וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 30 באוקטובר עד ה-5 בנובמבר 2016

30.10.2016 / 8:33

אם חשבנו שהשבוע יהיה לנו קל יותר, הכוכבים ממהרים להכחיש את זה. נכון. החורף כבר מאותת, החום מתפוגג בהדרגה, אבל הכוכבים השבוע לא ממש עושים לנו חיים קלים

לומדים ביחד און ליין. ShutterStock
זמן להשקיע יותר בעשייה, גם אם היא על חשבון תחושת ה"ביחד"/ShutterStock

רב הבלתי צפוי על הצפוי, ותחושת הכובד הכללית מתחלפת מדי פעם בשינויים קיצוניים במצב הרוח, ובקריזות פתאומיות. איך אפשר בכל זאת להתקדם, לפעול, לאהוב? עם הרבה סבלנות. הרבה מאוד.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
צמידות שמש מרקורי
צמידות ונוס סטורן
זווית פעולה בין מרס לאורנוס

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זווית הפעולה בין כוכב מרס האסרטיבי שנמצא במזל גדי, לאורנוס התזזיתי שנמצא במזל טלה. הדיאלוג בין השנים אף פעם לא ממש קל, אבל כשיש זווית פעולה בשטח נדמה שהוא אפילו קשה יותר, ומביא איתו לא מעט קצרים בתקשורת, פעולות אימפולסיביות, ודרמות שנדמה שמגיעות משום הכל ויכולות בן רגע להרוס הכל.

מרס הוא הכוח היוזם, הפועל, הכובש והעושה. אורנוס הוא כוח טבע תזזיתי שמביא איתו גישה עצבנית וחסרת סבלנות, שדוגלת בלשבור את הקיים ולהביא שינויים פתאומיים למערכת שמונעים הסתיידות וקפיאה על השמרים. הבעיה היא שקצב הפעולה של השנים מהיר, וכוחם הדורסני דומה במידה מסוימת: מרס כופה עלינו את דרכו ודעתו, ואורנוס פשוט מתנתק ומתנתק, ויוצר קצרים בתקשורת ובדיאלוג עם העולם. זווית פעולה בין שני אלה גורמת להם לפעול במקביל, מה שאומר שקצב הדברים מהיר מאוד אך שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, ואנו הופכים אימפולסיביים ואגרסיביים, עצבניים וחסרי סבלנות כשנדרש אורך רוח לתהליכים ארוכים, ועלולים לשבור את הכלים כשמתחיל להיות קשה – או משעמם.

הזווית הזו גורמת לנו לפעמים גם להיות שואפי קרבות, והגישה האלימה הזו לא ממש מקדמת אותנו כשאנו זקוקים לטקט, דיפלומטיה, וצורך לראות גם את צרכי הזולת ולא רק את צרכינו שלנו, אלמנט שעלול להרוס יחסים, ולטווח ארוך להביא איתו תחושות של מרירות ותסכול שכן יש לנו רק את עצמנו להאשים במה שקורה, אותנו – או את הכוכבים. מה עושים? סופרים עד עשר לפני שמחליטים להתפרץ או ליצור דרמה מכלום, ואת ההחלטות החשובות שלנו ננסה להעביר, אם אפשר, לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, דלי, גדי, מאזניים, וסרטן.


הזווית המכבידה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה במזל קשת. ונוס מייצגת את הרגשות שלנו, ואת היכולת ליהנות ולקבל. סטורן מייצג את יכולת המימוש המעשית שלנו, כמו גם את הצורך לפעול בגבולות מוגדרים ולתת ביטוי לצד הפרקטי של החיים. כשהם צמודים אנו עלולים להרגיש כובד ובדידות, כשמצוקות החיים והצד הכלכלי מכבידים על היכולת שלנו ליהנות ממה שיש, ולהיפתח לחיים באופן ספונטני ורגשני.

הזווית הזו עלולה בעצם לגרום לנו להשקיע קצת יותר בעשייה עצמה, להעמיס על עצמנו מטלות ומחויבויות, גם כשהן באות על חשבון חיי הרגש שלנו, ועל תחושת ה"ביחד". התוצאה עלולה להכביד עלינו, ולגרום לנו להרגיש לבד במערכה. מה עושים? מחליטים שמגיע לנו קצת יותר זמן איכות עם עצמנו, משקיעים קצת יותר אנרגיה בחיי הרגש ופחות בחיי המעשה, ופותחים את הלב בפני רגשות חיוביים ובעיקר בפני האהבה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי, סרטן, טלה ועקרב.


התקשורת שלנו – על פניו היא טעונה ולא קלה, כשמרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל עקרב החשדני הרגשני והטעון רגשית. אולם צמידות בין מרקורי לבין השמש עשויה להביא איתה הקלה ביכולת שלנו לתרגם את כל סבך הרגשות הזה למלים, ואת המלים – למעשים. היכולת הזו עשויה בהחלט לעזור לנו לפעול השבוע גם כשהרגשות גואים ומציפים אותנו, ולתת עדיפות לכל מה שקשור לעובדות ולפרטים הקטנים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות בתולה, תאומים, עקרב, שור, אריה ודלי.

רגשות. ShutterStock
שבוע של פעולות אימפולסיביות והמון דרמות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
הקלה בעומס החום נרשמת רק בסוף השבוע כשמרס שליט המזל שלכם יוצא מזווית הפעולה שהוא יוצר עם כוכב אורנוס התזזיתי, אולם עד אז אתם עלולים לסבול ממצבי רוח משתנים וגישה אימפולסיבית ולא קלה. התמקדו בעובדות ולא ברגשות!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת המהיר וההרפתקני, ושיקול הדעת שלכם אינו ממש במיטבו בימים אלה. צמידות בין ונוס לסטורן הנוקשה מאטה את הקצב, ומכריחה אתכם לפעול באופן פרקטי אך גם לקחת עליכם מחויבויות יתר. אל תגזימו.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב, אלמנט שהופך את כל תהליך החשיבה והתקשורת שלכם לרגשי מאוד, ומעשי קצת פחות. צמידות בין השמש לבין מרקורי עשויה להביא איתה צלילות ומיקוד, כמו גם יכולת לממש את המלים והכוונות בצד הפרקטי.

סרטן
כוכב מרס האגרסיבי ממשיך לנוע במזל גדי שממול, ומשפיע בעיקר על הסרטנים שנולדו בשבועיים האחרונים של המזל. השפעתו של מרס עלולה להיות לא קלה בעיקר במערכות היחסים שלכם, והפתיל שלכם קצר במיוחד. נסו לדבר יותר, לריב פחות ולהימנע מדרמות.

אריה
צמידות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עשויה להפוך אתכם לתקשורתיים במיוחד בימים אלה, אריות. זהו זמן טוב לא רק לרוץ לעשייה אלא להתמקד בעיקר ביזמות תקשורתיות מסוגים שונים, שיחות טלפון ומפגשים חכמים.

בתולה
מיקומו של כוכב מרס במזל גדי עשוי להביא איתו כמה וכמה סערות ודרמות במישור הרגשי. חשוב לא להתעקש על עקרונות נוקשים מדי. בית הכספים שלכם פעיל מאוד עכשיו, וזה הזמן לזהות אפשרויות חדשות להתרחבות כספית וכלכלית, ולקפוץ למים.

מאזניים
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים במזל עקרב, והופכים את בית הכספים שלכם לפעיל במיוחד. זמן טוב לשפר תנאי תעסוקה, להשקיע חשיבה בהתפתחות מקצועית, ולמצוא דרכי הכנסה נוספות. יופיטר שבמזל שלכם מרחיב אופקים, ובגדול.

עקרב
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, ומרקורי שצמוד אליה השבוע מאפשר גם לעקרב המופנם ביותר לדבר, לשתף ולחלוק רגשות שבדרך כלל הוא שומר לעצמו. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם העולם, עקרבים.

קשת
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם גם השבוע, עוזרת לכם לפתוח את הלב, ולהיכנס קצת יותר אהבה לצד ההרפתקני שלכם. צמידות בין ונוס לסטורן במזל שלכם עשוי להביא הזדמנויות עסקיות מעניינות, ויכולת לתעל את האנרגיה העוצמתית לפסים מעשיים.

גדי
צמידות בין ונוס הרגשית למרס שליט המזל שלכם עשויה לעזור לכם למסד קשרים, ולפעול באופן חכם מול סמכויות. כוכב מרס עדיין שט במזל שלכם ועלול להביא איתו סערות ודרמות לאלה מכם שנולדו לקראת סופו של המזל. אל תשברו את הכלים, גם אם מתחשק.

דלי
זווית פעולה לא קלה בין כוכב מרס לאורנוס התזזיתי עלולה לגרום השבוע לשרשרת של קצרים בתקשורת, ובמקביל גם למרד קטן בסמכויות. חשוב לא להסתגר כעת בבועה הדליית המוכרת, ובמקביל לבטא כעסים, ולא לפעול באופן קיצוני. דברו ושתפו, ואל תתנתקו!

דגים
ונוס שנמצאת במזל קשת מביאה איתה עדנה ליחסים שבתוך הבית והמשפחה, ומחזירה את תחושת ה"ביחד" שחסרה לאחרונה. מרס במזל גדי לעומת זאת עלול לגרום לתקשורת תוקפנית מעט, ומומלץ כעת מינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית, לשחרור לחצים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully