וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 בנובמבר 2016

13.11.2016 / 9:33

שבוע לא שקט, שבו מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל קשת הפתוח והאופטימי, אבל המגעים שלו עם נפטון וסטורן מבלבלים ומכבידים, ולא ממש תורמים לאופטימיות המובטחת. תיכף תעבור השמש למזל קשת, ומישהו יפתח את התריס ויתכן לה להכנס. או אז דברים ישתנו מהר קצת יותר.

משפחה בטבע. ShutterStock
האופטימיות אמורה לחזור עכשיו ובגדול/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל קשת
מרקורי בזוית פעולה לכוכב נפטון
מרקורי בצמידות לכוכב סטורן

המעבר המשמעותי של השבוע – זה מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל עקרב הטעון והרגשי, למזל קשת ההרפתקני והאופטימי. לכאורה האופטימיות אמורה לחזור עכשיו בגדול, כשיסוד האש הופך את המרקורי שלנו לאימפולסיבי ופזיז, טפשון שלא ממש שולט על הפה, אבל בעיקר מחייך, זקוק לסיפוקים מיידיים, ואוהב הרבה אקשן ובעיקר –פטפטת. בלי הזויות שיוצר מרקורי השבוע, יתכן וזה בדיוק היה המצב, אולם נפטון וסטורן דואגים לא רק לרסן אותו, אלא גם לשים את החיוכים בצד, לפחות עד השבוע הבא. אוף.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות של מרקורי, כוכב התקשורת, עם סטורן הנוקשה, במזל בתולה. סטורן מכביד עלינו, ומכריח אותנו לעזוב לרגע את כל המשחקים ולהתמקד בצד הפרקטי של החיים, ובמבחן התוצאה. אולי משום כך מאמצע השבוע והלאה יגיע הכובד הזה, שיגרום לנו לעסוק יותר בכספים ובחומר או לדאוג בגללם, מאשר בתענוגות החיים. הצד הביקורתי של כל אחד מאתנו יהיה אקטיבי במיוחד בימים אלה. כדאי להזהר עם הביקורתיות והשיפוט האלה, ולא להגזים.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, גדי סרטן וטלה.

הזוית הרגשנית של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין נפטון הרגשי, המטשטש ומערפל. על פניו זו זוית לא קלה: שיקול הדעת שלנו אותו מייצג מרקורי הופך רגשני ולא אובייקטיבי, והמעורבות הרגשית שלנו הופכת גבוהה מהרגיל. אולי משום כך כדאי לקראת סוף השבוע להזהר עם ההחלטות שלנו, ואת המשמעותיות ביותר לדחות אם אפשר לאמצע השבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, וקשת.

אילוסטרציה. ShutterStock
המעורבות הרגשית שלנו הופכת גבוהה מהרגיל/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דלי, והגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם, ובעיקר עם כל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם. הצד החברתי שלכם הופך אקטיבי יותר, ומלות המפתח של השבוע הן – שיתופי פעולה. אל תפעלו לבד, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת כבר בשבת למזל גדי, ונראה שהחיים הופכים נעימים יותר. קצב הדברים הופך איטי, וזהו זמן טוב להתמקד בהרחבת אופקים, בעיקר כשהמדובר בנסיעות ארוכות או קצרות, או בלימודים של משהו חדש ומעניין.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע ממזל עקרב למזל קשת, החיוך חוזר לאיטו, ואיתו גם האופטימיות. זוית עם נפטון וסטורן עלולות להכביד ולתסכל, אבל עם קצת סבלנות ואורך רוח. הכל אפשרי.

סרטן
מעברה של ונוס לבית הזוגיות והיחסים שלכם עשוי לעזור לכם בימים אלה לפתוח את הלב, ולתת לאהבה מקום גדול יותר מאשר באופן רגיל.. מרס במזל דלי ממליץ להזהר מאוד בהוצאת כספים, ולחשוב פעמיים לפני כל החלטה.

אריה
מיקומו של כוכב מרס בבית הזוגיות והשותפויות, עלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה, וסערות ודרמות ביחסים. חשוב לשים עכשיו את האגו מחוץ ליחסים, ולא להתעקש על המלה האחרונה, הן בזויות שלכם, והן בשותפויות.

בתולה
בית הרומנטיקה שלכם הופך להיות פעיל במיוחד כעת, עם מעברה אליו של ונוס הרגשית. הגיע הזמן להעמיק קשרים קיימים, או..לצאת לסדרת היכרויות מעניינת אם הלב פנוי, ולצוד את הנפש התאומה. זמן מצוין להפעיל את הצד היצירתי שלכם, ולאפשר לו להתבטא.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עובר למזל גדי הנוקשה, ואתם נכנסים לפרק זמן לא קל ודורשני מאוד. הגיע הזמן לדין וחשבון משמעותי בכל מה שקשור לנושאי כספים, למשמעת ברזל, ולגבולות מוגדרים. זמן להשקיע קצת יותר מעצמכם בבית ובסביבתו, מאזנאים.

עקרב
השמש ממשיכה לחגוג לכם גם השבוע יומולדת, מרקורי שוהה בבית הכספים שלכם ומאפשר לכם לעשות צעדים משמעותיים בכל מה שקשור להחלטות כלכליות, ומרס עלול להביא איתו כמה סערות ודרמות בסביבת הבית ומשפחה. נסו להקשיב יותר לפני שאתם יורים...

קשת
משהו טוב קורה לכם עכשיו, קשתים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ומחזיר את כל המלים האבודות שחסרו לכם לאחרונה...הגיע הזמן לחזור לשיחות ולקרבה עם החברים, ולשתף במה שעובר עליכם. יופיטר במזל מאזניים מכיר לכם אנשים חדשים.

גדי
מזל טוב, גדיים: ונוס הרגשית עוברת כעת למזל שלכם, עוזרת לכם לפתוח את הלב, ומאפשרת לכם להוריד מעט את השריון הגדיי הקשוח, ולהראות את הלב החם והרומנטי שלכם... זמן איכות מצוין ליחסים רגשיים, להעמקת קשרים, ולאופטימיות מתקדמת.

דלי
חיים מעניינים אך לא קלים מביא אליכם כוכב מרס שנמצא במזל שלכם. מצד אחד הוא עוזר לכם לטעון מצברים ומביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית לעשייה ולפעולה, אך מצד שני הוא גם מביא איתו מלחמות אגו, ואת הצורך להיות צודק – גם במחיר של להיות חכם.. סבלנות.

דגים
מיקומה של ונוס במזל גדי מהשבוע עוזר לכם לקדם יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, בעיקר כאלה שעלו על שרטון לאחרונה. מרקורי שנמצא כעת בבית הקריירה שלכם ויוצר זוית עם נפטון שליט המזל שלכם, עלול לבלבל ולתעתע: הזהרו מאשליות ופנטזיות, דגיגים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully