וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתוח גרפולוגי: כתב היד של עמרם מצנע

חנה קורן

14.11.2002 / 15:23

שאפתנות רבה, דחף חזק להוכיח את עצמו בצד רגישות לפרטיותו וגישה ריכוזית, מאפיינים את כתב ידו של עמרם מצנע

עמרם מצנע הוא אדם אינטליגנטי, חריף ושנון, קולט ברמז את המתרחש סביבו ויודע ליישם בשטח את מסקנותיו ללא דיחוי. עם זאת, קשה לו להאציל סמכויות והוא נוטה לסמוך רק על עצמו.

זהו איש עקרונות. הוא מקבל החלטות באופן שקול בדרך כלל, אולם לאחר שהחליט קשה מאד להזיז אותו מדעותיו או לשכנע אותו לשנות את עמדותיו. למרות שהוא מסוגל להקשיב ובדרך כלל להגיב באדיבות ובקור רוח, הוא גם מסוגל בשעת הצורך להילחם על עקרונותיו בהתמדה וללא ליאות.

השליטה העצמית שלו מצוינת בדרך כלל. למרות שבבסיסו ניכרת נטייה לאימפולסיביות, הוא יודע ללחוץ על ה"מעצור" בזמן הנכון, ולמנוע בכך התפרצויות או תגובות בוטות שעולות בדעתו. התגובות האימפולסיביות עוברות אצלו תהליך של "ריכוך".

יש לו דחף בלתי נלאה להוכיח את עצמו והוא מתקשה "לנוח על זרי דפנה" או ליהנות מהישגיו. חשוב לו לשוב ולהוכיח את יכולותיו שוב ושוב, קודם כל לעצמו.

סתירה באישיותו משתקפת במעורבות רבה שהוא מגלה במה שנעשה סביבו מחד, וברגישות רבה מאד לפרטיותו מאידך. הוא שואף להשפיע, לתרום ולייעל את הסביבה שלו, אולם הוא עצמו נשאר מבודד. עצמאי בדעותיו, לא משתף אחרים בקלות, לא נותן להתקרב אליו מעבר לתחום שקבע, סגור מבחינה רגשית.

יש לו דרישות גבוהות מעצמו וגם מהסובבים אותו. הוא אינו נכון לשום צורה של פשרה או בינוניות, ופועל בשיטת "הכל או כלום". הסטנדרטים שלו גבוהים, והוא חש מחויבות עמוקה כלפיהם.

עמרם מצנע בפתיחת פסטיבל חיפה 2011. נמרוד סונדרס
עמרם מצנע בפתיחת פסטיבל חיפה 2011/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully