וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 באוקטובר 2017

משהו משמעותי מאוד מתרחש בשמים השבוע, משהו שמתרחש רק אחת לשנה: יופיטר, כוכב הנסיעות והשפע, עובר ממזל מאזניים השייך ליסוד האוויר בו שהה כאמור שנה שלמה, למזל עקרב השייך ליסוד המים. איך זה ישפיע עלינו?

תרמילאים בנוף הררי. ShutterStock
תכניות לטיולים ולבילוי לא מתממשות כמו שרצינו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. יופיטר עובר למזל עקרב ביום רביעי.
2. ונוס ומרס בזוית פעולה לסטורן הנוקשה בימים ראשון ושלישי.
3. יופיטר כוכב השפע שהה כשנה במזל מאזניים, והביא איתו לא מעט אפשרויות של התפתחות אישית כלכלית או חברתית לבני המזל הזה ולמזלות הקרדינליים הנוספים:

יופיטר פותח חלון אל העולם ומאפשר לנו להרחיב אופקים להרחיב בכלל לצמוח ולפגוש אפשרויות חדשות. יופיטר מביא איתו אופטימיות והזדמנויות מעניינות, אבל יש לאנשים ציפיות יתר מיופיטר: הוא לא תמיד מספק את הסחורה, בעיקר כי הכוכבים לא ממציאים יש מאין: הזדמנויות חדשות יגיעו, אבל כדי לפתוח כל דלת צריך ללחוץ על הידית, ויופיטר הוא לא לחצן ידיות. מבחינתו של יופיטר, זו הולכת להיות שנת העקרב. אולם, העקרב שייך לקבוצת הפעולה של המזלות הקבועים, אליה שייכים גם השוורים האריות והדליים, ולקבוצה הזו קשה לשנות הרגלים, ולכן: עקרבים, שוורים אריות ודליים - הגיע הזמן ללחוץ על הדוושה, להעביר הילוך, בשנה הזו יותר מאשר בשנים אחרות.. ויופיטר יראה, יתרשם, ויעזור לכם לממש ולמצות, אבל זה לא יקרה מעצמו.

אז מה עוד עושה יופיטר?

יופיטר עובר לבית הכספים של המאזנאים, וסוף סוף תוכלו לראות תוצאות מהפעולות שלו – ובעיקר שלכם - כשהיה השנה במזל שלכם ולתרגם אותן לכסף. יופיטר עובר לבית הזוגיות של השוורים ומביא איתו אופטימיות ויכולת לבנות זוגיות, עובר לבית הקריירה של האריות ומביא דרייב חזק להצלחה וכמה הזדמנויות מעניינות, אבל קצת מכביד רגשית וכלכלית על הקשתים: השנה תצטרכו לעבוד קשה מהרגיל, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בנושאי חומר וכספים, גם בגלל מעברו בהמשך של סטורן לבית הכספים שלכם.

מי בעיקר יושפע ממעברו של יופיטר? מזלות קשת, עקרב, שור, אריה, דלי, ומאזניים.

ונוס ומרס בזויות פעולה לסטורן הנוקשה – ונוס העדינה האחראית על היחסים שלנו ומרס האסרטיבי האחראי על יזמה ופעולה נמצאים במזל בתולה הביקורתי, והשבוע גם יוצרים כל אחד בתורו זוית פעולה מכבידה לסטורן הנוקשה. בגדול, זה אומר שיש עלינו לחצים הן מכוון היחסים והן מכוון העשייה שלנו: יש לא מעט ביקורת ובכלל ביקורתיות ושיפוט באוויר, ופה ושם גם אכזבות כשהרבה רעיונות ויזמות שלנו מתנגשים בקרקע המציאות, תכניות לטיולים ולבילוי לא מתממשות כמו שרצינו, ויש לא מעט כובד באוויר: זה טוב כי זה מכריח אותנו להיות פרקטיים, וזה פחות טוב כשאנחנו רוצים להשתחרר משפע המטלות שלנו, ולמצוא גם זמן פעילות פנאי לעצמנו.

הזויות האלה פועלות באופן לא קל, ומביאות איתן לחצים ומתחים בנושאים כלכליים ורגשיים: סטורן מכריח אותנו לקחת על עצמנו מחויבויות רבות מהרגיל, והשיפוט שלו גם נוקשה יותר. לא מעט ירגישו עכשיו שהם משקיעים הרבה יחסית אבל התוצאות מועטות ומאכזבות. בשבוע שכזה חשוב לא להעמיס על עצמנו יותר מדי, ובעיקר לא להעמיס מחויבויות של אחרים. מצאו זמן פנאי לעצמכם. חשוב לקחת אויר ולא להשבר כשדברים לא זזים כמו שרצינו: בשבוע שכזה – סבלנות היא מלת המפתח, ונשימה ארוכה היא מצרך השבוע.

מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? בעיקר מזלות שור, עקרב, מאזניים, טלה, גדי, וסרטן.

אשת עסקים מנמנמת במשרד. ShutterStock
השנה תצטרכו לעבוד קשה מהרגיל/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שהותו של מרס שליט המזל שלכם בתקופה הזו במזל בתולה לא עושה לכם חיים קלים, אבל בהחלט מתגמלת אם אתם לוקחים את העניינים בידים, ומשקיעים בתחום המקצועי או במטלות שמזמן הייתם צריכים לבצע. זמן טוב לסגור פינות וקצוות, ולא לחפף.

שור
ונוס החיננית שוהה במזל בתולה המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, ונראה שהלב עובד עכשיו שעות נוספות.. אולם זוית הפעולה של ונוס עם סטורן הנוקשה עלולה לגרום לאכזבה מסויימת, ולהכביד על היחסים. המנעו מכתף קרה למי שדווקא עכשיו רוצה בחברתכם.

תאומים
זוית של מתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב נפטון עלולה להביא איתה שבוע טעון רגשית, ולא קל, תאומימים. המעורבות הרגשית שלכם גבוהה מאוד, והרגשות שולטים. חשוב השבוע לפעול בזהירות מכסימלית. החלטות חשובות – דחו לסוף השבוע, או לשבוע הבא.

סרטן
מעברו של כוכב יופיטר למזל עקרב המאכלס את בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, משמעותי מאוד. אחרי שנה שעזר לכם יופיטר להשקיע בבית ובסביבתו, הוא מאפשר לכם סוף סוף להרחיב הסתכלות ואזורי השפעה, ולהתחבר מחדש ללב: הגיע הזמן לאהבה.

אריה
מעברו היום של כוכב יופיטר למזל עקרב מביא איתו שנה משמעותית בדיאלוג וביחסים עם כל מה שקשור לבית ולמשפחה. זמן להתחיל להשקיע בבית ובסביבתו, ובמקביל לחשוב גם על הרחבת המשפחה. זמן טוב לשנות מקום מגורים, לגור בחו'ל, או לשנות אווירה בבית.

בתולה
אחרי שנה שבה עבד קשה יופיטר כוכב השפע על בית הכספים שלכם והביא איתו כמה הזדמנויות לצמיחה בתחום הכלכלי, הוא עובר לבית התקשורת שלכם. כן, הגיע הזמן להרחיב את מעגלי התקשורת, ולשתף את העולם בתכניות וביזמות חדשות, ובמקביל – לפרוץ איתן קדימה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עדיין לא במיטבה כשהיא במזל בתולה מאחורי הקלעים, וההרמוניה עדיין לא במגרש הביתי שלכם, מאזנאים. זמן לזהירות בכל מה שקשור לתכניות עתידיות. יופיטר עובר לבית החומר והכספים שלכם, ומביא איתו הזדמנויות לצמיחה כלכלית.

עקרב
מזלטוף, עקרבים! אחרי שנה שבה שהה מאחורי הקלעים והביא איתו תכניות והבטחות מעניינות, הנה מגיע גם הזמן לקיים: יופיטר כוכב השפע עובר למזל שלכם, ומאפשר לעקרב המצוי להפתח לעולם, ולגלות באופטימיות אפשרויות חדשות של צמיחה אישית. יהיה מעניין.

קשת
גם ונוס וגם מרס שוהים בבית הקריירה שלכם השבוע, ומריצים אתכם קדימה. מעברו של יופיטר למזל עקרב גורם לכם לתכנן מחדש מסלולי יזמה ועשייה, אחרי שנה שבה למדתם להרחיב את המעגלים החברתיים. זמן לחשיבה מואצת לטווח ארוך, ובניית יזמות חדשות לפעולה.

גדי
זה שבוע לא קל, גדיים: זוית בין מרס וונוס לסטורן שליט המזל שלכם גורמת למינון גבוה של ציפיות ומטלות, ועלולה לבוא על חשבון היחסים הקרובים. למרות הרעיונות והתכניות, חשוב להיות מדויקים השבוע ולא להגזים בעשייה שבאה על חשבון פעילות הפנאי שלכם. המנעו מסיכונים.

דלי
יופיטר כוכב השפע עובר לבית הקריירה שלכם שם ישהה כשנה, מה שהופך את השנה הזו לאמביציוזית ורבת אפשרויות. אולם התכניות לא יצאו לפועל, אם לא תיזמו בשטח: יופיטר לא פועל מכוח עצמו... זמן טוב לתכניות ויזמות חדשות ולהתמודדות עם אתגרים גדולים.

דגים
זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה תקשורת מבולבלת ומעורפלת, רגשנית ולא מעשית, מלאה מצבי רוח וקושי במימוש מטרות. זו זוית חביבה לטיולים, אבל גרועה לעשייה ולקביעת עובדות בשטח. דחו תכניות לשבוע הבא.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully