וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-11 במרץ 2017

נראה שמגמת הדברים מתהפכת השבוע מבחינה רגשית: ונוס עוברת להילוך אחורי, בעוד מרס עובר ממזל טלה האסרטיבי למזל שור הפרקטי, וסדר העדיפויות שלנו משתנה. הגיע הזמן לשדרג את מערכות היחסים שלנו, ואם אפשר – גם את חשבון הבנק

זוג יושב על הספה. ShutterStock
זמן להשקיע במערכות היחסים אותן בנינו וטיפחנו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
ונוס נכנסת להילוך אחורי
כוכב מרס עובר למזל שור

המהלך המשמעותי של השבוע – כניסתה של ונוס להילוך אחורי. ונוס אחראית על כל מה שקשור ליחסים בחיינו, וליכולת שלנו לפעול במצבים של נתינה, פיזית ורגשית. אך ונוס גם אחראית על נושאי חומר וכספים, מהיותה השליטה של מזל שור שקשור לנושאים אלה. כשונוס נכנסת להילוך אחורי, אפשר לומר ששני הנושאים האלה עשויים לעבור תהליך מעניין של בדק בית אמיתי, על כל המשתמע. בעיקר זה משמעותי בנושא יחסים, שכן הילוכה האחורי של ונוס מתרחש בבית היחסים של מזל מאזניים, עליו היא שולטת.

המיקום הזה מאפשר לנו, לכולנו, להתבונן לעומק במערכות היחסים אותן בנינו וטיפחנו, ובמקביל גם להשקיע בהן קצת יותר. יהיו כאלה בינינו שדווקא עכשיו אף יקחו פסק זמן כדי להתבונן בקשרים הקרובים במידה של ריחוק, כדי לקבל פרופורציות, ואולי ירצו גם לקחת פסק זמן כדי לקבל החלטות משמעותיות אם הם נמצאים בשלב של לצעוד קדימה ולמסד את הקשר, או לצעוד אחורנית ולוותר עליו.

כן, הילוכה האחורי של ונוס מאפשר לנו לבחון לעומק את כל מה שקושר ליחסים הקרובים שלנו, וליחסים בכלל. זה נכון גם לגבי היחסים שלנו עם חשבון הבנק: בפרק זמן שכזה אנו עלולים לגלות שהוצאנו הרבה יותר כספים ממה שהתכוונו, וכעת מקבלים החלטה להוריד הילוך, ולהעביר את חשבון הבנק שלנו טיפול שורש אמיתי שעיקרו סגירת אובדראפט, החזר חובות, וחזרה איטית אך בטוחה לקרקע מוצקה יותר.

לחילופין, יהיו מקרים שדווקא עכשיו יכריחו אותנו להכנס להוצאות גבוהות מהרגיל על דברים שלא ממש חשובים לנו, או שניכנס להפסדים בגלל החלטות מוטעות כאלה ואחרות בנושאי כספים. אולי משום כך מומלץ דווקא עכשיו לבדוק בשבע עינים כל החלטה והחלטה, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, טלה, עקרב, סרטן וגדי.

המעבר האנרגטי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס, כוכב היזמה והאקשן, ממזל טלה עליו הוא שולט, למזל שור בו הוא מרגיש מעט שלא בנוח. מזל שור הוא זה שאחראי על כל מה שקשור לבטחון בחיינו: בטחון כלכלי, בטחון רגשי, ובטחון ביחסים שלנו. זהו מזל מופנים מאוד, שחייב עובדות כדי להשען עליהן, ותחושת בטחון ופינוק. כניסתו של מרס לביתו של השור תהיה מעין כניסה של פיל לחנות חרסינה: מרס הוא דיסהרמוני, מנפץ את ההרגלים שלנו, ומכריח אותנו להתעמת עם הרגשות השליליים שבתוכנו, בעיקר בכל מה שקשור לתסכולים וכעסים. מרס גם גורם לנו לא לשבת יותר על הגדר אלא לפעול, בניגוד גמור לאופיו הנוח של השור המכור להרגליו, ולהליכה בתלם.

נוכל לראות איפה מצב מוזר בכוכבים: ונוס שליטת השור נמצאת במזל טלה בהילוך אחורי, בעוד מרס שליט מזל טלה עובר למזל שור. ההיפוך הזה מראה שגם אנחנו נצטרך בתקופה הזו לצאת מאזור הנוחות שלנו ביחסים ובכספים, להתמודד עם מצבים מאתגרים במיוחד בשני הנושאים האלה, ואולי דווקא ההתמודדות הזו תביא איתה רווחה מסויימת שכן סוף סוף ניגע במה שמציק לנו זמן רב ולא התמודדנו איתו, ונוכל לשחרר רגשות שעד כה פחדנו מסיבה כזו או אחרת לחוות, ולא נתנו להם ביטוי הולך. אם לא נבזבז את כל מה שיש בחשבון הבנק שלנו בפרק הזמן הזה שבו מרס נמצא במזל שור וונוס בהילוך אחורי – באמת יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, שור, עקרב דלי ואריה.

טינטון. ShutterStock
נוכל לשחרר רגשות שעד כה פחדנו מסיבה כזו או אחרת לחוות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שינוי מגיע השבוע כשמרס שליט המזל שלכם עובר למזל שור. אין ברירה – כעת תצטרכו להתמודד עם אתגרים הן כלכליים והן אישיים ברמה אחרת, עם מינון גבוה יותר של לחצים. נסו לא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה, ולא לפרק את החבילה.

שור
כוכב מרס עובר למזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית ויוזמת לתקופה הקרובה: הגיע הזמן להתמודד בהצלחה עם המלה 'יזמה' כי המציאות לא תשאיר אתכם במצב פסיבי בזמן הקרוב. בכל מקרה, נסו לא להוציא כספים שלא לצורך, ולשמור על איזון.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם צמוד לנפטון הרגשי השבוע, אלמנט שלא ממש עושה לכם חיים קלים. המעורבות הרגשית גבוהה עכשיו במיוחד, וזה אינו זמן טוב לקבלת החלטות מעשיות: את אלה כדאי לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

סרטן
הילוכה האחורי של ונוס במזל טלה עשוי לסמן שינוי בדיאלוג עם סמכויות בחייכם, בעיקר כשהמדובר בהורים בוסים אחראים וכל השאר. חשוב לשמור על העקרונות שלכם, ולא לוותר. מצד שני, זהו זמן מצוין לפסק זמן שעיקרו – פנינו לאן? יהיה מעניין.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם צמודה לכוכב נפטון במשך מרבית ימות השבוע והרגשות משחקים עכשיו תפקיד מרכזי, בעיקר כשהמדובר בנושאי חומר וכספים. קצת קשה לראות את הדברים כפי שהם, ולכן כדאי לחכות לפחות לסוף השבוע כדי שהתמונה תצטלל. סבלנות.

בתולה
השמש ומרקורי בצמידות לכוכב נפטון במזל דגים שממול שמים את הדגש על כל מה שקשור למערכות יחסים בחייכם כעת, אם בנושאי זוגיות ועם בשותפויות. חשוב כעת לדעת לסמוך על הפרטנרים שלכם, ולהזהר מהחלטות גרועות ופזיזות. אל תנתקו עכשיו קשרים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פוצחת השבוע בהילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וזו בהחלט סיבה טובה להתבונן לעומק בקשרים שבניתם לכם, לשפר ולשדרג את הטעון שיפור, ובעיקר להשקיע בפרטנרים שלכם. אם הלב פנוי – צאו לדייט מעניין.

עקרב
מעברו של כוכב מרס לבית הזוגיות והיחסים שלכם עלול להכניס מתחים ולחצים ליחסים הקרובים שלכם בתקופה הקרובה, כולל היחסים המקצועיים שלכם. זהו זמן טוב לנקות סוף סוף משקעים רגשיים שהצטברו ולדבר על הכל, ולא לשמור דברים בבטן.

קשת
הילוכה האחורי של ונוס בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מאפשר לכם בתקופה הקרובה להתבונן בכל מה שקשור לרומנטיקה ואפילו לאהבה, מזוית קצת אחרת. ואכן, זה אולי הזמן ללמוד לבטא רגשות שלא הצלחתם, ואולי גם להזכר באהבות מהעבר הרחוק או הקרוב.

גדי
הילוכה האחורי של ונוס עשוי להביא איתו כמה וכמה מהפכים רגשיים מעניינים בתקופה הקרובה בנושאי בית ומשפחה בחייכם, גדיים. זהו זמן טוב לשתף את בני הבית בתכניות שלכם, לשנות גישה ולהפתח לאנשים קרובים קצת יותר, ולתת קצת יותר מעצמכם לבני המשפחה.

דלי
הצמידות בין הכוכבי מרס ואורנוס שליט המזל שלכם עדיין לא עושה לכם חיים קלים, כשעצבנות וחוסר שקט עלולים להפוך את השבוע הזה למקום לא קל להיות בו, לעצמכם או לסביבה. מעברו של מרס ל מזל שור עלול גם הוא להכניס מתחים ולחצים לחיי המשפחה.

דגים
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה יכולת נאה לתרגם את הדמיון והיצירתיות שלכם למלים, ואת המלים – למעשים... אולם במקביל מצבי הרוח המשתנים עלולים לגרום לכם להסגר, או להיעלב. חשוב לדבר, וכמה שיותר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully