הזמן להתעקש לשתף אנשים קרובים במה שעובר עליכם.

סרטן
השבוע הזה משופע בלא מעט מצבי רוח מסוגים שונים: ונוס ומרס מטלטלים קצת את היחסים בבית ומכריחים אתכם לבטא רגשות או לנקות משקעים שהצטברו. זמן טוב לפסק זמן כדי להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, סרטנונים.

אריה
צמידות בין השמש שליטת המזל שלכם ליופיטר כוכב השפע בתחילת השבוע מביאה איתה אופטימיות זהירה אבל בהמשך ממשיכה השמש הלאה והתקשורת עם הסביבה הופכת מעורפלת יותר. זמן טוב לחשבון נפש אישי, אבל גם להרבה אורך רוח בתחום המקצועי והאישי.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית התקשורת אבל חוסר זויות שלו עם כוכבים אחרים עלול לגרום לתחושות של כובד ותסכול כשדברים לא זזים כפי שהייתם רוצים. נסו לא לקחת את זה באופן אישי, להרפות מעט, ולמצוא זמן איכות פנאי לעצמכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה ב..מזל שלכם, ומביאה איתה לא מעט אקשן מסוגים שונים, ובעיקר פוטנציאל להתחלות מעניינות. אולם הזויות שונוס יוצרת עלולות להביא איתן לא מעט סערות ודרמות: גלו איפוק ואורך רוח, ואל תשברו את הכלים גם אם מתחשק.

עקרב
זוית פעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם מלווה את מרבית ימות השבוע, ועלולה להביא איתה עומס רגשי לא קטן, ותגובות קיצוניות. חשוב בשבוע שכזה לא לפעול באופן קיצוני, אלא להיות קצת יותר עם עצמכם, ולדחות החלטות חשובות לשבוע הבא.

קשת
צמידות של השמש עם יופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה גישה אופטימית ויכולת לראות כמה צעדים קדימה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לטווח ארוך ולא קצר, ולגלות סבלנות רבה מהרגיל כלפי האנשים הקרובים: הם זקוקים לכם יותר מתמיד.

גדי
גם ונוס וגם מרס נמצאים בבית הקריירה שלכם, ודוחפים אתכם קדימה. זהו זמן טוב ליזמות חדשות מסוגים שונים, אך חשוב שלא יהיו עם מעורבות רגשית גבוהה מדי. זהו זמן להתמקד בעיקר בעובדות ובפרטים הקטנים, גדיים.

דלי
זוית שנוצרת בין ונוס לבין אורנוס שליט המזל שלכם מאמצע השבוע והלאה עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט הן ביחסים קרובים והן בתחום המקצועי. חשוב במיוחד עכשיו לשמור על שלווה פנימית, ולא לאפשר למצב הרוח להפעיל אתכם. זמן טוב לשיחות נפש ועומק מכל הסוגים.

דגים
השמש מרקורי ויופיטר במזל עקרב דוחפים אתכם עכשיו קדימה לפגוש אזורי פעולה חדשים ומקומות שעוד לא הייתם בהם. זמן טוב לתכנן לכם נסיעה לחו'ל או ללימודים של משהו חדש ומעניין. שימו דגש מיוחד על כל מה שמאפשר לכם צמיחה אישית ורגשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully