וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 3-9 ביולי 2016

מתחים ולחצים - אלה מילות המפתח של השבוע הזה, הן מתחים פנימיים והן לחצים חיצוניים. אין ספק שהתקשורת שלנו טעונה מאוד וגוררת איתה תגובות קיצוניות ולא מעט ויכוחים ומאבקי כוח

אישה צועקת. ShutterStock
רוצים לשבור את הכלים כשדברים קורים אחרת ממה שחשבנו/ShutterStock

השמש, מרקורי ואפילו ונוס שבמזל סרטן הרגשי - בזויות לא קלות לסטורן ולפלוטו - מסמלים המון מתחים ודרכם חלק מהמאבקים שבעקיפין או במישרין כולנו שותפים להם השבוע. הצורך למצוא נקודות עגינה וקרקע מוצקה מתחת לרגלים חזק מתמיד.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
שמש 150 סטורן, מרקורי 150 סטורן, מרקורי 180 פלוטו.

הזוית הקשה של השבוע – לרגע נדמה שיש בעיקר זויות קשות בשמים בין הכוכבים וקשה להתמקד, אבל מבחינת אפקט אין ספק שזוית העימות בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב פלוטו היא העוצמתית שביניהן.

מרקורי מסמל את התקשורת שלנו. פלוטו הוא כוכב כוחני ויצרי שהופך כל מגע איתו לטעון ותוקפני. זוית של עימות בין השנים האלה עלולה לגרום לנו להגיב בעוצמה מקסימלית מול כל גירוי ולא גם הקטן שבקטנים, ולרצות לשבור את הכלים כשדברים קורים אחרת ממה שחשבנו או שתכננו.

אין ספק שהתקשורת שלנו טעונה מאוד השבוע הזה, אבל הזוית עם כוכב פלוטו עלולה להיות קיצונית במיוחד, כיון שהיא גם גוררת איתה תגובות קיצוניות ולא מעט ויכוחים ומאבקי כוח. לשמחתנו הזוית הזו קצרת מועד, משהו כמו שלושה ימים בערך, וכדאי לכולנו להתנהל בזהירות בימים שלקראת סופו של השבוע, ולא להכנס לסערות ודרמות מיותרות ללא צורך עד כמה שאפשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, עקרב ושור.

אישה בשמלה אדומה מחזיקה כוס יין לבן. ShutterStock
אנחנו צפויים להיות מאוד ביקורתיים השבוע/ShutterStock

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן שאמון על הצד הפרקטי בחיינו ועל מימוש הפוטנציאל.

זו אחד הזוית הפחות נעימות שיש באסטרולוגיה, שכן היא מכניסה נימה של ביקורתיות ושיפוט כמעט לכל מערכות היחסים שלנו עם העולם ועם הסביבה הקרובה, פעמים רבות גם ללא סיבה הנראית לעין. ואכן, יש מתח בין הצד הביצועי שלנו לבין הצד השיפוטי, ומידת הביקורתיות הפנימית שלנו על עצמנו כמו של העולם עלינו, אינה קטנה בימים אלה.

אולי משום כך אנו נדרשים דווקא עכשיו לדייק ולדקדק בקלה כבחמורה, ולהתמקד בפרטים הקטנים. הצד הפרפקציוני שלנו בא כעת לידי ביטוי, הן מקצועית והן רגשית, וכדאי להקל ולהיות גם סלחניים כלפי עצמנו, ולא להגזים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, גדי, סרטן, דלי, עקרב ושור.


התקשורת שלנו – אינה קלה השבוע, גם בגלל הזוית בין מרקורי לפלוטו היצרי, אך גם בגלל הזוית בין מרקורי לסטורן הנוקשה.

זוית הפעולה הזו דורשת מאתנו לדייק במלים שלנו, אך בנוסף גם עלולה להביא איתה שיפוט נוסף וביקורתיות גם בדיאלוג שבין אדם לחברו, ובמלים קשות שבה אנו מבקרים זה את זה, וגורמים לזולת צער, ופה ושם גם לעצמנו כמובן. צער – וריפיון ידים. הזוית הזו יותר משהיא ביקורתית, היא גורמת לנו להסס במה שאנו בדרך כלל בטוחים בו, ולבזבז את האנרגיה היצירתית שלנו על הדרך בה הדברים נראים, ולא על הדרך שבה הם נעשים.

קצת פחות ביקורתיות על הזולת וקצת יותר פתיחות סבלנות וסובלנות כלפי וכלפי אחרים, יעשו לכולנו טוב השבוע בחיים האלה שהם קשים ממילא, אם רק קצת נשתדל יותר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, גדי וסרטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיבוק. ShutterStock
מעט סבלנות וסובלנות יעזרו לכולנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן בזויות לסטורן ולפלוטו, מראה שמיקוד הפעילות השבוע עשוי להיות בעיקר בנושאי בית ומשפחה. זהו זמן טוב לבדק בית רגשי הקשור לבית ולבני הבית, לדיאלוג משופר, ולכן כדאי למעט בדרמות – ולהרבות בהקשבה, אם אפשר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע בזוית של מתח לפלוטו היצרי, אלמנט לא קל ודורשני מבחינה רגשית. כדאי להזהר מעימותים ומאבקי אגו עד כמה שאפשר. המעורבות הרגשית שלכם גבוהה מאוד, והתקשורת – אסרטיבית במיוחד. קחו יזמה, ורוצו קדימה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח עם סטורן הנוקשה והביקורתי, וזוית עימות עם פלוטו היצרי והכוחני. הפחד לעשות שגיאות בצד הפחד להתמודד עם עוצמות הרגש, הוא המקום שאותו צריך לפגוש השבוע. חשוב לדבר לשתף ולחלוק למרות הקושי, ולא לוותר.

סרטן
השמש חוגגת לכם יומולדת, סרטנונים, בעוד ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת מצטרפים גם הם לחגיגה בים של רגישות ורגשנות סרטניים אופייניים. זהו זמן איכות רגשני, גם כזה הנוגע בעצבים החשופים, וגם כזה שבו הרגש מציף ומאפשר לפעול איתו – ומולו. מעניין.

אריה
הרבה מאוד קורה עכשיו מאחורי הקלעים, אריות, כשהשמש שליטת המזל שלכם מכריחה אתכם לגעת במקומות רגשיים עמוקים מאוד שנמצאים בדרך כלל בתת המודע או במקום שאינו נגיש. זמן לשלב רגשות בעשייה שלכם, לפעול מתוך ריגוש והתרגשות, ולחבר את הכל.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם מאפשר לכם השבוע לפעול בשתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם, ובשתופי פעולה בכלל, ובכל התחומים. זמן להוריד מעט את איזמל הביקורת, ולאפשר לאחרים להתקרב בלי שיהיו חשופים לשיפוט מוגזם. תנו לאהבה מקום גדול יותר ביומיום שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת שבוע טעון רגשית, וכדאי להזהר שלא להגזים בתגובות כשדברים יוצאים משליטה, ולא לקלקל יחסים בגלל קריזה של רגע. בהמשך חוזרת ההרמוניה לאיטה, ואיתה גם היכולת לממש יזמות משמעותיות בקריירה, ולרוץ קדימה עם החלטות חדשות.

עקרב
זה עלול להיות שבוע טעון הן רגשית והן תקשורתית, עקרבים. הכוכבים ונוס ומרקורי יוצרים זויות עימות עם פלוטו שליט המזל שלכם, ומכריחים אתכם להתעמת עם רגשות בקשרים קרובים, בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. דברו על מה שמציק, ומה שחשוב לכם באמת.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן השייך ליסוד המים, לא ממש עושה חיים קלים לבני מזל קשת השייך ליסוד האש: התוצאה עשויה להיות בעיקר סערות ודרמות, כשעוצמות הרגש פוגשות את הצורך בפעולה והתגובות אליה. שמרו על פרופורציות, אל תאבדו את הראש, ו..חכו בסבלנות לשבוע הבא.

גדי
זוגיות יחסים ודיאלוג בכלל הופכים משמעותיים במיוחד השבוע, כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן שממול מכריח את הגדי המופנם להפתח, לשתף ברגשות, ולדבר בכנות ובאומץ על מה שחשוב לו באמת. נצלו את ההזדמנות, והשקיעו ביחסים – ובפרטנרים שלכם.

דלי
התחום המקצועי הופך להיות דורשני במיוחד השבוע, דליים, וזהו זמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה, ולתכנן גם לטווח ארוך. זהו גם זמן טוב לבדק בית פיזי, להתחלות של דיאטה אכילה נכונה וכניסה לאורח חיים בריא, ולהרבה פעילות ספורטיבית.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן הופך אתכם לרומנטיים במיוחד השבוע, דגיגים, בהשקפה – ובכל מה שעוסק בפתיחת הלב. זמן להתרגש – ולרגש מחדש, ולמצוא את הניצוץ החי בקשרים הקרובים. זמן מצוין גם לגישה יצירתית, ולפתרון בעיות בחשיבה יוצרת מציאות, ומחוץ לקופסה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully