וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 ביוני עד ה-2 ביולי 2016

26.6.2016 / 10:48

הזווית של מרקורי מול פלוטו עשויה לעזור לנו להפוך את האגו ואת הרצון לפעול באופן כוחני במערכות יחסים לעוצמה אישית, בעוד מעברו של מרקורי למזל סרטן הופך את התקשורת שלנו השבוע לרגשית רגשנית ובעיקר משפחתית

ריב זוג אוהבים. ShutterStock
שבוע מתוח לפנינו/ShutterStock

ב- 18 לאפריל החל כוכב מרס את תהליך הנסיגה שלו כשהיה במזל קשת, וכעת ב- 30 ליוני הוא מסיים אותו כשהוא במזל עקרב. אין ספק שהתהליך הזה היה לא קל לכולנו, אך הוא לימד אותנו עד כמה אנחנו רגישים לכל גילוי של כוחניות ואלימות, וחיבר אותנו מחדש לצד האלים של העולם, ופה ושם גם לצד היוזם שבתוכנו.

הזווית של מרקורי מול פלוטו עשויה לעזור לנו להפוך את האגו ואת הרצון לפעול באופן כוחני במערכות יחסים לעוצמה אישית, בעוד מעברו של מרקורי למזל סרטן הופך את התקשורת שלנו השבוע לרגשית רגשנית ובעיקר משפחתית.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרס חוזר להילוך רגיל
מרקורי עובר למזל סרטן
ונוס בזווית עמו של 180 מעלות לכוכב פלוטו

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס, אותו כוכב שאחראי בחיינו על כל מה שקשור ליזמה ופעולה, מהילוך אחורי להילוך רגיל. ובאמת, חודשיים וחצי אלימים ולא קלים עברו עלינו, כשהכוכב הזה שנקרא לא בכדי על שמו של אל המלחמה הרומאי הביא אתו את הצורך להתבונן לעומק לא רק בכל מה שקשור ליזמה ופעולה בחיינו, אלא גם בצדדים הלוחמניים והכוחניים שיש בכל אחד מאתנו, אם באופן אקטיבי ואם באופן פסיבי.

מרס חיבר אותנו מחדש לצורך לפעול וליזום אך גם למקום ההרסני שהופך את המלים האלה לאגרסיביות ושתלטנות. בין אם המדובר באלימות פיזית, אלימות מילולית או גישה כוחנית שחווינו דרך אנשים אחרים כמו רציחות פעולות טרור ואירועים אלימים אחרים, ועד פגישה עם הצד היוזם בתוכנו שנוגע במקום חסר הישע וחסר היזמה שבתוך כל אחד מאתנו, ומכריח אותו להתחבר מחדש את מקורות העשייה האינדיבידואליים שלנו, ומשם לסמן מטרות בעולם שסביבנו או בתוכנו, ליזום ולגרום לדברים לקרות בדרך שבחרנו בה, בהצלחה רבה יותר או פחות, אך בהחלט שונה הן בגישה והן בתוצאות.

חזרתו של כוכב מרס להילוך רגיל מסמנת בעיקר את היכולת שלנו לחזור לעשייה ויזמה באופן מבוקר, שקט ואחראי, בלי הצורך להגזים או לפעול מתוך פחדים, שלנו או של אנשים אחרים. הילוכו של מרס במזל עקרב, גם בהילוך רגיל, עדיין לא יהיה קל. המתחים עדיין יהיו באוויר גם השבוע ובשבוע הבא אך בשאיפה שהפעם הדברים יהיו בעוצמות קטנות יותר, ובשליטה רבה יותר.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרס להילוך רגיל? מזלות טלה, מאזניים, עקרב, שור, אריה, דלי, סרטן וגדי.

תנוחות שינה של זוגות. ShutterStock
השבוע יתעוררו קונפליקטים בעמרכות היחסים שלנו/ShutterStock

המעבר התקשורתי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל תאומים התקשורתי והקליל, למזל סרטן הטעון והרגשני. מרקורי, אותו כוכב שאחראי על התקשורת שלנו, היה במיטבו במזל תאומים בשבועות האחרונים, ועזר לנו לתקשר בקלילות ונעימות עם העולם ועם אנשים אחרים. מעברו למזל סרטן הופך את התקשורת שלנו לרגשנית מאוד, מופעלת לא על ידי העובדות אלא בעיקר על ידי מצבי הרוח שלנו, ומשום כך הופכת גם סובייקטיבית ואישית יותר, ופרקטית פחות.

מרקורי מצטרף בכך לשמש ולוונוס שכבר נמצאות גם הן במזל סרטן, ובכל הופך אותנו להרבה יותר ביתיים משפחתיים ורגישים מהרגיל, עם צורך גדול יותר בקרבה, בביטחון רגשי, ובתחושות של ביחד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין ונוס הרגשית, לפלוטו היצרי והכוחני. מבחינת יחסים, זו אחת הזויות הפחות קלות על פני גלגל המזלות. ונוס הרגשית נכנסת לעימות עם פלוטו הכוחני שממול, ואנחנו נדרשים לגלות מינון גבוה במיוחד של איפוק וסבלנות במערכות היחסים שלנו ובדיאלוג עם העולם, מול שרשרת של טריגרים שמפעילים אותנו בעוצמה, ובוחנים לעומק את האגו, העקרונות והטריטוריה ודרכי התגובה שלנו.

בזמן שכזה עלולים להתעורר קונפליקטים במערכות היחסים שלנו ודרמות וסערות בדיאלוג עם אנשים קרובים, שעלולים לגרום לנו להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה, או נדמה לנו שהם כאלה. מצבים כאלה דורשים כעת הרבה יותר איפוק ואורך רוח מאשר תמיד, כיון שכל קונפליקט הזה עלול לגרום לנו לרצות לשבור את הכלים, ולהרוס גם יחסים יפים בגלל קריזה של רגע.

לשמחתנו הזוית הזו קצרת מועד. שלושה ימים בערך, וחולפת כלעומת שבאה. לכן, אם נצליח לגלות השבוע מינון גבוה במיוחד של איפוק וסבלנות, נוכל להביא את הסירה בסופו לחוף מבטחים, ולשמוח שהרע מכל מאחורינו.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, סרטן וגדי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זוג במכונית. ShutterStock
בסוף יהיה טוב. גם את השבוע הזה נצליח לעבור ביחד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אין ספק שהשבוע הזה משמעותי במיוחד עבורכם, טלאים. השבוע מתחילה להסתיים טעונה ולא קלה מבחינתכם, והחיים יחזרו לאט לאט למסלולם. התהליך יושלם בימים הראשונים של חודש אוגוסט עד מרס יחזור למזל קשת. עד אז – סבלנות, אורך רוח, והרבה.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל סרטן הרגשני, אך במקום ההרמוניה המצופה אתם מקבלים שבוע מתוח ולחוץ, בגלל זוית העימות של ונוס עם כוכב פלוטו. זה אחד השבועות המתוחים של הזמן האחרון: אל תשברו את הכלים, עד כמה שאפשר.

תאומים
אחרי חודש תקשורתי מאוד שבו יצרתם לא מעט קשרים, עובר מרקורי שליט המזל שלכם למזל סרטן, והמעורבות הרגשית שלכם בכל דבר ועניין הופכת גבוהה במיוחד. נסו לא לערב רגשות בהחלטות המעשיות שלכם השבוע. זה לא יהיה קל.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים. מזל סרטן נחשב כמזל מופנם ורגשני, אך מעברו של מרקורי כוכב התקשורת השבוע למזל שלכם, עשוי להביא איתו תקופה תקשורתית במיוחד, ולעזור לכם לבטא את עצמכם, לשתף בתכניות וברגשות, לדבר ולחלוק.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן, והאריה האקטיבי עלול לסבול ממצבי רוח משתנים שעלולים לקטוע את רצף הפעילויות שלכם, ולהביא מינון גבוה מהרגיל של סערות ודרמות לחייכם. חשוב לשמור על פרופורציות, ואת שתי הרגלים – על הקרקע.

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל סרטן שכולל מהשבוע גם את מרקורי שליט המזל שלכם, מאפשר לצד החברתי שלכם לבלוט, לעזור לכם להרשים ולהתיידד עם העולם, ולהרחיב את המעגל החברתי. שבוע מצוין לקשרים חדשים, ולחברים מעניינים במיוחד.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל סרטן, ועוזרת לשפר את התדמית שלכם, ולהפגין עוצמה מול העולם. אך זוית של עימות בין ונוס לפלוטו היצרי עלולה השבוע להביא איתה מאבקי כוח ואגו, עם צורך לשמור על האינטרסים והעקרונות שלכם. המנעו מהחלטות קיצוניות.

עקרב
זוית של עימות בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם, עלולה להפוך את השבוע הזה ליצרי ורגשני במיוחד, ולהביא איתה כמה סערות מיותרות. חשוב לשמור על פרופורציות, ולא לתת לרגש להכתיב לכם מהלכים, או גישה קיצונית. חפשו את דרך הפשרה.

קשת
מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל סרטן לא ממש עושה לכם חיים קלים, קשתים. המעורבות הרגשית הגבוהה אינה משהו שמזלות האש יכולים להתמודד איתו בקלות, ואתם מגיבים בעצבנות וחוסר סבלנות. חשוב להמנע השבוע מבזבוז כספים, ולהזהר בכבישים.

גדי
זוגיות יחסים ובעיקר דיאלוג של אחד על אחד – כל אלה מלווים את מקבץ הכוכבים הגדל בהדרגה במזל סרטן שממול, המאכלס את בית היחסים והזוגיות שלכם. יתכן וזה בדיוק הזמן להעמיק יחסים, להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם ובדיאלוג הזוגי, ולדבר על הכל.

דלי
התחום המקצועי הופך השבוע להיות דורשני במיוחד, דליים, מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל סרטן הופך את התקשורת הפשוטה למורכבת ובעייתית מעט ומעכיר מעט את הצלילות והשקיפות שאתם אוהבים. היו ברורים, והתמקדו בעיקר בעובדות.

דגים
נראה שדווקא אתם עשויים ליהנות במיוחד מריבוי הכוכבים במזל סרטן, דגיגים. השמש ונוס ומהשבוע גם מרקורי מאפשרים לבית האהבה הרומנטיקה והיצירתיות שלכם לפרוח. הגיע הזמן לתת לאהבה את המקום הראוי לה, ובמקביל – לחשוב מחוץ לקופסה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully