וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 באוגוסט 2017

20.8.2017 / 11:28

חיי הרגש של כולנו הופכים רגשניים פחות – ואקטיביים יותר כשונוס עוברת למזל אריה, אבל עוד לפני כן עלולות השמש הביקורתית במזל בתולה, הילוכו האחורי של מרקורי והזוית של ונוס עם אורנוס התזזיתי, לקלקל קצת את השמחה

אישה אובססיבית. ShutterStock
רצון לפעול מתוך גישה מבוקרת ומאורגנת/ShutterStock

מה עושים כדי לשרוד את השבוע? מנסים להשאר מחוברים ללב למרות הכל, ולשים את הציניות בצד.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
זוית פעולה מדויקת בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי
השמש עוברת למזל בתולה
ונוס עוברת למזל אריה

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית, לכוכב אורנוס האינטנסיבי התזזיתי והלא אישי. ונוס שלנו במזל סרטן מגבירה את הצורך בבטחון רגשי ובהרמוניה, אבל זוית הפעולה עם אורנוס שנמשכת לאורך השבוע ומגיעה לשיא בסופ'ש, מקשה על היכולת להפתח ומגבירה את הרצון להיות לבד, עם הרבה ספייס וחופש אישי. הצירוף של הזוית הזו עם הילוכו האחורי של מרקורי עלול להביא איתו צורך בפסק זמן בלא מעט מערכות יחסים בסביבה, אבל כדאי לא לנתק את הקשרים: בשבוע הבא הדברים ישתנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות דלי, שור, מאזניים, אריה, טלה ועקרב.

המעבר המשמעותי של השבוע – זה מעברה של השמש ממזל אריה הנלהב והאקטיבי, למזל בתולה הפרקטי והביקורתי. המעבר הזה עלול להוריד מעט את להבות התשוקה לקראת סוף השבוע, ולהביא איתו כובד ראש מהורהר עם רצון ביקורתי להתבונן מבחוץ ביחסים שלנו, ובתקשורת שלנו עם אנשים קרובים. השמש מצטרפת במעבר הזה לכוכב מרקורי שנמצא בהילוך אחורי גם הוא בתחילת מזל בתולה, והצמידות בין השנים שתבוא לידי דיוק בשבוע הבא, מביאה איתה קונפליקט מוזר בין הרצון לרוץ קדימה,לבין הצורך לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, לפני שממשיכים הלאה, או לפחות להתבונן בהם עוד רגע מבחוץ לפני שלב של מחוייבות או עשייה משותפת.

השמש תחזק את הצד המעשי שלנו, אך תוריד מעט את ההתלהבות והתשוקה להתמודד עם אתגרים גדולים במינון אופטימי גבוה, אלא רצון לפעול מתוך גישה מבוקרת ומאורגנת, עם צורך לשים לב מיוחד לפרטים הקטנים. התחלות חדשות ויזמות מעניינות שהחלו בזמן האחרון עלולות לעלות עכשיו על שרטון זמני, עם צורך מעניין בבדק בית נוסף לפני שממשיכים האלה, גם זה בגלל הילוכו האחורי של מרקורי ולא רק מעברה של השמש.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, בתולה, דגים קשת ותאומים.

על מעברה של ונוס למזל אריה שמתרחש כבר בשבת, ארחיב יותר בשבוע הבא, כיון שאז ההשפעה שלו תורגש יותר מאשר בשבוע הזה.

אילוסטרציה. ShutterStock
מגבירה את הרצון להיות לבד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לשוט לו במזל אריה הנלהב והאסרטיבי, ויוצר זויות הרמוניות עם הכוכבים סטורן ואורנוס, אלמנט שיביא איתו שבועיים של עשייה הרמונית יותר, ושתופי פעולה נאים אם..תקחו יזמה, ותשתפו אחרים.

שור
זה השבוע האחרון של ונוס שליטת המזל שלכם במזל סרטן, והוא חותם חודש הרמוני יחסית. אבל זוית הפעולה של ונוס עם אורנוס עלולה להביא שבוע מתוח ולחוץ בעיקר לקראת סופו: המנעו מסיכונים ומדרמות מיותרות, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל בתולה, כשאליו מצטרפת בהמשך גם השמש. זהו מיקום שמצריך בדק בית אמיתי בכל מה שקשור לבית וליחסים בתוך המשפחה. זמן לנקות משקעים רגשיים שמפריעים לתקשורת הביתית.

סרטן
זה השבוע האחרון של ונוס הרגשית במזל שלכם, ואפשר כבר להסתכל ולראות איך עזרה לכם לפתוח את הלב בשבועות האחרונים, ואפשר לקצת יותר אהבה להכנס לעולמו של הסרטנון הרגיש.. נצלו את השבוע האחרון הזה כדי לאהוב, ובעוצמה.

אריה
אחרי חודש של אקשן מכל הסוגים ויומולדת מעניין – אצל האריות זה תמיד איכשהו שמח – עוברת השמש לבית הכספים שלכם, והגיע הזמן לקחת את העניינים בידים בכל מה שקשור למישור הכלכלי. זמן טוב לטיפול שורש בחשבון הבנק שלכם, אריות.

בתולה
מזלטוף, בתולות! השמש עוברת למזל שלכם, החיוך חוזר בהדרגה, והגיע הזמן להתאמץ ולחגוג (למרות שלבתולה הביקורתית לא תמיד קל לחגוג לעצמה..). מרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי במזל שלכם, וזהו זמן לסגור מעגלים, ולא לפתוח עדיין חדשים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מבלה את השבוע האחרון שלה בבית הקריירה שלכם, וכדאי לנצל את המומנטום הזה כדי ליצור לעצמכם שיתופי פעולה חדשים מכל סוג. זוית פעולה בין ונוס לאורנוס עלולה להביא שבוע של שינויים וניתוקים פתאומיים: אל תאבדו את הראש!

עקרב
מעברה של השמש למזל בתולה מקום בו נמצא מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי, מביא איתו צורך בחשבון נפש בכל מה שקשור לקשרים עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב גם להחזיר ידידים שקצת נעלמו לאחרונה למעגל החברתי שלכם.

קשת
הצד האמביציוזי שלכם מקבל תנופה השבוע עם מעברה של השמש לבית הקריירה שלכם, אבל שהותו שם גם של מרקורי כוכב התקשורת עלולה לגרום לקצרים בתקשורת עם בוסים אחראים או הורים, וצורך בבדק בית בקשרים אלה. נסו לא לריב עם סמכויות.

גדי
זה השבוע האחרון שבו שוהה ונוס הרגשית במזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מה שאומר שכדאי להשקיע מאמץ אחרון בשיפור והעמקת הקשר הזוגי והקשרים שלכם בכלל, לפני היא ממשיכה הלאה. זמן להקשיב קצת יותר לפרטנרים או לצאת לדייט.

דלי
זוית פעולה בין ונוס הרגשית לבין שליט המזל שלכם, אורנוס הקדחתני, עלולה לגרום למצבי רוח משתנים במהירות ולסערות פתאומיות. נדמה שאתם זקוקים עכשיו לקצת יותר ספייס, ולאוויר לנשימה. זמן להחלטות הקשורות ליחסים, ואולי גם לפסק זמן זעיר.

דגים
השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם השבוע, ותדגיש את הצורך להעמיק קשר רגשי קיים, ולהעניק יותר מעצמכם. מרקורי בהילוך אחורי במיקום הזה יוצר לעומת זאת רצון לבחון שוב את היחסים לעומק. יחסים שמתחילים עכשיו עלולים לא לשרוד זמן רב.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully