וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית שנתית: ספטמבר 2017 עד ספטמבר 2018

19.9.2017 / 16:14

לכבוד השנה העברית החדשה, קבלו תחזית שנתית מיוחדת לכל מה שצפוי לכם בשנה הקרובה לפי מזלות. השנה אנחנו עומדים לעבור שפע של שינויים מרגשים

זוג הורים עם תינוק. ShutterStock
זו הולכת להיות שנה מאוד מרגשת עם המון שינויים/ShutterStock

התחזית השנתית האסטרולוגית מופיעה בכל מקום בעולם בסוף דצמבר, כלומר בסופה של השנה הלועזית. אולם פטור בלא כלום בסופה של השנה העברית אי אפשר, ולכן כמו בכל שנה אני כותב על התהליכים המשמעותיים שכל מזל עבר השנה ויעבור בשנה שהחלה עכשיו, לאור שינויי המיקום של כמה כוכבים גדולים וארוכי טווח, שהשנה הם יופיטר, סטורן ואורנוס, שבעיקרון משפיעים על כל אחד ואחת מאתנו.

מה מיוחד בשנה הזו? בגלל הילוכם האיטי של הכוכבים הגדולים – אלה שמציינים בדרך כלל שינויים גדולים יותר מאשר שבוע או חודש אלא תהליכים ארוכים של מינימום שנה ויותר - בדרך כלל אנו חווים מעברים של כוכב גדול אחד ממזל למזל, מכסימום שנים, אבל השנה אנו חווים שלושה כאלה, לא פחות ולא יותר! וזה בהחלט הופך את השנה הזו והשנים הקרובות לייחודיות יותר בגלל שפע השינויים שכולנו עוברים ונעבר. בגדול, זה אומר שכולנו הולכים להיות מושפעים באופן משמעותי מהשינויים האלה! הבה נראה קודם את הכוכבים האמיתיים של הסרט הקוסמי השנתי שלנו.

יופיטר – פותח הדלתות הגדול. זהו כוכב השפע, שנמצא בכל מזל אסטרולוגי כשנה אחת. יופיטר הוא זה שאחראי על פתיחת דלת האפשרויות בחיינו. יופיטר מביא איתו כמה וכמה הזדמנויות לעשייה, לפעולה ולשינוי בחשיבה שלנו, אבל.. זה לא יקרה עצמו: הדלת לא תפתח אם לא נלחץ על הידית, חברים. אז על איזה ידית כדאי שנלחץ השנה? בהמשך – שנת הידיות שלנו.

סטורן – המכבש האולטימטיבי. סטורן הוא הכוכב המשלים בפעולתו את יופיטר ונמצא כשנתיים וחצי בכל מזל. בעוד יופיטר מביא איתו מצב רוח אופטימי ואפשרויות חדשות, הרי שסטורן הוא פסימי בעיקרו, מתבונן לעומק במה שיש, ועוסק במימוש הפוטנציאל הקיים. סטורן עושה זאת דרך מבט ריאלי מבט בעובדות ולא ברגשות או בכוונות, ולעיתים קרובות יוצר גם תחושות של קושי ומצוקה בנושאים מסויימים כדי להכריח אותנו לפעול בדיוק בתחומים האלה, כי טבע האדם כידוע מפונק מטבעו, ומה שהוא לא מוכרח לעשות הוא בדרך כלל גם לא עושה.

אורנוס – מזיז הגבינות הבינלאומי. אורנוס נחשב ככוכב השינויים הגדול, הן בגישה, והן בעשייה. אורנוס נמצא כשש שנים במזל ונחשב כפלנטה דורית, כלומר שש השנים שבהם הוא נמצא במזל מסויים מאפיינות דור שלם בגישה ובהתנהגות. למזל כשאורנוס היה במזל סרטן, אותו מזל הקשור לבית ולמשפחה, גדל דור הפרחים שמה שאיפיין אותו היה המרד במוסכמות הבית והמשפחה, ובניית קונספט חדש לכל מה שקשור למלים בית ומשפחה. זה היה דור ההיפיס שנדד וטייל בעולם, הקים קומונות, ומרד בסדר המשפחתי הקיים של אז. המרדנות של אורנוס בסדר הקיים היא אחד הסימנים המאפיינים אותו: בעוד סטורן ויופיטר עוסקים במימוש הפוטנציאל בשתי גישות שונות, הרי שאורנוס עוסק במה קורה דקה אחרי המימוש הזה: בלי מרד ושינוי גישה יגיעו הרי ניוון וקמילה. ולכן אורנוס עוסק בשינויים וניתוקים מהסדר הקיים, ובניית סדר קיים כדי שהמערכות בחיינו לא יסתיידו, יקבלו דם חדש, ויפתחו גישה חדשה כלפי המציאות שתתרום בעקיפין לכולנו, גם אם לעיתים השינוי הזה עלול להיות מכאיב, בעיקר אצל אלה מאתנו שקשה להם להזיז את הגבינה האישית שלהם.

המזלות עצמם מתחלקים לשלוש קבוצות: יוצרי פעולה, מעבירי פעולה, ומקבלי פעולה, או במלים שלנו, האסטרולוגים – קרדינלים, משתנים וקבועים.

השנה הזו תהיה ללא ספק שנת השינויים הגדולים של המזלות הקבועים. מי שייך למזלות האלה? שור, אריה, עקרב ודלי.

בשנה שחלפה שהה כוכב יופיטר במזל מאזניים והפעיל בעוצמה את המזלות הקרדינלים: מאזניים, גדי, סרטן וטלה קיבלו לא מעט הזדמנויות להתפתחות אישית, בעוד אורנוס ששהה במזל טלה הפעיל גם הוא את קבוצת המזלות הזו בעוצמה, והביא איתו את בשורת השינוי לבני מזל טלה, סרטן, מאזניים וגדי.

בשנה הזו שנפתחת בחודש ספטמבר 17, עובר כוכב יופיטר למזל עקרב, ויפעיל בעוצמה את בני העקרב הדלי האריה והשור במציאת הזדמנויות נאות לצמיחה והתפתחות אישית. ואורנוס? הוא עובר למזל שור והוא יפעיל בעוצמה את בני השור האריה העקרב והדלי, בעיקר אלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל, כשהוא מציע שינויים מסוגים שונים, הן בגישה הן בהתייחסות, והן בראיית העולם.

כוכב יופיטר למזל עקרב השייך לקבוצה הזו, ואורנוס עובר למזל שור השייך אליה גם הוא. שני הכוכבים האלה יפעילו איפה בעוצמה בעיקר את קבוצת המזלות הקבועים, שדווקא להם קשה בדרך כלל לבצע שינויים מהיותם זקוקים לבטחון ארוך טווח, ולהרגלים קבועים שלא משתנים. אין ספק שדווקא אלה יחוו את המעברים האלה בעוצמה גדולה יותר מאחרים.

אולם, גם המזלות הקרדנליים יעברו שינוי משמעותי: כוכב סטורן עובר למזל גדי השייך לקבוצת המזלות הקרדינלים, ויפעיל בעוצמה את מזלות גדי, טלה סרטן ומאזניים בצורך לממש פוטנציאל ולעשות עבודת עומק על נושאי חומר וכספים. כדאי שתתרגלו כבר עכשיו למלים יזמה ופעולה, כי סטורן לא עושה הנחות לאף אחד – את זה אתם יכולים לשאול את הקשתים הדגיגים התאומים והבתולות שחוו אותה בעוצמה בשנתיים וחצי שזה עתה חלפו להן. דווקא הם יהנו השנה מהקלה זמנית בעומס, ויוכלו לפחות זמנית לנשום לרווחה.

אז מה יקרה בשטח?

אבא אמא ושני ילדים. ShutterStock
"בראש השנה, בראש השנה, ליבנו ענה בתפילה נושנה"/ShutterStock

תחזית שנתית למזלות: ספטמבר 2017- ספטמבר 2018

טלה: חשיבה כלכלית מחוץ לקופסה, קביעת עובדות בשטח.
בני מזל טלה משלימים השנה – עד חודש מאי 2018 - תהליך משמעותי של שינוי שעברו ב 6 השנים האחרונות. בין אם המדובר בשינוי מקום מגורים, שינוי מקצוע, שינוי הסתכלות ושינוי גישה לחיים בכלל, פרידות וניתוקים – אתם מתחילים השנה דרך חדשה של שש שנים מסוג אחר, כשאורנוס עובר למזל שור, בה תוכלו לממש באופן פרקטי בשטח את כל התובנות שקיבלתם בשנים האלה שחוויתם את ניתוקיו של אורנוס השובב, ולצאת לדרכים חדשים. אורנוס יאכלס את בית הכספים שלכם, ויציע לכם לשנות גישה בתחום הכלכלי, ובחשיבה העסקית. במקביל, עובר סטורן הנוקשה כבר עכשיו למזל גדי, ויאכלס את בית הקריירה שלכם בשנתיים וחצי הקרובות. מה זה אומר? שהגיע הזמן לשים בצד את הכינור והכיף, להפשיל שרוולים, ו..לפתח קריירה, או לפחות להעמיק אותה בצורה רצינית ואחראית. הגיע הזמן! יופיטר שעובר למזל עקרב לעומת זאת, מכריח אתכם במקביל גם לקחת אחריות לא רק על הקריירה אלא גם על נושאי חומר וכספים הן של אחרים, והן שלכם. עומק ומשמעות – זה מה שיופיטר מביא איתו לשולחן העבודה של השנה הזו, טלאים. מעניין...

שור: יציאה לחופשי ממערכות מגבילות, השקעה ביחסים ובזוגיות.
נראה שאתם חלק מאלה שעוברים את השינויים המשמעותיים ביותר בשנה הזו, שוורים: מצד אחד עובר יופיטר כוכב השפע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומזמן לכם השקעה אמיתית בכל מה שקשור ליחסים, בין אם בזוגיות ובין אם בשותפויות. כן, הגיע הזמן לתת מקום גדול יותר לאלה שאוהבים אתכם, אם בלב ואם בעסקים, ולשתף איתם פעולה הן ביחסים והן בתחום המקצועי: השור המעשי לומד השנה לסמוך לא רק על עצמו – עובדה שגורמת לו בדרך כלל לעבוד קשה יותר מאחרים – אלא גם על הזולת, באשר הוא. אולם במקביל, מתרחשת לה גם תופעה הפוכה: אורנוס כוכב הניתוקים והשינויים עובר למזל שלכם, עוזר לכם לפרוץ לדרכים חדשות של חוויה והשפעה וביטוי אישי, אך גם שובר מוסכמות ומסגרות או לפחות משנה אותן, כולל מסגרות של יחסים... הצורך בספייס וביטוי אישי מתגבר, ואיתו גם הרצון לצאת מיחסים חונקים וממסגרות מדכאות מצב רוח. זה תהליך ארוך ויגיע כעת בעיקר לאלה שנולדו בתחילת המזל הזה. כל השאר כבר ירגישו זאת מינואר אבל האפקט האמיתי יגיע רק בהמשך.. אז לבנות יחסים או לא? בהחלט כן, אבל.. קצת אחרת. איך? אורנוס כבר ילמד אתכם, שוורים.

תאומים: מיקוד מעשי ומדויק, שדרוג בנושאי חומר וכספים.
אצלכם מורגשת השנה קלה של ממש, תאומימים: כוכב סטורן הנוקשה שהה זה כשנה שלמה במזל קשת שממול, וכעת כשהוא עובר בדצמבר 2017 למזל גדי, תורגש הקלה אמיתית בעומס החום. מה הביא איתו סטורן? קודם כל תחושות עמוקות של אחריות ומחוייבות, והיכן? ביחסים. הבית השביעי בו שוכן הקשת מסמל את כל מה שקשור למערכות יחסים בחייכם, החל מזוגיות וכלה בשותפויות מסוגים שונים. כשסטורן היה שם חוויתם כמה וכמה חוויות מעניינות בתחומים אלה: סטורן מצד אחד מביא איתו תחושות של אכזבה ובדידות, אבל זה רק החלק הראשון של החוויה. בעשותו כן מכריח אתכם סטורן לפעול,ואיך? הוא מקצין את תחושות הבדידות, מקצין את הצורך במסגרות פעולה בונות, ובמקביל גם מקצין את הצורך בגבולות מוגדרים היטב של פעילות, וכל זאת – למזל תאומים הצעיר ברוחו, שזקוק להרבה חופש אישי כדי לפעול באופן ספונטני ואותנטי... לא קל. ואכן, הרבה תאומימים התחתנו בשנתים וחצי האחרונות או נכנסו למחויבויות עומק עסקיות או רגשית כדרך בצמיחתם האישית. כעת יוצא סטורן ועובר הלאה, ומכריח אתכם לעבור לשלב הבא - לקחת ברצינות את כל נושא הכספים והחומר ולהתמקד בנושאים האלה. יהיה לא קל, נכון, אבל מרתק.

סרטן: שיתופי פעולה, מיסוד יחסים, עשייה ממוקדת מטרה.
גם אתם השלמתם השנה 6 שנים של שינויים עם כוכב אורנוס, שעובר למזל שור. זוכרים היכן הייתם לפני שש שנים מהיום? נכון שאתם במקום שונה לגמרי? אורנוס, לטוב ולרע, הכריח אתכם לפעול אחרת, ולחשוב מחוץ לקופסה. יש סרטנונים שגם שינו קופסה, או בכלל שינו קונספט ויצאו לחופשי באופן אחר. השנה תדרשו לפעול באופן מעניין שנקרא – שתופי פעולה. כן, הסרטנון שלנו יצטרך לסמוך על אחרים או להיעזר בהם כדי להגיע למטרות שלו, וזה לא יהיה בהכרח קל... מעברו של סטורן לבית הזוגיות והיחסים שלכם בדצמבר, מביא איתו שנתיים וחצי של מחויבות עמוקה מאוד הן ביחסים, והן בשותפויות. הרבה מאוד סרטנונים נכנסים לאחרונה לקשרים מחייבים, וסטורן פשוט דואג להפוך את זה לפורמלי... יתכן והפרטנרים שלכם נכנסים לתקופה אחראית וקשה יותר, ויתכן ואתם מוצאים לכם השנה פרטנרים קשוחים וביקורתיים במיוחד, בוגרים מאוד. סטורן לא עושה לכם הנה הנכון, ומדי פעם אפילו אנחות..בכל מקרה, הגיע הזמן לבנות מערכות יחסים אישיות או מקצועיות פרקטיות ופורמליות, ולממש את הצד הזוגי שלכם, סרטנונים.

אריה: בית ומשפחה, שינויים בקריירה ובסטטוס, שינויי תדמית.
מעברם של יופיטר כוכב השפע למזל עקרב ושל אורנוס כוכב השינויים למזל שור, משפיעים עליכם לא מעט החל מהשנה, אריות. מזל עקרב מאכלס את כל מה שקשור לבית ומשפחה בחייכם, והשנה הקרובה תהיה משמעותית בנושאים אלה: זהו זמן טוב לקניית בית, מעבר מגורים, עיסוק בנדל'ן, ואפילו רילוקיישן, כלומר מעבר למגורים בחו'ל, או נסיעה ארוכה לצורך מקצועי. יופיטר מאפשר לכם להרחיב את היריעה מבחינת בניית בסיס ובית, לראות את כל התמונה, ולהשקיע קצת יותר בכל מה שקשור בית, לאווירת הבית, ולמשפחה. לפעמים כשיופיטר במיקום הזה גם מרחיבים את המשפחה.. נכנסים גם למסע שיפוצים, או בונים בית בחו'ל ומשקיעים שם. אורנוס עובר לבית הקריירה שלכם, ומביא איתו מהפכים בקריירה, אפשרות לשינויים, ומעבר לתחום חדש ומאתגר. זה תהליך ארוך, ולא יקרה בן יום. מעברו של סטורן למזל גדי לעומת זאת, מביא איתו מינון גבוה במיוחד של רצינות ואחריות לתחום המקצועי. גם בבריאות כדאי להשקיע עכשיו קצת יותר, בעיקר בכל מה שקשור לעצמות שינים וכו.

בתולה: מחויבות רגשית ומקצועית, והרחבת המעגלים החברתיים.
השנה הזו נפתחת כשמקבץ גדול במיוחד של כוכבים – שמש מרקורי מרס וונוס – נמצא במזל שלכם, מה שאומר שיש הרבה אקשן בשנה הזו מבחינתכם. ראשית, סטורן הנוקשה שהעיק מאוד בנושאי בית ומשפחה במשך שנתיים וחצי והביא איתו לא מעט דילמות בקשר למקום המגורים, לבחירת הבית או במינון גבוה של אחריות ומחוייבות לבית ולמשפחה שהעיקו לא מעט, עוזב סוף סוף ועובר למזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שמזמין הקלה, כמובן, מחודש דצמבר 2017 ואילך. מיקומו של סטורן מדגיש את הצורך שלכם בביטוי אישי, ובמימוש הפוטנציאל האישי של הביטוי הזה. זמן לתת ללב להחליט לאן הולכים מכאן, אך כעת עושים את הכל באופן רשמי יותר, וכשהמדובר בבית הרומנטיקה למשל, הפיכתה למשהו פורמלי משמעותה פעמים רבות נישואים, או מגורים משותפים. מעברו של יופיטר למזל עקרב לעומת זאת, ידגיש מאוד השנה את התחום החברתי בחייכם, כמו גם את היכולת שלכם להתמקד בשתופי פעולה מקצועיים להשגת מטרות משותפים. שנה מצוינת להרחבת המעגלים החברתיים שלכם, ובסיומה תמצאו שנוספו לכם לא מעט חברים וידידים חדשים.

מאזניים: צמיחה כלכלית, והפיכת הבית לציר הפעולה מעשי.
יופיטר כוכב השפע שהה כשנה במזל שלכם, פתח לכם ים של ערוצי תקשורת חדשים עם אנשים מעניינים, והביא איתו לא מעט הזדמנויות לצמיחה והתפתחות – כולל גם בחו'ל – אישית ומקצועית. השנה הוא עובר לבית הכספים שלכם, ועוזר לכם לתרגם את כל התובנות המעניינות האלה לנושאי חומר וכספים, ולקבוע עובדות פרקטיות בשטח. סטורן הנוקשה עובר למזל גדי, והוא יכריח אתכם לעשות עבודה אמיתית בכל מה שקשור לבית ומשפחה, כולל השקעה אמיתית בבית שלכם. זמן טוב לקניית או בניית בית, אך בעיקר זמן לשדרג את היחסים בתוך המשפחה. נושאי נד'לן עשויים להיות עכשיו במוקדים של פעילות עסקית, וכל מה שקשור לאדמה לקרקע ולשורשים שלכם. הגיע הזמן לאחד את כל המשפחה, כולל כל הקרובים שאתם רואים רק בפסח במקרה הטוב, ולהפוך את הבית והמשפחה לציר פעולה יציב וחזק שאפשר להשען עליו למשך השנתיים וחצי הקרובות. הבית הולך להיות ציר הפעולה שלכם, ומקום האקשן, ואולי אפילו מקום הקריירה בעקיפין או במישרין. במקביל, השקיעו קצת יותר במבוגרים במשפחה, מאזנאים. יום אחד אלה תהיו אתם.

עקרב: צמיחה אישית והרחבת אופקים, גישה חדשה לזוגיות וליחסים.
מזלטוף, עקרבים! יופיטר כוכב השפע עובר למזל שלכם, והוא מביא איתו כמה וכמה הזדמנויות חדשות לצמיחה, להרחבת אופקים (לא הכרס, זהירות..) ולתקשורת מחודשת עם חו'ל. ובעיקר לפתיחה של ערוצי שפע חדשים, גישה אופטימית לחיים (לא פשוט לעקרב המצוי..) ואמביציה עסקית שמחה. אולם ליופיטר צריך לעזור כדי שיעזור לך, ואם לא לוקחים יזמה - הדלת לא נפתחת.. נסו לאותת ליופיטר שאתם מוכנים לתקופה חדשה, והוא יחייך אליכם ויאפשר למגע ההצלחה ללטף את כתפכם, אם תפגינו נחישות ועקביות. אך כאמור – אתם צריכים לעשות את הצעד הראשון. אורנוס שעובר לבית הזוגיות ינער את מערכות היחסים שלכם בשנים הקרובות ובעוצמה: אלה ששרשיהן עמוקים ובנויים על אהבה ואמון יתפתחו ויעצימו, בעוד שאלה שבנויות על אוסף של פשרות מקרי עלולות לעבור טלטלות של ממש, למרות שהמזלות הקבועים שהעקרב נמנה עליהם פוחדים מאוד משינויים מבניים שכאלה. אבל בחיים כמו בחיים - אורנוס מטלטל את הגזע, משיר עלים, ואם הגזע איתן – לא יאונה לו כל רע. חוויית הזוגיות והיחסים בכל מקרה תשתנה, כמו גם הגישה לזולת וליחסים בכלל. יהיה מעניין.

קשת: בניית ציר כלכלי חכם ויציב. גישה מקצועית חדשה ומאפשרת.
כוכב סטורן הנוקשה שהה כשנתיים וחצי במזל שלכם, ואתם שונים ממה שהייתם לפני כניסתו למזל שלכם. רבים מכם מימשו תכניות ויזמות באופן פורמלי למרות שהקשת בבסיסו הוא לא פורמליסט גדול. נישואים, עבודה קבועה, לוחות זמנים מוגדרים היטב ומסגרות פעולה מדויקות ואפקטיביות – סטורן לימד את הקשת השובב את החוקים, ורבים מכם התבגרו להפליא בשנתיים וחצי שחלפו. בנוסף, נראה שאתם חווים שינוי רגשי מעניין, כשיופיטר שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, המאכלס את בית התת המודע שלכם, ומקשה לממש את הרעיונות והיזמות לפני שתלמדו שעור בסבלנות. אתם פוגשים השנה לא מעט פחדים ותסכולים מאחורי הקלעים, ובעבודת עומק אמיתית תוכלו גם לנקות את המשקעים הרגשיים הכרוכים בהם, כדי שבשנה הבאה עת יעבור יופיטר למזל שלכם, תוכלו לפתוח דף חדש של אקשן, משוחרר מכל פחדי ותסכולי האתמול. מעברו של סטורן לבית החומר והכספים שלכם יכריח אתכם להתייעל וללמוד את החוקים של העולם האמיתי בנוגע לכסף ולרכוש. אורנוס שעובר לבית המקצוע והעבודה שלכם, עשוי להביא פריצות דרך מעניינות בתחום המקצועי, הסבה מקצועית, ושינוי כוון.

גדי: הרחבת מעגלים חברתיים. שיתופי פעולה למימוש מטרות.
הצד החברתי שלכם הופך השנה פעיל במיוחד: מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל עקרב המאכלס את הבית החברתי שלכם, הופך אתכם לחברתיים וידידותיים מהרגיל, והמעגלים החברתיים שלכם הופכים אקטיביים ושמחים יחסית. מעברו של סטורן אל מזל גדי עליו הוא שולט, לא עושה לכם חיים קלים, אך מביא איתו אחריות רצינות וכובד ראש, בצד היכולת להתמודד עם החיים באופן פרקטי, כשהמיקוד הוא האמביציה שלכם. שאפתנות, אסרטיביות ועשייה ממוקדת מטרה – אין כמו סטורן ללמד את כל אלה, בעיקר כשהמדובר על פעילות במסגרות פעולה ממוקדות. מעברו של אורנוס למזל שור ידגיש את היכולת שלכם להתמקד בצורך לפרוץ חומות ומחסומים, ולהתמקד בביטוי האישי שלכם. בין אם המדובר בביטוי אמנותי או רגשי – אורנוס מאפשר להשתחרר ממה שעוצר אותנו, הן מבחינה רגשית פנימית והן כשהמדובר במסגרות פעולה חונקות ולוחצות, ולשתף במה שמשמח ומרגש אותנו באמת. הצד החברתי שלכם הופך פעיל יותר, ואיתו מתחזקת גם היכולת לתרום לחברה באופן חברתי וחברי מתוך מעורבות חברתית ושיתופי פעולה, אולי לאופיו הבסיסי של הגדי המעדיף לפעול באופן סוליסטי על פני עשייה עם אחרים.

דלי: מיקוד בקריירה ובאמביציה. פריצות דרך במערכות יחסים.
מעברו של יופיטר כוכב השפע לבית הקריירה והתדמית שלכם, הופך השנה לאמביציוזית במיוחד, ואתכם לאסרטיביים וממוקדי מטרה – ותוצאות. יופיטר מגביר את השאפתנות שלכם, ביחד עם היכולת להרחיב את אזורי הפעולה שלכם, כולל קריירה הקשורה בח'ול. נסיעות, טיולים והרחבת אזורי הפעולה והחשיבה שלכם – יופיטר שם אתכם באור הזרקורים השנה, והישגים שתגיעו אליהם השנה עשויים להיות גבוהים במיוחד, בעיקר כי המדובר בתהליך שהחל לפני ארבע שנים בערך והשנה יגיע לשיאו מבחינת היכולת שלכם למצות את פוטנציאל העשייה והתקשורת שלכם עם העולם. אורנוס שליט המזל שלכם עובר למזל שור, ויעזור לכם לבדוק לעומק את כל מה שקשור למלים בטחון רגשי, בטחון אישי, ורגשות בכלל – דרך שינויים של מערכות יחסים שמיצו את עצמם עם הבית ובני הבית, או ביחסים קרובים. ואורנוס מאפשר לשנות יחסים שמיצו את עצמם, או לפרוץ לדרכים חדשות ולא קונבנציונליות בכל מה שקשור להתפתחות אישית. זמן למינון גבוה של פתיחות לרעיונות מקוריים ויזמות מעניינות, ולקרקוע של יזמות אישיות מעניינות והפיכתן לפרקטיות ורווחיות בכל מה שקשור לחומר וכספים ממקורות חדשים ומעניינים.

דגים: מעורבות חברתית במינון גבוה. תקשורת יוזמת ופורצת דרך.
כוכב נפטון ממשיך לנוע במזל שלכם שעליו הוא שולט, דגיגים, והוא יפעיל בעוצמה בעיקר את אלה מכם שנולדו בשלישי השני של המזל. נפטון מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה, לטוב ולרע, מקשה עליכם להתמקד בצד המעשי של החיים ללא מעורבות רגשית גבוהה של דמיון, אינטואיציה, ותחושות בטן. סטורן שהכביד עליכם בשנתיים וחצי האחרונות עובר למזל גדי, ויעזור לדגיגים הרגשניים לתקשר עם העולם באופן חברתי יותר, ולתרגם את עולמכם הרגשי היצירתי כל כך לעובדות בשטח בעזרתם של שתופי פעולה עם אחרים, תוך הרחבת המעגלים המקצועיים שלכם וקידומם בעזרת מוסדות וארגונים בחייכם. כוכב אורנוס עובר לבית התקשורת שלכם, והוא מאפשר לכם פריצות דרך מעניינות בכל מה שקשור לתקשורת יוזמת בסגנון פתוח ומאפשר, והרחבת המעגלים החברתיים שלכם בעזרת אנשים בעלי סגנון תקשורתי פתוח וחברתי יותר. הגיע הזמן לפתוח את עולמו הרגשני והמופנם של הדגיג אל העולם, ולקבל משם תמיכה פרגון וסיוע כמו גם יכולת להכיר אנשים חדשים ומעניינים שיעזרו לכם לתרגם את הרעיונות והתכניות שלכם למציאות מעשית בשטח, ולהיות כאן ועכשיו, אלמנט שלא תמיד קל לדגיג המצוי.

* ואחרי כל אלה, לא נותר לאחל לקרדינלים, למשתנים ולקבועים שבינינו שנה מקסימה ופורה, ועשייה נפלאה בכל תחום שבו תוכלו לפגוש ולתקשר בהצלחה עם הכוכבים, ולממש את המטרות שלכם. שנה טובה, פעילות, שמחה ומימוש כיפי ומהיר - מהאסטרולוג שלכם, ושמו יאיר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully