וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 במאי עד ה-1 ביוני 2017

28.5.2017 / 10:46

ונוס מככבת השבוע בשמים, אבל בניגוד למה שאפשר לחשוב, ההשפעות שלה לא ממש חיוביות, בעיקר כי היא עצמה עוברת כמה טלטלות ביחד אתנו: פלוטו ואורנוס מאכילים אותה – ואותנו – מרורים ולונוס העדינה, המסמלת רגשות וגם כל מה שקשור לכספים, זה קצת קשה

זוג יושב על הספה. ShutterStock
הדיאלוג הזוגי הופך מודגש יותר בימים אלה/ShutterStock

ונוס מככבת השבוע בשמים והיא עוברת כמה טלטלות אז אולי כדאי שנחזיק לה כאן למטה אצבעות כדי שתוכל להתמודד עם פלוטו הכוחני ואורנוס היצרי, כי זה פשוט לא כוחות.

התהליכים המשמעותיים בכוכבים השבוע:
1. ונוס בזווית פעולה מדויקת לפלוטו.
2. ונוס בצמידות מדויקת לאורנוס.

הזויות הקשות של השבוע: למעשה יש שתים כאלה, אחת שפותחת את השבוע – הצמידות של ונוס לפלוטו הכוחני – וזו שסוגרת אותו, שבו ונוס נצמדת לאורנוס התזזיתי.

הזוית האלימה של השבוע – זו זוית הפעולה שבין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי. השנים האלה ממש מייצגים הפכים: ונוס העדינה והרגשית נצמדת לפלוטו היצרי, ונראה שהצד היצרי של מערכות היחסים שלנו ושל הדיאלוג הזוגי הופך מודגש יותר בימים אלה. אולם יש עוד אספקטים לצמידות הזו, ואחת מהן היא הפן האלים שלה. ואכן, צמידות רגשית וטעונה שכזו בהחלט עלולה להביא לפיצוצים, תרתי משמע, ואכן כשונוס נכנסה לצמידות הזו אירע הפיצוץ במנצ'סטר, והכאב עדיין באוויר.

מגע בין שני כוכבים שכאלה מפגיש בעצם בין שני סוגי רגשות שונים לגמרי, העדין והאלים, ובמצבים של תסכול רגשי שבו ונוס לא יכולה לבוא לידי ביטוי, היא מופעלת בעוצמה על ידי פלוטו: ריבים, ויכוחים, סערות ודרמות, הם בהחלט חלק מהרפרטואר של הזוית הזו, וכדאי לנסות ולא לאבד פרופורציות, לפחות עד אמצע השבוע. גם ביחסים בין אישיים אנו עלולים עכשיו לחוות מתחים לא קטנים, אבל חיבוק טוב בהחלט יכול להרגיע כעת, אם מלה טובה לא תספיק. גם בעסקים צריך להזהר עכשיו, ולא לפעול בפזיזות אלא לחכות לשבוע הבא, אם אפשר, עם החלטות גדולות.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, וגדי.

הזוית הבלתי צפויה של השבוע – זו ללא ספק הצמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי. ונוס דורשת קרבה ועד כמה שאפשר, בעוד שאורנוס מסמל ניתוקים שינויים וצורך בריחוק. השנים האלה מאוד שונים במהותם, ועשויים להביא גם שינויים פתאומיים לזוגיות וליחסים הקרובים שלנו. אולי משום כך סביר להניח שהשבוע נזדקק ליותר ספייס וחופש אישי, בעיקר מאמצע השבוע ועד סופו, אז מגיעה הזוית הזו לדיוקה. ולא רק זאת: נצטרך להצטייד במינון גבוה במיוחד של סבלנות וסובלנות, הן כלפי תהליכים ארוכים ואיטיים, והן כלפי אנשים שלוקח להם זמן להבין עניין. מה שחשוב יותר – לא לנתק יחסים גם אם קשה ומכביד לנו, אלא לקחת פסק זמן זעיר ולהיות עוד רגע עם עצמנו או פשוט להתאפק עד השבוע הבא, אז כבר יהיה קל יותר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי, טלה ואריה.

אכן שבוע לא קל לפנינו, שבו המסר של ונוס הוא ממש אמביוולנטי: הזוית של ונוס עם פלוטו גורמת לנו לחפש קרבה מכסימלית, בעוד הצמידות עם אורנוס – ריחוק מכסימלי, ואנחנו מנסים למצוא מקום מאוזן ושקט מול ההשפעות האלה של פלוטו ואורנוס, ואם נתאמץ מאוד ונספור עד עשר לפני שנחליט להתפרץ או להתנתק – גם נצליח.

זוג יושב משועמם בארוחה. ShutterStock
השבוע נזדקק ליותר ספייס וחופש אישי/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם נכנס עמוק אל תוך זוית הפעולה עם כוכב סטורן שממול, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים, ומכריח אתכם לפעול באופן חכם ומדויק ככה האפשר. קצת כבד עכשיו, וגם נושאי חומר וכספים דורשים מחשבה נוספת.

שור
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע גם השבוע במזל שלכם, ומאפשר לשור המופנם שלנו למצוא את המלים הנכונות כשהוא צריך לשתף, להסביר, לשכנע, ואפילו לחזר... מרס שבבית הכספים שלכם עלול לגרום להוצאות גבוהות. זהירות!

תאומים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו ים של אקשן, אנרגיה, והרבה נוכחות ועוצמה, בעיקר לאלה מכם שנולדו לקראת סוף המזל. נסו לנצל את המומנטום הזה כדי לפרוץ קדימה ולפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם.

סרטן
ונוס שוהה כעת בבית הקריירה שלכם, וממשיכה להביא איתה כמה וכמה אפשרויות נאות לצמיחה והתפתחות אישית. כוכב יופיטר מאפשר השקעה אמיתית בבית ובסביבתו, ובעיקר בבני הבית. נסו למצוא את הזמן כדי להשקיע בשני התחומים ולהעמיק את הקשר איתם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים ומביאה איתה עוצמה וקלילות אך זוית פעולה שהיא יוצרת עם כוכב נפטון עלולה לגרום לערפול ומסמוס מטרות. חשוב בזמן שכזה לפעול בזהירות רבה, ולהתמקד בעיקר בפרטים הקטנים כדי שלא לאבד מיקוד.

בתולה
השמש ומרס שוהים בבית הקריירה שלכם, ודוחפים אתכם קדימה לאזורי פעולה חדשים ומעניינים. אולם חשוב לפעול עכשיו בזהירות שכן למרס אין גבולות, ושאפתנות יתר עלולה ליצור ציפיות יתר ומכאן גם רגעים של תסכול ואכזבה. הגדירו במדויק לאן הולכים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים, ולהביא איתה יכולת להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי. זוית פעולה עם פלוטו וצמידות עם אורנוס לעומת זאת עלולות לגרום למאבקי כוח וריבים מיותרים. נסו לוותר על הצורך לומר את המלה האחרונה.

עקרב
זוית פעולה בין פלוטו שליט המזל שלכם לונוס הרגשית מגיעה כעת לדיוקה. חשוב בזמן שכזה להזהר ממעורבות רגשית גבוהה מדי שעלולה לגרום לסערות ודרמות מיותרות, ולהתמקד בצד המעשי של החיים. אל תאבדו פרופורציות, ואל תגיבו באופן קיצוני מדי.

קשת
זוית הרמונית בין השמש שבמזל תאומים לבין יופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה יכולת לקדם נושאים שחשובים לכם, אולם זוית של עימות עם כוכב מרס עלולה דווקא ליצור ריבים וסכסוכים עם שותפים ובני ברית. התמקדו במכנה המשותף, ולא בזה המפריד.

גדי
זוית של עימות שנוצרת עכשיו בין כוכב מרס לבין סטורן שליט המזל שלכם עלולה לבטא רגעים של תסכול וקושי מול סמכויות, וחשוב לפעול בזהירות מול אנשים שבודקים את הגבולות שלכם. זמן טוב לתת מקום גדול יותר לאנשים חיוביים שמנסים להאיר את עיניכם.

דלי
צמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לקצרים בתקשורת הרגשית שלכם עם אנשים קרובים ועם הסביבה. מומלץ לכן לחשוב פעמיים לפני שכועסים או מנתקים קשרים: עם קצת סבלנות הדברים יתבהרו, ובהמשך תחשבו אחרת.

דגים
זוית פעולה בין השמש לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שינויים פתאומיים במצב הרוח, ביחד עם קושי לפעול באופן מסודר ומאורגן בדרכי פעולה שהגדרתם לעצמכם. היו סלחניים כלפי עצמכם כשדברים לא קורים כפי שרציתם, והתמקדו בשורה התחתונה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully