וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 4-10 ביוני 2017

שבוע של שינויים לפנינו, כשהכוכבים משחקים בכסאות מוסיקליים. המאפיין המשמעותי של השבוע הוא מעברם של שלושה כוכבים משמעותיים למזל השכן, מה שאומר שינוי גם בעולם הרגשות של כולנו, וגם בסדרי העדיפויות

אילוסטרציה. ShutterStock
ההחלטות שלנו הופכות רגשניות/ShutterStock

משנה מקום – משנה מזל. שבוע של שינויים לפנינו, ועמו שינוי גם בעולם הרגשות של כולנו. התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. שמש בזוית פעולה לכוכב נפטון.
2. כוכב מרס עובר למזל סרטן.
3. כוכב מרקורי עובר למזל תאומים.
4. ונוס עוברת למזל שור.

הזווית הקשה של השבוע - זו ללא ספק זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון הרגשי, המטשטש ומערפל. בגדול זו אחת הזויות היותר בעייתיות של השבוע, אולם הבעייה העיקרית שלה היא שהיא בלתי נראית: בעוד השמש מהווה את מיקוד הפעילות שלנו, הרי שפעולתו של נפטון סמויה מן העין. לכאורה הכל כרגיל, אולם מצבי הרוח משתנים במהירות, המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד והצד הפרקטי שלנו הופך להיות בעייתי כששיקול הדעת הופך רגשני ולא מעשי. המעורבות הרגשית הזו היא אבן נגף רצינית בכל מה שקשור לעובדות בשטח, שכן ההחלטות שלנו הופכות רגשניות, ומצבי הרוח הם שמכתיבים אותן, ולא מה שקורה בפועל.

כתוצאה מכך סובל בעיקר שיקול הדעת שלנו, ונדמה שהרגשות משחקים בנו: פעם נדמה לנו כך ופעם אחרת, והנדנדה הזו עלולה להיות מתישה למדי. לכן חשוב השבוע להמנע מהחלטות פרקטיות עד כמה שאפשר, ורצוי לדחות אותן אם ניתן לשבוע הבא. כשהרגש גואה ומציף, כדאי לשתף את האנשים הקרובים אלינו, ובמקביל גם להזהיר אותנו ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דגים, דלי, בתולה, שור, תאומים, עקרב וקשת.

המעבר האנרגטי של השבוע – זהו מעברו של מרס כוכב האקשן, ממזל תאומים המילולי והאינטליגנטי, למזל סרטן המשפחתי והרגשי. גם המעבר הזה מצטרף למגמה ההופכת את הצד הפרקטי בחיינו לרגשי ואפילו לרגשני, על כל המשתמע. שכן, מרס הוא כוכב יוזם הנקרא על שמו של אל המלחמה, והוא מביא איתו את הבלגן האסרטיבי שלו ביחד עם הנחישות ורוח הלחימה לאן שילך. מזל סרטן מייצג את הצד הרגשי העמוק ביותר שלנו, אותו צד שקשור לבית, למשפחה, ולשורשים שלנו. כשמרס נמצא כאן הוא מגביר מאוד את הרגישות שלנו, והופך את כל עולם הרגש למשמעותי במיוחד, בעיקר בכל מה שקשור לשיקול הדעת וכוון החשיבה שלנו.
התוצאה אינה קלה: דווקא במקום שבו אנו זקוקים לתחושות של בטחון ורגיעה, אנו חשים בעצבנות וחוסר בטחון, ביחד עם צורך לבדוק לעומק שוב את מקום השורשים שלנו, והיחסים שלנו עם בני הבית והמשפחה.

אולי משום כך אנו עלולים בזמן שכזה להלחם על מקומנו בבית ובהיררכיה המשפחתית, ומאבקי האגו מונעים מאתנו לחוש בטחון והרמוניה. ויכוחים וחילוקי דעות עם בני הבית ואנשים קרובים עלולים דווקא עכשיו לטלטל את תחושת הבטחון הזו שעוטפת אותנו, ואם לא נדע מתי להפסיק מן הסתם גם נהרוס כמה וכמה יחסים נאים אם לא נזהר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, גדי, מאזניים, סרטן, וטלה.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל שור המעשי למזל תאומים המילולי עליו הוא שולט. התוצאה – היכולת שלנו לתקשר באופן חכם ויעיל משתפרת מאוד, כמו גם היכולת שלנו לבטא את הכוונות שלנו במלים ובאופן ישיר.
זה אחד המקומות הטובים של מרקורי מהיותו שליט מזל תאומים, מה שאומר תקשורת מהירה ומילולית, ויכולת הבנה גבוהה. זה בדיוק הזמן לתרגם את כל עולם הרגש שמקיף אותנו עכשיו למילים – ולהעביר את המסרים באופן ברור לסביבה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית עוברת ממזל טלה הסוער והאימפולסיבי, למזל שור הרומנטי המעשי והנינוח. התוצאה חיובית למדי, שכן בתוך כל סערות הרגש שמתחוללות השבוע, כאן נוכל למצוא לאט לאט מרגוע, הן ביחסים קרובים, והן בצד הפרקטי של החיים הקשור לחומר וכספים. האלמנט השלילי במעבר הזה הוא הגברת הצד הרכושני והחומרי שלנו, כמו צורך חזק לרכוש ולקנות עוד ועוד מוצרי נוחות למיניהם, כולל דגש מיוחד על נושאים הקשורים לבטחון רגשי ופיזי כמו אכילת יתר, בעיקר בנושא המתוקים שממנו כדאי להזהר במיוחד.
אז מה עושים? מנסים לקחת את החיובי מהמעבר הזה, כמו דגש מיוחד על נושאים הקשורים למגע פיזי למשל, ועל חיבוקים כיפיים, ולהזהר מקניית יתר עם הרחקה מכוונת של כרטיס האשראי למקום בטוח מעין רואה, בעיקר מעינינו שלנו, והחלטה שלא להגזים באכילה כי הקיץ כבר כאן, ותגבורת נוספת לצמיגי הבטן שלנו לא ממש תתרום למצב הרוח שלנו בהמשך החודש.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, וטלה.

ויכוחים בחיי הנישואים הכרחיים כדי לשמר את האהבה. ShutterStock
ויכוחים וחילוקי דעות עם בני הבית ואנשים קרובים עלולים דווקא עכשיו לטלטל את תחושת הבטחון/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל סרטן, ורגישות יתר עלולה לקלקל את מצב הרוח כשאתם נעלבים מכל שטוח, ומאבדים פרופורציות בקלות לטובת סערות ודרמות מיותרות. נסו לפעול בשיתוף בני הבית, ולא נגדם.

שור
משהו טוב קורה לכם היום, שוורים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ומביאה איתה רגישות חום ואמפטיה, בצד היכולת לקדם נושאים פרקטיים באופן חכם ביחד עם יכולת לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם, ואפילו להתאהב. יהיה מעניין.

תאומים
נראה שמשהו טוב קורה גם לכם השבוע, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם עובר ל..מזל שלכם, כן כן, מה שאומר תקשורת משופרת ויכולת לשדרג במקביל גם תקשורת זוגית וגם תקשורת חברתית. זמן להרים טלפונים,ולהחזיר אנשים טובים לחייכם.

סרטן
כוכב מרס עובר השבוע למזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה חדשה ועוצמתית, אך גם עצבנות וחוסר סבלנות לזולת ולעצמכם.. חוסר השקט הזה מזמין פעילות פיזית מוגברת, וזהו זמן טוב להירשם מחדש לחדר הכושר, ולחזור לדיאטה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לשדרג את הפעילות החברתית שלכם, ולהרחיב את המעגלים החברתיים המוכרים לכם בשפע של אנשים חדשים ומעניינים. יהיה כיף.

בתולה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת לבית הקריירה שלכם, עשוי להזניק אותה באופן משמעותי כשאתם מצליחים לתקשר טוב יותר עם סמכויות ועם הורים אחראים ובוסים למיניהם. אם תצליחו להגדיר בדיוק לאן הולכים ואיך – הדברים גם יקרו.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ממזל טלה העצבני וחסר השקט למזל שור הרגוע יחסית, ונראה שגם אתם הולכים ונרגעים בהדרגה באופן רגשי. זהו זמן טוב לנחות על הקרקע, לבנות בסיס כלכלי חכם ויציב יותר, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק.

עקרב
ונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והתקופה הקרובה תעזור לכם להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור ליחסים שבינו לבינה, לשדרג את מערכות היחסים שלכם, ולהוריד את הפוקר פייס – ולבטא רגשות עדינים. שווה לנסות.

קשת
מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והקשת שלנו שעסוק בעשייה או בצד הפיזי של היחסים לומד עכשיו גם לדבר, לשתף, ואפילו לחזר בעדינות...זמן טוב לתרגם למלים את עולם האש הסוער של הקשת המצוי, ולגלות את הרכות שמתחתיו.

גדי
מעברה של ונוס למזל שור המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מיקום שגם הוא שייך ליסוד האדמה, מאפשר גם לגדי הקשוח ביותר להוריד מעט את השריון הנוקשה, ולתת ללב הרגיש להיחשף לעיני הפרטנרים ובני הזוג. תנו מקום לאהבה, גדיים.

דלי
מעברה של ונוס למזל שור, מאפשר לדלי שלנו להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ועוד יותר – ביחסים עם בני הבית והמשפחה. הגיע הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו במשפחה, ולפתוח דף תקשורתי חדש נעים ובעיקר קרוב ומקרב לבבות.

דגים
מעברו של מרקורי למזל תאומים ישים את הדגש על התקשורת הביתית והמשפחתית. הדגיג שלנו אינו הכי תקשורתי בעולם, אבל תחושת הביחד מתחזקת כשמדברים על מה שחשוב באמת..מרס בבית הרומנטיקה שלכם עלול לגרום לסערות ודרמות רומנטיות לתיאבון, כיד הדמיון.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully