וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 בנובמבר 2016

20.11.2016 / 9:34

שבוע מעניין בפתח: מצד אחד האופטימיות עושה סימנים שהיא הולכת לחזור, ומצד שני – הדרמות והסערות חוזרות גם הן, וכדאי להזהר מהחלטות דרמטיות כשמפלס האדרנלין עולה

טיסות לחו''ל במחירים מטורפים בוואלה! טורס. וואלה! טורס
זמן לתכנן נסיעות, קצרות או ארוכות/וואלה! טורס

השבוע השמש מחזירה אותנו למקום שבו היא זורחת ואפילו מחייכת – מזל קשת – אבל ונוס שלנו בעימות עם פלוטו, וזה עלול לגרום לנו לעלות לטורים גבוהים, ואפילו גבוהים מדי.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
השמש עוברת למזל קשת
ונוס צמידות פלוטו

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל עקרב המופנם והחשדן השייך ליסוד המים, למזל קשת הספונטני, פתוח ואופטימי, השייך ליסוד האש. המעבר הזה יותר מכל מסמל מעין שינוי מצב רוח קבוצתי, כשאחרונת הכוכבים ששהתה כעת במזל עקרב, השמש, עוברת למזל קשת ומאפשרת לנו לקבל מנה גדושה של אנרגיה אסרטיבית ושמחה, שמריצה אותנו קדימה.

כשהשמש במזל קשת דברים מורכבים נראים קלים יותר, והדיאלוג עם העולם והסביבה חביב וצעיר יותר. זהו זמן מצוין לתכנן לנו נסיעות, קצרות או ארוכות, או סתם לנוע בדרכים לעבר חברים שמזמן לא ראינו ונופים אחרים. זהו זמן טוב לאלה מאתנו שסבלו לא מעט בחודש האחרון ממערכות של לחצים ומתחים בעיקר מתחת לפני השטח, ולא יכלו לפרק אותם: אז זהו שמעכשיו אפשר, והשמש הקשתית הזו מסוגלת לגרום לנו לשמוע הכל בלי להכנס לבלגן, להכיל, ו..להמשיך לחייך.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, קשת ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית, למרות הכוחני ועוצמתי. ונוס הרגשית היא כוכב עדין העוסק ביחסים, בזוגיות, ובכל מה שקשור לרגשות עדינים, ופה ושם גם בכסף ועסקים. פלוטו לעומת זאת הוא סוג של כוח טבע עוצמתי וכוחני, והוא מביא איתו טרנספורמציות וגישה אגרסיבית. צמידות בין השנים האלה עלולה להיות סוערת, דרמטית, ולא קלה.

מזל גדי הוא מזל מעשי ונוקשה, והצמידות של השנים דווקא בו מראה על יכולת להכנס לעימותים עם מסגרות פעולה שונות, על רקע כלכלי, או על רקע הצורך בבטחון רגשי שלא ניתן על ידי צד כזה או אחר. צמידות שכזו עלולה להביא איתה מקום שבו יש לא מעט מאבקי כוח ואגו, מיניות ויצריות, ואפילו אחד מהפרטנרים ששובר את הכלים כשמדובר במערכת יחסים רגשית, או עסקית. המעורבות הרגשית הלא קלה הזו עלולה להיות קשה לכל הצדדים הנוגעים בדבר, אך בעיקר למזלות שור, עקרב, מאזניים, טלה, דלי ואריה. חשוב משום כך לפעול בזהירות ורגישות, ולא לנתק קשרים או להרוס יחסים בנוסח של 'אחרי המבול', גם אם מאוד מתחשק: קל לומר מלים קשות, אך קשה מאוד להחזיר אותן אחרונית.

אישה בוכה. ShutterStock
קל לומר מילים קשות אך קשה להחזירן אחורנית/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי אליו עבר בשבוע הקודם, והצד החברתי שלכם הופך פעיל במיוחד. אולם דווקא עכשיו אתם עלולים לריב עם חברים וידידים, וכדאי להזהר שלא לקלקל יחסים יפים. זמן טוב לשנות גישה, ולהרחיב את המעגל החברתי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי הנוקשה, והשבוע נפגשת לטנגו צמוד צמוד עם פלוטו העוצמתי והכוחני. הפגישה הזו עלולה להוליד קרבות אגו לא קטנים, ופה ושם גם דרמה כזו או אחרת. חשוב השבוע לא לנתק קשרים, גם אם מאוד מתחשק.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת, והשבוע נפגש עם סטורן הנוקשה לצמידות לא קלה. נראה שהכוכבים מכריחים אתכם כעת לפעול באופן מדויק ובעיקר מעשי, ולא לבזבז זמן על שיחות סרק... זמן טוב לרדת לקרקע, ולשפץ את חשבון הבנק.

סרטן
ונוס הרגשית ופלוטו היצרי נפגשים השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והתוצאה עשויה להיות דרמטית – לטוב ולרע... הסרטן נחשב כמזל מאופק ומופנם יחסית, אבל בפגישה של השנים האלה עשויים לעוף ניצוצות – או פיוס לוהט במיוחד. נסו לא לריב עם הפרטנרים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מסיימת חודש טעון רגשית במזל עקרב שבו הבית והמשפחה היו במרכז תשומת הלב, ועוברת למזל קשת כשהיא מחזירה את הרומנטיקה – ואפילו את האהבה – לתמונה. כן, הגיע הזמן לפתוח את הלב, וכדרך האריות – לעשות את זה בסטייל.

בתולה
ונוס הרגשית ששוהה עכשיו במזל גדי, מדגישה את היכולת שלכם לתת עדיפות גבוהה לאהבה בימים אלה, ואפילו להתאהב מחדש. השמש שעוברת למזל קשת שבו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת שלכם מסמנת צורך מתחזק בהשקעה בבית, ובבני המשפחה.

מאזניים
על פניו זה נראה כמו שבוע תוסס, ולא רגוע במיוחד, מאזנאים. המזל שלכם אמנם זקוק לשקט והרמוניה ובכמויות מסחריות, אבל כשונוס שליטת המזל שלכם נפגשת עם פלוטו היצרי במזל גדי – הכל יכול לקרות. נסו לא לקחת ללב כשדברים יוצאים משליטה, מאזנאים.

עקרב
שבוע טעון רגשית הולך ומתקרב אליכם, עקרבים: צמידות לא קלה עם מעניינת בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם מתרחשת לה השבוע, ונראה שכדאי להזהר בדיאלוג שלכם עם הסביבה הקרובה, ולא להתעקש על המלה האחרונה. בי קול!

קשת
מזלטוף, קשתים! השמש עוברת למזל שלכם, וסוף סוף אפשר גם לחגוג לכם יומולדת, בתנאי שתופסים אתכם בבית למסיבת הפתעה ספוטנית שכזו.. מרקורי שבמזל שלכם הופך אתכם לדברנים גדולים השבוע, אבל כדאי לגלות דיסקרטיות, ולא לספר את הכל. לא קל, אבל אפשרי.

גדי
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם גם השבוע, ולהביא איתה רגעים יפים של רגשות עדינים, אך הצמידות שלה עם פלוטו היצרי עלולה לגרום לסערות מרגיזות, וכדאי לא לאבד את הראש. מרס שבבית הכספים שלכם עלול לגרום להוצאות גבוהות מהרגיל: אל תתפתו לבזבוזים.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהסעיר את לבם של אלה שנולדו בעשירון הראשון של המזל. זהו זמן מצוין להגדיר מחדש מטרות ולצאת לאקשן מכל הסוגים, אך במקביל כדאי גם להזהר עכשיו לא לריב עם סמכויות, ועם חברים שלא מבינים עניין. גלו אורך רוח.

דגים
מעברה של השמש לבית הקריירה שלכם השבוע, מקום בו נמצא כבר מרקורי כוכב התקשורת, עשוי להביא איתו גל חדש של אמביציה ורצון לפעולה, דגיגים. אולי משום כך כדאי ורצוי השבוע לשים דגש על פעולה, ולא על שיחות עקרות או פטפוטים שלא לצורך: אקשן – ובגדול!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully