וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-22 באוקטובר 2016

13.10.2016 / 18:32

הכוכבים מרס ומרקורי לא ממש עושים לנו חיים קלים השבוע. מרקורי בזווית לאורנוס, מרס בצמידות לכוכב פלוטו – והרי לנו מתכון לפתיל קצר, חוסר שקט, ודרמות מעצבנות במיוחד. אם רק ירד קצת גשם, כל זה יראה נסבל יותר. נכון לרגע זה, קשה לראות את זה קורה

נהגת כועסת במכונית. ShutterStock
הפתיל הקצר שגורם לנו להתעצבן במהירות ולהיות חסרי סבלנות/ShutterStock

הכוכבים לא קשורים כידוע למזג האוויר אלא בעיקר למצב הרוח, שעליו בכל זאת יש לנו קצת יותר שליטה, ואם נחליט כבר עכשיו שאת האנרגיה הזו נמקד למה שחשוב לנו באמת ולא נבזבז אותה על כעסים מיותרים, מן הסתם החג והשבוע הזה יראו אחרת.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי בזווית מדויקת של עימות עם אורנוס
מרס בצמידות מדויקת לפלוטו
ונוס עוברת למזל קשת

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין כוכב מרס, כוכב הפעולה והיזמה, לכוכב פלוטו היצרי והכוחני. בגדול, כל זווית דיסהרמונית – על אחת כמה וכמה צמידות – בין השניים האלה נחשבת מתוחה ולחוצה במיוחד. השניים האלה רוצים לקבוע נוכחות ולפעמים גם בכל מחיר, ולכן כשיש פגישה בין מרס האקדוחן השכונתי לבין דון פלוטו, דברים יכולים לצאת בקלות משליטה, הן אישית וסביבתית, והן גלובלית. הבעיה העיקרית של הזווית הזו הוא הפתיל הקצר, שגורם לנו להגיב במהירות, בעצבנות ובחוסר סבלנות, ליצור סערות מיותרות, ולהיעלב משטויות. כן, כעת אנחנו לוקחים הכל באופן אישי, אישי מדי, מאבדים בקלות את ההומור שלנו, והדרמות חוגגות.

הזווית הזו גם מעלה את מפלס האקשן, כמוצא לתסכול ולכעס שלא מתבטאים באופן רגיל. אולי משום כך חשוב עכשיו לצאת קצת יותר לפעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר לחצים, ולתת לגוף להוריד את מפלס המתחים באופן טבעי, בלי שנצטרך להתפוצץ על מישהו שחסם אותנו בכביש, או שהקדים אותנו ברמזור.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות עקרב, טלה, גדי, מאזניים, סרטן, שור אריה ודלי.

התקשורת שלנו – זו אינה קלה השבוע. זווית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב אורנוס, מביאה גם כאן את קצה הסבלנות שלנו מהר מאוד, ואין לנו כוח להסברים ארוכים, חפירות עומק אינסופיות, ואנשים שלא מבינים עניין. אוף. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. אורנוס הוא כוכב תזזיתי וחסר שקט. בזווית של עימות הם עלולים לגרום לנו להשתעמם בקלות, ולגרום לניתוקים בתקשורת שלנו עם אחרים, כשאנחנו פשוט מחפשים מישהו שיבין אותנו במהירות, בלי הסברים מיותרים. קוראים לזה – קצרים בתקשורת.

אולם, מכיוון שאורנוס אחראי גם על מכשירים חשמליים, אנו עלולים לחוות עכשיו גם קצרים בתקשורת עם המחשבים שלנו למשל שפתאום עכשיו מקבלים מצב רוח מוזר ומתנתקים, טלפונים שמתקלקלים, ומכשירים חשמליים במטבח שעושים פתאום קונצים. מה עושים? מתקנים במהירות, ומחכים שהזווית תעבור.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי, אריה, קשת, דגים, טלה, ומאזניים.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס שלנו, ממזל עקרב הטעון והחשדן, למזל קשת הפתוח והאופטימי. ונוס היא זו שאחראית על התקשורת הרגשית שלנו, וקשורה להתנהלות שלנו במערכות היחסים, ובחשבון הבנק. במזל עקרב חווינו ימים חשדניים וטעונים במערכות היחסים שלנו. כעסים ותסכולים הצטברו, ולא מעט מאתנו חוו סערות ודרמות לא קטנות ביחסים הקרובים, ובדיאלוג שבין אדם לחברו.

כעת משתנה האנרגיה הזו: ונוס עוברת למזל קשת האופטימי והשמח, והחיים הופכים מחוייכים יותר, ובעיקר יותר אופטימיים. זה נכון לחיי הרגש שלנו, ופה ושם גם לחייו של חשבון הבנק שלנו, שדווקא עכשיו עלול לסבול מהוצאות גבוהות, גבוהות מדי, ולגרום לאוברדראפט לא צפוי שעלול להרוס את החישובים הכלכליים שלנו לתקופה הקרובה... לא נעים. כעת גם מתחילה תקופה חדשה של חיזור ותקשורת זוגית: הדיאלוג הזוגי הופך מחויך יותר, הבעיות הופכות נסבלות יותר ואפילו אופטימיות, ואם נרצה לשפר באמת את התקשורת הזוגית שלנו והתקשורת עם העולם, נוכל לעשות זאת דרך נסיעות וטיולים, אלמנט משמעותי מאוד של מזל קשת שזקוק למרחבים האלה כדי לנשום אוויר, לשנות אווירה, ולפגוש נופים אחרים.

הסכנה העיקרית של מיקומה של ונוס היא פזיזות. ואכן, שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו כעת, שכן הצד השכלתני שלנו מעט חלש יותר, ואנו זקוקים יותר לאקשן ופחות לחשיבה מאומצת. אולי משום כך עלולות להופיע עכשיו החלטות פזיזות חסרות שיקול דעת אמיתי, בעיקר בכל מה שקשור להוצאת כספים, טיולים חסרי אחריות, וגישה פזיזה שמתנהלת בעיקר לטווח קצר. זהירות!

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, תאומים ואריה.

פיקניק משפחתי ביער. ShutterStock
אם נרצה לשפר את התקשורת הזוגית שלנו והתקשורת עם העולם, נוכל לעשות זאת דרך נסיעות וטיולים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע מתוח במיוחד עובר על כוחותינו. הצמידות של מרס שליט המזל שלכם עם כוכב פלוטו עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מאוד בכל דבר ועניין, לפתיל קצר, ולתגובות קיצוניות. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ולא לשבור את הכלים גם אם מאוד מתחשק.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת, והאופטימיות חוזרת. אולם האופטימיות הזו עלולה גם לפעול נגד השור המחושב והיציב, להביא איתה אופטימיות יתר, חשיבה כלכלית גרועה, בזבוזי כספים, ונטילת סיכונים שלא לצורך. זהירות – מלת המפתח של השבוע.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים, אחד המיקומים המוצלחים שלו, ומודעות היא מלת המפתח כעת. אולם זווית העימות בין מרקורי לאורנוס התזזיתי עלולה אכן להביא איתה קריזות פתאומיות, שינויי מצבי רוח, וצורך בספייס. אל תנתקו קשרים.

סרטן
כוכב מרס שנמצא כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם עלול לעורר סערות ודרמות קטנות וגדולות בקשרים הקרובים והרחוקים ובדיאלוג שלכם עם העולם. שבוע לא קל, בעיקר לאלה שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל. ונוס שעוברת לקשת מבקשת זהירות בכבישים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים, ואיכשהו מאזנת גם אתכם. התהליך הזה מביא לכם עכשיו לא רק חברים חדשים, אלא גם חברים מהעבר הרחוק והקרוב שנזכרים להתקשר, לתקשר, לשתף ולחלוק. פתחו את הלב והטלפון, והם יגיעו יותר.

בתולה
מעברה של ונוס למזל קשת בסוף השבוע פותח תקופה חדשה מבחינתכם, של השקעה בבית ובמשפחה. זה בדיוק הזמן להתארגן מחדש בבית ובסביבתו, לשנות אווירה וגישה, להתקרב מחדש לקרובי משפחה שהתרחקו לאחרונה, ולחזור לביחד המשפחתי.

מאזניים
אחרי חודש טעון רגשית ולא קל, עוברת סוף סוף ונוס שליטת המזל שלכם למזל קשת, האופטימיות חוזרת, ואיתה חוזרת גם התקשורת הטובה והאופטימית שלכם. כן, הגיע הזמן לא רק לחדש קשרים, אלא בעיקר ליצור קשרים חדשים עם אנשים מעניינים, ואתם טובים בזה.

עקרב
חודש שלם נהניתם משהותה של ונוס במזל שלכם, ואלה מכם שהסכימו להסיר את הפוקר פייס לפתוח את הלב ולתת לאהבה להיכנס – הרוויחו בגדול. כעת עוברת ונוס לבית הכספים, והגיע הזמן להתארגן מחדש כספית וכלכלית. במקביל. הימנעו מהוצאות שלא לצורך.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לצעוד במזל מאזניים ולהביא איתו תקשורת אישית מקסימה, ואנשים מרתקים. במקביל, משהו טוב נוסף קורה לכם השבוע, קשתים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, והלב נפתח: הגיע הזמן לתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם.

גדי
כוכב מרס ממשיך לשעוט במזל שלכם, ולהביא איתו מרץ ואנרגיה לאלה מכם שנולדו בשבועות הראשון והשני של המזל, בנוסף לעצבנות ולחוסר השקט: אלה דווקא מתגברים השבוע כשהוא נפגש עם פלוטו היצרי במזל שלכם. מלות המפתח: סבלנות, אורך רוח, ונשימה ארוכה ארוכה.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת יוצר השבוע זווית של עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול להביא איתו קצרים בתקשורת עם הסביבה, וצורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי. זמן מצוין להברקות פתאומיות, לפריצות דרך משמעותיות, וחשיבה שמחוץ לקופסה.

דגים
ונוס עוברת השבוע למזל קשת, ותאכלס את בית הקריירה והתדמית שלכם, מה שאומר שכדאי להגיח החוצה מהקונכיה הדגית המפורסמת, שכן העולם מפרגן לכם יותר, ואפילו אוהב ומתרשם. זמן לשדרג תדמית, לעמוד בפני קהל, ולהתמקד באתגרים גדולים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully