וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 באוגוסט 2016

20.8.2016 / 18:48

המציאות מתחילה לקבוע עובדות לא פשוטות השבוע, מורידה את הצעיף "השמח" שמאחוריו הסתתרנו וחיפשנו נקודות אור, ומכריחה אותנו להתבונן במציאות כאן ועכשיו - גם אם היא לא פשוטה

פרידות. ShutterStock
מחכים בסבלנות עד יעבור זעם/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע: מרס בצמידות מדויקת לסטורן. השמש עוברת למזל בתולה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל אריה הדרמטי והמוחצן, למזל בתולה המופנם והפרקטי. המעבר הזה מכריח את כולנו להירתם לצד המעשי של החיים, ולהתמודד בעיקר לא עם החזון או הפנטזיה אלא בעיקר עם כל הפרטים הקטנים, הסידורים התשלומים והמחויבויות שלנו, ואם אפשר עוד לפני החגים.

כן, המציאות מתחילה לקבוע עובדות השבוע, מורידה את הצעיף "השמח" שמאחוריו הסתתרנו וחיפשנו נקודות אור והתלהבות, ומכריחה אותנו להתבונן במציאות כאן ועכשיו. הצמידות בין סטורן למרס שעליה נדבר בהמשך אף מקצינה את התהליך הזה, ומכריחה אותנו לרדת לקרקע ולהיות מעשיים מתמיד.

במקביל, הופך גם הצד הבריאותי שלנו להיות משמעותי במיוחד כעת, וזה אולי הזמן גם לקבל החלטות חשובות הקשורות לגוף הפיסי שלנו, ולבריאות בכלל כולל שינויים באורח החיים שתכננו אך עדיין לא ביצענו: החלטות על דיאטה, שינויים בהרגלי האכילה שלנו והחלטות על פעילות פיזית וספורטיבית במינון גבוה יותר, עשויות דווקא עכשיו להיות אפקטיביות במיוחד, כמו גם החלטות על בדיקות רפואיות והקפדה על הבריאות שלנו, מקום בו אולי מעט זלזלנו בו לאחרונה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריות, בתולה, תאומים, דגים, קשת ודלי.

הזווית המתסכלת של השבוע – זו הצמידות המדויקת בין הכוכבים סטורן ומרס שמתרחשת עכשיו במזל קשת. על הצמידות הזו הרחבתי לא מעט בשבוע הקודם, אך כעת היא מגיעה לדיוקה, וכולנו עלולים לסבול מהשילוב המוזר הזה של שני כוכבים שהפוכים לגמרי באופן השפעתם עלינו, סוג של צמידות סטופ-גו מתסכלת שעלולה לגרום לנו להרגיש שאנחנו חותרים קדימה אך לא ממש מתקדמים, משהו כמו פול גז בניוטרל.

סטורן מדכא פעילות מרסיאלית, או לפחות עוצר אותה ומאפשר לה לנוח בכוון איטי בטוח ופרקט יותר, אך לעיתים גם ממש עוצר תהליכים ולא מאפשר להם להמשיך עד שהשעה תהיה מתאימה יותר. יזמות חדשות ויזמות בכלל, התחלות חדשות וחשיבה מחוץ לקופסה – כל אלה עלולים להיתקל עכשיו בכמה וכמה מחסומים לא סימפטיים ולעכב אותנו מלנוע קדימה מסיבות כאלה ואחרות, כשהדגש עשוי להיות דווקא על התחום הכלכלי ועל כל נושא הכספים.

מה עושים? מגלים מה בדיוק עוצר אותנו והיכן צוואר הבקבוק, ואז נושמים עמוק, פותחים סתימות כאלה ואחרות, ומחכים בסבלנות עד יעבור זעם. הצמידות הזו לא מהירה במיוחד, אבל אנו בהחלט עלולים לסבול ממנה לאורך כל השבוע.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות טלה, גדי, קשת ותאומים

אישה על סקייטבורד. ShutterStock
זמן טוב לצאת לפעילות ספורטיבית/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם פוגש שבוע בעייתי במיוחד, ואתם עלולים לגלות שלא מעט יזמות שלכם נעצרות או עולות על שרטון, וחשבון הבנק לא ממש מתפקד בשיאו.. מה עושים? מגלים סבלנות, ומשקיעים בבריאות שלכם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה, והצד הרומנטי שלכם עוצמתי במיוחד כעת. קרבה בין ונוס ומרקורי ליופיטר כוכב השפע עשויה להביא איתה כעת כמה וכמה הזדמנויות נאות שכדאי לזהות ולנצל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע באופן מדויק ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שעשוי להביא איתו גם גישה אופטימית לגבי החיים בכלל, וגם כמה וכמה הזדמנויות נאות להצליח בגדול. קחו יזמה, ורוצו קדימה.

סרטן
השמש עוברת למזל בתולה שם נמצאים גם ונוס ומרקורי, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצד התקשורתי שלכם. זהו אכן זמן טוב לצאת מהקונכייה, לדבר לשתף ולחלוק, לשכנע, ואפילו לחזר. כן כן.

אריה
אחרי שסיימה לחגוג לכם ימי הולדת במשך חודש שלם, עוברת השמש שליטת המזל שלכם למזל בתולה, ובית החומר והכספים שלכם הופך פעיל. זה הזמן לעשות סדר בחשבון הבנק, ולהתנהל נכון.

בתולה
מזל טוב, בתולות! השמש עוברת למזל שלכם, מקום בו נמצאים כבר ונוס ומרקורי ויופיטר כוכב השפע, והגיע הזמן לחגוג את החיים. זמן מצוין לשים את הציניות והביקורתיות בצד, ולהחזיר את החיוך האופטימי.

מאזניים
מקבץ הכוכבים הגדול שכולל מהשבוע את השמש מרקורי יופיטר וגם את ונוס שליטת המזל שלכם במזל בתולה, מעמיס עליכם לא מעט חובות ומחויבויות, ומכביד לא מעט. מצאו לכם זמן איכות פנאי, והימנעו ממחויבויות יתר.

עקרב
מקבץ הכוכבים שמהשבוע כולל שלושה כוכבים הופך את הצד החברתי שלכם לאקטיבי במיוחד. ואכן, הגיע הזמן להפסיק לפעול לבד, כשמלות המפתח של השבוע הזה הן – שיתופי פעולה.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול בבית הקריירה שלכם שמהשבוע כולל גם את השמש בנוסף למרקורי וונוס ויופיטר הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד בתקופה זו. זה בדיוק הזמן לאתגרים גדולים, והחלטות משמעותיות בנושאי קריירה.

גדי
צמידות בין כוכב מרס האסרטיבי לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום לשבוע עצבני וחסר שקט, וכדאי לפעול בזהירות מכסימלית ולא להגיב באופן קיצוני כשהחיים לוחצים... סבלנות ואורך רוח – מלות המפתח.

דלי
צמידות בין מרס לסטורן עלולה לגרום לקצרים בתקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת. מומלץ לפעול בזהירות, לא לנתק קשרים ויחסים, ולקחת לעצמכם קצת יותר ספייס חופש אישי וזמן פנאי.

דגים
נושאי זוגיות ויחסים מצריכים השקעה רבה יותר בימים אלה, כשגם השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, מקום בו נמצאים כבר ונוס מרקורי ויופיטר כוכב השפע. זמן להשקיע ביחסים, או להתחיל קשרים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully