וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 בספטמבר 2016

אחרי שלושה שבועות של סגירת מעגלים, התקשורת שלנו חוזרת לעצמה עם חזרתו של מרקורי להילוך רגיל. תודו שהפעם זה היה קצת מרגיז יותר מתמיד עם כל השינויים שעברנו, נכון?

אילוסטרציה. ShutterStock
אנרגיות חדשות מגיעות השבוע/ShutterStock

השמש עוברת למזל מאזניים וחוגגת את המודעות לדיאלוג הזוגי בחיינו, וונוס עוברת למזל עקרב, והרגשות הופכים קיצוניים יותר, וכך גם התגובות הרגשיות שלנו. שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי חוזר להילוך רגיל
השמש עוברת למזל מאזניים
ונוס עוברת למזל עקרב

המעבר המשמעותי של השבוע – אין ספק: את זה מהווה חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל, אחרי שלושה שבועות ששהה בהילוך אחורי במזל בתולה. שלושה שבועות שמרקורי עיכב תהליכים במזל בתולה, והביא איתו ביטולי פגישות, ביטולי הסכמים, וירידה לפרטים קטנים שהתבררו כשונים ממה שחשבנו ותכננו. כעת הוא סוף סוף מתחיל לנוע קדימה, ואפשר כבר לחזור ולתכנן ולפעול בראש שקט ובעיקר יוזם, אם כי יקח לו קצת זמן – בערך שבוע - עד שיחזור למהירות הרגילה שלו שהיתה כשהתחיל בתהליך.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, קשת, ודגים.

המעבר החיובי של השבוע - השמש עוברת למזל מאזניים ונצמדת ליופיטר כוכב השפע. אז.. מזלטוף, מאזנאים! השמש עוברת השבוע למזל שלכם חוגגת לכם יומולדת, אבל יום ההולדת הזו עשוי להיות משמעותי במיוחד שכן השמש פוגשת שם את יופיטר כוכב השפע שזה עתה כבר לשם גם הוא, ובמעלה המזל – גם את ונוס שליטת מזל מאזניים, שגם היא עדיין כאן.

המעבר הזה והצמידות בין השמש ליופיטר עושים את ההבדל עבור בני המזלות הקרדינליים על פני גלגל המזלות: מאזניים, גדי, טלה וסרטן. הגיע הזמן לקחת את העניינים בידים, לצאת מהמקום הפסיבי שלכם ולהעביר הילוך, ולהשתמש במעבר השמש ובצמידות שלה עם יופיטר כדי לפתוח ערוצים חדשים אל העולם, ובעיקר כדי להביא אנרגיה חדשה לחייכם, ובכל המובנים.

אלה מאתנו שנולדות בשבוע הראשון של מזל מאזניים יכולים למלא עכשיו טפסים של לוטו טוטו וכל השאר – ומי יודע, אולי אפילו תזכו במשהו.. אבל כדי לזכות באנרגיה חיובית של עשייה צריך בעיקר להתכוונן אליה, ובעיקר בעיקר – לקחת יזמה ולא לסמוך רק על המזל, שכן גם הוא צריך שמישהו ילחץ על הידית, כדי שיפתח עבורכם את הדלת.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים, גדי, סרטן, וטלה.

הרגשות השבוע – הצמידות שבין השמש לכוכב יופיטר מביאה איתה בעיקר אופטימיות ותחושת צמיחה, אבל בהמשך משנה מעברה של ונוס למזל עקרב מעט את הרגשות האלה, וההרמוניה נעלמת מעט. מזל עקרב הנשלט על ידי כוכב פלוטו הוא בעיקרון מזל בעל רגשות עוצמתיים וקיצוניים, וההרמוניה שמאפיינת את מיקומה של ונוס במזל מאזניים, ממנו והלאה.

המעבר הזה ידגיש בחודש הקרוב את הצדדים הפחות הרמוניים של מערכות היחסים שלנו, ובעיקר ישם דגש פחות על הרומנטיקה והלב, ויותר על הצד היצרי של היחסים ועל הגוף והצורך במגע. בנוסף, מביאה איתה ונוס במזל עקרב דגש מיוחד על חלק מהרגשות השליליים ביחסים שמדגישים בעיקר את הצד הקיצוני שלהם, בכל מה שקשור לרגשות –ו לאגו: קנאה, עויינות, מאבקי כוח ואגו, צורך בעוצמה וכעסים ותסכול שבאים בגלל קושי לבטא רגשות שליליים ורגשות בכלל, במערכות היחסים שלנו.

מה עושים? כל היבט שעלול להיראות שלילי, ניתן גם לחוות ולהפכו לחיובי עם משנים את זוית ההסתכלות שלו. המיקום הזה למשל מאפשר לנו לגעת אכן ברגשות השליליים שלנו שרובצים להם מתחת לפני השטח כי לא 'נחמד' לגעת בהם כשונוס במזל מאזניים או בצד המאזנאי שלנו בכלל. קנאה שנאה עויינות ותחרותיות – כל אלה עלולים לקלקל יחסים כשאנו לא נותנים להם ביטוי על פני השטח אלא שומרים אותם בבטן, ומאפשרים להם להרוס את היחסים מבפנים.

אולי משום כך זהו דווקא זמן מצוין לתת לכל הרגשות האלה ביטוי, ולאפשר להם לצוף ולעלות על פני השטח. אם נעשה זאת בכנות ובאומץ נוכל להפוך את החודש הזה לזמן נפלא לניקוי הרגשות השליליים האלה, ולפתיחת דפים חדשים ביחסים שלנו עם הסביבה ועם העולם, שמבוססים על כנות ויושר, ולא על צביעות והעמדת פנים.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס למזל עקרב? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה, סרטן וגדי.

בני זוג שמחים לבושים בחולצה לבנה. ShutterStock
פחות דגש על רומנטיקה ויותר על מגע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אחרי שבוע מתוח מאוד ולא קל בגלל זוית הפעולה בין השמש למרס שליט המזל שלכם, מתחילה סוף סוף הזוית הזו להתפוגג, ואיתה מתפוגגים גם המתחים. כוכב יופיטר שמול המזל שלכם מאפשר לכם להשקיע ביחסים הזוגיים קצת יותר, מתוך גישה אופטימית ומעניקה.

שור
מעברה של ונוס השבוע למזל עקרב, עשוי להביא איתו שדרוג מעניין למערכות היחסים שלכם. ונוס מגבירה את היכולת שלכם להפתח, לשים את הלב במרכז, ולהשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. זה בדיוק הזמן לתת מקום גדול יותר לנושא האהבה בכלל, ואם הלב פנוי – להכיר נפש תאומה נלהבת...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עשה לכם חיים לא קלים בשבועות האחרונים, וסוף סוף הבלתי יאומן קורה: הוא עוצר, נמלך בדעתו, מסיים לארוז, ו..חוזר בהילוך רגיל להילוכו במזל בתולה. מה זה יעשה לכם? בעיקר ישפר וישדרג את היחסים בבית ובתוך המשפחה, שחוו ערבוביה קטנה לאחרונה...

סרטן
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית התקשורת שלכם, עשויה לשפר משמעותית את התקשורת שלכם עם הסביבה הקרובה, ועם העולם בכלל. אי הבנות, אי הסכמות, וויכוחים וחילוקי דיעות – אלה היו בשפע לאחרונה בעולמכם הרגשני, אבל מהשבוע אתם חוזרים לעצמכם.. כן כן.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצאת סוף סוף מהזוית עם מרס והחיים הופכים רגועים יותר.. מעברה למזל מאזניים הופך אותם גם יותר תקשורתיים: הגיע הזמן להתנער, לזקוף צוואר, ולחזור לעצמכם. זמן טוב לתקשר עם כל אלה שרציתם לאחרונה, ומשום מה פשוט לא יצא...

בתולה
השמש עוברת השבוע מהמזל שלכם למזל מאזניים, מקום בו נמצא גם כוכב יופיטר, והגיע הזמן לחבר את השנים האלה ולפעול באופן אסרטיבי יותר בכל מה שקשור לחשבון הבנק. זמן טוב לסגור אוברדראפט, ולהשלים תהליכים שבזמן האחרונים עשיתם, ועכשיו רואים תוצאות...

מאזניים
משהו טוב קורה לכם כעת, מאזנאים: השמש עוברת למזל שלכם ואפשר סוף סוף לחגוג לכם יומולדת, וכשהיא כבר עוברת היא גם נצמדת ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שעוזר לכם לשדרג לא רק את חשבון הבנק אלא גם את כל המערכת הכלכלית, ובעיקר לחזור לאופטימיות – ולנסיעות... כיף.

עקרב
ונוס עוברת ממש בקצהו של השבוע למזל שלכם, ותעניק לכם חודש שמח יחסית ובעיקר רגשי מאוד. הגיע הזמן להוריד את החומה העקרבית המוכרת כולל הגישה החשדנית, לפתוח את הלב העקרבי הקשוח, ו...לתת לאהבה להכנס לשם, ביג טיים. זה לא כואב, ואפילו יכול להיות שמח למדי.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים, והגיע הזמן לשדרג את כל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם, כולל המחוייבות שלכם למערכות גדולות וההסכמה שלכם גם להיות חלק מהן, ולהפסיק לרגע להלחם על האינדיבידואליזם הזה שקצת מציק לאחרונה... קדימה.

גדי
מיקומם של יופיטר וונוס ומהשבוע גם השמש במזל מאזניים, הופך אתכם לשאפתניים מתמיד, גדיים, ובנוסף גם מעניק לכם יכולת לראות באופן מהיר יחסית את התוצאות בשטח. זמן טוב להגדיר לעצמכם מטרות חדשות ומאתגרות במיוחד, ולצאת לציד. או יה.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם חוטף זוית של עימות מונוס הרגשית, ופה ושם אתם עלולים להתקל בקצרים תקשורתיים כאלה ואחרים, כולל גם הצורך שלכם לנתק קשרים שמיצו את עצמם, ולהיות קצת לבד, כדרכו של כל דלי מצוי. זמן טוב למצוא לכם קצת יותר ספייס, אבל גם לא לוותר על הקשרים החשובים.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים שמהשבוע כולל את השמש יופיטר וונוס, מכריח אתכם השבוע לפעול בזהירות רבה, שכן אתם עלולים לוותר על ערכים ועקרונות שחשובים לכם בגלל אנשים אחרים. שיחות עומק ושיחות נפש מתאימות לניקוי משקעים שהצטברו. תנו עדיפות למי שאוהב אתכם באמת.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully