וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 באוקטובר 2016

יום הכיפורים לפנינו ואיתו חשבון הנפש המוכר, אולם נראה שהכוכבים לא ממש מתחשבים בנו בגלל זה: שבוע לחוץ מאוד לפנינו, ונראה שמד הלחץ הזה נמצא רק בעלייה

צום יום כיפור. ShutterStock
השנה הצום יעבור בקלות בזכות שינוי בחשיבה ובדרך התקשורת שלנו/ShutterStock

מרקורי כוכב התקשורת שלנו אחראי לכך שחלק מהלחצים שיגיעו אלינו השבוע יופיעו בתקשורת שלנו, והשמש מכפילה את הלחץ כשהיא בזוית מדויקת מול אורנוס התזזיתי.
אז כדאי שתכינו את השכפצ'ים שלכם, ובשבוע הזה – בעיקר ביום הכיפורים - שננו את מילות הפיוס שאומרים אחרי שהדרמות כבר באוויר, והכלים נשברו: "סליחה, זה לא אני, זה הכוכבים...".

התהליכים המשמעותיים השבוע -
מרקורי נצמד ליופיטר כוכב השפע
מרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית פעולה עם מרס האגרסיבי
השמש יוצרת זוית של עימות עם כוכב אורנוס

הזוית החיובית של השבוע – צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת, לבין יופיטר כוכב השפע היא הראשונה השבוע, ולשמחתנו מתרחשת באופן אקטיבי ממש בסמיכות ליום הכיפורים שלנו, כך שאולי לא נסבול יותר מדי מהצום הקרב.
כן, הזוית הזו היא חיובית ואופטימית, ומתבטאת בעיקר בחשיבה ובתקשורת שלנו. פתאום נדמה שהכל אפשרי, שכל מה שקרה עד עכשיו כוון לרגע הזה, ושגם התכניות שלנו יצאו לפועל עם עוד מאמץ קטן. כל מה שנשאר זה חשבון נפש אמיתי ומזורז, ואחריו – יוצאים לאקשן.

אז זהו, שלא בדיוק. מרקורי הוא כוכב מתקשר ומקשר, אבל לא מבצע. הוא בסך הכל מבטא כוונות וכווני חשיבה ומלים שמבטאות את כל זה, אבל האישו האמיתי קשור לעשייה שלנו, ובעיקר ליזמה לעשייה הזו. כן, בזמן שכזה ובזוית שכזו הדברים לא קורים מעצמם, אבל בשבוע מתוח שכזה גם תקשורת חיובית מסוג זה או לפחות יזמות תקשורתיות חיוביות ואופטימיות, בעיקר לאחר הכיפורים, יכולות לחולל נפלאות ושווה להשקיע בהן קצת יותר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת ומאזניים.

הזוית המעצבנת של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב מרס האסרטיבי. זוית שכזו הופכת כל נושא שמדברים עליו לאישי מאוד גם כשהמדובר בבחירות בארצות הברית או במצב היצוא לאירופה, והזדהות יתר עם כל נושא עד כדי היעלבות משטויות ולקיחת כל הערה באופן אישי מדי. הזוית הזו מתחילה בעצם כבר מתחילת השבוע, אבל עושה עמנו חסד ומגיעה לשיאה רק לקראת סופו של השבוע, ולא ביום הכיפורים.

זו אחת הזויות הקשות מבחינה תקשורתית, ואולי משום כך כדאי בשבוע שכזה לנסות ולזהות דברים שבאמת קשורים אלינו, ומה שנאמר לא ממקום אישי, ולשמור על פרופורציות. הדרמות כבר ממילא מגיעות אחרי שניה וחצי, כך שלא צריך להוסיף שמן למדורה, ולחפש בכוח מלים שנועדו לפגוע, או נושאים להיעלב מהם.

בזוית שכזה כדאי לחשוב על כל מלה שאנחנו אומרים, ועל הפרשנויות של המלים שלנו, ולהשתדל להמנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי גם באלה וגם אלה. זה לא יהיה קל עם הזוית הזו, אבל זה בהחלט אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, טלה, גדי, סרטן ומאזניים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו עלולה לגרום לשינויים פתאומיים במצב הרוח או לשינויים לא צפויים בכוונות שלנו, ביזמות שאנחנו מנהלים, וברצונות ובתכניות לטווח ארוך.
אורנוס עלול להביא איתו שינויי חשיבה ללא כל הודעה מוקדמת, צורך חזק מהרגיל בספייס ובחופש אישי, ואולי גם רצון להתנתק מכל ההמולה הזו מסביב ולהיות קצת לבד.

תחת זוית כזו אנו עלולים להרגיש שמיצינו תהליך מסויים הרבה לפני שבאמת מיצינו אותו ואז לסיימו, או לעשות היפוך של מאה ושמונים מעלות בחשיבה שלנו ולפנות בדיוק לכוון ההפוך מבחינה גישה. כדאי רק להבין שזה קורה גם בגלל הצורך להבין את הצד השני או את מהות השינוי גם אם אנחנו לא באמת מתכוונים אליו, ולהמנע משינויים דרסטיים של הרגע האחרון של משהו שעבדנו זמן רב כדי להגיע אליו או לתוצאות שלו.

לשמחתנו הזוית הזו מגיעה לדיוקה רק בסופו הרחוק של השבוע, כך שאת תחילתה נרגיש רק מאמצע השבוע והלאה, אחרי שחשבון הנפש של יום הכיפורים יגיע לסיומו, וטוב שכך. מי יודע, אולי בכל זאת יש שם מישהו למעלה שעובד בסינכרון בין חיינו האישיים כאן, לבין מצב הכוכבים למעלה, מעל העננים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, מאזניים, טלה, סרטן וגדי.

אילוסטרציה. ShutterStock
בשבוע מתוח שכזה יזמות תקשורתיות חיוביות ואופטימיות יכולות לחולל נפלאות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין מרקורי לא עושה לכם חיים קלים, ואנשים עלולים להפגע מכם ומההערות שלכם גם אם אין לכם שום כוונה כזו. כדאי לחשוב על כל מלה, ולהיות מחושבים קצת יותר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב, וכל מה שקשור ליחסים ולזוגיות מודגש מאוד בימים אלה, ביחד עם הצורך לעבוד באופן חכם עם שותפים ובני ברית,ולהשקיע קצת יותר מחשבה ורגישות ביחסים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים המודע לזולת, אולם זוית הפעולה שבין לבין כוכב מרס עלולה לגרום בקלות לקרעים ביחסים, לויכוחים ועימותים על שטויות, ויותר מזה. חשבו שוב ושוב על המלים שלכם.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים הכולל את השמש יופיטר כוכב השפע ומרקורי כוכב התקשורת, שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לנושאי בית ומשפחה. זמן טוב להיערכות מחודשת ושינוי אווירה בבית, ועם בני הבית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים המאכלס את הבית החברתי שלכם, והאריה המרוכז בעצמו בדרך כלל מוצא את עצמו אכפתי וחברי מתמיד. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, אריות.

בתולה
מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית החומר והכספים שלכם, מכריח אתכם להתארגן כעת מחדש מבחינה כלכלית, לשנות מטרות וכווני חשיבה, ולחשוב לטווח ארוך ולא רק לכבות שריפות. זמן מצוין לעסקים ולשינויי כוון.

מאזניים
שלושה כוכבים נמצאים כעת במזל שלכם, מאזנאים, כשיופיטר כוכב השפע הוא האופטימי שביניהם, והוא פותח לכם דף חדש של תקשורת חיובית עם אנשים חדשים וישנים שקצת התרחקו לאחרונה.. קחו יזמה, והתקשרו אליהם.

עקרב
ונוס שנעה כעת במזל שלכם מגבירה את הרגישות שלכם, והופכת כל נושא לרגיש ורגשי מאוד. אולם מקבץ הכוכבים במזל מאזניים עלול לתת את התחושה שהדברים החשובים מתרחשים להם מתחת לפני השטח. זמן לנקות משקעים, בהרבה סבלנות.

קשת
צעדיו הראשונים של כוכב יופיטר שליט המזל שלכם במזל מאזניים, מלווים באופן מעניין ביצירת לא מעט קשרים חדשים, והתרפקות על הקשרים הישנים. יחסי האנוש שלכם משתפרים, ולא מעט אנשים מעניינים מגלים אתכם, או מגלים מחדש. מעניין.

גדי
מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית הקריירה שלכם, דוחף אתכם כעת להישגים ונותן דרייב חזק לאמביציה שלכם. אולי משום כך זהו זמן צמיחה מצוין, מה גם שמרס ששוהה במזל שלכם מביא איתו עוצמה ואנרגיה.. קדימה!

דלי
ונוס שבבית הקריירה שלכם מביאה קסם אישי מיוחד ויכולת לקידום אישי. אולם זוית העימות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לויכוחים עימותים וצורך לצאת לחופשי מתוך מחויבויות חונקות. המנעו מניתוקים.

דגים
ונוס ששוהה עכשיו במזל עקרב עשויה להביא איתה רצונות וחלומות על נסיעות טיולים ושינויים, וכדאי להקשיב לה.. אך במקביל כדאי להזהר מאוד משיקול דעת גרוע ומעורבות רגשית גבוהה מדי בהחלטות. המנעו מסיכונים בכל תחום השבוע.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully