וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 באוגוסט 2016

כוכב סטורן מככב בשמים השבוע, הלחצים הולכים ומתגברים, חלקם יגיעו לשיא כבר בתחילת השבוע וחלקם בשבוע הבא, אבל אין ספק: הצד הביקורתי והשיפוטי של כולנו עובד בימים אלה שעות נוספות, כשהוא והחמסין לא עושים לנו חיים קלים

זוגיות שנהרסה בגלל סמארטפון. ShutterStock
להיות כאן ועכשיו - הן ביחסים והן במישור הכלכלי/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
ונוס בזוית פעולה לכוכב סטורן
מרס בצמידות לכוכב סטורן
מרקורי בזוית עימות לכוכב נפטון

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה שבין ונוס הרגשית, לכוכב סטורן הנוקשה, שמתחילה לפעול כבר בסוף השבוע הזה, ותמשיך ללוות אותנו עד אמצע השבוע. ונוס מייצגת את הצד שאוהב לתת מעצמו, שקשור לרגשות ולזוגיות, ובעקיפין קשור גם לנושאי חומר וכספים. סטורן הנוקשה מביא איתו לדיאלוג את הצד המעשי שמכריח אותנו להיות כאן ועכשיו, הן ביחסים והן במישור הכלכלי.

אולם האפקט של הזוית הזו הוא לא רק מעשי, כזה שגורם לנו להתמקד בעובדות ולא בחלומות בהקיץ, אלא גם רגשי מאוד. לא מעטים מאתנו יחושו השבוע תחושות של כובד ובדידות, כמו לתחושה שאנחנו לבד במערכה, גם כשאנחנו נמצאים במערכת יחסים.

הזוית המתסכלת של השבוע – זו הצמידות בין מרס, כוכב היזמה והעשייה שלנו, לבין כוכב סטורן הנוקשה. הצמידות הזו מגיעה לשיא אמנם רק בשבוע הבא, אבל כבר מאמצע השבוע והלאה נרגיש אותה, ואפילו בעצמה.

מכיון שהמדובר בשני הפכים – מרס שואף לרוץ קדימה וסטורן לעצור – אפשר לקרוא לזוית הזו לך-עצור, או באנגלית סטופ-גו. אנו חווים בעצם במקביל שני פורמטים של עשייה, האחד דורש יזמה ופעולה, והשני מבקר שופט ועוצר. האפקט הסופי של שני הפורמטים האלה הוא בעצם עצירה במקום, או פול גז בניוטרל כפי שקוראים לזה, וכפי שאנו עלולים להרגיש לא מעט ימים בשבוע הזה.

אולי משום כך אנו עלולים להתקל דווקא עכשיו בביקורת לא בונה, בחוסר הבנה לגבי הפעולות שלנו, ובאנשים לא מפרגנים. מה זה אומר? שכדאי להתאמץ קצת יותר, כי מה שאנחנו עלולים לפגוש פה בעצם זה את הסופר אגו שלנו, זה הצד הביקורתי והמעצבן הזה שלא מפרגן לנו יותר מדי, דרך אנשים אחרים.

מה עושים? מפרגנים לעצמנו למרות הכל, ואם צריך – לוקחים איזה פסק זמן קטן כדי באמת להיות בטוחים שמה שאנחנו עושים הוא בסדר, ואז – רצים שוב קדימה, כשקל יותר על הלב. זה יקרה כנראה לקרת סופו של השבוע הבא. רק סבלנות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, גדי, קשת, ותאומים.

זוג צעיר עם בעיות בזוגיות. ShutterStock
חוסר הבנה לגבי הפעולות שלנו/ShutterStock

הזוית הרגשנית של השבוע – כן, יש גם זוית כזו השבוע בכוכבים, וזו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון המטשטש ומערפל. תקשורת בעיקרון צריכה להיות פרקטית, להעביר אינפורמציה, ולהתמקד בעיקר בפרטים הקטנים – זו לפחות ההשפעה התקשורתית עלינו עכשיו מצדו של מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל בתולה.

אולם זוית העימות שלו השבוע עם כוכב נפטון עלולה לגרום לרגש להפעיל אותנו בעוצמה, בניגוד לעובדות, מה שנקרא – קונפליקט: עימות בין העובדות לבין הרגש, בין הראש המנתח לבין הלב המרוגש. כשעימות שכזה מתרחש, בדרך כלל שני הצדדים מפסידים, ושיקול הדעת שלנו הופך רגשני, מוטה, ולא אפקטיבי.

מה עושים? ראשית, מנסים להפריד את המוץ מהתבן. אין רע ברגש, ולפעמים אפילו להיפך: האינטואיציה, אותו חלק מוזר ולא ברור, קשור לתחושות הבטן שלנו ושם נמצא גם מוח רגשי אוטונומי שפועל רגשית – אבל במינוח עובדתי, מה שאומר שכן כדאי להקשיב לעיתים לרגש, אולם להזהר במצבים שבהם דרך קבלת ההחלטות שלנו מציב אותו מול ההגיון במשוואה שסופה קבלת החלטה.

אולי משום כך כדאי להתמקד בעיקר בפרטים הקטנים, ולא לאפשר לרגש להסיט את תשומת הלב שלנו למקומות אחרים ולהסיח דעת. אפשר גם לעשות משהו קל יותר – לחכות לאמצע השבוע והלאה, אז ההשפעה הזו כבר תהיה חלשה ולא משמעותית, וההחלטות – יגיעו מעצמן.

מי בעיקר יושפע מזוית העימות הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים, וקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נופש - אילוסטרציה. ShutterStock
נסו לקחת פסק זמן מכל הדברים שמכבידים עליכם/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
הצורך שלכם לרוץ קדימה עלול לקבל כתף קרה פה ושם השבוע, ואתם עלולים לגלות שהריצה הזו מלווה במכשול או שנים. כדאי להזהר לא להפעיל כוח רב מדי בתגובה, אלא לעצור ולראות שמא יש כאן שעור מעניין שכדאי ללמוד, לפני שרצים שוב קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם פוגשת השבוע זוית רגשנית מול כוכב נפטון, וזוית קשוחה ודורשנית לכוכב סטורן: אלה שתי השפעות שונות בתכלית השבוע, שיתבטאו בהרבה דמיון ויצירתיות שאינם מעשיים, או במעשיות שאינה יצירתית אלא דורשת עובדות. יהיה מעניין.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מעביר אתכם בכמה וכמה אזורי מצבי רוח שונים השבוע. החל מזוית העימות בין מרקורי לנפטון שהופך אתכם לנוסטלגיים ורגשניים, וכלה בצמידות בין מרקורי ליופיטר לקראת הסופ'ש שהופכת אתכם לאופטימיים ואמביציוזיים. יהיה מעניין.

סרטן
ונוס ומרקורי שבמזל בתולה מאפשרים לתקשורת שלכם עכשיו להיות בונה ויעילה מתמיד וזהו זמן מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות, והיכרויות מעניינות. השמש ממשיכה לחגוג בבית החומר והכספים, וזהו זמן מצוין לטיפול שורש רציני בנושאים אלה. אל תדחו.

אריה
אתם עדיין חוגגים יומולדת או נמצאים תחת רושם יום ההולדת שעבר חלף לו – בכל מקרה, החיוך עדיין כאן, ומרס שבמזל קשת מדגיש את הצד הרומנטי שלכם שרק מרחיב אותו עוד יותר. זמן איכות מצוין לבילויים והנאות מכל הסוגים, ואפילו – כן כן – לאהבה.

בתולה
מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית ממשיכים לשוט במזל שלכם, לעגל פינות ציניות חדות ולהוריד חלק מהביקורתיות והשיפוטיות שלכם. זהו זמן מצוין לבנות יחסים חדשים, להכיר חברים מעניינים, ולהרחיב את המעגל החברתי שלכם. בעיקר – זמן טוב לדבר.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל בתולה ואתם לא ממש במיטבכם מבחינת מצב הרוח, מאזנאים. זהו זמן טוב לחשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור לצד החומרי של החיים, ובמקביל גם לתחום החברתי. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולדבר על הכל.

עקרב
השמש שוהה עדיין בבית הקריירה שלכם ומריצה אתכם קדימה ליזמות חדשות והתחלות מסעירות. מרקורי וונוס במזל בתולה מאפשרים לכם במקביל תמיכה מהצד החברתי שלכם, ודיאלוג משופר עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב למפגשים חברתיים.

קשת
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו לא מעט מרץ ואנרגיה למזל שלכם. אולם הצמידות שלו שמתחילה באמצע השבוע עם כוכב סטורן, עלולה להביא איתה תחושות של תסכול מסויים, כשדברים לא זזים בקצב שרציתם. גלו איפוק, והרבה אורך רוח.

גדי
הצמידות שמתפתחת השבוע בין מרס האסרטיבי לסטורן שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט, וכך גם לכמה וכמה החלטות גרועות. חשוב עכשיו לא לאבד שליטה כשדברים קורים אחרת ממה שתכננתם. זמן ללכת לחדר הכושר, ולהקשיב לגוף.

דלי
השמש שוהה עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרת לכם להשקיע קצת יותר ביחסים ובתחום הזוגי בכלל. ונוס ומרקורי במזל בתולה עלולים לגרום להוצאות גבוהות,וכדאי להזהר עם כרטיס האשראי. זמן מצוין לשיחות עומק בכל התחומים, ולהרבה מלים חכמות.

דגים
גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית שוהים השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לא רק להעמיק קשרים, אלא גם להעניק להם תוכן ואיכות. אם הלב פנוי, אולי זה באמת הזמן ליזמות חדשות להיכרות מעניינת במיוחד.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully