וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 31 ביולי עד ה-6 באוגוסט 2016

28.7.2016 / 18:53

כדאי לכם לפעול בזהירות מקסימלית השבוע, לשמור על עצמכם, ובמקביל גם לא להיסחף למאבקי כוח ואגו שעלולים להסלים בקלות, עד הצורך לשבור את הכלים

זוג רב. ShutterStock
שבוע מתוח לפנינו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל בתולה.
2. כוכב מרס חוזר למזל קשת.

המעבר המשמעותי של השבוע – זה ללא ספק מעברו של מרס, כוכב היזמה והפעולה שלנו, ממזל עקרב למזל קשת. כוכב מרס עבר ב-28 למאי בהילוך אחורי ממזל קשת למזל עקרב, והפך את תקופת הזמן הזו עד היום למתוחה במיוחד. מזל עקרב נוהג להשאיר את הרגשות מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח, אבל המתחים הורגשו היטב בתקופה הזו.

מזל קשת לעומת זאת מצטיין בשחרור מהיר ומידי של לחצים ומתחים, ולכן כשמרס יעבור למזל קשת יש מצב שכל המתחים שנצברו בתקופה הזו יצאו החוצה, לטוב ולרע. מעברו של מרס ישחרר במקביל גם את הצורך לפעול ולעשות במינון גבוה, ויאפשר לנו לנתב את האנרגיה העוצמתית שלו שהצטברה מאחורי הקלעים לכוונים חיוביים ויעילים. אולם הצורך בסיפוק מידי ובגישה אימפולסיבית ופזיזה עלול להיות בעוכרנו, והתקופה הראשונה שבה מרס יגיח ויעבור למזל קשת עלולה להיות מסוכנת במיוחד, אישית וסביבתית. כדאי לכם לפעול בזהירות מקסימלית השבוע ולא להיסחף למאבקי כוח ואגו.

מי בעיקר יושפע ממעברו של כוכב מרס? מזלות טלה, מאזניים, עקרב, שור, קשת ותאומים.

המעבר התקשורתי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל אריה הדרמטי והסוער למזל בתולה המאופק הציני והמעשי. בחודש הזה שבו שהה מרקורי במזל אריה, התקשורת שלנו הייתה דרמטית וסוערת, והיו לא מעט טיזינגים, פלרטוטים עם או בלי משמעות, ופה ושם גם הרבה אהבה באוויר, לפחות מבחינת האווירה. מזל אריה הוא אחד שאם יש בו איזה כוכב, הוא גורם לו גם ובעיקר להיראות ולא רק לעשות, ואקשן היה עכשיו שם המשחק, לפחות במלים ובכוונות שמאחוריהן.

כעת מגיעה תקופה קצת שונה, האמת. במזל בתולה עליו גם שולט מרקורי, הוא הופך אותנו ליבשושיים יותר מצד אחד, וציניים יותר מצד שני. הציניות העוקצנית הזו שמופיעה במזל בתולה היא מהסוג של זו המתבוננת מהצד, ויש לה ביקורת על כל דבר שזז. מצד שני, זה סוג של הומור יבש, חד, ומתחת לו – אנחנו מעשיים לגמרי. כן, מרקורי במזל בתולה מחזיר אותנו לעובדות בשטח, ובעיקר לפרטים הקטנים שמרכיבים אותן. זה בדיוק הזמן לחזור לשליטה, לקחת את העניינים לידיים, ולהתמקד בתכניות המעשיות וביזמות שרצינו לבצע בזמן האחרון ולא יצא לנו, כי היינו עסוקים באקשן.

הגיע הזמן להתמקד בעשייה פרופר, ולהפוך את אוגוסט לסופר פרקטי כדי שבספטמבר נגיע לחגים ולא נצטער שלא עשינו כלום אלא להיפך: נהיה גאים בעצמנו שמתחת למלים או למסיבות החוף או לנסיעות והטיולים, גם עשינו כמה דברים שאפשר בהחלט להתגאות בהם, וגם יותר מזה. מוכנים?

מי בעיקר יושפע ממעברו של כוכב מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דגים, וקשת.

בני זוג שמחים לבושים בחולצה לבנה. ShutterStock
בחגים יהיה יותר טוב/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם סוף סוף יוצא מחושך לאור הגדול, ועובר ממזל עקרב המופנם והעויין, למזל קשת השמח והאופטימי. זה לא אומר שלא יגיע עכשיו אקשן אגרסיבי, אפילו להיפך, אבל הוא לפחות יגיע סוף סוף.

שור
מרס סוף סוף יוצא מבית הזוגיות והיחסים שלכם שם שהה לא מעט, ונראה שהעימותים הכיסוחים וחוסר השקט יעברו למקום אחר. הגיע הזמן למצוא לעצמכם קצת שקט, בעיקר בתחום הזוגי ובקשרים הקרובים. מקבץ הכוכבים במזל אריה מזמין השקעה בבית ובמשפחה.

תאומים
הזוית שבין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס עדיין מלווה את מרבית ימות השבוע, מה שאומר עצבנות וחוסר שקט. מעברו של מרקורי למזל בתולה לעומת זאת מחזיר את התקשורת הטובה לבית ולמשפחה, וזה אולי הזמן לנקות משקעים, ולדבר על הכל.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול בבית הכספים שלכם עלול להביא איתו ים של הוצאות, ואוברדראפט פרוע במיוחד. אולי משום כך כדאי כבר עכשיו להחליט שלא מבזבזים על שטויות, ובעיקר אל על אוכל. ממילא התרחבתם קצת יותר מדי לאחרונה, לא?

אריה
נראה שהכוכבים ממלאים באקשן את עולמכם הדרמטי, אריות. השמש חוגגת לכם יומולדת, מרקורי פותח את השבוע בתקשורת נפלאה, ונוס מביאה אליכם את כל הקסם שבעולם.. זה אולי הזמן להשקיע קצת יותר בהיכרויות מעניינות, ולהרחיב את המעגל.

בתולה
משהו טוב קורה לכם השבוע. אחרי מערכת לחצים לא קטנה ומתחים שהפנמתם, עובר סוף סוף מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם, ומאפשר לכם לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם. זמן מצוין לסדרת מפגשים עם אנשים קרובים ורחוקים, והרבה הרבה מלים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לעשות בלגן במזל אריה, ונראה שהקסם האישי שלכם מאפשר לכם לעבוד באופן פורה ויעיל עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת, להתיידד מחדש עם העולם, ולהכיר ים של חברים וידידים חדשים. פתחו את הלב, ואפשרו להם להתקרב.

עקרב
הדרייב שלכם חזק במיוחד בימים אלה, כשמקבץ הכוכבים הגדול בבית הקריירה שלכם דוחף את האמביציה שלכם קדימה, ואיתה גם את היכולת שלכם להתמודד עם אתגרים גדולים באמת ומול סמכויות, עם רצון להוכיח ולהצליח. נסו למצוא גם זמן איכות פנאי לעצמכם.

קשת
הצד הרומנטי והיצרי שלכם פעיל מאוד השבוע, כשהשמש וונוס במזל אריה מביאות את היכולת לחבק את העולם, ולתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת לבית הקריירה ושל מרס למזל שלכם, מאותתים שהגיע הזמן לרוץ קדימה.

גדי
אלה ימים לא קלים מבחינתכם, שכן אתם נאלצים להתמודד עם ים של משימות באזורי פעולה שונים במקביל, ויכולת הארגון שלכם עשויה לעמוד עכשיו במבחן אמיתי. מעברו של מרקורי למזל בתולה מאפשר שדרוג יחסים עם חו'ל, ואולי גם תכנון של נסיעה קרובה.

דלי
כל מה שקשור לזוגיות יחסים ודיאלוג בשנים, עדיין פעיל מאוד גם היום, דליים. ואכן, זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר ביחסים קרובים ובדיאלוג הזוגי, לשתף את הפרטנרים שלכם במה שעובר עליכם, ואם הלב החופשי פנוי – זה בדיוק הזמן להיכרות חדשה ומעניינת.

דגים
דיאלוג בשנים ודיאלוג בכלל – את זה מביא איתו מרקורי כוכב התקשורת כשהוא עובר השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לדגיג המופנם לתת לעולמו הרגשי המורכב את המלים המתאימות. זמן מצוין לשיחת עומק של אחד על אחד, ולפתרון בעיות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully