וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 באוקטובר 2017

28.9.2017 / 16:14

הרגשות חוגגים השבוע, אבל לא אנחנו: כן, אנחנו סובלים מהמעורבות הרגשית הגבוהה הזו שמפריעה לנו להתמקד בדברים שחשובים באמת כמו יזמה ופעולה, או החלטות משמעותיות, בעיקר אלה לטווח ארוך

אילוסטרציה. ShutterStock
אנחנו מאוד רגשיים השבוע/ShutterStock

השבוע כדאי להימנע מלנסות לראות את כל התמונה כדי לקבל החלטות: זה יהיה קשה מהרגיל ולא בטוח שאפקטיבי. במקום זאת כדאי להתמקד בצד היצירתי שלנו וברומנטיקה... כן כן.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. צמידות מדויקת בין ונוס למרס בחמישי.
2. שמש בזוית 150 לנפטון הרגשי בחמישי.

לפנינו שני תהליכים משמעותיים השבוע, ושניהם רגשיים מאוד. האחד – צמידות בין מרס וונוס, שני כוכבים שהם הפכים במהותם אך בגדול משלימים זה את זה. השני קשור לנפטון שהוא אוקטבה גבוהה של ונוס, והוא הרבה יותר רגשני ממנה. הכינו את הטישו, חברים!

הצמידות המורכבת של השבוע – זו הצמידות בין שני כוכבים שהם בעצם הפכים זה של זו, אך גם משלימים, בתנאי שהם מאוזנים והשבוע הם לא ממש כאלה. מרס הוא הצד האסרטיבי היוזם, הוא נקרא על שם אל המלחמה: הוא אגרסיבי, שתלטן, והתפקיד שלו זה להציב את דגל האגו בכל מקום שהוא נמצא בו. ונוס לעומת זאת היא רגשית, מעניקה מעצמה, מסמלת את כל מה שקשור לנתינה ביחסים ונתינה בכלל, וקשורה גם לענייני חומר וכספים.

צמידות בין השנים האלה אינה קלה במיוחד: בדרך כלל הפלנטה האקטיבית היא זו שמשפיעה במצבים של צמידות, ולכן הרגשות סוערים, ריבים קטנים ואגרסיביים, אי הבנות ביחסים וקצת יותר מדי אגו במקום ההרמוניה הקלאסית של ונוס. אין הרמוניה השבוע ביחסים, מה גם שגם ונוס וגם מרס נמצאים במזל בתולה הביקורתי והשיפוטי ועוד צמודים – נראה שלא מעט יוצא ביחסים בין בני הזוג עכשיו, וגם מבחינת כספים – חשוב לא להוציא יותר מדי ולא להכנס לאוברדראפט שיהיה קשה לצאת ממנו.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית המתח שבין השמש שבמזל מאזניים השייך ליסוד האויר לכוכב נפטון הרגשי במזל דגים השייך ליסוד המים, מה שאומר ששיקול הדעת לא במיטבו. כן, מעורבות רגשית גבוהה מגיעה השבוע דווקא במקרים שבהם אנחנו חייבים להיות חדים ומדויקים. אולי משום כך כדאי השבוע להמנע מהחלטות משמעותיות וארוכות טווח כי אנו עלולים לעשות לא מעט שגיאות בשיפוט. השמש מייצגת את מיקוד הדברים והפעילות. נפטון הוא כוכב בעל איכות מטשטשת ומערפלת. הזוית בין שניהם מביאה איתה קושי לזהות את מה שחשוב באמת, מצבי רוח משתנים במהירות, ותחושה של חוסר יציבות.

איך זה מתבטא? – ביחסים: עצבנות וחוסר שקט ביחסים, גישה ביקורתית, שיפוט ואגו. חשוב להמנע מהחלטות חשובות ביחסים עכשיו בלהט הריב כי בשבוע הבא כל זה יתקרר.

עסקית וכלכלית: חשוב להמנע מהחלטות תחת לחץ. מעורבות רגשית גבוהה עלולה לגרום לשגיאות בשיפוט. כדאי לשים את הרגש כעת מחוץ למשוואה אם אפשר בכל מה שקשור לכספים ויחסים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, דגים, בתולה, קשת ותאומים.

זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
עצבנות וחוסר שקט ביחסים יהוו בעיה השבוע. השתדלו להימנע מזה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
צמידות בין ונוס הרגשית למרס שליט המזל שלכם כשהשנים שוהים במזל בתולה הביקורתי, לא ממש פועלת לטובתכם. ונוס מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה ומרס זקוק השבוע למינון גבוה במיוחד של מיקוד וחדות במזל בתולה הביקורתי. התוצאה-שיקול דעת גרוע. סבלנות.

שור
צמידות בין ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם לכוכב מרס האגרסיבי, עלולה להביא איתה שבוע שבוע עצבני וחסר שקט, שוורים. נדמה שקשה לכם להירגע ולמצוא מקום או אדם שיצליחו להחזיר לכם את ההרמוניה שלכם. חשוב השבוע לא לנתק קשרים, או להתעקש על המלה האחרונה.

תאומים
זוית של מתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין נפטון הרגשני עלולה להביא שבוע עם תקשורת רגשני ומבולבלת וחסרת פוקוס.. אתם מוצפים בקלות, וכדאי לדחות החלטות מעשיות לשבוע הבא. מצד שני, זהו שבוע יצירתי במיוחד. נסו גישה חדשה לפתרון בעיות.

סרטן
השמש ומרקורי שבמזל מאזניים מדגישים את המיקוד שלכם בבית ובמשפחה, סרטנונים. זהו זמן להשקיע קצת יותר בבית ובבני הבית, ולא לפזר אנרגיה לריק. מרס וונוס בבית התקשורת שלכם הופכים את התקשורת הזוגיות למשמעותית במיוחד. השקיעו בפרטנרים שלכם.

אריה
גם השמש וגם מרקורי שוהים בבית התקשורת שלכם, והקסם האישי שלכם עשוי להביא איתו פריצות דרך משמעותיות ביעדים ובאתגרים שלכם. זמן מצוין לטיולים מרתקים, כמו גם לחיזוק הקשרים המשפחתיים הרחוקים שקצת התרופפו לאחרונה.

בתולה
גם מרס וגם ונוס שוהים עכשיו במזל שלכם, והאנרגיה ההפוכות האלה עלולות לבלבל במקצת. מרס מביא איתו דרייב חזק לעשייה ולמימוש, וונוס מדגישה את הצד הרומנטי והצורך בתשומת לב. נסו לחבר בין השנים, והמקום הטוב לכך הוא הזוגיות שלכם.

מאזניים
אתם עדיין לא במיטבכם כעת, מאזנאים: ונוס שליטת המזל שלכם שוהה מאחורי הקלעים במזל בתולה הביקורתי, ונצמדת שם לכוכב מרס האסרטיבי. זהו זמן ביקורתי מאוד, והתחושה שאתם לא מספיקים הכל ולא באיכות שרציתם, לא קלה. מצאו זמן איכות לעצמכם.

עקרב
מרס וונוס ששוהים במזל בתולה מדגישים כעת את הנעשה בתחום החברתי שלכם, ואכן העקרב המופנם יכול דווקא עכשיו למצוא פרטנרים נפלאים הן כחברים, והן בצד הרומנטי. זמן מצוין אכן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולהכיר אנשים חדשים.

קשת
הצמידות בין מרס לוונוס במזל בתולה בבית הקריירה שלכם דוחפת אתכם קדימה, וזה הזמן להשתמש נכון בצד ההרפתקני שלכם כדי להתמודד עם אתגרים חדשים ואזורי פעולה לא מוכרים. חשוב כעת לא לריב כשדברים יוצאים משליטה. הרחיבו את מעגלי ההיכרויות שלכם.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה למרס וונוס, מה שעלול לגרום לחילוקי דיעות ריבים ואפילו עימותים קצרים עם אנשים שחושבים אחרת. שיקול הדעת שלכם כעת אינו במיטבו,ולכן חשוב להצמד לעובדות עד כמה שאפשר. הומור וחיוכים – משמעותיים במיוחד השבוע.

דלי
השמש ומרקורי כוכב התקשורת שבמזל מאזניים כעת מדגישים את היכולת שלכם להרחיב אופקים בתקופה שכזו, לשדרג קשרים עם חו'ל, ולחשוב כמה צעדים קדימה. זהו זמן טוב להתמודד עם אתגרים גדולים, ועם החלטות ארוכות טווח, גם כאלה הקשורות לנסיעות.

דגים
מיקומם של מרס וונוס בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג שבינו לבינה, ואם הלב פנוי – לצאת לדייט. זוית עימות בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לויכוחים ואי הבנות. נסו לוותר על הצורך להיות צודקים, ולהבין את עמדת הצד השני.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בתחזית השבועית בוידיאו של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully