וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 באוקטובר 2017

22.10.2017 / 9:30

אוהו, איזה שבוע יש לנו: שני כוכבי האנרגיה והיוזמה משנים בבת אחת מזל, וכולנו נרגיש איך המתחים מתחזקים מצד אחד, אולם יכולת הביצוע שלנו יורדת ומפלס העייפות עולה

צעירות חובשות משקפי שמש. ShutterStock
ריבים וסכסוכים עם אלה שאיתם לא כדאי לנו לריב/ShutterStock

זהו שבוע מצוין שבו אפשר ורצוי לשנות סדרי עדיפויות, כשהשמש עוזרת לנו להתמקד בתהליכי עומק אמיתיים, למרות שמרס עלול להביא איתו ריבים וסכסוכים דווקא עם אלה שאיתם אסור לנו לריב. שבוע שכזה.

תהליכים משמעותיים השבוע:
1. השמש עוברת למזל עקרב בשני ונצמדת לכוכב יופיטר ביום שלישי.
2. מרס עובר למזל מאזניים ביום שלישי.
3. ונוס 150 נפטון מדויק ביום שלישי.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל מאזניים החברתי למזל עקרב הרגשי, אז מזל טוף לעקרבים. כן, השמש עוברת למזל שלכם שם נמצאים כבר מרקורי ויופיטר ומיד יושבת לשתות קפה עם השנים האלה, וכך נוצרת לנו קבוצת כוכבים גדולה במזל הזה, כשיופיטר במרכזה, קבוצה עוצמתית למדי שמאפשרת לנו כמה ימים של עוצמה ועשייה ממוקדת שעשויה להביא תוצאות שזמן רב חיכינו להן. אך לשם כך חייבים כאמור להיות מאוד ממוקדים, ולרכז את כל הכוחות למטרה אחת או שתים.

מזל עקרב הוא מזל טוטאלי ועוצמתי. כאשר גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נצמדים ליופיטר, מהווה השלישיה הזו נקודת כוח מצוינת השבוע להתחלות חדשות ואופטימיות, כמו גם יכולת לפרוץ לאזורי פעולה אחרים, ולפתוח דלתות ומחסומים שעד עכשיו היו סגורים בפניכם, עקרבים. העקרבים שיש להם יומולדת השבוע או בשבוע הבא יכולים בהחלט ליהנות משנה עוצמתית במיוחד אחרי פרק זמן לא קל, ולרוץ קדימה עם התחלות ויזמות חדשות. זהו זמן מצוין לקחת את עצמנו בידים, בעיקר אם אתם שייכים למזלות הקבועים – עקרב, שור, אריה ודלי - ולהתמקד במה שחשוב לכם באמת.

המעבר המתסכל של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס, כוכב היזמה והאקשן, שעובר למזל מאזניים שנמצא מולו. בדרך כלל מעבר של כוכב למזל שממול מחליש את השפעת הכוכב, ובמקרה של מרס שהוא כוכב אקטיבי מאוד בבסיסו, זהו משמעותי במיוחד: מרס עוסק בנושאים כמו יזמות, התחלות ובכיבוש יעדים ומימוש האגו שלנו באופן אקטיבי, ובאופן טבעי הפעילות הזו היא דיסהרמונית מטבעה שכן כל פעולה מוציאה אותנו מההרמוניה שלנו. לא בכדי השם מרס ניתן לכוכב הזה על שמו של אל המלחמה.

אולם מאזניים הוא מזל הרמוני בעיקרון, ולכן העוצמה של מרס הולכת כאן לאיבוד ומקהה את חודו של הלוחם שלנו, שהופך להיות יושב בית חביב במקום סמוראי קשוח, טוחן מלים, וחסר אנרגיה פיזית או מנטלית לה הוא זקוק לעשייה בשטח. התוצאה: עייפות, חוסר רצון להכנס לעימותים, ופה ושם גם גישה פסיבית למדי כלפי מה שקורה מסביב. במקביל, מתרחשת גם הפעולה ההפוכה: כמו ילד עצבני וחסר שקט, מרס מפר את השלווה וההרמוניה שבמזל מאזניים, מביא איתו קיטורים ומירמורים וריבים קטנים ומרגיזים, וכך בעצם מכריח אותנו לעשות בדק בית ביחסים ובדיאלוג הזוגי בכלל, והתוצאה - אי הבנות ריבים סכסוכים וחוסר שקט ביחסים קרובים וביחסים בכלל: כעת מופיע לו לעיתים קרובות אותו צורך מוכר ומעצבן להיות צודק – ולא חכם. אוף!

בגדול, מרס מפגיש אותנו עם הצורך האישי של כל אחד מאתנו לצמוח ולקחת יזמה דווקא במצבים הרמוניים, ולכן פעמים רבות זה בא על חשבון הפשרות הזוגיות שלנו שעשינו ביחסים ומזכיר לנו על מה בעצם ויתרנו כשנכנסנו לקשר: התוצאה – בן זוג אחד שרוצה להכניס יותר אקשן לחיים, ובן זוג שני שנכנס מזה ללחץ, או לחילופין שני בני זוג שמוצאים סיבות לקטר ולשחרר לחצים שהצטברו, אבל אם לא יעשו זאת באופן מודע ובאיפוק, זה עלול לקלקל את ההרמוניה בקשר. במקום המלה 'אנחנו' ההכרחית לאיזון ושווי משקל ביחסים – מרס מחזיר את המלה 'אני' למרכז הבמה. המעבר הזה מכניס איתו אי שקט, מתחים ולחצים, אך בהמשך יכול להביא איתו גם מנוף לצמיחה אישית של כל אחד מבני הזוג, אם יסכימו לאפשר זה לזו ולהיפך לצמוח ולהתפתח בלי מגבלות הזוגיות.

מי יושפע בעיקר ממעברו של מרס? מזלות טלה,מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית הרגשנית של השבוע – זוהי זוית המתח שיוצרת ונוס הרגשית עם כוכב נפטון הרגשני. בגדול, גם ונוס וגם נפטון הם במהותם כוכבים רגשיים מאוד, כשנפטון בעצם הוא אוקטבה גבוהה של ונוס. בעוד ונוס עוסקת ביחסים של אחד על אחד בנתינה ובגבולות אישיים ביחסים, הרי שנפטון מערפל ומטשטש את הגבולות האלה כולל האגו עצמו, מה שיוצר קושי ליצור גבולות ברורים ביחסים ובכלל.

אולי משום כך חלק מהאפקט של הזוית הזו הוא קושי לפעול ללא מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ויכולת לאבד קצת את הראש ביחסים, ואפילו לקרוא לזה אהבה... זה נכון ביחסים וגם בעסקים. לא קל. אז מה עושים? לא עושים: חווים, כי לעשות בפועל לא ממש קל תחת הזוית הזו, וכשהרגש פועל וקובע לנו סדרי עדיפויות, שיקול הדעת שלנו כמו גם דרך קבלת ההחלטות, אינו במיטבן. אולי משום כך כדאי לדחות את ההחלטות החשובות שלנו לסוף השבוע או לשבוע הבא, ולהזהר מרגשנות יתר בכל מה שקשור לחומר וכספים, מאמצע השבוע ועד סופו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? בעיקר מאזניים, שור, דגים בתולה קשת ותאומים.

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל מאזניים שנמצא מולו, מה שאומר שמבחינה פיזית ומנטלית אתם עלולים להיות שלא במיטבכם כעת. זהו זמן להשקיע קצת יותר בעצמכם מבחינת פינוק ונוחות, ולא לדרוש מעצמכם מינון גבוה מדי של עשייה ופעילות. רק סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים ויוצרת השבוע זוית של מתח עם כוכב נפטון, מה שאומר שהרגשות שולטים בכיפה השבוע וגם השור המעשי ביותר עלול לסבול משיקול דעת רגשני ולא מיטבי. שבוע להתאהב ולאבד את הראש, ולזכות בו שוב בשבוע הבא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם צמוד עדיין ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שמדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם, ולהתמקד בנסיעות הרחבת אופקים וקשרים עם ח'ול. הירח הקשתי ממליץ על דיאלוג של אחד על אחד כדרך פעולה היום.

סרטן
הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת, מיקום לא פשוט עבור הסרטנון המופנם שלנו, אבל לפעמים דווקא במיקום כזה אפשר לדחוף דברים קדימה, בעיקר במישור המקצועי. קחו יזמה! בנושאי בריאות – זמן להשקיע בעצמכם, ובמה שחשוב לגוף שלכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל עקרב, והכל הופך עוצמתי יותר. נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק והיחסים בתוך המשפחה הופכים משמעותיים יותר ומצריכים השקעה רבה יותר. צמידות בין השמש ליופיטר כוכב השפע מביאה אופטימיות ופתיחות.

בתולה
כוכב מרס עוזב את המזל שלכם אחרי שבמשך חודשיים הביא איתו ים של אנרגיה ועוצמה לעשייה. כעת הוא עובר לבית החומר והכספים שלכם, ויכריח אתכם להתארגן מחדש מבחינה כלכלית. מרקורי שליט המזל שלכם במזל עקרב מביא איתו תקשורת יצירתית: זמן ליזמות תקשורתיות.

מאזניים
השמש עוזבת את המזל שלכם השבוע ועוברת למזל עקרב, מה שאומר שהגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בנושאי חומר וכספים. אל תדחו! מעברו של מרס למזל שלכם עלול להביא איתו עצבנות וחוסר שקט: זה הזמן לחזור לחדר הכושר, ולשחרר את הגוף.

עקרב
מזלטוף, עקרבים! השמש עוברת למזל שלכם, ומצטרפת ליופיטר כוכב השפע ולמרקורי כוכב התקשורת שכבר שם. אין ספק – האקשן עובר למזל שלכם, והחיים יהפכו להיות אקטיביים ומלאי עשייה אם רק תאפשרו להם.. זה הזמן להגדיר מחדש תכניות, ו..לצאת לפעולה.

קשת
ונוס שבמזל מאזניים, מעצימה את הצד החברתי, אך מעברו של מרס כוכב האקשן למזל שלכם, עלול לגרום לכמה סערות או אי הבנות ביחסים עם חברים וידידים. היו קשובים קצת יותר, קשתים. צמידות בין מרקורי ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה יזמות תקשורתיות מעניינות.

גדי
מעברו של כוכב מרס למזל מאזניים מקום בו נמצאת כבר גם ונוס הרגשית, מביא איתו דרייב חזק לבית הקריירה שלכם, כמו גם גישה תוקפנית יותר ואסרטיביות אמיתית לכל מה שקשור לאמביציה וליכולת לתרגם אותה למעשים. נסו לא לריב עם הסביבה תוך כדי התהליך..

דלי
מקבץ הכוכבים הגדל במזל עקרב מעורר את האמביציה שלכם, ועשוי לגרום ליזמות חדשות לקשרים עם ח'ול, או לחילופין למחשבות על נסיעה, ארוכה או קצרה, לצורך ריענון השורות ופתיחת דיאלוג חדש עם העולם.

דגים
שבוע רגשי עד רגשני, מעט מעורפל ומבולבל לפנינו: ונוס הרגשית יוצרת זוית של מתח עם נפטון שליט המזל שלכם שהוא אף יותר רגשני ממנה, והתוצאה – מצבי רוח משתנים במהירות, וקושי לקבל החלטות מעשיות ללא מעורבות רגשית גבוהה. דחו אותן לשבוע הבא.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully