וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-22 ביולי 2017

עצבנות, מעורבות רגשית גבוהה, ובעיקר דרייב לפעולה שהולך ומתחזק סוף סוף – נראה שהשבוע הזה מבטיח עלייה ברמת האקשן, אבל במקביל גם עלייה במינון הגרויים הקיצוניים, הסערות והדרמות

שלג, חורף, קור, סערה. ShutterStock
הסערה היא בפנים, לא בחוץ/ShutterStock

שבוע בסימן הקצנה. במה? בווליום של הדברים, בתגובות שלנו ובעיקר בפרשנויות הקיצוניות שאנחנו נותנים השבוע למה שקורה או עלול לקרות. שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
* זוית רגשנית ומדויקת בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשי עוד יותר.
* זוית פעולה דרמטית בין השמש, מיקוד הדברים, לבין אורנוס התזזיתי.
* מעברו של כוכב מרס ממזל סרטן הרגשי, למזל אריה האנרגטי.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס ממזל סרטן הרגשי למזל אריה האנרגטי. אחרי חודשיים של דרמות ומצבי רוח קיצוניים, עובר סוף סוף מרס למזל אריה, מאפשר לנו לחזור לפרופורציות, ולהחזיר את האקשן לעשייה, ולא לויכוחים או עימותים מסוגים שונים. החודשיים שעברו הצטיינו בעודף סערות ודרמות, ותגובות קיצוניות של כולנו. נראה שכל דבר קטן הפך לטריגר לתגובה עוצמתית, והתוצאה – שבוע טעון ולא קל, עם לא מעט סערות בחיי הרגש, במשפחה, או ביחסים הקרובים.

אולם כעת, עם מעברו של מרס למזל אריה השייך ליסוד האש, חלק מהדברים לפחות אמור להשתנות. מזל אריה מאפשר למרס להתבטא בחופשיות ובאופן קליל וזורם, כשאת העוצמה האסרטיבית שלו הוא יכול לבטא ביתר קלות דרך עשייה יזמה וקביעת עובדות בשטח. לכן חלק מהתסכול שחווינו בחודשיים שחלפו, מגיע לקיצו: כעת הדרך סלולה לממש חלק מהתכניות שרצינו לבצע בשבועות האחרונים, ולא יצאו לפועל בעיקר מסיבות רגשיות כאלה ואחרות.

זהו גם זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלנו, ולכוון אותם לכל מה שדורש יזמה ותושיה, ולא להשקעה בתדמית שלנו, או בשדרוג האגו: הספיקו לנו די והותר החודשיים האלה. זמן טוב לחזור למסלול העשייה ובעיקר בנושאי קריירה, מקום בו מרס שבמזל אריה בא לידי ביטוי באופן המיטבי, ולא לבזבז את האנרגיה על ויכוחים עקרונות או הצורך לומר את המלה האחרונה. פשוט לעשות!

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, אריה, סרטן, גדי, מאזניים, שור, דלי ועקרב.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. על פניו זו זוית עצבנית וחסרת שקט, לא תמיד בגלל סיבות נראות לעין. נראה כאילו קצב הדברים הופך מהיר ואינטנסיבי יותר, אבל שום דבר לא באמת מרגיע אותנו, מחזיר אותנו לקרקע, או עוזר לנו לישון בלילות. זוית חסרת מנוח לפנינו, כזו שמורטת את העצבים שלנו ושל הסביבה, ואולי משום כך גם הפתיל שלנו קצר במיוחד, וחוסר הסבלנות הזו עלול לפגוע ביחסים הקרובים שלנו. כל מה שהתחיל להירגע כשמרס עבר למזל אריה, חוזר ומתזז אותנו עכשיו בזוית הזו, כשהדגש הוא בעיקר על חוסר סבלנות וסובלנות הן לתהליכים ארוכים מדי שמתישים אותנו, או לדיעות שונות מדי משלנו שהמפגש איתן מביא איתו תגובות קיצוניות, וחוסר שקט.

הסכנה העיקרית בזוית שכזו היא הצורך שלנו לפעול באופן דרמטי שמגיעים מים עד נפש, ולרצות ולנתק קשרים כשדברים לא קורים כפי שרצינו. אולי משום כך כדאי שננשום עמוק ברגע שאנחנו מרגישים שהצורך לפעול ולהגיב באופן אגרסיבי הולך ומתחזק מול בני שיחנו, ונזכור שמלים ותגובות קיצוניות קל לבטא, אבל קשה למחוק אחר כך מהסיסטם, ולוקח זמן רב להתפייס בעיקר בסיטואציות האלה, אם בכלל...

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע – הרגשות השבוע עלולים לגרום לנו להגיב באופן קיצוני, ובעיקר להציף אותנו מדי פעם בתגובות קיצוניות לשני הכיוונים, מעין נדנדה רגשית שכזו שלא עושה לנו חיים קלים ושהרגש מפעיל, והיכולת הרגילה לחזור לקרקע לא באמת אפקטיבית כעת. אולי משום כך כדאי לא לאבד את הראש בהתאהבויות פתאומיות בדיוק כפי שלא כדאי לאבד אותו בדכאונות פתאומיים, כשדברים נראים פתאום חסרי מוצא לרגע: הכל אפשרי, הכל הפיך, וגם במצבים הקשים יותר כשבהם הרגשות מגיעים לשיאים קיצוניים אפשר תמיד לעצור לרגע, לנשום עמוק, ו...לחייך ולחזור לפרופורציות, אך בשום אופן לא לאיים בניתוק, או פשוט לקחת את הרגלים וללכת כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דגים, תאומים, קשת, בתולה, עקרב, דלי ואריה.

בני זוג רבים על כסף. ShutterStock
הרגשות השבוע עלולים לגרום לנו להגיב באופן קיצוני/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס נמצא במשך מרבית ימות השבוע תחת זוית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס, ולמרות שהשנים נמצאים ביציאה מהזוית חשוב וכדאי להזהר שלא לנתק קשרים בגלל מלים קשות או פרשנויות מוטעות. גלו סבלנות ואורך רוח.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת השבוע בזוית מעשיות עם הכוכבם יופיטר ומרקורי, מה שהופך את השבוע הזה למעשי במיוחד. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולמצוא לכם פרטנרים לשתופי פעולה.

תאומים
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולהביא איתה נוכחות עוצמתית ביחד עם ים של קסם אישי. ונוס עוזרת לפתוח את הלב, אך במקביל גם מרככת את המלים שלנו, ואת התגובות.. שבוע נוסטלגי משהו.

סרטן
כוכב מרס שעשה לא מעט בלגן במזל שלכם בשבועות האחרונים בצד כל האנרגיה העוצמתית שהביא איתו, עובר השבוע למזל אריה, ואת כל האקשן יעביר לבית הכספים. הגיע הזמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית.

אריה
מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל שלכם, והאריה שלנו שכל כך טוב בעשייה לומד השבוע גם לדבר, לשתף ולחלוק ולהשתמש במלים, ולא רק לפעול. שבוע מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות, ולכל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה.

בתולה
ונוס ששוהה בבית הקריירה שלכם מאפשרת לכם להקסים את העולם או לפחות את מי שבסמכות, ואת הקסם הזה לנצל לפגישות חשובות, לשדרוג תדמיתי, ולעשייה בכלל. השמש שבמזל סרטן משדרגת יחסים עם מוסדות וארגונים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת במזל תאומים השבוע, אלמנט ששם את הדגש כעת על הרחבת אופקים ואזורי פעולה, שדרוג יחסים עם ח'ול, ואולי גם דגש על התפתחות אישית ולימודים מעניינים. קחו יזמה.

עקרב
כוכב מרס עובר לבית הקריירה שלכם, מקום בו נמצא כבר מרקורי כוכב התקשורת, והדרייב שלכם להצליח ולהוכיח עולה מדרגה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, בעיקר כאלה שדורשות דרייב חזק, ומלחמה על עקרונות.

קשת
ונוס שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם גם השבוע, ומאפשרת לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים ובקשרים הקרובים שבניתם לכם, כמו גם בדיאלוג עם הפרטנרים שלכם. אם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי, זה הזמן לדייט..

גדי
מעברו של כוכב מרס ממזל סרטן למזל אריה בהחלט מקל עליכם את החיים, אחרי חודשיים מאתגרים שהביאו איתם כמה מאבקי אגו, וצורך לנהל דיאלוג כן וישיר עם מי שנמצא ממול. כעת אפשר להרגע, ו..להתארגן חומרית וכספית.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת נמצא בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והיכולת כעת לדבר לשתף לחלוק ובעיקר לעבוד על הקשרים הקרובים שלכם גבוהה במיוחד. מעברו של מרס למזל אריה עלול לעורר אי שקט, ולגרום למאבקי כוח. זהירות.

דגים
מיקומה של ונוס במזל תאומים ממשיך לעזור לכם לשדרג יחסים עם בני הבית והמשפחה, ולהביא מינון גבוה יותר של תחושת הביחד, אם תסכימו לפתוח את הלב, ולקבל את הקרובים אליכם כפי שהם. זמן מצוין לשדרג את היחסים המשפחתיים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully