וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 בספטמבר 2017

השבוע הזה מחזיר אותנו בגדול לקרקע: מרקורי חזר להילוך רגיל, וכעת הוא חוזר גם למזל בתולה השייך ליסוד האדמה, בעוד השמש יוצרת זוית פעולה עם סטורן הנוקשה שיוצרת צורך בגבולות מוגדרים היטב, ובגישה ביקורתית ושיפוטית במיוחד

בני זוג רבים. ShutterStock
נכון, הדרמות ימשיכו עדיין להופיע בסביבה/ShutterStock

אין ספק שהצורך הבסיסי של כולנו כעת הוא להפסיק לייצר סערות ודרמות, ולעמוד על קרקע מעשית. אך האם זה אכן יעצור את הדרמות הסביבתיות שכולנו חווים כעת? בהחלט לא בטוח.

התהליכים החשובים השבוע בשמים:
מרקורי בהילוך רגיל חוזר למזל בתולה
השמש בזוית פעולה לסטורן הנוקשה

התקשורת שלנו – מרקורי חוזר למזל בתולה. בשבוע שעבר חזר מרקורי להילוך רגיל אחרי שלושה שבועות של הילוך אחורי. זה קרה כששהה במזל אריה הדרמטי, השייך ליסוד האש. ואכן, הדרמות שאנו חווים כעת, כמו למשל סערות ההוריקן העצומות הפוקדות את ארצות הברית, כולל דרמות לא קטנות ביחסים, משפיעות על כולנו. נראה שהכל קורה בגדול, ולא בקטן, לפחות בדרך שבה הדברים משפיעים על כולנו.

חזרתו של מרקורי להילוך רגיל היא הצעד הראשון בדרך לשפיות. נכון, הדרמות ימשיכו עדיין להופיע בסביבה, אבל היכולת שלנו לשמור על פרופורציות תלך ותגדל. מעברו של כוכב מרס בשבוע שעבר ממזל אריה למזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, מסמל חלק מהתהליך הזה שבו הפרופורציות אכן חוזרות אלינו, כמו גם הצורך להתמקד בצד הלוגי וההגיוני שלנו, ולא בצד הרגשי התגובני העוצמתי. כעת ממשיך את התהליך הזה מרקורי כשהוא עובר בהילוך רגיל למזל בתולה, המקום שממנו החל את הילוכו האחורי לפני כמה שבועות.

ואכן, הצירוף הזה שלו ושל מרס במזל בתולה, צירוף שיהיה לא קל בהמשך בגלל העוצמות של הצמידות בין השנים, מעיד על כך שאנו חווים צורך חזק יותר בבטחון מעשי, ומעדיפים אותו על פני צורך לחוות דברים בעוצמה גדולה מהחיים.

מה טוען מרקורי? אם אכן נתבונן בדברים לא מהצד של המקרו – מזל אריה – אלא מהצד של המיקרו – מזל בתולה, הדברים לא רק יראו הגיוניים יותר, אלא גם הפתרונות יהיו מעשיים יותר, ותחושת הבטחון שקצת איבדנו בשבועות האחרונים תחזור אלינו בהדרגה.

במזל בתולה הופך מרקורי שגם אחראי על התקשורת שלנו עם העולם וגם בין אדם לחברו, שאם נפרק כל אלמנט לגורמים ואז נחבר אותם בדרך פרקטית, נוכל לחזור לבטחון הבסיסי שאנחנו זקוקים לו, כיון שאז נרגיש שאנחנו שולטים במה שקורה, משהו כמו להרוג תורכי ולנוח, או פרה פרה ואז כל העדר, ועוד זוטות לוגיות חביבות מאין אלה שמטרתם להקטין את טווח ההסתכלות עד למינימום, ואז למקד אותו בפרטים עצמם, ולא במיקומם במרחב. מן מרקורי שכזה.

פירוק, הרכבה, ניתוח לוגי ומיקוד בפרטים הקטנים – זהו סוד פעולתו של מרקורי במזל בתולה. אם נוכל לקחת את הדברים הטובים מהתהליך הזה ולחזור לבטחון המעשי שבעצם הפירוק וההרכבה, כי אז התחלנו לחזור לעצמנו, ולגדלנו האמיתי.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, גדי ושור.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב סטורן הנוקשה. סטורן הוא אחד הכוכבים המעיקים והמכבידים על פני גלגל המזלות: תפקידו הוא להכריח אותנו לפעול באופן מעשי, בין אם נרצה ובין אם נסרב. הוא עושה זאת לעיתים על ידי יצירת מצוקות מעשיות בשטח, כמו קושי בחשבון הבנק בגלל הפסדים כספיים, עומס מטלות, וכובד רגשי שמונע מעצם הצורך לשלוט באופן מעשי במה שקורה, ולא להכנע לפחדי חוסר השליטה והמחסור שלנו.

זוית פעולה בין השמש לבין סטורן מביאה איתה תחושות של כובד ומועקה. היא מכריחה אותנו להיות כאן ועכשיו, לא פעם או אחר כך, ולהתמקד במעשים שפותרים את תחושות הלחץ והכובד האלה כמו למשל מיקוד בשיפור המצב הכלכלי שלנו, שדרוג הנעשה בחשבון הבנק, או הורדת מטלות ומחויבויות כדי שנוכל לאפשר לעצמנו מינון גבוה יותר של בטחון רגשי ונשימה עמוקה.

אם נצליח בזמן שכזה לפעול בחכמה בחשבון הבנק, ובמקביל לפנות מקום גם לצרכים הרגשיים שלנו, ולוותר גם על הצורך בשליטה בכל מחיר תמורת הכרה שבסופו של דבר השליטה הזו היא מדומה והצורך לעשות במקום לדבר על הדברים הוא האישו, נראה שהשגנו את המטרה השבוע.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי שור ועקרב, גדי סרטן טלה ומאזניים.

גברים רואים כדורגל. ShutterStock
הפרופורציות אכן חוזרות אלינו, בערך/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, ולהכריח אתכם להתמקד הן בצד המקצועי שלכם, והן בצד הבריאותי. חשוב לא להעמיס על עצמכם יותר מדי בזמנים כאלה. המנעו ממאבקי כוח ועימותים בתחום המקצועי והתמקדו בעובדות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם במזל אריה מדגישה את הצורך לרוץ קדימה, ולהשקיע מבחינה רגשית בבית ובמשפחה. מרקורי ומרס במזל בתולה לעומת זאת, שמים את הדגש על הצד היצירתי, ועל הצורך בביטוי אישי. זמן לפעול מהלב, בבית – ובדיאלוג עם העולם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר לאט לאט לעצמו, והפעם הוא עושה זאת כשהוא עובר למזל בתולה ממנו החל את הילוכו האחורי. הגיע הזמן לתרגם את סגירת המעגלים שלכם בנושאי בית ומשפחה למעשים, ולפתוח דף חדש של יחסים חדשים עם בני הבית.

סרטן
ונוס ששוהה בבית החומר והכספים שלכם, עלולה לגרום לכם כעת להוציא הרבה יותר ממה שחשבתם. חשוב לשמור כעת על איזון אמיתי בחשבון הבנק. מרקורי ומרס בבית התקשורת שלכם עלולים להביא איתם גישה תוקפנית, ומאבקי כוח. המנעו מדרמות מיותרות.

אריה
ונוס הרגשית עדיין שוהה במזל שלכם, אריות, והלב פתוח ומזמין ואוהב יותר מתמיד.. אולם זוית פעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לבין סטורן הנוקשה, רומזת שהגיע הזמן לשדרג את התחום הכלכלי, ואת תחושת הבטחון שאתם זקוקים לה. התמקדו בעובדות.

בתולה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, מרס שוהה במזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה חדשה, ואליהם מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך רגיל, ועוזר לכם לפתוח דף תקשורתי חדש עם העולם, ולקדם את מה שחשוב לכם באמת.

מאזניים
לא מעט מתרחש לו מאחורי הקלעים בימים האלה, כשריכוז הכוכבים במזל בתולה הולך ומתחזק, והתחושה היא של איבוד שליטה מסויים מאחורי הקלעים, בצירוף קושי לבטא רגשות בצורה כנה וישירה, בעיקר רגשות של כעס ותסכול. סבלנות, מאזנאים – מלת המפתח.

עקרב
מיקומה של ונוס הרגשית בבית הקריירה שלכם מביא איתו הרבה קסם אישי לדיאלוג שלכם עם העולם, כמו גם יכולת להקסים בוסים אחראים והורים: זה זמן לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות. מקבץ הכוכבים במזל בתולה משדרג את התקשורת עם מוסדות וארגונים.

קשת
מקבץ הכוכבים בבית הקריירה שלכם גדל בהדרגה, עם הוספתו של מרקורי כוכב התקשורת למיקום הזה. כעת הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד הן בקריירה, והן בחיים האישיים שלכם. תכניות גדולות וארוכות טווח זוכות כעת לתשומת לב מיוחדת.

גדי
זוית פעולה בין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם לבין השמש עלולות לגרום לעודף מטלות ומחויבויות מול העולם, ותחושות של כובד ובדידות. חלק לא קטן מכם, גדיים, ירגישו עכשיו בודדים במערכה, כשהכל על כתפיכם. נסו להוריד את מינון המטלות, ולמצוא זמן לעצמכם.

דלי
ונוס ממשיכה לנוע במזל אריה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ולעזור לכם לפתוח את הלב, להעמיק קשרים רגשיים, או ליצור קשרים רגשיים חדשים. מקבץ הכוכבים שבמזל בתולה לעומת זאת מתריע מפני לקיחת סיכונים שלא לצורך כעת. פעלו בזהירות, גם בדרכים.

דגים
אל בית הזוגיות והיחסים שלכם בו שוהים השמש ומרס הארגסיבי, נוסף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת. העומס הרגשי על היחסים גבוה כעת, וכדאי לנסות להקל על הלחץ ולא להוסיף לו: זמן לפתוח דברים, לדבר על הכל בדיאלוג של אחד על אחד, לפתור בעיות, ולא להתנתק.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully