וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 ביולי 2016

10.7.2016 / 10:21

השבוע כאילו משלים את המתחים והלחצים שפגשנו בשבוע הקודם, מתחיל באופן אגרסיבי עם עימות בין השמש לפלוטו ובין ונוס לאורנוס, ומסתיים עם מעברם של מרקורי וונוס למזל אריה האופטימי

משפחה עם סמאטרפון. ShutterStock
האם יש סיכוי לשבוע אופטימי יותר?/ShutterStock

גם הכוכבים אוהבים שינויים, והשבוע הזה אפשר לומר שלאט לאט האופטימיות חוזרת, ואנחנו יכולים לחוות אותה ואת שינוי התקשורת והרגשות שלנו - ובגדול.

התהליכים המשמעותיים השבוע:
השמש בזוית של עימות לפלוטו היצרי
ונוס עוברת למזל אריה
מרקורי עובר למזל אריה

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית העימות בין השמש לפלוטו הכוחני. הזוית הזו מגיעה לשיאה בשישי, וממשיכה ללוות אותנו עד אמצע השבוע. היא עלולה לגרום לויכוחים ועימותים, תגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, וצורך לשבור את הכלים כשהדרמה בשיאה. חשוב במיוחד כעת להפעיל הגיון ושיקול דעת כשויכוחים מתלהטים, ובעיקר להמנע מדרמות מיותרות ותגובות קיצוניות מכל סוג, ואיתן גם מהצורך להתעקש ולומר את המלה האחרונה. כדאי לנסות לוותר קצת, ולקבל החלטות חשובות רק לקראת סוף השבוע, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, עקרב, סרטן וגדי.

המעבר הרגשי של השבוע - ונוס עוברת למזל אריה. ונוס בעיקרון עוסקת בעיקר בזולת, ובהרמוניה סביבתית. אלא שבמזל אריה האיכות שלה משתנה, והופכת להיות הרבה יותר אגוצנטרית, ולעסוק בנו עצמנו במערכות היחסים, ופחות בזולת. אם במזל סרטן חיזקה ונוס את הצורך בבטחון רגשי, והביאה איתה חיזור עדין ומלים רכות, הרי שבמזל אריה מביאה איתה ונוס בדיוק את ההיפך: את הצורך להתמקד בעיקר בנו עצמנו ביחסים, בדרישות ובצרכים שלנו, ובהקשבה בעיקר לאגו שלנו, ולא למה שיש לזולת לומר.

זוהי תקופה מעניינת שבה כל ויכוח קטן עלול להפוך לסופר דרמה, וכל אי הסכמה עלולה להביא איתה סערה בכוס מים, טריקות דלת או טלפון, כעסים פתאומיים, או פיוס נלהב ויצרי. ונוס שכזו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

המעבר התקשורתי של השבוע: כוכב מרקורי עובר למזל אריה. אחרי התקשורת הרגשנית והביישנית שאיפיינה בחודש האחרון את מיקומו מרקורי במזל סרטן, מגיע סגנון של מרקורי במזל אריה השייך ליסוד האש: זהו סגנון הממעט במלים, ומאמין בעיקר ביציאה לפעולה. זוהי תקשורת דרמטית ביסודה, ואנחנו מדברים יותר מתמיד על עצמנו, כשהמלה 'אני' תופסת נפח גדול יותר ויותר במשפטים שלנו.

הצורך עכשיו הוא פחות להתפלסף ויותר לעשות, אבל גם העשייה הזו מלווה בהרבה משחקי אגו, ובגישה סמכותית ושתלטנית. זהו זמן שבו אנחנו בעיקר מפעילים אלה את אלה, לעיתים גם מרימים קול, ומתעקשים להיות יותר צודקים ופחות חכמים, בדיוק כפי שהאגו פועל ומפעיל. אולי משום כך כדאי דווקא כעת לנסות ופחות לפאר את העשייה שלנו, ויותר להיות קשובים לאחרים: דווקא כאן נלמד קצת יותר, ואולי גם נפעל אחרת, כשאנחנו מתבוננים מבחוץ ולא עסוקים רק בנו ובעצמנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, אריה ודלי.

אילוסטרציה. ShutterStock
נסו להיות קשובים יותר לאחר/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם מביא איתו לא מעט כעסים וצורך בשליטה, אבל בניגוד לשבועות הקודמים – הפעם עם קצת פחות דרמות, וקצת פחות אנרגיות שליליות. מעבר ונוס ומרקורי למזל אריה, מדגיש את הצורך לבלות, ליהנות, ולהתאהב.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים בגלל הזוית עם אורנוס, וכדאי להזהר מניתוקים ושינוים פתאומיים עד אמצע השבוע. מעברה של ונוס למזל אריה עשוי להביא איתו עדנה ליחסים המשפחתיים, וצורך להשקיע יותר בבית ובסביבתו, ולשפר יחסים.

תאומים
מעברו של מרקורי למזל אריה מחזיר ליומיום שלכם את האופטימיות, ואת האקשן, שקצת נעלמו תחת מצבי הרוח המשתנים כששהה במזל סרטן. ואכן, הגיע הזמן להפשיל שרוולים תאומימים, להתמקד ביזמות תקשוריות חדשות, ולהתמקד במלה 'פעולה'.

סרטן
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם יומולדת, אבל מרקורי וונוס עוברים השבוע לבית הכספים שלכם, והגיע הזמן לתרגם את כל היזמות והחשיבה החיובית של הזמן האחרון לעובדות בשטח. זמן טוב לטיפול שורש אמיתי בחשבון הבנק,אך גם לזהירות בהוצאת כספים.

אריה
משהו טוב קורה לכם השבוע, אריות: גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית עוברים למזל שלכם, ונראה שמשתפרות אצלכם הן יכולת הדיבור – והן יכולת החיזור... זמן מצוין לסדרת מפגשים מעניינים רגשית ומקצועית, ובמקביל –זמן נפלא לאהבה....

בתולה
מעברם של ונוס ומרקורי שליט המזל שלכם למזל אריה, לא ממש עושה לכם חיים קלים. הרבה קורה עכשיו מאחורי הקלעים, וכדאי לבחון עכשיו כל החלטה לגופה לפני שניגשים לעשייה. זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש.

מאזניים
מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל אריה, מביא איתו עדנה לכל המעגלים החברתיים שלכם, ולצד החברתי בכלל. הגיע הזמן לפגוש שוב ידידים ותיקים, ובמקביל גם להכניס חברים חדשים לחייכם. זמן מצוין לבילוי במקומות חדשים, ולחברויות אמת.

עקרב
אתם נכנסים עכשיו לתקופה אמביציוזית במיוחד, עקרבים. אמנם פתיחת השבוע עלולה להיות אגרסיבית מעט, וזוית העימות בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לדרמות וסערות, אך האמביציה מתחזקת בהמשך, והגיע הזמן להתעורר ולשעוט קדימה.

קשת
מעברם של מרקורי וונוס למזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, מביא איתו לא אופטימיות, ורצון להרחיב אופקים ואפילו לנסוע, והרבה. נסיעות וטיולים הם חלק מהוויית הקשת, וזה בדיוק הזמן לתכנן נסיעה שמחה, ובמקביל – לתכנן גם לימוד של משהו חדש.

גדי
מעברם של הכוכבים מרקורי וונוס למזל אריה, מצריך השקעת מחשבה רבה יותר בכל מה שקשור לתחום הכלכלי, וניהול משאבים חכם ומדויק יותר מתמיד. חשוב להמנע מהוצאת כספים שלא לצורך. זמן מצוין לשיחות עומק, ולהפלת אסימונים. הזהרו בכבישים, גדיים.

דלי
נושאים הקשורים לזוגיות ליחסים ולדיאלוג עם העולם בכלל, יודגשו החל מהשבוע עם מעברם של מרקורי וונוס למזל אריה, המאכלס את בית היחסים שלכם. הגיע הזמן לצאת קצת מהבועה, ולהיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם. זמן מצוין לבניית מערכות יחסים.

דגים
אחרי חודש רומנטי רגשני ודביק משהו, עוברים להם מרקורי וונוס למזל אריה, וזה אולי הזמן להשאיר חלק מהרגשות שליוו אותנו החודש בצד, ולהתמקד בעובדות. התחום המקצועי מצריך עכשיו יותר השקעה ותשומת לב, ובעיקר – הגדרות מדויקות לגבי כוון ודרך. קדימה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully