וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 במרץ 2017

מן הסתם לא מעט מאתנו מרגישים את נחת זרועה של ונוס בהילוך אחורי בימים אלה: פגישות מתבטלות, סיכומים מתבטלים, ויש קושי לסגור דברים ולהראות תוצאות בשטח

בסדר ולא בסדר. ShutterStock
שבוע לא קל לפנינו, אבל כרגיל - מעניין/ShutterStock

ההילוך האחורי של ונוס ממסמס לא מעט מאמצים, וגם נושאים שהיו עד כה מובנים מאליהם הופכים שנויים במחלוקת, מעורפלים ולא ברורים. השבוע מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו לחגיגה, כשזווית הפעולה שלו עם סטורן מכבידה על כולנו, ומכריחה אותנו לבדוק שוב ושוב את העובדות לפני שנתמודד איתן, או נסמוך עליהן. זהו שבוע לא קל ודורשני, ומעברו של מרקורי למזל טלה, למי שזוכר, יכול להיות גם אלים למדי, מילולית ואפילו פיזית, כמו כוכבים רבים אחרים שעוברים למזלות האש, ובעיקר למזל טלה הלוחמני. יהיה לא קל, אבל כרגיל – מעניין.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי כוכב התקשורת בזווית פעולה לסטורן
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל טלה

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל דגים, לבין סטורן הנוקשה שנמצא במזל טלה. הזווית הזו היא מאוד מעשית בעיקרה, ואופייה הנוקשה מכריח אותנו להוריד את המסכות – אחרי הכול, לא כל יום פורים – ולהתמודד עם המציאות המעשית בשטח באופן פרקטי, בלי בכיינות או קיטורים. סטורן הוא הכוכב הנוקשה שמלמד אותנו את החוקים, וגם כופה אותם עלינו. הוא מכריח אותנו להתמודד באופן פרקטי עם התחום הכלכלי, ומלמד אותנו איך לקבוע עובדות בשטח כדרך להגיע לביטחון הכלכלי והאישי לו אנו זקוקים, אבל לא סלחן כשאנחנו מפשלים, מחפפים, או עושים טעויות בשיקול הדעת.

אולי משום כך זהו זמן מצוין לתקשורת רשמית עם מוסדות ארגונים וגופים ציבוריים, חתימה על חוזים או שיחות מעשיות עם בעלי מקצוע, אבל במקביל גם מתעוררת בעיות מסוימות בשיחות רגשניות, ואולי גם אכזבות קטנות כשהמילים שלנו לא מגיעות ליעדן, לפחות עד שמרקורי יעבור בהמשך השבוע למזל טלה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

המעבר המשמעותי של השבוע – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל דגים השייך ליסוד המים, למזל טלה השייך ליסוד האדמה. אחרי חודש במזל דגים הרגשני והמעורפל, שבה נהנינו מתקשורת מלאת דמיון ויצירתיות אבל גם סבלנו מאפטיה וחוסר אסרטיביות, התמונה משתנה: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל טלה, והמתח – רק עולה ועולה.

מזל טלה השייך ליסוד האש נשלט על ידי מרס, אל המלחמה, וככזה הוא אומר הכול בלי חשבון, ושש לוויכוחים ולעימותים מכל סוג שהוא. זה אומר שהתקשורת שלנו הופכת להיות אסרטיבית יותר ואפילו אגרסיבית, מה שאומר הרבה יותר ויכוחים ומאבקי אגו, ופה ושם גם עימותים מילוליים ואפילו פיזיים. מעברו של מרקורי למזל טלה מלווה לפעמים בגישה אלימה ובאירועים לא קלים, וברמה האישית מביא איתו לכולנו פתיל קצר וחוסר סבלנות וסובלנות כשהצורך בסיפוקים מידיים הולך ומתחזק, ביחד עם גישה עצבנית וחסרת שקט, מתכון קלאסי לסערות ודרמות שעלולות להתחולל ללא אזהרה מוקדמת.

אין רע בלי טוב: מרקורי במזל טלה מוציא את הצד הילדותי מאתנו, הצד החייכן והאופטימי שהכול קטן עליו, שאין לו חיבוטי נפש מיותרים אלא השגת מטרות בלבד ובדרך הקצרה ביותר. את האנרגיה הטלאית הזו אפשר אכן לתרגם לעשייה בשטח ובעיקר ליזמות חדשות ואסרטיביות שמביאות איתן אנרגיה נפלאה לעשייה ולפתיחת דלתות, והתמודדות עם אתגרים גדולים. אולם זה גם הילד חסר הסבלנות שצועק כשהוא רוצה עוד עוגייה, וזה גם הילד שמתעקש על המלה האחרונה או שובר את הכלים כשהוא לא מקבל את מה שהוא רוצה. אם נדע לאיזה מן הילדים האלה שבתוכנו להתחבר, ואיך לתרגם את האנרגיה הילדית הזו לעשייה בשטח ולא לעימותים וויכוחים, נרוויח בגדול.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת, טלה, מאזניים גדי וסרטן.

גבר צוחק. ShutterStock
הצד הילדותי שלנו מתפרץ השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שור, ולכם שהתרגלתם בזמן האחרון לרוץ במהירות קדימה, מזומנת כעת חוויה נעימה פחות כשדברים נעים באיטיות, עוצרים מדי פעם, ומכריחים אתכם לשדרג פעילות ותוכן. סבלנות הופכת להיות מלת המפתח.

שור
מרס כוכב האקשן עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, חוויה לא קלה לשור האיטי והסבלן, שנאלץ פתאום להעביר הילוך, ולרוץ קדימה במקום לדשדש בתלם כמו שהוא אוהב... מרס מביא איתו אנרגיה לוחמנית, וכדאי לא לריב עם העולם כעת, אלא להתמקד בעיקר.

תאומים
עד אמצע השבוע אתם עלולים לסבול מתחושת כובד לא קטנה, וזהו זמן לא להילחם בדברים אלא להשתמש באנרגיה הזו כדי לשדרג את התחום הכלכלי, ולקבוע עובדות. בהמשך עובר מרקורי למזל טלה, אתם מעבירים הילוך, וזה בדיוק הזמן לממש את כל התכניות של השבועיים האחרונים.

סרטן
מעברו של כוכב מרס למזל שור הופך את המעורבות שלכם במעגלים החברתיים לאסרטיבית במיוחד. אם נוסיף לכך את מעברו של מרקורי לבית הקריירה שלכם, נבין שמהשבוע המלה 'אמביציה' הופכת להיות מודגשת בחייכם, והגיע אכן הזמן להפשיל שרוולים, ולטוס קדימה!

אריה
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים בבית הקריירה שלכם, מקום בו ישהה בחודשיים הקרובים. בגדול זה מיקום מאוד אסרטיבי שמריץ אתכם קדימה, והופך את האמביציה שלכם לדרייב אמיתי, אולם מרס מביא איתו גם עצבנות וגישה תוקפנית מול סמכויות. זהירות!

בתולה
הילוכו של כוכב מרס בבית ההתפתחות והצמיחה האישית שלכם עלול להביא איתו צורך להרחיב אופקים, בצד הרצון לצמוח לאזורי פעולה חדשים. יתכן ותכנונה של נסיעה ירגיע אתכם, שכן הצורך כעת בשינוים ובהרבה תנועה חזק במיוחד. זמן מצוין לנסיעה בתקופה הקרובה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם משיכה לנוע במזל טלה מול המזל שלכם, ומכריחה אתכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם ובדיאלוג עם הפרטנרים. זהו זמן טוב לנקות משקעים ולפתור בעיות ביחסים, ובמקביל אולי גם ליצור קשר עם אקס או אקסים מיתולוגיים, ולהעלות זכרונות.

עקרב
זווית הפעולה שבין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם מתפוגגת בהדרגה, אולם אתם נכנסים לתקופה מתוחה מעט בדיאלוג הזוגי ובשותפויות: כוכב מרס מביא איתו צורך להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים בקשרים קרובים, אך גם עלול לגרום למאבקי אגו ודרמות מקומיות.

קשת
התחום המקצועי דורש כעת התייחסות מיוחדת, כשכוכב מרס עושה צעדים ראשונים בבית העבודה והמקצוע שלכם. זהו זמן טוב לסמן מטרות מקצועיות לתקופה הקרובה, ולפעול בהתאם. התחום הבריאותי דורש גם הוא השקעה והתייחסות. זמן טוב להירשם לחדר הכושר.

גדי
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל טלה מקום בו נמצאת גם ונוס הרגשית, הופך נושאים הקשורים לבית ולמשפחה למשמעותיים ואולי גם לטעונים יותר בתקופה הקרובה. חשוב כעת לחזק את הקשר המשפחתי לסוגיו, ולדבר על מה ששמרתם בבטן כדי לנקות כעסים ותסכולים.

דלי
מעברו של כוכב מרס לבית הקריירה שלכם הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד בתקופה הקרובה, דליים: כעת הזמן להגדיר מחדש לאן הולכים בנושאי קריירה, איך ועם מי. זהו גם זמן טוב לשדרג תדמית, ולהשקיע בכניסה למעגלים קרייריסטיים וחברתיים חדשים, ולרוץ קדימה.

דגים
הנעשה בבית החומר והכספים שלכם הופך להיות משמעותי במיוחד בימים אלה, עם מעברו של מרקורי כוכב התקשורת מהמזל שלכם, מקום בו העניק לכם תקשורת יצירתית ומעניינת עם העולם, אל בית החומר והכספים. זה זמן לטיפול שורש אמיתי בחשבון הבנק, ושדרוג כלכלי.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully