וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25-31 בדצמבר 2016

25.12.2016 / 10:18

השבוע האחרון של השנה הוא מאוד רגשני, לא ברור, וקצת מבלבל. איך אפשר בכלל להבין משהו כשמסתכלים קדימה, כשגם ה"כאן והעכשיו" ברור פחות מתמיד

זוג בחורף. ShutterStock
כדאי להתבונן לעומק במקום שבו אנו נמצאים כעת מול המקום שבו היינו רוצים להיות/ShutterStock

השבוע האחרון של השנה הוא מאוד רגשני ומבלבל: מרקורי כוכב התקשורת שלנו שוהה במזל גדי המעשי אבל הולך אחורנית ונפגש עם השמש שהולכת קדימה, וכוכב היזמה והעשייה מרס האסרטיבי נצמד לנפטון הרגשי והמעורפל.

התהליכים המשמעותיים של השבוע
השמש נעה קדימה ונפגשת עם מרקורי בהילך אחורי
מרס נצמד לנפטון במזל דגים

השמש נעה קדימה, ומרקורי הולך אחורנית: יש משהו מצחיק במפגש הזה. למרות שהוא נמשך כיומיים, הוא מאפשר לנו להתבונן בתכניות שאנחנו עושים ביומיום ונעים איתן קדימה, מול מהלכו של מרקורי בהילוך אחורי, שמכריח אותנו לוותר עליהן או לשדרג אותן, ובכל מקרה – לפעול בטיימינג שונה ממה שתכננו.

הילוכו האחורי של מרקורי במזל גדי מעניין במיוחד, בעיקר כי מזל גדי קשור לגבולות, למבנה הדברים, לצד הפורמלי של החיים ולצורך שלנו לפעול בתוך אזור פעולה מוגן כדי למטב את התוצאות שלנו. כשמרקורי הולך אחורנית הוא כאילו מכריח אותנו לקחת צעד אחורנית, להתבונן בדברים, ואולי לראות אותם מזוית אחרת של ראינו עד כה, מושלמת פחות וביקורתית יותר. יומיים שבהם כדאי להתבונן לעומק במקום שבו אנו נמצאים כעת מול המקום שבו היינו רוצים להיות, ולהסיק מסקנה או שתים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות אריה, בתולה, תאומים, דלי, גדי, סרטן, מאזנאיים, שור ועקרב.

מרס נצמד לנפטון במזל דגים – לאנשים אסרטיביים, אקטיביים ושמחים, זו עלולה להיות זוית מבלבלת למדי. מרס כוכב היזמה נצמד לנפטון המטשטש ומערפל, ונראה שלא מעט יזמות שלנו תכניות וכווני חשיבה פתאום מתמסמסים לנו, כשהמעורבות הרגשית גדלה והעובדות הופכות פחות משמעותיות לרגע.

מצבי הרוח שלנו משתנים כעת, והתגובות שלנו הופכות קיצוניות כי הן מגיעות היישר מהבטן פעמים רבות, בלי לחשוב, ולא דווקא מהראש. אולי משום כך פרק הזמן הלא יציב הזה עלול לגרום לנו להתפרץ לכעוס וליצור דרמות גם כאשר הן לגמרי מיותרות ולא ממש מקדמות אותנו. זהו שבוע לא קל, כיון שמרס קרוב מאוד לנפטון לאורכו, ומגיע לצמידות מדויקת ממש בסוף השבוע, והשנה החדשה תיפתח כשהוא צמוד ממש במדויק לנפטון. שנה מוזרה ללא ספק, כשגם הצמידות הזו וגם מרקורי בהילוך אחורי מסמלים שנה של חשבון נפש אמיתי, אובדן כיוון וחוסר פוקוס.

ירידה לצורך עלייה? כנראה. אבל אלה מאתנו שיצליחו להשאר ממוקדים בעצמם ובמטרות שלהם למרות הכל, יצליחו בגדול.

מי בעיקר יושפע מהצמידות של נפטון? מזלות טלה, דגים, מאזניים, בתולה, תאומים, וקשת.

אישה לובשת סוודר וכפפות בתוך הבית. ShutterStock
מי שיצליח להישאר ממוקד בעצמו ובמטרות שלו, יצליח בגדול/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם נצמד באופן מדויק לנפטון המערפל ומטשטש, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. חוסר פרופורציות, מצבי רוח, וקושי לראות את העובדות – דחו החלטות לשבוע הבא.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דלי בבית הקריירה שלכם, וכדאי לנצל את המומנטום הזה כדי לקדם נושאים שחשובים לכם, לעמוד בפני קהל, ובעזרת הקסם של ונוס גם להראות תוצאות בשטח. זמן לאפשרויות חדשות גם מבחינה עסקית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי והשבוע פוגש את השמש בהילוך רגיל לרנדוו מעניין. זהו זמן מצוין לקבל החלטות על שדרוג או שיפור הקיים, אך עלול להיות בעייתי מבחינת יזמות המסתכלות קדימה. קחו פסק זמן.

סרטן
הצמידות בין השמש למרקורי בהילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים עשוי להביא איתו דיאלוג מעניין הקשור למערכות היחסים שלכם, ולקשרים הקרובים. זמן מצוין לשתף את הפרטנרים, לדבר ולחלוק, ואם הלב פנוי – לתת גם צ'אנס לקשרים מהעבר.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם פוגשת את כוכב מרקורי בהילוך אחורי, אלמנט מעניין שמביא איתו תקשורת מעניינת מהעבר הקרוב והרחוק, מלים שלא אמרתם בזמן, ויכולת להתפייס עם אנשים שאיתם רבתם בעבר. זמן לפיוס אמיתי גם עם עצמכם.

בתולה
מיקומו של כוכב מרס במזל דגים כשהוא צמוד לנפטון בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עלול להביא איתו פרק זמן לא קל של ערפול ומבוכה. המעורבות הרגשית הגבוהה עלולה להפריע לכם לראות את הדברים כפי שהם. המנעו מהחלטות דרמטיות כעת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי כשהיא מרוחקת ומנותקת משהו, וזוית הרמונית שהיא יוצרת עם כוכב יופיטר עשויה לעזור לכם עכשיו לפתוח דלתות חדשות, ולהכיר אנשים מעניינים שיכולים לסייע, ואפילו להתאהב מחדש...

עקרב
קרבה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין כוכב פלוטו עשויה להביא איתה כעסים פתאומיים, וויכוחים מיותרים הקשורים לעבר. חשוב להשלים עם מה שהיה, ולא להצטער על חלב שנשפך, או לשפוך חלב חדש...חשבו פעמיים על המלים שלכם.

קשת
זוית הרמונית בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע שליט המזל שלכם עשויה להביא זרימה קלילה ונעימה ויכולת נפלאה להכיר עכשיו אנשים חדשים ומעניינים. זה בדיוק הזמן הילוכו האחורי של מרקורי בבית הכספים מצריך עשיית סדר בחשבון הבנק.

גדי
צמידות מעניינת בין השמש שחוגגת לכם עדיין יומולדת שהולכת קדימה במזל שלכם לבין מרקורי שהולך אחורנית, מאפשרת לכם לחבר באופן מענייין בין עבר להווה, ובין התכניות שלכם לבין מימושן. זמן מצוין להזכר במה שהיה, ולשלב את הזכרונות בהווה.

דלי
ונוס הרגשית שנעה במזל שלכם, ולהביא איתה לב פתוח לרווחה, ולא מעט אהבה מצד הסביבה... זמן מצוין אכן להתחבר מחדש לרגשות, ולתת להם ביטוי אמיתי בשטח. הצמידות בין מרס לנפטון בבית הכספים שלכם דורש המנעות מהוצאות גבוהות שלא לצורך.

דגים
צמידות מעניינת אך לא קלה בין כוכב מרס האסרטיבי לבין נפטון שליט המזל שלכם שמתרחשת גם היא ב..מזל שלכם, עלולה לגרום לקושי בקבלת החלטות השבוע, וקושי להתמקד בכאן ובעכשיו. הזהרו מרגישות יתר ביחסים, ושתפו את הפרטנרים שלכם במה שאתם עוברים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully