וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 ביולי 2016

21.7.2016 / 11:07

המתח עדיין ניכר השבוע הן בכוכבים והן בתקשורת שלנו עם העולם והסביבה הקרובה. הזוית שבין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין מרס האגרסיבי, תראה זאת באופן בולט - ולכן כדאי להיזהר במילים שלנו

דייט רע. ShutterStock
שבוע של ויכוחים ועימותים מיותרים/ShutterStock

זהו השבוע האחרון של כוכב מרס במזל עקרב, ותחושת הכובד והאלימות שהביא איתו בחודש האחרון מעיקה על כולנו. מעברו בשבוע הבא למזל קשת עלול אף להסלים את אלה, שכן במזל קשת ביסוד האש הדברים אף יוצאים החוצה בלי שליטה, ותהליכים שעד עכשיו היו מתחת לפני השטח מצליחים להיראות כעת גם בחוץ. הצמידות בין ונוס למרקורי לעומת זאת שמלווה את השבוע הזה, עשויה להביא רגעים יפים של תקשורת רגשית עדינה אך דרמטית בין אדם לחברו וביחסים הקרובים שלנו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
זוית פעולה בין מרקורי לכוכב מרס
צמידות מרקורי וונוס במזל אריה

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב מרס שאחראי על נושאי יזמה ופעולה. הזוית הזו מכבידה ומקשה עלינו, שכן היא גורמת לנו להפוך את המלים והעקרונות שלנו לנושאים המביאים איתם ויכוחים ועימותים, והמלחמות האלה על העקרונות והצורך לומר את המלה האחרונה, עלולות להוות סיבה טובה לעימותים ולמלחמות אגו לא קטנות.

אנשים עשויים כעת להתקשר למלים ולרעיונות יותר מתמיד, ולהגן עליהם באופן תוקפני במיוחד. אולי משום כך חשוב השבוע גם לדעת מתי לוותר, לסגת ולהתפשר כשצריך, ולא להפוך אותם למלחמת קודש שבעקבותיה אנו שוברים את הכלים, ומקלקלים יחסים טובים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, טלה, מאזניים, גדי וסרטן אריה ודלי.

הזוית הטובה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת, לונוס הרגשית. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו, ומיקומו מסמל את סגנון התקשורת שלנו בפרק הזמן הנוכחי. ונוס מסמלת את הצד הרגשי הקשור גם לנתינה ומערכות יחסים, כמו גם את סגנון הנתינה שלנו בפרק זמן נתון. כששניהם במזל אריה השייך ליסוד האש, אפשר ל ומר שיש לא מעט אש ותקשורת אסרטיבית בדיאלוג שלנו עם העולם, אך גם מערכות היחסים שלנו מצטיינות בחשיבה דרמטית, ובדרמות בכלל.

מזל אריה נותן לשנים האלה במה שמאפשרת להם – ולנו - לפעול באופן 'גדול מהחיים', בסגנון של הכל או כלום, לטוב ולרע. אולם הצמידות בין השנים פועלת דווקא לטובתם – ולטובתנו: התקשורת שלנו כנה יותר מגיעה מהלב, ויכולת הדיבור השיתוף והחלוקה שלנו בכל מה שקשור לרגשות ודיבור בכלל, עולה מדרגה. זהו זמן טוב לדבר ולשתף את מה שעובר עלינו, לפתור בעיות ביחסים, ולתת גם לצד השמח שלנו לבוא לידי ביטוי בדיאלוג של אחד על אחד, ובזוגיות בכלל.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, שור מאזניים, אריה דלי שור ועקרב.

אילוסטרציה. ShutterStock
התקשורת שלנו כנה יותר השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זה השבוע האחרון של מרס שליט המזל שלכם במזל עקרב. הכובד כעת מגיע לשיאו ופה וגם גם הכעסים והתסכול, וחשוב לדעת לפרוק מתחים ולחצים, ולא לשבור את הכלים בתגובות קיצוניות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם צמודה למרקורי כוכב התקשורת ואזור הפעולה החביב עליכם כעת הוא הבית והמשפחה. זה הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולחזור לתקשורת שמחה ולתחושת הביחד.

תאומים
מיקום מרקורי שליט המזל שלכם במזל אריה מתאים ליזמות תקשורתיות חדשות, ולריצה קדימה. הצמידות בינו לבין ונוס מביא קסם אישי ועוצמה שמאפשרים פריצת דלתות, ודף חדש ביחסים.

סרטן
הצמידות בין ונוס למרקורי מאכלסת השבוע את בית הכספים שלכם, מה שאומר הוצאות גדלות במיוחד, אולם גם יכולת לעשות טיפול שורש לחשבון הבנק, ולחזור בעדינות לקרקע יציבה בחשיבה חכמה. קחו יזמה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל תאומים, ומביאה הקלה ניכרת במעורבות הרגשית. הגיע הזמן לקלילות וזרימה, והצמידות בין מרקורי לונוס במזלכם מריצה אתכם קדימה. תנו לרגש לדבר.

בתולה
עומס רגשי גבוה במיוחד מגיע השבוע, גם בגלל זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב מרס וגם שהותם של מרקורי וונוס מאחורי הקלעים. אל תעמיסו על עצמכם מחויבויות ומטלות יתר, ומצאו זמן פנאי לעצמכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם צמודה למרקורי כוכב התקשורת בבית החברתי שלכם, אלמנט שפותח לכם מעגלים חברתיים חדשים, ומשפר תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן מצוין לקידום אישי מכל סוג ואופי.

עקרב
זה השבוע האחרון שבו שוהה כוכב מרס במזל שלכם, ונראה שהמתחים מגיעים לשיא אך מהשבוע הבא תורגש הקלה ניכרת. נצלו את המיקום הזה ליזמות של הרגע האחרון, ולהתמודדות עם אתגרים גדולים באמת.

קשת
הרבה לחצים ומתחים שהתאספו מאחורי הקלעים יצאו החוצה בשבוע הבא ויאפשרו לכם להתמודד איתם בגדול. חשוב לא לצבור כעסים, אלא לנקות הכל. הצמידות במזל אריה מביאה איתה רעב לנסיעות ולתנועה.

גדי
הצמידות בין מרקורי לונוס במזל אריה עלולה לגרום למתחים לא קטנים והאגו עלול לעבוד עכשיו שעות נוספות. במקום להתעקש על המלה האחרונה נסו לוותר, ולמצוא את המכנה המשותף. אל תתישו את עצמכם השבוע.

דלי
כוכב מרס ממשיך להריץ אתכם ואת האמביציה שלכם קדימה, בעוד הצמידות בין מרקורי לונוס בבית הזוגיות והיחסים מאפשרת עבודה על קשרים קרובים, פתרון בעיות, ואפילו התאהבות קטנה, חדשה או מחודשת.. יפה לכם.

דגים
התחום המקצועי הופך להיות עכשיו משמעותי במיוחד, והצמידות במזל אריה בין מרקורי לונוס מאפשרת עשייה נפלאה וחשיבה מקצועית חכמה לטווח ארוך. זמן מצוין לשינויי כיוון, ולעשייה חכמה בבריאות שלכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully