וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 במאי 2017

14.5.2017 / 10:21

לכאורה, אחרי השבועיים האחרונים - שבוע חביב יותר בפתח. מרקורי שחזר להילוך רגיל במזל טלה, עובר למזל שור וגם הקצב שלו הופך שפוי ואפילו מעשי. נראה שגם המלים שלנו מתחילות להיבחר בקפידה וגם הרגש מתחיל להתאזן לו

אישה מחבקת את עצמה. ShutterStock
החיים מורידים הילוך/ShutterStock

השבוע מרקורי עובר למזל שור ונראה שהרגשות מתחילות להתאזן. במקביל, מביאה איתה וונוס בזוית עימות ליופיטר את כל האמביציה הנדרשת כדי שנתרגש מחדש ומאפשרת להכניס את האמביציה שלנו להילוך גבוה יותר, ללימודים מעניינים יותר ולנסיעות מרתקות ומרחיבות אופקים.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי חוזר למזל שור בהילוך רגיל
ונוס יוצרת זווית של עימות לכוכב יופיטר

המעבר המשמעותי של השבוע – זה ללא ספק מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל טלה למזל שור. כן, אלה לא היו ימים קלים עבור רבים מאתנו. מיקומו של מרקורי במזל טלה הילדותי ומהיר התגובה השייך ליסוד האש, ביחד עם הצמידות שבין מרקורי לכוכב אורנוס התזזיתי, גרמו לכמה וכמה קצרים לא נעימים בתקשורת, לבעיות במחשבים בטלפונים סלולריים ובכל מה שקשור למדיה, ואי הבנות כאלה ואחרות בדיאלוג שלנו עם העולם ועם הסביבה ופה ושם גם בתוספת פתיל קצר מאוד. אולם נראה שכל זה, או לפחות חלק מזה, יסתיים לו השבוע: מרקורי עובר למזל שור השייך ליסוד האדמה, ועל פניו נראה שהחיים מורידים הילוך. מרקורי מתחיל לנוע בשקט ובאופן רגוע יחסית, ונדמה שזה בדיוק הזמן להתאפס, להתמקד בעובדות ובמה שחשוב באמת, ובעיקר להרגיע את הרוחות שסערו לא מעט מסביב, וגם את עצמנו.

מרקורי במזל שור מביא איתו תקשורת נעימה וממוקדת מטרה בו בזמן, ולא מלים שמחפשות מאבקי כוח ואגו. אולי משום כך השבוע הזה מתחיל לפחות על הנייר פרק זמן רגוע יחסית, שבו נוכל להוריד גם הווליום וגם לפנק את עצמנו, ואפילו לחזר בעדינות כמו שמרקורי במזל שור יודע לעשות טוב כל כך. אז כן, מורידים הילוך, יורדים בעצמנו לקרקע, ומתעסקים קצת יותר במה שקורה בחשבון הבנק שלנו. הגיע הזמן.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, שור, עקרב אריה ודלי.

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית שנמצאת במזל טלה, ליופיטר כוכב השפע שנמצא במזל מאזניים. ונוס ויופיטר הם שני הכוכבים שנחשבים למיטיבים באסטרולוגיה. בדרך כלל לכל זוית שביניהם יש אספקטים חיוביים מאוד, שעוזרים לקשר בין שפע – לנתינה, אולם יש גם כאלה שעלולים ליצור נזק מסויים שכן הציפיות שהם יוצרים לא עומדות בקנה אחד עם התוצאה הסופית.

כזו היא גם זווית העימות בין ונוס שלנו, ליופיטר כוכב השפע. עימות משמעו קודם כל קונפליקט, ובמקרה הזה – קונפליקט בין הצורך שלנו לקבל, לבין התמודדות עם נושאים שעשויים לגרום לאמביציה שלנו לטוס קדימה, או לחילופין לעזור לנו להרחיב אופקים. אין ספק, זו זוית מאתגרת מאוד, שכן היא מביאה איתה שאר רוח, תשוקה עוצמתית, ומן אופטימיות שמביטה למרחקים בחיוך, ומחפשת את מה שיפרה את מרחבי הדמיון בנופים אחרים, תכניות ארוכות טווח, או אתגרים גדולים באמת. אולם, לפעמים האופטימיות הזו אינה מחזיקה מעמד, ואנחנו צריכים מנה נוספת מהריגוש הזה כדי שבאמת נוכל ליצור עובדות בשטח ולא רק להתפעל מהאפשרויות שיש בסביבה. הזוית הזו מהירה למדי, ומחזיקה בערך יום וחצי או יומיים, ואם לא נמהר כשנרגיש את הדגדוג הראשוני הזה בלב, מן הסתם אנו גם עלולים לפספס את המשכו, וחבל... בכל מקרה, כרטיסי פיס, תכנון נסיעות או החלטות על קשרים עם חו"ל – זה הזמן.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי, סרטן, עקרב, אריה ודלי.

ריצה בים. ShutterStock
תקשורת נעימה וממוקדת מטרה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך הזווית עם כוכב נפטון, ונראה שהרגשות מתמתנים, והחיים הופכים רגועים יותר. אולם הנדנדה הרגשית לא מסתיימת כעת, אם כי השינויים במצבי הרוח מהירים קצת פחות. ונוס שבמזל שלכם עוזרת לפתוח את הלב.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל טלה, מה שאומר שיש עדיין לא מעט לחצים ומתחים מאחורי הקלעים כעת. זווית העימות של ונוס עם יופיטר כוכב השפע עשויה להביא איתה כמה תכניות רחבות היקף, אבל חשוב להתמקד בפרטים כדי שלא להתאכזב.

תאומים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מאוד מרץ ואנרגיה, אבל במקביל גם עצבנות וחוסר שקט. זמן טוב לפתוח דלתות שהיו סגורות בפניכם ולרוץ קדימה, אבל להיזהר שלא לקלקל יחסים טובים בגלל מהפכים פתאומיים במצב הרוח, ודרמות מקומיות.

סרטן
זוית העימות בין ונוס ליופיטר מפעילה אתכם בעוצמה, סרטנונים, וחוסר השקט שהיא מביאה איתה עשוי לגרום לכם לחוש צורך לפעול, לעשות, ולהזיז דברים. אתם עלולים לגלות השבוע רגישות יתר ולהיפגע משטויות, אבל כדאי להתמקד במטרות הגדולות, ובפרטים המרכיבים אותה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה, והופכת את השבוע הזה לאסרטיבי וממוקד מטרה, בעיקר כשהמדובר במטרות גדולות שהאריה אוהב במיוחד. זמן מצוין לחזור לשליטה בחייכם, לתקשר טוב יותר עם הורים בוסים ואחראים, ולרוץ קדימה.

בתולה
כוכב מרס ששוהה בבית הקריירה שלכם כעת מביא איתו דרייב חזק במיוחד, אולם הוא גם מביא איתו עצבנות וחוסר שקט מול סמכויות ומול מסגרות, וכדאי לוותר השבוע על הציניות והכעסים. אל תבזבזו אנרגיה מיותרת על הסחות דעת: התמקדו במה שחשוב באמת!

מאזניים
זהו שבוע מצוין לנסיעות ארוכות, או לחילופין להחלטות ארוכות טווח. זוית העימות בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין יופיטר כוכב השפע עשויה להביא איתה כמה וכמה תובנות חדשות הקשורות להרחבת אופקים, ולדיאלוג עם חו"ל. זמן מצוין לצאת ללימודים של מה שמעניין במיוחד.

עקרב
השמש שוהה בבית היחסים והזוגיות שלכם גם השבוע, ומאפשרת לכם לעשות עבודת עומק בכל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה, ולדיאלוג בכלל. מעברו של מרקורי גם הוא למזל שור מאפשר לדבר לשתף ולחלוק עם הפרטנרים שלכם את מה שעובר עליכם, ולהעמיק יחסים.

קשת
זה עשוי להיות אחד השבועות היותר הרפתקניים ומרחיקי הראות של הזמן האחרון, קשתים: זווית העימות שבין ונוס ליופיטר שליט המזל שלכם מאפשרת לכם לראות כמה צעדים קדימה, ולהשקיע הן ביחסים קרובים, והן בהרחבת אזורי הפעולה שלכם. זמן טוב לנסיעה מרתקת.

גדי
ונוס מושכת אתכם להשקעה רגשית אמיתית בסביבת הבית והמשפחה, בעוד יופיטר מושך אתכם להשקיע בקריירה, ולרוץ קדימה עם אתגרים מקצועיים ושדרוג תדמית. שבוע של לחצים מכל הכיוונים, אבל גם של לא מעט אפשרויות לצמיחה אישית. צריך רק לזהות ולדייק.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת יוצא סוף סוף מהצמידות המעייפת עם אורנוס שליט המזל שלכם שליוותה את השבועות האחרונים, והגיע הזמן לנוח קצת, ולהוריד הילוך. זמן גם לומר לא לכל מה שמכביד ולא נעים לכם לסרב. חשוב למצוא השבוע זמן איכות פנאי לעצמכם, ביחד או לחוד.

דגים
זווית הפעולה שבין כוכב מרס לנפטון שליט המזל שלכם מורגשת עדיין בתחילת השבוע, אבל בהמשכו אפשר כבר לראות איך לאט לאט המתחים יורדים, והרגלים – וגם הלב – חוזרות לקרקע. השמש ומרקורי במזל שור מחזירים את התקשורת החכמה, ואת המלים הטובות. הקשיבו להן.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully