וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 ביולי 2017

מתחים ולחצים - זה שם המשחק גם השבוע, ולכך דואגים גם פלוטו וגם מרס ואפילו סטורן, אבל לא רק. כן, יש גם צד חיובי בכוכבים

זוג צעיר עם בעיות בזוגיות. ShutterStock
מומלץ לחשוב פעמיים לפני שמתפרצים ועושים דרמות/ShutterStock

משולש קטן של זוויות הרמוניות בין הכוכבים מרקורי ונוס ויופיטר עשוי להיות לתועלת לכל מי שלמרות הלחץ, החום והלחות יכול ורוצה לקחת יזמה ולהזיז דברים ולא לוותר, בתנאי שהדגש יהיה על תקשורת הרמונית ושיתופי פעולה, ולא על פעילות סוליסטית.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
זווית של עימות בין השמש לפלוטו היצרי והכוחני.
זווית של מתח בין מרס לסטורן הנוקשה.
משולש הרמוני קטן בין הכוכבים ונוס מרקורי ויופיטר כוכב השפע.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו הכוחני והיצרי. הזווית הזו בעצם מגיעה לדיוקה כבר בסופ"ש הקרוב ותלווה את מרבית ימות השבוע, אבל רוח הדברים עלולה להשפיע עלינו לא מעט גם עד סופו של השבוע. הזווית הזו מדגישה בעיקר אלמנט משמעותי מרכזי: עימותים. עימותים בין דרכי חשיבה שונות, בין הביטוי האישי של היחיד לחברה שנמצאת ממול, בין היכולת שלנו להיות אנחנו עצמנו לבין היכולת לבטא תסכולים וכעסים – בכל אלה עשוי להתבטא עכשיו הצורך לבחור בין לבין, כשהשוט של פלוטו מאיים ממול בהתפרצות כוחנית, או בתסכול מחוסר יכולת אמיתית לבטא רגשות אותנטיים בגלל הפחד מעונש או בגלל הפחד להיפגע.

ויכוחים, חילוקי דעות, אי הסכמה או מלים פוגעניות שאנחנו לוקחים באופן אישי – אלה עלולים השבוע להתפתח בקלות למלחמת עולם, אם לא ניזהר. מומלץ לכן לחשוב פעמיים לפני שהופכים כל אחד מאלה לדרמה סוערת, שכן במקרים כאלה קל להיסחף פנימה אבל קשה לעצור או לרדת מהעץ, וזה עלול להסתיים באופן קיצוני יותר ממה שאנחנו מתכננים.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, עקרב, סרטן, גדי, שור, דלי, מאזניים וטלה.

זווית המתח של השבוע – זווית המתח היא זווית בת 150 מעלות, ייחודית ומתסכלת, שגורמת למתח בין שתי פלנטות שנמצאות במזל השונה מקבוצת הפעולה שלהם, ומהיסוד אליהן הן משתייכות. במקרה שלנו המדובר בשתי פלנטות הפוכות לגמרי באופיין, מה שאף מקצין את פעולת הזווית: מרס הוא כוכב האקשן והיזמה, בעוד סטורן הוא כוכב המימוש, העוצר ובולם פעילות, וגורם לביטול היזמה. התוצאה במקרים כאלה היא תסכול, כשיזמות שלנו עולות על שרטון כזה או אחר, או כשאנו זוכים לשיפוט קשוח וביקורתי שמסרס את פעולתנו וגורם לנו להרגיש שהפעילות שלנו מיותרת ולא נחוצה.

אולם לפעמים מתח שכזה, של יזמה הזוכה לביקורת לא קטנה, מביא דווקא לתוצאה ההפוכה: לצורך להוכיח שלמרות הכל אנחנו עדיין יכולים לגרום לדברים לקרות, ומכאן גם להתאמץ, להתמודד עם הצד החיובי של הביקורת, לשפר ולשדרג. בכל מקרה, זווית התסכול הזו עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט, אבל מינון גבוה של מודעות בצד בטחון בדרכנו ובאופן הפעולה שלנו, עשויים בהחלט להקטין את מידת התסכול, ולגרום לנו לעבור אותה במידה של הצלחה לא מבוטלת.

מי בעיקר עלול לסבול מהזווית הזו? מזלות טלה, גדי, סרטן, מאזניים, קשת, תאומים, דגים, ובתולה.

המיקום ההרמוני של השבוע – אפשר להתייחס למשולש ההרמוני – כלומר הנוצר כתוצאה מזוויות הרמוניות, שתים של שישים מעלות ואחת של מאה ועשרים מעלות – כאפקט חיובי מאוד. אולם כמו מרבית הזויות ההרמוניות הדברים לא קורים מעצמם, בניגוד לאופן הפעולה של הזויות הדיסהרמוניות שם הפעולה היא בו זמנית ואינסופית: כאן לעומת זאת צריך לעבוד כדי ליזום, לחבר, ואז לראות קצת נחת כשדברים זורמים באופן הרמוני ושוטף. לכן, מלות המפתח של השבוע הזה, למרות כל הלחצים והמתחים הן שיתופי פעולה: אם נצליח לעבוד ביחד עם פרטנרים בני ברית או אנשים שמשלימים אותנו גם אם הם חושבים אחרת, נוכל לנטרל לא מעט את הלחצים האחרים שהשבוע הזה מביא איתו, וההרמוניה הזו תהיה אף חזקה יותר מהלחצים שילוו את השבוע מאחורי הקלעים. וזה – יתבטא בהחלט במבחן התוצאה. מלות המפתח אם כך יהיו – שיתופי פעולה.

מי בעיקר יושפע לטובה מההרמוניה הזו? מזלות שור, מאזניים, תאומים, בתולה, וקשת.

שתי בחורות על הדשא אוכלות סוכריה על מקל. ShutterStock
ליזום, לחבר, ואז לראות קצת נחת כשדברים זורמים באופן הרמוני ושוטף/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע רגשני ומתסכל למדי לפנינו. חשוב לגלות הרבה מאוד סבלנות ואורך רוח: הם ישתלמו בסופו של דבר, למרות שיהיה זמן שנדמה לכם שזה לא קרה. חשבו לטווח ארוך, ואל תתנו למכשולים לעכב אתכם.

שור
זוויות מעשיות שיוצרת ונוס עם יופיטר ומרקורי מאפשרות לכם השבוע ליהנות מזווית הסתכלות חיובית כמו גם יכולת לממש רעיונות ויזמות. זמן להתמקד במבחן התוצאה, ולתת להגיון בעיקר הכלכלי לפעול עבורכם.

תאומים
מרקורי ששוהה בבית התקשורת שלכם הופך השבוע למשמעותי במיוחד כשהוא יוצר זוויות מעשיות עם ונוס ויופיטר, ומאפשר לכם לרוץ קדימה עם רעיונות חדשים. אל תאפשרו לביקורת לתסכל אתכם.

סרטן
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולהביא איתה הרבה אקשן ועוצמה. אולם צמידות מתחזקת עם כוכב מרס מביאה איתה שבוע עצבני ולא שקט. מרקורי בבית הכספים שלכם מאפשר טיפול שורש בחשבון הבנק.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם במזל סרטן עדיין מביאה איתה מצבי רוח קיצוניים ורגשניים מתמיד, וכדאי להתמקד בעיקר בצד הלוגי של הדברים, ולא לאפשר לרגש להפעיל אתכם. ונוס מביאה איתה הצלחה במישור החברתי.

בתולה
שהותו של מרקורי במזל אריה לא ממש מיטבה אתכם כעת: אתם עלולים להרגיש שהאקשן האמיתי מתרחש לו במקום אחר, ולא במגרש הביתי שלכם. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים, ולחכות עם התחלות חדשות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם בזווית הרמונית ליופיטר כוכב השפע ובזווית מעשית לכוכב מרקורי, עשויה להביא איתה לא מעט מזל לאלה מכם שמתעקשים לעשות עכשיו עסקים. זמן מצוין לשיתופי פעולה בכל התחומים.

עקרב
זווית העימות בין פלוטו שליט המזל שלכם לשמש שמגיעה לשיאה ממש בסוף השבוע הקרוב, עלולה להביא איתה מצב רוח קרבי לאורך כל השבוע. חשוב לשמור על פרופורציות, ולא לקלקל יחסים נאים בגלל קריזה של רגע.

קשת
זוויות מעשיות שיוצר יופיטר שליט המזל שלכם עם ונוס ומרקורי מאפשרות גם לקשת ההרפתקני ביותר לרדת השבוע לקרקע, ולחוות שבוע פרקטי במיוחד. זמן טוב להתחלות חדשות ומעניינות, ולגישה עסקית חכמה.

גדי
זווית התסכול שנוצרת השבוע בין סטורן שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס עלולה לגרום לכעסים פתאומיים ובלתי צפויים, ולתסכול כשדברים קורים לא כפי שציפיתם. נסו לא לקלקל הכל כשדברים יוצאים משליטה. סבלנות.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת נמצא עכשיו במזל אריה מול המזל שלכם, ומאפשר לכם לחוות תקשורת חכמה וזוגית במיוחד, דליים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את הרצונות והציפיות מקשר קיים או עתידי, ומהפרטנרים שלכם.

דגים
ונוס ששוהה עכשיו במזל תאומים עשויה לשדרג יחסים משפחתיים, ולהחזיר את הביחד, אם תסכימו לפתוח את הלב.. מרס במזל סרטן מדגיש את הרצון לנסוע, ללמוד, ולהרחיב אופקים. נסו לא להיכנס לויכוחים מיותרים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully