וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 בנובמבר עד ה-3 בדצמבר 2016

27.11.2016 / 8:54

השבוע הקודם היה קשוח ומכביד, כשהצמידויות בין מרקורי וסטורן ובין ונוס לפלוטו ביחד עם השמש הקשתית, עשו לנו חיים לא קלים

אילוסטרציה. ShutterStock
הכוכבים חייבים להפעיל את ההשפעה שיש להם שם למעלה ולהביא לנו גשם/ShutterStock

מרקורי הוא מבעיר בערות ידוע במזל קשת, הוא ומרס, אבל הפעם נראה שכמה וכמה גורמים הצטרפו אליו, והרוחות שלא קשורות לכוכבים רק הדליקו ומדליקות אותו אותו עוד יותר. בסוף השבוע מגיע שיאה של הצמידות הזו בין ונוס לפלוטו, ורק אחרי כן אפשר היה להתחיל להבין מה ואיך, ומי נגד מי. עד אז – זהירות מכסימלית, ובכל תחום!

מרקורי מבעיר הבערות שלנו משנה כיוון, והשבוע עובר למזל גדי, מיקום לא קל כשלעצמו, אבל לפחות הרבה מדי אש אין שם. מה כן אנו פוגשים במזל גדי? בעיקר חשבונות נפש כאלה ואחרות, הערת מצב מעשית, ונחיתה – לא רכה הפעם – על הקרקע.

כן, שבוע לא קל בפתח: מרקורי יכביד עלינו עם סטורן, השמש תערפל אותנו עם נפטון, צירוף לא קל כשלעצמו בעיקר כשאנחנו זקוקים עכשיו לכל טיפת פוקוס וצלילות שרק אפשר, ואם בכל זאת לא ירד קצת גשם פה ושם, זה יהיה באמת מעצבן מאוד. אני קורא לכוכבים להפעיל את ההשפעה שיש להם, שם למעלה, ולדבר דחוף עם שר הגשם, ועכשיו!

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
השמש בזוית פעולה מדויקת לכוכב נפטון
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל גדי

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה בין השמש שבמזל קשת, לכוכב נפטון המערפל ומטשטש במזל דגים. זו אחת הזויות היותר מבלבלות ומרגיזות שיש. קשה להבין איך היא פועלת, אבל אפשר בקלות לחוש את המעורבות הרגשית הגבוהה ואת חוסר היכולת שלנו להיות מעשיים ומדויקים בזמן שכזה. אולי משום כך כדאי להתנהל בשבוע הזה בזהירות מכסימלית, ובעיקר לקראת סופו של השבוע, אז תגיע הזוית הזו לכדי דיוק. החלטות חשובות במיוחד כדאי לדחות לשבוע שלאחר מכן, ולהתמקד בעיקר בצד המעשי של החיים, ובעיקר – בפרטים הקטנים.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דגים, אריה, קשת תאומים שור ועקרב.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל קשת הפרוע השייך ליסוד האש (תרתי משמע) למזל גדי השקול המאופק והמכביד. מצד אחד, יש בזה משהו טוב: ההשתוללות הפראית של מרקורי במזל קשת תסתיים סופית, והבלגן ירגע. מצד שני, החיים יהפכו להיות מכבידים ולא קלים, ומצב הרוח של כולנו עלול להיות לא קל.

מרקורי במזל גדי מכריח אותנו לנחות על הקרקע, לוותר על המעורבות הרגשית הגבוהה, ולראות את עובדות החיים כפי שהן, בלי ליפות דבר. באופן שכזה הוא מכריח אותנו לפעול בלי אשליות ופנטזיות, ולעשות דברים באופן פרקטי בשטח. נכון שזה יהיה קצת קשה כשהשמש בזוית לנפטון, אבל לפחות מבחינת הבנה ותקשורת העובדות והפרטים הקטנים הם שיקבעו בסופו של דבר איך נתמודד עם הזוית הזו, ולא מצבי הרוח או הרגשות הנלווים אליה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

אישה עצובה. ShutterStock
החלטות חשובות במיוחד כדאי לדחות לשבוע הבא/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל דלי, ולהתמקד בעיקר ביחסים שלנו עם מוסדות וארגונים ובעיקר בצד החברתי שלנו. בהפוך על הפוך מרס ביחד עם מרקורי מביא איתו התלכדות משותפת של כולנו סביב מטרה משותפת כעת: האש, המלחמה בה, ותוצאותיה. זמן טוב לצאת קצת מעצמנו, ולשתף פעולה עם אחרים, ובכל הרבדים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם כבר הודתה שגם היא אחראית על מה שקרה בשבוע הקודם, אבל אשמה לא תקדם אותנו כעת. לאט היא יוצאת מהצמידות עם כוכב פלוטו, ולקראת אמצע השבוע אפשר כבר לנשום לרווחה כשהלחץ הרגשי נמצא בירידה. קצת סבלנות, ויגיע גם חיוך.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע ממזל קשת השייך ליסוד האש למזל גדי השייך ליסוד האדמה, והחיים הופכים מכבידים אך יעילים וממוקדים יותר. זה בדיוק הזמן לפעול באופן פרקטי, לשים את הדאגות ומצבי הרוח בצד, ולהתמקד בעובדות.

סרטן
ונוס הרגשית נמצאת עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לעשות דברים ממקום משתף וזוגי, ולא לפעול לבד. זמן איכות מצוין למערכות היחסים שלכם, ולדיאלוג מחודש ומשופר עם הפרטנרים שלכם, סרטנונים.

אריה
על פניו זה נראה כמו שבוע לא ממש קל, אריות: השמש שליטת המזל שלכם נמצאת כעת עדיין במזל קשת, אך יוצרת זוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל. כעת המעורבות הרגשית בשיאה, ורמת ההחלטות שלכם אינה גבוהה. דחו החלטות חשובות לשבוע הבא.

בתולה
השמש במזל קשת מכריחה אתכם להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה בימים אלה, בתולות. ונוס שבמזל גדי ומרקורי שעובר אליו לעומת זאת מעודדים לפתוח את הלב, ולמרות הכובד – לתת לרגשות לצאת ולהתבטא... זמן לתת מקום לרגשות, גם לקשים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מתנתקת סוף סוף מפלוטו הסורר מאמצע השבוע והלאה, ואפשר לחוש איך לאט לאט חוזרת לה הנינוחות, באופן יחסי. מעברו של כוכב מרקורי למזל גדי מעודד תקשורת ביתית כנה וישירה עם בני המשפחה: זמן לדבר, מאזנאים, ועל הכל.

עקרב
המעורבות הרגשית הגבוהה שאפיינה את השבוע הקודם, מגיעה לסיומה לאטה מאמצע השבוע והלאה. כעת אפשר להוריד הילוך, כולל את הסערות והדרמות שפגשתם לאחרונה. כוכב מרס שבמזל דלי עלול לגרום לתקשורת תוקפנית עם בני הבית: גלו איפוק.

קשת
יש רבים שרואים במיקומם של השמש ומרקורי במזל קשת ובזויות שהם יוצרים, חלק לא קטן במה שקורה עכשיו מבחינת האש והתפשטותה. כעת הזמן להוריד הילוך, וביחד עם מעברו של מרקורי למזל גדי, להתחיל להרגיע את הרוחות ולחזור לעצמכם, מאמצע השבוע והלאה.

גדי
משהו מעניין קורה במזל שלכם, גדיים: ונוס נפרדת סוף סוף מפלוטו היצרי וממשיכה קדימה כשהיא מורידה את גלי הסערות, ומרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ומאפשר לכם לפעול באופן חכם ויעיל ובעיקר – תקשורתי. הגיע הזמן לדבר, גדיים, ועל הכל.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו הרבה אנרגיה ומרץ לעשייה, אך במקביל גם גישה מעט תוקפנית ושתלטנית. חשוב לדעת מתי לא להתעקש השבוע על המלה האחרונה, ולא לקלקל יחסים רק בגלל הצורך להיות צודק. המשך השבוע יהיה קל יותר.

דגים
זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין נפטון שליט המזל שלכם, עלול להביא איתו לא מעט אי הסכמות ואי הבנות עם כל מי שנמצא לידכם או בסביבתכם. הרגש שולט עכשיו, אבל חשוב להצמד לעובדות כדי לאזן אותו, ולא לתת לו להכתיב לכם דרכי פעולה. סבלנות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully