וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 בינואר 2017

השמש שעברה למזל דלי בסוף השבוע ומרס שעובר למזל טלה בסוף השבוע הקרוב מאותתים על הורדת לחצים ופתיחת ערוץ תקשורתי חדש עם העולם. אולם, דווקא השבוע אנו עלולים להרגיש לבד במערכה

אילוסטרציה. ShutterStock
השבוע חשוב לחלוק ולשתף את תחושות הבטן ולא להשאיר אותן בבטן/ShutterStock

למרות שמרס שולט במזל טלה, ואולי בגלל העובדה הזו, אנו עלולים לפגוש בהמשך או כבר לקראת סוף השבוע הבא התגברות בגישה הכוחנית והשתלטנית, ואפילו באלימות באופן כללי.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
זוית פעולה מדויקת בין ונוס לסטורן – זו אחת הזויות הפחות נעימות שאנו פוגשים במערך הכוכבים. ונוס מייצגת את עולמנו הרגשי ואת הרצון להעניק כמו גם את נושא הכספים, בעוד סטורן עלול לגרום לנו לתחושות של תסכול, אכזבה, ואפילו בדידות. לא מעטים מאתנו ירגישו השבוע שהם לבד במערכה, אם בתחום המקצועי או בתחום הזוגי, ושאין עם מי לדבר.

אולי משום כך חשוב השבוע לחלוק ולשתף את תחושות הבטן הסובייקטיביות שלנו ולא להשאיר אותן בבטן, ולו רק כדי לאפשר לקולגות ולפרטנרים שלנו לדעת מה אנחנו מרגישים, כדי שנוכל לחזור לפרופורציות, ולא לאפשר לכובד לשלוט בחיי הרגש שלנו השבוע. לשמחתנו זו זוית קצרת טווח, שמגיעה לשיאה לקראת סוף השבוע. בשבוע הבא היא כבר תתפוגג לגמרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.


המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס האסרטיבי ממזל דגים הרגשני למזל טלה עליו הוא שולט. לכאורה זה נראה מעבר מוצלח למדי, כיון שכוכב מרס שולט על מזל טלה, ומה נעים יותר מאשר לתת חיבוק לגיבור שחוזר הביתה?

אז זהו, שלא. מעברו של מרס למזלות האש מעלה בדרך כלל את הרגשות אל פני השטח באופן מוקצן, והפתיל שלנו קצר במיוחד. בין אם המדובר בתגובות קיצוניות על כל גירוי, ויכוחים שהופכים מהר מאוד לריב אמיתי, וגישה עצבנית וחסרת סבלנות כלפי הזולת, ובין אם המדבר בפרצי אלימות מקומית פה ושם, כשסף הכלת הרגש נמוך כל כך. אולי משום כך חשוב להתחיל להזהר כבר בסופו של השבוע הזה עם מעברו של מרס למזל טלה, לגלות קצת יותר סבלנות וסובלנות לאחרים בחיינו, ולחשוב פעמיים לפני שמגיבים, ויוצרים דרמה מקומית.

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של כוכב מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי, וסרטן.

אילוסטרציה. ShutterStock
נסו לגלות קצת יותר סבלנות וסובלנות לאחרים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אחרי חודשיים רגשניים מלאי מצבי רוח משתנים במהירות ומהפכים רגשיים וגישה מעט פסימית, הכל משתנה: מרס עובר למזל שלכם, מביא איתו יום של אנרגיה, וזה הזמן להסתער בגדול על החיים ולהתמודד עם אתגרים משמעותיים. רק כדאי להזהר לא לריב.

שור
הצמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין סטורן הנוקשה לא עושה לכם חיים קלים השבוע, שוורים. סטורן דורש מכם קצת יותר מתמיד, ופה ושם אתם עלולים להיות מתוסכלים מעט מתוצאות מאכזבות, או מהנעשה בחשבון הבנק. זה הזמן לחשוק שינים, ולהתמקד בעובדות.

תאומים
מעברה של השמש למזל דלי מביא איתו מינון מוגבר של פתיחות לרעיונות חדשים, ואולי גם רצון חזק להרחיב אופקים. נושאים כמו לימודים או נסיעות ארוכות עשויים לעלות עכשיו על הפרק. זה הזמן לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות ארוכות טווח, תאומימים.

סרטן
מעברה של השמש למזל דלי שם את הדגש על התחום המקצועי בתקופה הקרובה, סרטנונים. זה הזמן להפשיל שרוולים, ולהתמקד במלים אחריות – ומחויבות. מעברו בהמשך של מרס למזל טלה מביא איתו גישה שאפתנית יותר, ואמביציה מחוזקת. צאו לדרך!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה השבוע צעדים ראשונים במזל דלי, המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם. מבחינה אישית אתם עלולים להרגיש עכשיו שלא במיטבכם, אולם זה בדיוק הזמן לצאת קצת מעצמכם, להשקיע יותר בזוגיות וביחסים, ולהיות קשובים ורגישים.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים עדיין משפיע עליכם השבוע, ובעוצמה, כשהוא מציב לפניכם אתגרים גדולים במיוחד, וצורך להרחיב את היריעה ואת ההסתכלות שלכם. מסוף השבוע – זמן לפעול בזהירות מכסימלית, ולהזהר בכבישים ובדרכים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת השבוע תחת לחץ אמיתי בזוית פעולה לסטורן הנוקשה, ונראה שאתם דורשים מעצמכם קצת יותר, כשהביקורת והשיפוטיות שלכם לא ממש תורמים לעניין. הזהרו מעומס יתר של מטלות, וגלו סלחנות ורגישות בעיקר לעצמכם.

עקרב
מעברה של השמש למזל דלי ממקד את תשומת הלב שלכם בתקופה הקרובה בנושאי בית ומשפחה, עקרבים. זה הזמן למקצה שיפורים בכל מה שקשור לבית ולסביבתו, כמו גם להשקעה אמיתית ביחסים בתוך המשפחה. זמן טוב גם למסע קניות לבית למשפחה ולבני הבית.

קשת
מעברה של השמש היום לבית התקשורת שלכם מביא איתו חודש נמרץ ואסרטיבי במיוחד שמתחיל כבר השבוע. זה בדיוק הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות, ואולי גם לתכנון של כמה וכמה נסיעות חשובות. זמן מצוין להתחיל להוציא דברים אל הפועל, ובעיקר – לדבר על הכל.

גדי
מעברה של השמש לבית הכספים שלכם מעביר את מוקד הפעילות אל הצורך להתמקד בחומר ובכספים ולא רק בלקיחת יזמות חדשות, ואל הרצון לעשות דברים באופן חכם, ולפעול בתבונה בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם. זמן להתמקד במקורות הכנסה ובתחום הכלכלי.

דלי
מזלטוף, דליים! השמש מתחילה לחגוג לכם ימי הולכת השבוע, ויום ההולדת של הדלי האופייני הוא שמח במיוחד, בעיקר בגלל היכולת הדליית ליצור קשרים חברתיים שמחים, ולהרחיב מעגלים חברתיים. הגיע הזמן לפגוש אנשים חדשים ומענינים, ולהרחיב אזורי פעולה.

דגים
במשך מרבית ימות השבוע שוהה עדיין כוכב מרס במזל שלכם, ומביא איתו ימים אסרטיביים אך מתוחים מעט לאלה שנולדו בסוף השבוע. מעברו בשבת הרחוקה למזל טלה, יגביר בשבוע הבא את הצורך בעינים פקוחות ואצבע זהירה בחשבון הבנק שלכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully