וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 ביולי 2016

13.7.2016 / 16:29

השוני העיקרי בין השבוע הקודם לשבוע הזה – קצב הדברים הופך להיות מהיר יותר, והשמש – מיקוד הדברים – חוזרת להיות פקטור מרכזי בהתנהלות שלנו, במקביל לכך שדווקא התקשורת שלנו הופכת להיות מעורפלת ורגשנית יותר

גבר מתלבט. ShutterStock
אתם זקוקים לספייס וחופש אישי/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים השבוע:
שמש בזווית פעולה לאורנוס
מרקורי בזווית מתח לנפטון
שמש עוברת למזל אריה

הזווית הקשה של השבוע – זווית הפעולה בין השמש במזל סרטן לבין אורנוס התזזיתי שנמצא במזל מאזניים. זו אחת הזויות היותר מפתיעות והפחות צפויות שבחיינו. השמש מייצגת בעיקר את "הכאן והעכשיו", ואת מיקוד החוויה והעשייה שלנו עם העולם. כוכב אורנוס לעומת זאת מייצג בעיקר את כוחו של הצורך בשינוי, ושל הבלתי נצפה כולל הגישה האינדיבידואליסטית שבה כל אחד לעצמו.

כשיש קונפליקט בין שני הכוחות האלה, אנו עלולים לחוות שינויים וניתוקים בעשייה שלנו ביומיום אם במעשה ואם בתחושה. כעת אנו זקוקים למינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי, בצד הצורך למרוד בקיים, לעשות דווקא, לפעול בניגוד למה שמצפים מאתנו, ואפילו לנתק תקשורת כשדברים לא קורים כפי שציפינו. תגובות עצבניות וקיצוניות עלולות מצדנו או מצד אחרים, עלולות להיות גם הן חלק מהתהליך.

הזווית הזו מקדשת בעצם את הפתאומי, השונה, והבלתי צפוי בחיינו מבחינת פעולה ועשייה, ומכריחה אותנו להבין שאי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו, וצריך תמיד לצפות שיש גם אפשרות שדברים יקרו אחרת, ולהתכונן לכך, אם ביחסים, ואם בדיאלוג עם העולם.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דלי, סרטן, גדי טלה ומאזניים.

גבר רואה מטושטש. ShutterStock
מילת המפתע היא "פעולה". הכוונות והרצונות הופכים לכוח העשייה שלנו/ShutterStock

התקשורת שלנו השבוע – כוכב מרקורי יוצר השבוע זווית מדויקת של לחץ עם נפטון המערפל ומטשטש, ומביא איתו בכך מעורבות רגשית גבוהה מאוד בתקשורת שלנו עם העולם, ועם הסביבה הקרובה.

נפטון הוא כוכב שהשפעתו מטשטשת ומערפלת. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. כשיש זוית של מתח בין השנים אנו עלולים לפעול מתוך מעורבות רגשית גבוהה בניגוד להגיון, וגם בניגוד לאינטרסים האמיתיים שלנו, ודרך שיקול דעת גרוע לפגום באיכות דרך קבלת ההחלטות שלנו. אולי משום כך חשוב השבוע הזה להקשיב כפל כפליים למה שבאמת אומרים לנו, ולא למה שאנחנו שומעים באופן סלקטיבי ולהמנע מפרשנויות מיותרות ואישיות מדי שעלולות ליצור דרמות מיותרות.

מעורבות רגשית גבוהה מדי עלולה לגרום לנו לפעול אחרת ממה שההגיון הבריא אומר, ולא להתמקד במה שחשוב באמת, מתחת או מעל פני השטח, ולכן את ההחלטות החשובות שלנו כדאי לקבל בקפידה ומתוך מקום מעשי ולא רגשי, או לדחות אותן לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים אריה ודלי.


המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש בסוף השבוע הרחוק ממזל סרטן הרגשני השייך ליסוד המים, למזל אריה העוצמתי והשמח השייך ליסוד האש. המעבר הזה משנה את דרך ההתנהלות הרגשית שליוותה אותנו בשבועות האחרונים, ובמקום הכובד הרגשי והצורך בביטחון לחוות את החיים דרך פריזמה תקשורתית קלילה ומילולית יותר ובעיקר שמחה יותר בחוויה ובעשייה.

אין ספק שהמעבר מקל על רבים מאתנו, ומאפשר לנו לחוות תקשורת זורמת נעימה וקלילה יותר, ובעיקר אופטימית, שבה אנו נפתחים לעולם, מכירים אנשים חדשים, חוזרים לתקשר עם המעגלים החברתיים הישנים שקצת הזנחנו לאחרונה, ומגלים מחדש כמה כיף זה לדבר לשתף ולחלוק עם אחרים את חוויית החיים ואת מה שעובר עלינו.

אם עד עכשיו המלה 'ביטחון' ואיתה 'בית ומשפחה' היו מלות המפתח להתנהלות שלנו, הרי שמעכשיו המלה 'פעולה' תופסת את המקום הראוי לה, ואני הופכים במקביל גם את הכוונות הרצונות והמלים לכוח העשייה המרכזי שלנו ולומדים לפעול ולהפעיל איתן בהצלחה את העולם והסביבה שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
זמן טוב לבלות עם חברים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
הילוכם של מרקורי וונוס במזל אריה מאפשר לכם דרך ביטוי אישי נעימה ועוצמתית יותר, וההתלהבות חוזרת בהדרגה. מעבר השמש למזל אריה הופך אתכם לערניים ותקשורתיים ובעיקר שמחים יותר, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה, ומדגישה את היחסים בבית ובמשפחה. זווית של מתח בינה לבין כוכב נפטון עלולה ליצור מעורבות רגשית גבוהה, ולמסמס החלטות מעשיות שקיבלתם. זהירות.

תאומים
השמש עוברת בסוף השבוע הזה למזל אריה המאכלס את בית התקשורת שלכם והגיע הזמן להתנער מהחודש הרגשני שעברתם, ובעזרת מרקורי שליט המזל שלכם וונוס שגם הם שם להתמקד ביזמות חדשות.

סרטן
אל מרקורי וונוס שנמצאים השבוע בבית החומר והכספים שלכם מצטרפת גם השמש שעוברת למזל אריה, והגיע הזמן לטפול שורש אמיתי בחשבון הבנק ובכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, סרטנונים. קדימה!

אריה
מזל טוב, אריות! השמש שליטת המזל שלכם עוברת בסוף השבוע הזה למזל שלכם, ומאפשרת לכם לחגוג יומולדת אמיתי כמו שאריה אוהב: בעוצמה – ובסטייל. כן, האנרגיה הטובה חוזרת, ואיתה החיוך. קחו יזמה!

בתולה
זוית של מתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין נפטון המערפל ומטשטש עלולה להביא איתה החלטות רגשניות, וקושי לראות את המציאות כפי שהיא. חשוב להזהר השבוע מאשליות, פנטזיות, ודרמות רגשניות.

מאזניים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה, מאפשר לכם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים ומעניינים ולהכניס לחייכם. זוית המתח בין נפטון לונוס מזהירה מהחלטות כלכליות גרועות.

עקרב
אל ונוס ומרקורי שבבית הקריירה שלכם מצטרפת מהשבוע גם השמש, ומאפשרת לחזק את הדרייב לעשייה ואת האמביציה שלכם, ולרוץ קדימה בגדול. זמן טוב להתמודדות עם אתגרים גדולים, ולקבוע עובדות בשטח.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול שנוצר השבוע במזל אריה מביא איתו שמחה ריגוש והתלהבות גם למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש. הצד הרומנטי שלכם הופך פעיל במיוחד, ואיתו גם הצורך להתרגש מחדש. צאו לפעולה.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה מאותת על צורך בהתנהלות זהירה, גדיים. חשוב להמנע ממאבקי כוח ואגו השבוע, ובעיקר להמנע מהוצאת כספים שלא לצורך. חשוב במיוחד לא לקחת סיכונים, ולהזהר בכבישים.

דלי
נושאי זוגיות ויחסים עשויים לתפוס עכשיו מקום גדול יותר בחייכם, והצורך להעמיק קשרים ולהפוך אותם לאיכותיים יותר או ליצור קשרים חדשים הולך ומתחזק גם הוא. זמן לצאת מהבועה המוכרת, ולחשוב בשנים.

דגים
זויות של מתח בין נפטון שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית, עלולות לגרום לבלבול ומסמוס מטרות, וחשוב לא לאבד מיקוד ולהתמקד בעיקר בפרטים הקטנים. אל תאבדו פרופורציות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully