וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 4-10 בספטמבר 2016

שבוע לא קל לפנינו, מה שאומר שהפתיל שלנו קצר במיוחד והרבה פחות סלחני. על אף ששנת הלימודים והגן כבר מתחילים, עדיין קשה לנו לחזור לשקט ולהרמוניה, ומי שסובל מזה הם בעיקר האנשים בסביבה הקרובה שלנו - וכמובן, אנחנו

זוג. ShutterStock
יופיטר יביא איתו הרמוניה גדולה יותר ויעזור לשפר עמדות בנוגע לזוגיות ויחסים/ShutterStock

אין ספק שהשבוע הזה עומד בסימן מעברו של יופיטר, כוכב השפע, למזל מאזניים. אחת ל-12 שנה זוכה כל מזל בביקורו של כוכב השפע הזה, והשנה זהו תורו של מזל מאזניים שלנו. חוסר השקט שנגרם כתוצאה מהזויות בין השמש לכוכב מרס, ובין ונוס לכוכב אורנוס, עלול להעיב על התהליך החביב הזה, שלא לדבר על הילוכו האחורי של מרקורי שמכריח אותנו לסגור מעגלים לפני שנפתח חדשים, כך שהמעבר עצמו יורגש רק בהמשך.

התהליכים המשמעותיים השבוע:
כוכב יופיטר עובר למזל מאזניים
זוית פעולה בין השמש לכוכב מרס
ונוס בזוית של מתח לכוכב אורנוס

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של יופיטר כוכב השפע, ממזל בתולה המעשי והביקורתי, למזל מאזניים השכלתני והחברתי. כוכב יופיטר מייצג בחיינו את כל מה שקשור להתפתחות וצמיחה אישית, ביחד עם מתן אפשרויות להרחבת אופקים דרך נסיעות ודרך לימודים: כל מה שמרחיב את דעתנו ואת הידע שלנו על העולם סביבנו, נכלל בעשייה של יופיטר.

השנה הזו העניק כוכב יופיטר שפע הזדמנויות לבני ובנות מזל בתולה, קשת, ואלה שהיו להם שילובים מעניינים בין שני המזלות האלה. בין אם היה מדובר בנסיעות ארוכות או קצרות, בלימודים גבוהים ובלימודי מקצוע, ובכל מקרה ביציאה ממגרש המשחקים המוכר של הבתולות שהוא בעיקר קפדני ושיפוטי מאוד אל עבר מערכות בהן הגישה פתוחה ומאפשרת יותר, מקום שבו יכול היה בן הבתולה להפתח לאפשרויות חדשות ומרגשות להתפתחות אחרת, לא מוכרת, נדיבה ושמחה יותר מהשופט הפנימי הפרפקציוניסטי שנמצא בתוכו.

על פניו אמורים כעת בני המאזנים ליהנות משפע האפשרויות שיופיטר יפתח בפניהם. בין אם המדובר בהזדמנויות עסקיות, הזדמנויות לשפר עמדות מבחינה כלכלית, זוגיות ויחסים. יופיטר יביא איתו הרמוניה גדולה יותר, ולכך בעצם זקוקים בני המאזניים יותר מכל. אולם, לעיתים נראה שיש בציבור ציפיות יתר מיופיטר, וכדאי להבהיר: יופיטר אינו פותח דלתות עבורנו – אנחנו אלה שצריכים ללחוץ על הידית כדי שהדברים יתרחשו, והוא לא עושה זאת עבורנו. יזמה מביאה איתה פעולה ואלה מביאות את היכולת לקבוע עובדות בשטח: יופיטר רק מגדיל את הסבירות שהדברים יקרו, אבל אם נשב בבית בחיבוק ידים, יותר מגישה אופטימית לחיים לא ממש נקבל יותר מדי.

מנסיוני שלי, יופיטר עוזר לאלה מאתנו שעוזרים לעצמם, ואם אתם שייכים למאזנאים זחוחי הדעת מהסוג הדחייני שמעדיף לתת לדברים לקרות מאשר לגרום להם לקרות, אתם בהחלט צפויים להתאכזב.

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של יופיטר? בעיקר מזלות קשת, תאומים, מאזניים, טלה, גדי וסרטן, אך בעצם כולנו, כל אחד בתחום אחר בחייו.

בני זוג שמחים לבושים בחולצה לבנה. ShutterStock
יופיטר עוזר לאלו שעוזרים לעצמם/ShutterStock

הזוית המעצבנת של השבוע – זו זוית הפעולה שנמשכת לאורך כל השבוע בין השמש, מיקוד הדברים שנמצאת במזל בתולה, לבין כוכב מרס שנמצא במזל קשת. גם מרס וגם השמש הם הכוכבים האקטיביים על פני גלגל המזלות: הם אלה שגורמים לדברים להתרחש, ויוצרים את הצורך ליזום ולפעול יותר מכל כוכב אחר. אולם כשהשנים נמצאים בזוית פעולה זה לזה, מתרחשת פעולה לא הרמונית ולא סימטרית שמתבטאת בעצבנות יתר, בחוסר שקט, בקיטורים מתחת לשפם, עימותים ווכוחים ומאבקי כוח יותר מהרגיל.

כן, שבוע לא קל לפנינו עם הזוית הזו, מה שאומר שהפתיל שלנו קצר במיוחד והרבה פחות סלחני, ולמרות ששנת הלימודים והגן כבר מתחילים, עדיין קשה לנו לחזור לשקט ולהרמוניה, ומי שסובל זה בעיקר הסביבה הקרובה וכמובן, אנחנו. מה עושים? חשוב לזכור ששני הכוכבים האלה עובדים באופן משמעותי על הצד הפיזי שלנו, ולכן אולי כדאי קודם כל להתחיל לשחרר אותו: הרבה פעילות פיזית כמו הליכה או שחייה, ואפילו חדר כושר, יתחילו לנקז החוצה חלק מהלחצים והמתחים האלה, וכשהגוף רגוע יחסית אפשר גם להתחיל לנהל דיאלוג יצירתי ורגוע יותר גם עם הנפש.

ומעבר לזה? מחליטים להשתמש באנרגיה הזו באופן יצירתי ולטוס קדימה בכמה וכמה חזיתות במקביל, כדי לנצל במקסימום את הדרייב החזק הזה ואת היכולת שלכם דווקא עכשיו לעשות ולפעול בווליום גבוה יותר: אם אכן נצליח להראות תוצאות בשטח שנובעות כתוצאה מהתהליך הזה – אלמנט שנכון אגב לרוב הזויות הדיסהרמוניות באסטרולוגיה, אגב – כי אז הבנת התהליך וההיחלצות לפעילות מוגברת היו בהחלט שוות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, טלה, קשת, בתולה, דגים, תאומים ומאזניים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית יוצרת זוית של מתח עם כוכב אורנוס, זוית מאוד מעניינת אך לא קלה שבהחלט לא תורמת לשקט הנפשי שלנו, בלשון המעטה, ואפילו להיפך. ונוס מייצגת את הצד שבתוכנו שמעניק מעצמו, ושיוצר הרמוניה בזוגיות וביחסים. השפעתו של אורנוס הפוכה: היא מייצגת את כוח השינוי, בדרך כלל שינוי שכלתני ולא רגשי, שמפנה אותו לפינות אחרות בחיינו מבלי להתחשב במקום שבו אנחנו נמצאים באותו הרגע. ונוס היא רגשית ואישית, בעוד אורנוס הוא קר ולא אישי.

אולי משום כך זו זוית לא קלה, היא מלווה אותנו למשך מרבית ימות השבוע, והאפקט שלה מעט דומה לזוית הפעולה בין השמש למרס, אבל כאן דווקא הכוח הנשי שבתוכנו הוא זה שמאותת על צורך גבוה יותר בספייס, חופש אישי, רצון להתבונן בדברים מבחוץ ולא לגלות מעורבות גבוהה מדי במערכות היחסים בקשרים ובפלונטרים שנוצרים השבוע במערכות היחסים בכלל כל הלחצים והמורכבויות שהזכרתי. מה עושים? מייצרים לעצמנו מינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי גם אם עצמנו וגם ביחסים, ולוקחים זמן איכות לעצמנו מבלי שאחרים יפגעו. בשאיפה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גבר מזוקן רוכב על אופניים ושותה קפה. ShutterStock
לוקחים זמן איכות לעצמנו מבלי שאחרים יפגעו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע לא קל עובר על כוחותינו, והצורך לנוע או להגיב עשוי לגרום לכם לפעול ולעשות יותר ממה שתכננתם, אך לא תמיד באופן חיובי. קצת יותר שליטה ואיפוק וקצת יותר תכנון מראש של הפעילות שלכם השבוע ותיעול האנרגיה הזו למטרות פרקטיות, בהחלט יעזור.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים השבוע, ומאפשרת לכם להשקיע יותר מחשבה בתחום המקצועי, ובעשייה בכלל. אולם זוית המתח שהיא יוצרת עם כוכב אורנוס התזזיתי עלולה לגרום לתגובות קיצוניות ושינויים במצב הרוח. המנעו מדרמות מיותרות.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם במזל בתולה עלול להביא איתו לא מעט אי הבנות מצד אחד, בעיקר עם בני משפחה, ומצד שני שכחה של דברים שחשובים לכם. נסו לא לאבד את הצפון במקביל, ובעיקר נסו לשדרג יחסים עם בני הבית והמשפחה.

סרטן
ביתו של הסרטן כידוע הוא מבצרו, ובמבצר הזה נמצאת השבוע ונוס הרגשית, מיקום שמאפשר לכם להכניס קצת יותר אהבה ליחסים עם בני המשפחה, ואפילו אהבה לבית וסביבתו. זמן מצוין למסע קניות ומקצה שיפורים בבית, ושינוי האווירה גם ביחסים עם אנשים קרובים.

אריה
זה עלול להיות אחד השבועות הפחות קלים מבחינתכם של הזמן האחרון, אריות: זויות לא קלות שיוצרת השמש עם נפטון המתעתע ועם סטורן הנוקשה בתחילת השבוע ובהמשך עם מרס האגרסיבי, מעייפות ואפילו מתישות. שמרו על עינים פקוחות, והמנעות מסיכונים.

בתולה
השמש שבמזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל מרקורי שליט המזל שלכם חוזר בהילוך אחורי, ומאפשר לכם לשנות כיוונים ומטרות, ולשדרג את הפעילויות האחרונות שלכם. ונוס שבבית הכספים שלכם מביאה הוצאות גדולות, אך גם מתגמלת בהתאם.

מאזניים
השמש ומרקורי בהילוך אחורי מביאים את התחושה שעדיין לא מעט מתרחש לו עכשיו מאחורי הקלעים, מאזנאים. אולם ונוס שצועדת בבטחה במזל שלכם מחזירה את ההרמוניה לתמונה, ומסוף השבוע גם עובר יופיטר למזל מאזניים, החיוך מתרחב, ויש למה לצפות.

עקרב
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל בתולה עשוי להביא איתו שדרוגים מעניינים במעגל החברתי שלכם, להחזיר ידידים מהעבר ולפנות מקום לחברים חדשים. מעברו ונוס ויופיטר למזל מאזניים מדגיש את הצורך לנקות משקעים רגשיים שהצטברו לכם.

קשת
הצמידות בין מרס וסטורן מתרחקת ומתפוגגת, ונרשמת הקלה במצב הרוח. מרס ממשיך לדהור במזל שלכם ולאתגר אתכם במטרות גדולות ואפילו הרפתקניות. מעברו של יופיטר שליט המזל שלכם למזל מאזניים ירחיב בתקופה הקרובה את המעגלים החברתיים.

גדי
נראה שאתם נכנסים בימים אלה לתקופה מאוד אמביציוזת, גדיים: ונוס היא הסנונית הראשונה שמצביעה על כך כשהיא עוברת לבית הקריירה שלכם, אבל השינוי האמיתי מגיע מכוכב יופיטר שעובר לשם גם הוא בסוף השבוע: הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם.

דלי
זוית של מתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית שמלווה את השבוע הזה עשויה לגרום למתחים בעולם הרגש, ופה ושם לגרום גם לקצרים בתקשורת. חשוב לא לשבור את הכלים גם כשמתחשק. זמן לאהבות פתאומיות ובלתי מוסברות, ולניתוקים דומים.

דגים
השמש ומרקורי ששוהה בהילוך אחורי במזל בתולה, מדגישים את הצורך לפעול בחכמה במערכות היחסים שלכם, ובדיאלוג הרגשי בכלל. חשוב במיוחד עכשיו להיות קשובים לפרטנרים שלכם. זוית בין השמש לנפטון עלולה ליצור ערפול לגבי תכניות חשובות. סבלנות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully