וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 באפריל 2017

נראה שכבר הרבה זמן לא היה לנו מן פסח שכזה, מבחינת מצב הכוכבים. גם נושאי רגש וגם נושאי תקשורת מקבלים בחג הזה משמעויות שונות, פרשנויות שונות ובעיקר סגנון פעולה שונה

משפחה משחקת יחד משחקי קופסה. ShutterStock
נותנים לזיכרונות לעלות ולרגש/ShutterStock

החג הזה פוגש אותנו כשונוס הרגשית שוהה עכשיו בהילוך אחורי במזל דגים הרגשני, ומרקורי כוכב התקשורת עוד פוצח נוסף על כך בהילוך אחורי במזל שור ממש בפסח עצמו, אחרי שבערב החג הוא במצב עצירה. נושאי רגש ונושאי תקשורת מקבלים בחג הזה משמעויות שונות, פרשנויות שונות ובעיקר סגנון פעולה שונה. נראה שלא העתיד ואף לא ההווה אלא בעיקר העבר משחקים פה תפקיד מרכזי, כששינויי תכניות ואפילו ביטולן ברגע האחרון עשויים לככב פה ומילים גמישות ויכולת אלתור הופכות משמעותיות במיוחד כעת, הן בחג עצמו והן בחול המועד.

אז מה עושים? חוגגים בכיף, נותנים לזיכרונות לעלות ולרגש, לעטוף ומנסים לא להגזים עם המצות, כי בפסח הזה גם הכוכבים שלנו עלולים לסבול מצרבת וגם מעצירות בהמשך השבוע.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת פוצח בהילוך אחורי במזל שור בפסח עצמו.
2. ונוס בהילוך אחורי בזווית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה.
3. שמש בזווית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני.
4. שמש בצמידות לאורנוס התזזיתי.

המיקומים המשמעותיים של השבוע – אלה מיקומם של ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת שלנו בהילוך אחורי. יש משמעות מיוחדת למיקומים האלה, בהיות ונוס ומרקורי מייצגים צדדים משמעותיים בהתנהלות שלנו, הן זו הרגשית והן זו הקשורה לנושאי תקשורת. אולי משום כך אנו עלולים לחוות בחג הזה ובשבוע הזה בכלל, חוויות מעט שונות מאשר חווינו בלילות סדר אחרים, כשמעורבות רגשית גבוהה ושינויים בלתי צפויים משמשים בו בערבוביה.

להילוכה האחורי של ונוס התרגלנו בשבועות האחרונים, כשהוא מביא איתו את הצורך בהתבוננות עומק אמיתית במערכות היחסים שלנו וברגשות בכלל, תוך יכולת להפיל אסימונים ולקבל תובנות חדשות בכל מה שקשור לדיאלוג הזוגי ולדיאלוג בכלל. הילוכו האחורי של מרקורי שמתחיל השבוע במזל שור, מאפשר לנו לבדוק לעומק את כל מה שקשור למלה 'בטחון' בחיינו, בין אם המדובר בביטחון רגשי ובין אם המדובר בביטחון כלכלי. זהו זמן טוב להתבונן לעומק בדיאלוג שלנו עם עולם החומר בחודשים האחרונים, ובמקביל גם בצורך להתבונן בביטחון שאנחנו מקבלים ביחסים, בעבודה, ואפילו בגוף הפיזי שלנו.

במיקום שכזה עם שני הכוכבים האלה בהילוך אחורי לא הכל שלילי: כעת אפשר לפרוץ בדיאטה חדשה – שהפעם תהיה גם יעילה לשם שינוי – לסגור אוברדראפט בתקופה הקרובה, או לשתף את הפרטנרים הקרובים שלנו ברגשות ובמה שעובר עלינו, ולהיות קשובים אליהם ולהכיל במקביל גם את מה שעובר עליהם.

ונוס ומרקורי הם בעיקרון כוכבים מהירים יחסית, כך שהתהליכים האלה הם לא כאלה שלוקחים חודשים ארוכים. אולי משום כך כדאי להתייחס להילוך האחורי של השנים האלה כאל סוג של סדנה זעירה שבאה לאפשר לנו להתבונן ולנתח בחכמה את מה שעברנו בשבועות האחרונים, ומכאן בהמשך גם לשפר את התקשורת שלנו, הן את זהו הרגשית והן את החברתית.

בכל מקרה – יהיה מאוד מעניין.

מצה עם שוקולד. ShutterStock
לא להגזים עם המצות/ShutterStock

הזויות הקשות של השבוע:

ונוס בזווית פעולה מדויקת במרבית ימות השבוע לכוכב סטורן הנוקשה – הזווית הזו היא בעיקרה זווית של לחץ ומצוקה. ונוס מייצגת את הצד הרגשי שלנו, בעוד סטורן מייצג את הצורך להיות עם שתי רגלים מעשיות על הקרקע, הן כלכלית והן רגשית.

אולם החוויה הסטורנית היא לא קלה. הכובד כאן, ביחד עם סוג של חוסר אונים מסוים מול מציאות שבתחושה היא מעט עוינת, היא אמיתית או כזו שרק נמצאת בדמיוננו, ומפגישה אותנו עם הפחדים הגדולים ביותר שלנו הקשורים לבדידות, ולתחושה שכל העולם מונח על כתפינו הצרות.

סטורן מכביד כדי שניאלץ לעשות דברים שלא ממש מתחשק לנו, כמו להרים טלפונים לחברים כשקצת לבד לנו, לקחת הלוואה כדי לסגור אוברדראפט מעיק, או לעבוד שעות נוספות כשים של מטלות ומחויבויות שלקחנו על עצמנו או שהחיים עצמם הניחו על כתפינו, מכריחים אותנו לעשות זאת.

כן, סטורן מכביד, אך יחד עם זה מקלף בעדינות עת מסיכת הפנטזיות, ומכריח אותנו להסתכל למציאות בעיניים. אם אנחנו לא אוהבים במיוחד את מה שאנחנו רואים שם – זה כי אנחנו רואים שם בעיקר את אוסף הבחירות שלנו, ולא ממש מרוצים מהן, ומעצמנו.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות גדי, מאזניים, שור, סרטן, טלה עקרב אריה ודלי.

הזויות האגרסיביות של השבוע - אלה זווית הפעולה של השמש עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני, וזווית העימות בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי, הן אלה שפוגשות אותנו השבוע ומכריחות אותנו לפעול בזהירות מכסימלית, הן בדיאלוג שבין אדם לחברו, והן בכבישים ובדרכים.

לשתי הזויות האלה יש אופי דומה: שתיהן מביאות איתן פתיל קצר, חוסר סבלנות וסובלנות, מעורבות רגשית גבוהה גם בהחלטות הפשוטות בותר, וכמה דרמות קטנות ומרגיזות במיוחד. אולי משום כך כדאי להיזהר בעיקר בליל הסדר הזה: כל ויכוח קטן עלול להפוך בקלות לדרמה גדולה, שמשתרעת בין ויוציאנו ביחד חזקה ועד חד גדיא, ומכאן המעבר לשנה שלמה של ברוגזים משפחתיים נראה ממש בלתי נמנע.

אולם יש גם שוני בין שתי הזויות האלה. בעוד הזווית עם פלוטו מביאה איתה אמנם דרמות למכביר ופתיל קצר, הרי שהצמידות עם אורנוס מביאה איתה גם חוסר סבלנות וסובלנות כלפי סביבה משעממת, וצורך חזק במיוחד בהרבה ספייס וחופש אישי. אם זה מכה בך בחג, זה בהחלט לא נעים שם, ומכאן ועד לצרבת איומה בגלל המרור או חיפוש אינסופי אחר האפיקומן, טריקות דלת או הסתגרות בשירותים דווקא כשמגיע זמן המתוקים, הדרך קצרה במיוחד.

מי יושפע משתי הזויות האלה במיוחד? מזלות אריה, עקרב, דלי, שור, גדי סרטן מאזניים – ובעצם כולנו.

ולסיכום: סבלנות, אורך רוח, גמישות ויכולת אלתור מהירה במיוחד בסיטואציות שמשתנות במהירות ממש מול עיניך, הכרחיים כדי לצלוח את הפסח הזה בשלום, כשוונוס ומרקורי עומדים למעלה ומתפוצצים מצחוק מהול ביין מתוק, וחרוסת תוצרת בית שמשום מה שכחו להכניס אליה גם את האגוזים המרוסקים. חג שמח!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
משפחה שוכבת הפוכה על ספה בבית. ShutterStock
הרבה זמן משפחתי מצפה לנו השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
השמש שוהה במזל שלכם וכרגיל בתקופה הזו מביאה אליכם ים של אנרגיה עוצמתית ונוכחות חזקה. שהותו של מרס שליט המזל שלכם במזל שור לעומת זאת עלולה להיות מעט מתסכלת: חשוב במיוחד השבוע בכלל ובסדר בפרט, לא להגזים באכילה. הקיץ בפתח!

שור
אין ספק שהשבוע הזה לא ברור, מעורפל, ועלול לבלבל מאוד. הילוכה האחורי של ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם ביחד עם זווית הפעולה המדויקת שלה עם סטורן הנוקשה, מכבידות ומערפלות. היצמדו למוכר לכם, ונסו להתאפק ולשים את הזיכרונות בצד, כשאתם חוגגים.

תאומים
זה עלול להיות שבוע מוזר ומבלבל: ונוס במזל דגים והילוכו האחורי של מרקורי שמתחיל ממש בפסח, עלולים להביא איתם שלל שינויים של הרגע האחרון, ומצבי רוח משתנים במהירות. נסו להיצמד לעובדות, ולא לעשות עניין כשפתאום מושיבים אתכם ליד הדודה חווה בסדר.

סרטן
זהו שבוע גדוש אירועים, אבל אפשר בהחלט לנווט בו בזריזות, בתנאי שלא תעשו עניין כשהתכניות שעשיתם מתבטלות. הירח ששוהה במזל מאזניים בליל הסדר הופך את החג הזה לביתי ומשפחתי במיוחד עבורכם. מומלץ לעשות את הסדר אצלכם.

אריה
אחד השבועות המתוחים של הזמן האחרון מבחינתכם, אריות: השמש שליטת המזל שלכם גם בזווית פעולה אגרסיבית לפלוטו היצרי והכוחני, וגם בצמידות לאורנוס התזזיתי. מצב הרוח עלול להיות עצבני ותוקפני. קחו עוד כוס ממיץ הענבים, ונסו לא לזייף ב 'והיא שעמדה'.

בתולה
ונוס בהילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם מאתגרת אתכם במיוחד כעת. זה הזמן להימנע מביקורתיות יתר בסדר עצמו, וליהנות משיחות עומק ונפש עם הפרטנרים שלכם, ולשדרוג הקשר הזוגי בטיולים נפלאים בחול המועד ביחד. אם הלב פנוי, נצלו את השבוע להיכרויות חדשות.

מאזניים
הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם השבוע, מביא איתו זיכרונות מהעבר אל שולחן הסדר, הירח שוהה במזל שלכם והמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד. זמן טוב להצטרף לסועדים בשירים של פעם, וליהנות משיחות הקרבה המשפחתיות אל תוך הלילה.

עקרב
שבוע לחוץ לפניכם, עקרבים, כשהשמש נמצאת בזווית פעולה לפלוטו שליט המזל שלכם. חוסר השקט עלול לפגוע בהחלטות שלכם השבוע, ודרמות מיותרות צצות בגלל הצורך לומר את המלה האחרונה. גלו איפוק ואורך רוח! גילוי האפיקומן יביא איתו נחמה זמנית.

קשת
הילוכו האחורי של יופיטר שליט המזל שלכם מביא איתו חשבון נפש מעניין, ויכולת לשדרג את ליל הסדר ולהפוך אותו לאירוע משמעותי ביחסים עם המשפחה. הירח המאזנאי מדגיש את היכולת שלכם להפוך את הסדר לאירוע חברתי מקסים. בחול המועד – לא נשארים בבית.

גדי
זוית פעולה בין ונוס הרגשית לסטורן שליט המזל שלכם עלולה להכביד מעט השבוע. זהו סוג של חשבון נפש רגשי מעניין, שמאפשר לשדרג יחסים קרובים, לפתור בעיות, ולקבל החלטות משמעותיות לעתיד הקרוב. בסדר פסח – קראו את האגדה עד תומה, ובלי קיצורים! הקניידלאך יחכו.

דלי
שבוע אינטנסיבי ועצבני לפנינו, דליים: צמידות בין השמש לבין אורנוס שליט המזל שלכם מביאה איתה שבוע קדחתני ואסרטיבי במיוחד, ועצבנות בלתי מובנת. כל ויכוח עלול להסתיים עכשיו בטריקת דלת, וסבלנות היא מלת המפתח. אל תנתקו קשרים ואל תעזבו את הסדר לפני חד גדיא!

דגים
ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם השבוע בהילוך אחורי, ומביאה איתה אל שולחן הסדר ואל השבוע בכלל רגשות ענוגים, זיכרונות מתוקים, וגל נוסטלגיה זעיר... ונוס עושה לכם טוב על הלב, וגם הדרמות הקטנות ומצבי הרוח מקבלים נופך רומנטי משהו. תנו ללב להוביל, גם אם דילגו עליכם ב'דיינו'.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully