וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7-13 באוגוסט 2016

חוסר השקט והעצבנות שאנחנו פוגשים עם מעברו של כוכב מרס למזל קשת מצביע בין היתר על נהיגה פזיזה בכביש - והחיפזון הוא כידוע מהשטן

רגשות. ShutterStock
שבוע של שינויי מצב רוח/ShutterStock

החיפזון הזה מגיע לא רק בכביש אלא גם בהחלטות של כולנו בימים אלה. לכן כדאי ומשמעותי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה והצעה, ולבדוק שוב ולעומק לפני שנכנסים לעשייה מהירה, וללא שיקול דעת הולם. אם נוסיף לכך גם את המתחים שבזווית של השמש עם פלוטו היצרי, נבין שהפתיל שלנו השבוע קצר במיוחד. זהירות!

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
ונוס עוברת למזל בתולה
מרקורי בזווית עימות מול נפטון
השמש בזווית מתח עם פלוטו

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זווית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו היצרי והכוחני. הזווית הזו עלולה לגרום לנו להגיב מהבטן ולא מהראש, ובאופן קיצוני, כשדברים לא קורים כפי שרצינו או כשדברים יוצאים משליטה. הראש עדיין לא מעכל את הסיטואציה, אבל האינסטינקט כבר מכה, והאגו מחזיר במכה מול פעולה עוינת שנדמה לנו שעשו נגדנו. אולי משום כך כדאי וחשוב לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ועשייה ובעיקר תגובה הקשורה לדיאלוג עם אחרים ובעיקר לפרשנות של מעשיהם ודבריהם, אלמנט שקצת קשה לנו עם מיקומו החדש של כוכב מרס במזל קשת שגם הוא מביא אתו אימפולסיבית ופעולה ספונטנית במקום חשיבה שקולה ומתוכננת היטב.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, עקרב, שור ודלי.

הזווית הבעייתית של השבוע – זו זווית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל. הבעיה היא בשוני שבין שני הכוכבים האלה. מרקורי הוא כוכב שאחראי על המלים והיכולת לתרגם אותן לעולם, אבל נפטון מטשטש ומערפל ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה והצלילות של מרקורי נעלמת בהשפעתו. במיקום הזה אנחנו רגשניים, סנטימנטליים, לא ברורים, וסובלים ממצבי רוח משתנים בכל מה שקשור ליזמות התקשורתיות שלנו, ובתקשורת עם אחרים. מה עושים? מנסים להיות ברורים למרות הכל, ונצמדים לפרטים הקטנים – אם נוכל להגדיר אותם היטב, הכל ישתפר בהתאם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, ודגים.

המעבר המעניין של השבוע – בעצם לא ממש השבוע כיון שונוס עברה כבר בסוף השבוע שפותח את השבוע למזל בתולה, אבל את הצעדים הראשונים שלה שנרגיש היא עושה בעצם השבוע הזה. ונוס היא אותו כוכב שאחראי על כל מה שקשור למערכות יחסים ועל המערכת הרגשית הקשורה לתן וקח בחיינו. במזל בתולה ונוס הופכת להיות פחות רומנטית ויותר מעשית, מעין מנהלת חשבונות קטנה וקטנונית ופה ושם אפילו צינית, שמתחשבנת על מה שקיבלנו ומה שאנחנו נותנים בחזרה.

המיקום הזה אינו קל לזוגיות וליחסים הרגשיים הקרובים שלנו שכן היא מביא איתו טאץ' מאוד ביקורתי ומתחשבן, אך הוא עשוי להתאים לשותפויות שלנו ממקום מעשי שיודע לחלק משאבים ומטלות בין שני שותפים, ולרוץ קדימה עם שתי הרגלים על הקרקע. והרומנטיקה? היא פחות קלה עכשיו, וקצת יותר ביקורתית. כדאי בכל זאת לפתוח את הלב אבל להמנע מקיטורי אכלו לי שתו לי בפורמט הפולני המצוי: זה לא מקדם יחסים, אלא בעקיפין הופך אותן לסוג של עסקה, וככזו – תמיד מישהו מפסיד, ובסופו של דבר שני הצדדים משלמים את החשבון.

מי בעיקר יושפע מהילוכה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

אילוסטרציה. ShutterStock
טאץ' ביקורתי בזוגיות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל קשת, ולאט לאט אתם חוזרים לעצמכם, ולאנרגיית האש ההרפתקנית המוכרת. יחד עם זאת חשוב וכדאי להיזהר מאוד מגישה ספונטנית מדי ומגישה כוחנית מדי: נסו להיות פחות צודקים, וקצת יותר חכמים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה, ונראה שהצד הרומנטי שלכם הופך להיות אקטיבי יותר. כן, הגיע הזמן לפתוח את הלב, ולפעול מתוך ריגוש והתרגשות. זמן יצירתי מאוד שמאפשר לכם לחשוב מחוץ לקופסה, ובעיקר – לתת מקום גדול יותר לאהבה.

תאומים
ונוס שנמצאת במזל בתולה מאפשרת לשדרג יחסים עם בני הבית והמשפחה, ולחזור לתחושת הביחד. זווית של עימות בין מרקורי שליט המזל שלכם לנפטון הרגשי לעומת זאת, עלולה להביא איתה ערפול ובלבול בכל מה שקשור להחלטות מעשיות ועסקיות. דחו אותן לשבוע הבא.

סרטן
תקשורת – זה הופך להיות שם המשחק מהשבוע הזה, סרטנונים: מעברה של ונוס הרגשית אל בית התקשורת שלכם הופכת את ה מלים שלכם לחכמות ויעילות מתמיד. זה הזמן לסדרת מפגשים חכמים ולהרבה יזמות תקשורתיות שיקדמו אתכם.

אריה
השמש שוהה עדיין במזל שלכם וחוגגת לכם יום הולדת סטייליסטי כמו שרק אריות יודעים לחגוג... אבל מרקורי וונוס במזל בתולה מאותתים על צורך בטיפול שורש לכל מה שקשור לחשבון הבנק, ולחשיבה כלכלית לטווח ארוך לשם שינוי. הגיע הזמן.

בתולה
משהו טוב קורה לכם, בתולות: אל מרקורי שליט המזל שלכם ששוהה במזל שלכם מצטרפת כעת גם ונוס הרגשית, והגיע הזמן להוריד קצת את איזמל הציניות והביקורתיות, לפתוח את הלב, ולתת מקום גדול יותר לאהבה שוונוס מביאה איתה לקרובים אליכם ולעצמכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה, ונראה שהתקופה הקרובה לא ממש תמצא אתכם במיטבכם. חשוב שלא תשקיעו יותר מדי בעבודה או במחויבויות ובמטלות שלכם, אלא יותר בעצמכם ובבריאות שלכם. מציאת זמן איכות פנאי לעצמכם – חובה!!

עקרב
זווית הפעולה בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם מפעילה אתכם השבוע בעוצמה, וחשוב להיות זהירים הן ביחסים קרובים והן בדיאלוג עם סמכויות. תגובות קיצוניות והרצון לשבור את הכלים עלולים להביא איתם החלטות גרועות. גלו איפוק, שליטה, ואורך רוח.

קשת
מרס כוכב האקשן והיזמה עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ואחרי תקופה ארוכה מתחיל להעיר אתכם ולהביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית חדשה וטרייה, ופה ושם גם חוצפה קשתית ספונטנית אופיינית שעלולה לסבך אתכם בצרות. זמן לרוץ, אבל בזהירות.

גדי
ונוס ומרקורי במזל בתולה מביאים איתם פתיחות רבה יותר ליזמות חדשות ומעניינות, או לטיולים נסיעות ואפילו ללימודים של משהו חדש. הגיע באמת הזמן לרענן קצת את השורות, ובקרוב כשמרס יתקרב לסטורן שליט המזל שלכם תתחיל מהפכה קטנה... מעניין.

דלי
מיקומו של מרס במזל קשת מביא איתו צורך להילחם על עקרונות דיאלוג לוחמני עם מוסדות וארגונים בחייכם. הגיע הזמן לפעול קצת אחרת, וכדאי לוותר על מאבקי כוח ואגו שעלולים רק לפגוע בכם. השמש שבמזל אריה מדגישה צורך להעמיק זוגיות וקשרים.

דגים
ונוס עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם מקום בו נמצא כבר כוכב מרקורי, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. זמן טוב להתחלות חדשות ולהיכרויות מעניינות אם הלב פנוי, ואם לא – לריענון הקשר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully