וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7-13 במאי 2017

מרקורי כוכב התקשורת אחראי לכך שהתקשורת שלנו משתנה השבוע בתהליך שהחל בעצם לפני חודש וחצי, ושימוש נכון באנרגיה הזו עשוי להביא איתו כמה וכמה קיצורי דרך בדרכנו אל המטרות שהצבנו לעצמנו בחודשיים האחרונים

זוג מבולבל עובר על ניירת, דוחות וחשבונות. ShutterStock
דוחים את ההחלטות שלנו לשבוע הבא/ShutterStock

בגדול, אחרי סדרת ניתוקים ושינויים בשבועות האחרונים בזמן הילוכו האחורי של מרקורי בזמן הצמידות שלו עם כוכב אורנוס, או איומים כאלה ואחרים בקטסטרופות ובניתוקים כאלה ואחרים (ראה למשל את האיום המתמשך מצד קוריאה הצפונית) נצמד מרקורי בשנית לאורנוס התזזיתי אבל הפעם כשהוא בהילוך רגיל, קדימה, ומאפשר לנו לסגור מעגלים שנפתחו בשבועות האחרונים, ומאפשר במקביל לשינוי שמרחף באוויר בשטחים שונים של חיינו לתפוס מקום גדול יותר ביומיום שלנו. זוית הפעולה הרגשנית בין מרס כוכב האקשן לבין נפטון הרגשי, לעומת זאת, עלולה לגרום לפעולה ההפוכה: לערפל את המטרות שלנו ולהפוך כל נושא פרקטי לרגשי מאוד, כשהמעורבות הרגשית הזו עלולה לגרום למסמוס הפעולות שלנו, ולגרום לשיקול הדעת שלנו להיות שלא במיטבו.

אז מה יהיה לנו השבוע: האם תקשורת מדויקת וסוגרת מעגלים, מול רגשנות פרקטית אך בעלת טאץ' יצירתי במיוחד? ואולי דווקא כאן, כשהרגש מתחזק ומקבל מקום גדול יותר ביומיום ובעשייה שלנו, נוכל לפעול מתוך מקום שלם, עגול, ומלא יותר ולחוות את הדברים באופן אמיתי יותר, כשהשורה התחתונה תהיה גם היא בסופו של דבר.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
כוכב מרקורי נצמד לאורנוס בשנית והפעם בהילוך רגיל
זוית פעולה מדויקת בין מרס האסרטיבי לכוכב נפטון

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית הפעולה בין מרס כוכב העשיה והיזמה לנפטון המטשטש ומערפל. מרס הוא הכוכב שמפעיל אותנו ובעיקר את האמביציה שלנו, וגורם לנו לרצות ולכבוש את העולם, להגיע להישגים, ולהטביע את חותם האגו שלנו על העולם. נפטון לעומת זאת הוא כוכב רגשי מאוד, יש האומרים אפילו רגשי מדי. הוא פועל בדיוק הפוך ממרס: הוא מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה, והופך כל אלמנט מאובייקטיבי ופרקטי לאישי, לעיתים אפילו אישי מדי.

אולי משום כך שיקול הדעת שלנו תחת זוית שכזו אינו במיטבו. הכל הופך רגשני מאוד, כל אלמנט קטן נשקל על פי מידת הרגש שהוא מפעיל אצלנו ובתוכנו, והתגובות שלנו בהתאם. משום כך גם ההחלטות שאנחנו מקבלים תחת השפעת הזוית הזו אינן מוצלחות במיוחד, ועלולות לפגוע בנו לטווח ארוך. סערות ודרמות עלולות לצוץ כשנדמה לנו שהאגו שלנו נפגע, להסעיר את הרוחות, ולפגוע בטיב השיפוט שלנו, כמו גם במערכות היחסים שלנו בזמן שכזה. גם מצבי הרוח שלנו שמשתנים במהירות תחת השפעת הזוית הזו עלולים לפגוע בנו וביכולת שלנו לקבל את ההחלטות הנבונות לסיטואציה. לא קל.

אז מה עושים? אם אין ברירה, דוחים את ההחלטות שלנו לשבוע הבא, אם אפשר. אם לא, כדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה והחלטה, ואפילו להתייעץ עם דמויות שיודעות יותר מאתנו על הנושא. חשוב במיוחד בזמן שכזה לשמור על פרופורציות, ולא לאבד את הצפון גם כשהרגש מציף. בעיקר אז. במקרים שכאלה כדאי לעצור לרגע, לחשוב פעמיים לפני שמגיבים, ולשתף אנשים אחרים בסביבתנו במה שעובר עלינו, כדי לראות את הדברים מזוית אחרת, שקולה ועניינית יותר. בקיצור – רק סבלנות והרבה ממנה, לאחרים – ולעצמנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, דגים, מאזניים, גדי, סרטן, בתולה, קשת, תאומים, ואפילו שור ועקרב.

אישה יושבת בחלון פתוח. ShutterStock
להחלים מכל הפגיעות האחרונות מהן סבלנו/ShutterStock

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת נצמד שוב לכוכב אורנוס התזזיתי, בדיוק כמו בשבועיים האחרונים, אבל הפעם הוא עושה זאת כשהוא צועד קדימה, לשם שינוי, ועוזר לנו להחלים מכל הפגיעות האחרונות מהן סבלנו בזמן האחרון או להתפייס עם אלה שבהם פגענו אנחנו, ובעיקר – לפתוח דף חדש ביחסים, הבנוי על תובנות חדשות, גישה חדשה, וחשיבה שמאפשרת לנו לצאת מהקופסה ולראות זויות אחרות של הנעשה אצלנו או בסביבתנו.

גם השבוע הזה התקשורת שלנו אינה קלה במיוחד, אבל אם נפעל בחכמה נוכל להשתמש בה כדי לסגור סופית את כל המעגלים שנפתחו בזמן האחרון או כאלה שמיצו את עצמם, ובעיקר – לרוץ קדימה עם כמה וכמה אפשרויות חדשות של חשיבה, פעולה, ובעיקר תובנות חדשות לגבי היכולת שלנו אכן לפנות לדרכים חדשות הן בתקשורת שלנו עם הזולת עם העולם ואפילו עם עצמנו. פעולה הזוית הזו משתלבת באופן מעניין עם זוית הפעולה בין מרס האסרטיבי ונפטון הרגשי, ואפילו משלימה אותה או תומכת בה: הבהירות והצלילות שנוצרות כשמרקורי בצמידות לאורנוס, מאפשרות לנו להתבונן בדברים באופן שקול יותר ואף להרחיק מעט את הערפל הנפטוני מחרבו של מרס, ולקבל קצת יותר פרופורציות לגבי מיקומנו יחסית לעולם בימים שכאלה.

הצמידות בין השנים האלה בדרך כלל אינה קלה ומביאה איתה לא מעט קצרים בתקשורת אי הבנות ותגובות כעוסות כשדברים לא קורים מהר מספיק, אבל את כל אלה חווינו כבר בשבועות האחרונים: כעת, בהפוך על הפוך, מחזירה אותנו הצמידות הזו לפרופורציות שקצת איבדנו קודם, ומאפשרת לנו ליהנות ממה שהזוית הזו באמת יכולה להביא איתה: יכולת להבדיל בין טוב ורע, בין הכרחי למיותר, בין מעניין לטפל, ובעיקר בין מה שמוצה בחיינו ואפשר להמשיך בלעדיו הלאה, לבין מה שמפרה אותנו ועוזר לנו להתחבר מחדש לכוח החיים העוצמתי שלנו, וליצור ממנו.

מי בעיקר יושפע – לטוב או לרע – מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, שור, אריה, ועקרב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרידות. ShutterStock
חזרה לפרופורציות שקצת איבדנו קודם/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע מעורפל ומעט מבולבל עלול להגיע לכוחותינו: זוית הפעולה המדויקת בין מרס שליט המזל שלכם לבין נפטון הרגשי, עלולה לגרום לחוסר יציבות השבוע, למצבי רוח משתנים, ולהחלטות גרועות. נסו לשים את הרגש בצד כשאתם מקבלים החלטות או חכו בסבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה האסרטיבי, להסעיר את הרוחות מאחורי הקלעים, ולהביא איתה כעסים פתאומיים וגישה עצבנית וחסרת שקט. זוית פרקטית בין ונוס למרס מאפשרת שיתופי פעולה נאים ומעשיים, עם שותפים מתאימים.

תאומים
שבוע מרוגש ולא שקט עובר עליכם: מרקורי שליט המזל שלכם נע קדימה כעת במזל טלה האסרטיבי ובנוסף גם נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי, שני אלמנטים שמטיסים אתכם קדימה מבחינת חשיבה, אבל גם גורמים לכם להיזקק ליותר ספייס, ולאנשים שפועלים בקצב שלכם.

סרטן
הילוכו של מרקורי במזל טלה ובצמידות לכוכב אורנוס, עשוי להביא איתה גישה אסרטיבית שעיקרה חשיבה יוזמת, ואפילו פריצת דרך אחת או שתים שמזמן רציתם לבצע. נסו להקשיב לעצמכם קצת יותר, ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות ומאתגרות בלי פחד.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, ומביאה רצון וחזק לרוץ קדימה עם יזמות חדשות, ויכולת להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. אפשרו לאריה הפנימי שלכם להתמתח, לצאת לציד, ולא לסמוך רק על הלביאות שיעשו זאת עבורו.

בתולה
זוהי תקופה לא קלה ודורשנית מאוד עבורכם, רגשית וכלכלית. ונוס מרקורי ואורנוס במזל טלה מגבירים את הרצון לפעול אך במקביל גם מביאים סיכונים לא מעטים. חשוב כעת להזהר מהוצאות גדולות שלא לצורך. זמן לשמור על מה שיש, ולפעול סולידית ככל האפשר. הזהרו בכבישים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה השבוע במזל טלה שממול המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרת לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם ובקשרים הקרובים אותם פיתחתם. זמן להפוך ויכוחים וחילוקי דיעות לבסיס לתקשורת כנה ישירה ובגובה העינים.

עקרב
השמש נמצאת גם השבוע בבית היחסים שלכם, ומאפשרת לכם מודעות רבה יותר לנקודות כשל ועוצמה במערכות היחסים, כמו גם יכולת לשפר עמדות בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. סטורן שנמצא בבית הכספים שלכם מכריח אתכם לבנות תכנית כלכלית חכמה ומדויקת.

קשת
כוכב מרס שנמצא מול המזל שלכם עלול להביא איתו סערות ודרמות מקומיות ביחסים, ומאבקי אגו שעלולים לצאת מפרופורציות בגלל הצורך לומר את המלה האחרונה. יותר מתמיד חשוב עכשיו לדעת מתי לוותר ולהתפשר. ונוס ומרקורי מחזירים את הלהט והרומנטיקה לחייכם.

גדי
התקשורת בבית ועם בני הבית ממשיכה להעסיק אתכם גם השבוע, אבל אולי דווקא עכשיו אפשר לפתור כמה מחלוקות ואי הבנות, ליישר את ההדורים, ולצאת בהמשך לתקשורת חדשה כנה והרמונית יותר. חשוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ובאמת לדבר על הכל.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת נצמד פעם נוספת לאורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שגורם לכם לפעול בקצב מהיר ואינטנסיבי יותר, אך במקביל גם להיות תקשורתיים יותר, ולתרגם את מה שעובר עליכם כעת למלים. שבוע מצוין לכמה תובנות חדשות, והחלטות פתאומיות.

דגים
זה עלול להיות שבוע טעון רגשית, דגיגים: זוית פעולה מדויקת בין נפטון שליט המזל שלכם לכוכב מרס האסרטיבי, גורמת לשינויים קיצוניים במצבי הרוח, להחלטות רגשניות פזיזות, ולתחושת תסכול מובנת כשדברים מתמסמסים. התמקדו בעובדות ובפרטים הקטנים, ואל תנתקו קשרים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully